Ant posted on 20-12-2005 02:06 PM

[Merged] Mencerahkan Celah Peha - by Ant & putri 22

Hi, saya nak mencari produk memutihkan kulit dicelah peha. Saya dah cuba produk pemutih cosway tapi tak berkesan. Ada tak produk lain yang selamat digunakan untuk selepas bersalin?

[ Last edited by Ice_Q at 26-2-2006 10:45 PM ]

mimik posted on 20-12-2005 02:39 PM

Kena selalu scrub........ Pakai beras hitam atau kacang hijau yang dikisar.........

riss_1688 posted on 20-12-2005 02:52 PM

Ant...baru lepas bersalin ke?...

saya syorkan guna Sabun Lulur Sari Herba...memang berkesan, murah pun murah RM6.00 je seketul.
mmg ramai ibu2 lepas bersalin gunakan sabun ni...gunakan macam kita guna sabun mandi tu, amalkan selalu..insyallah...2-3 minggu boleh lihat perubahan.

Ant posted on 20-12-2005 03:14 PM

Ha ah, saya baru 2 1/2 bulan bersalin. Kat mana nak sari Sabun Lulur Sari Herba tu? Keluaran jenama yg mana satu ye?

ros_merah posted on 20-12-2005 03:25 PM

klaau tak lepas bersalin boleh pakai tak?

kmj5284 posted on 20-12-2005 03:29 PM

boleh cuba sabun bunga perawan.

http://www.kedai-e.com/kmj/components/com_phpshop/shop_image/product/aef0e8ab6fc8dc7dc2a844f1cf4ac740.jpg

http://www.kedai-e.com/kmj/images/stories/bgprwn.jpg

[ Last edited by kmj5284 at 20-12-2005 03:33 PM ]

ros_merah posted on 20-12-2005 03:38 PM

ni berapa hinggit? mana leh dapat?

Ant posted on 20-12-2005 04:03 PM

sabun lulur sari herba dan sabun bunga perawan ni ada kesan sampingan tak? mcm mengeringkan ke, gatal2  kulit ke? harganya berapa ye?

askoputra posted on 20-12-2005 04:03 PM

Menarik gak ,mana nak beli sabun lulur tu ?

kmj5284 posted on 20-12-2005 04:12 PM

sabun bunga perawan ni so far tak de kesan sampingan. pantang dia jgn guna masa period sebab nanti ada tindakbalas darah kotor ngan bahan2 herba dalam tu takut nanti berlaku gatal-gatal dan sebagainya..so far dia bagus untuk keputihan dan juga mencerahkan hitam di celah peha. tidak mengeringkan.

harga seunit rm22.90. kalau nak beli pm saya. kita citer kat sana.

riss_1688 posted on 20-12-2005 04:24 PM

kepada yg berminat nk dapatkan sabun lulur sari herba, sila pm saya.

kmj5284 posted on 24-12-2005 12:26 AM

sabun bunga perawan ni bukan takat boleh cerahkan fleks celah peha tapi juga di celah2 ketiak tu..hehehe

syikin posted on 24-12-2005 11:04 AM

testimoni dari member forumer belah sinun tentang Sabun Bunga Perawan...



Testimoni 1 ~ dari forumer melayu.com

Kiter dah pakai sabun ni masuk yg buku kedua.
Itu pun sebab potong 2 bahagian.
Memula pakai dulu, 3-4 gatal.....
Pastu ok. Mungkin sebab proses pemulihan.
Nak diikutkan kiter takde lah keputihan,
cuma bila naik mai period tu... (org pompuan sure tau)
Pada kiter, sabun ni mmg bagus.
Flek2 itam dekat celah paha tu berkurangan.



Testimoni 2

Mmg memula pakai 3-4 ari gatal walaupun takde masalah keputihan. Tapi
takdelah gatal mereyam gitu...sikit2 je, ianya proses mengeluarkan kuman.
Dan mmg flek2 itam celah peha tu berkurangan.
dan jugak.....ianya jugak dpt menhilangkan bau badan.
Sabun ni mmg dpt menghilangkan hitam kt celah paha tu. Ianya secara perlahan, tp dlm masa seminggu dah boleh nampak perubahan tersebut. Saya dah pakai hmpir 2 bulan lebih....mmg dah makin clear kat situ... . Saya sapu kat ketiak sbb ianya dpt menghilangkan bau badan dan memutihkan, malah kt perut pun sapu sbb hitam2 bekas strechmark.


nak info lanjut tentang Sabun Bunga Perawan ni, boleh klik www.kedai2ekin.com

Amiizaa posted on 24-12-2005 03:28 PM

Boleh try FVR juga....ketiak hitam/celah kelangkang hitam....sapukan FVR, bila nak mandi gosok dengan span. kalau lakukan setiap hari insyaallah boleh putih semula:)

kmj5284 posted on 24-12-2005 04:45 PM

boleh tengok info dan testimoni sabun bunga perawan di http://www.kedai-e.com

mrs_livingstone posted on 25-12-2005 01:36 AM

lulur!lulur!lulur!
apa2 brand je....janji hari2....dan lepas lulur pakai losyen/moisturizer

sheila posted on 25-12-2005 03:12 AM

WADUUUH! RAMAI SUNGGUH YG BERI CADANGAN...SEMAKIN BANYAK PRODUK KECANTIKAN YE DAN MUDAH DIDAPATI SERTA AGAK BERPATUTAN... :ah:

zamnie posted on 25-12-2005 11:46 AM

Reply #14 Amiizaa's post

FVR tue ape bende??? kite pun mmg nak pakai sbb lepas bersalin nie... sumenye jadik hitam!!!!!@#%^

Ant posted on 25-12-2005 04:39 PM

Ha ahh..FVR tu apa dia? :stp: berapa reganya? kat mana bulih dapat?

ReD_Ginger posted on 1-1-2006 08:53 PM

assalamu'alaikum..

ant,

sila baca pm.

radinsya posted on 1-1-2006 09:11 PM

FVR tu produk sunrider kalau x silap

drBaBy posted on 1-1-2006 10:06 PM

pakai lulur ek mrs? okeh noted

Ant posted on 1-1-2006 11:44 PM

Kak Red,

saya dah baca pm. Thanks for the info. Muah hahahaaha..teruja nak terai la FVR ni. Tak sabar nak tunggu Amiizaa poskan.

[ Last edited by Ant at 1-1-2006 11:48 PM ]

DARSITA posted on 2-1-2006 01:59 AM

Ni ha thread lama :- http://forum.cari.com.my/viewthread.php?tid=66052

ReD_Ginger posted on 2-1-2006 11:17 PM

ant..

sental jgn tak sental.. hehe... semoga SURPRISE!!!!!...:cak:
Page: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
View full: [Merged] Mencerahkan Celah Peha - by Ant & putri 22