wira2149 posted on 2-7-2008 07:06 PM

KANOPI MURAH- MURAH

Salam..
nak tanya kat sini ada sesiapa tak tahu mana nak beli stok kanopi untuk majlis perkhawinan yang murah-murah sikit..
baru nak start niaga sewa kanopi...:loveliness:

ayu213 posted on 2-7-2008 10:33 PM

Originally posted by wira2149 at 2-7-2008 07:06 PM http://eforum.cari.com.my/images/common/back.gif
Salam..
nak tanya kat sini ada sesiapa tak tahu mana nak beli stok kanopi untuk majlis perkhawinan yang murah-murah sikit..
baru nak start niaga sewa kanopi...:loveliness:
wira..leh try tengok kat wesite ni ----> www.jooeast.com

dia punyer kedai depan tesco ampang.sebelah je ngan kedai perabot chempaka..sure nmpk lalu highway tu

good luck!

adzir posted on 22-8-2008 12:21 PM

Aku ada satu kanopi 10' x 10' nak jual. Baru pakai, warna merah, sesuai untuk bazaar ramadan dan pasar malam. Harga beli RM 260. Nak jual RM 200. Lokasi Cheras. Call 016-5138154. Siapa cepat dia dapat.

[ Last edited by  adzir at 22-8-2008 03:44 PM ]

nazruljr posted on 17-10-2008 12:13 AM

bagitu spec yang ko nak.. aku ada contact.

ezly9212 posted on 17-10-2008 07:36 AM

Originally posted by ayu213 at 2-7-2008 10:33 PM http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif

wira..leh try tengok kat wesite ni ----> www.jooeast.com

dia punyer kedai depan tesco ampang.sebelah je ngan kedai perabot chempaka..sure nmpk lalu highway tu

good luck!

kompeni nih jual kanopy cap biasa je...bukan utk yang mcm kanopi kawen...:D:D

jazzputih posted on 19-11-2008 12:57 AM

bes jugak klau ade bisnes kanopi nih..aku minat..tp xde tmpt nk simpan kanopi nih..:mad: :mad:
Page: [1]
View full: KANOPI MURAH- MURAH