eastrun posted on 9-8-2008 07:31 AM

Tanda2 orang pakai susuk

Sekarang ni kan cite susuk baru released,kan

So, aku nak tahu la, kan...macam mana kita nak tahu seseorang tu pakai susuk?

Betul ke susuk tu boleh buat kita cantik / hensem.

[ Last edited by  eastrun at 9-8-2008 02:46 PM ]

tom5190 posted on 9-8-2008 07:46 AM

SEKARANG NI RAMAI YG PAKAI SUSUK ......TAPI SUSUK MODEN.....AKU PUN PAKAI GAK......MAKANLAH VITAMIN UNTUK KESIHATAN.....BUAH2AN DAN SAYURAN BADAN NAMPAK SIHAT MUKA PUN BERSERI.......KALAU PAKAI SUSUK PUN......KALAU PIKIRAN BERSERABUT.....MUKA PENUH JERAWAT....GIGI KUNING...SUSUK APA PUN TAK JALAN.......SEMUANYA ADA KAT PIKIRAN KITA....NAK CANTIK HIASILAH DIRI DGN PAKAIAN BERSIH.....TERMASUK MUKA.....DAN PERNGAI

aznie97 posted on 9-8-2008 08:17 AM

orang yang pakai susuk ni susah nak mati...
bersyukurlah dgn aper yd ader.tuhan dah bg yang terbaik untuk umat2nyer.
so x payah lah nak menyeksa diri

rhys88 posted on 9-8-2008 08:22 AM

Reply #1 eastrun's post

lagii..

napa ko syak sum1 yg rapat ngan ko pakai susuk eh?:re:

eastrun posted on 9-8-2008 08:26 AM

Reply #4 rhys88's post

tak la..apa la ko ni..saje je aku nak tahu..maklumlah cite susuk kuar nih...:$

aura77 posted on 9-8-2008 08:28 AM

kadang2 nak cun...kadang2 nampak huduh :lol:

mjla posted on 9-8-2008 08:50 AM

Ciri yg terserlah org yg memakai susuk....

Muka cantik...... nampak ala2 bulan mengambang:)

Boop besau.......  holaweiii:shakehead3:

Butt tonggek...... bila jln bergegar2:lol:

Beyonce pun masuk kategori nih .......  dier pakai susuk ke tak haku pun tak tau...:lol: :lol: :lol:

rhys88 posted on 9-8-2008 09:01 AM

Reply #5 eastrun's post

:lol: :lol:

jangan mare dek non..:loveliness:

ekceli aku takde pengalaman pasal org pakai susuk.. org len silalah share..

eynda posted on 9-8-2008 09:50 AM

Baru2 ni tengok expose mistik...

Nenek tu pakai susuk diraja sejak umur 16 tahun.....ada 2 jarum....satu keluar kot dahi...satu lagi takleh nak buang sebab lari nyorok belakang kat tulang belakang...punya la susah ustaz tu nak buang....last2 buat cara transfer ke cucu dia....baru la keluar....melalui cucu dia pulak la....:shakehead3:

Lepas buang susuk tu baru nenek tu boleh sebut nama Allah swt.....sedara dia kata sejak sakit nenek tu takleh berselawat....mengucap...sebut nama Allah swt....

Takut kan.....nak cantik sanggup buat apa saja...tak ingat halal & haram :funk:

lwyl posted on 9-8-2008 09:51 AM

I've always wanted to know what susuk is. An injection to the face?

redsinner posted on 9-8-2008 09:58 AM

Reply #10 lwyl's post

susuk is like injection to anywhere u like on your body, done by the illusional doctor from sky kingdom. think bomoh doing surgery on u. get it?

lwyl posted on 9-8-2008 10:06 AM

Reply #11 redsinner's post

So that's what susuk is. Scary.

ammar_7e posted on 9-8-2008 10:38 AM

ada satu kerabat diraja ni..dia meninggal tapi x buang susuk..susuk berlian kot..
pastu adalag gambar dia dalam library kat 1 sekolah ni.. kejadian ni dah berbelas tahun..
ada lah sekali tu..budak2 dalam library nampak gambar tu bergerak..
hu.seriau..

lelaki_ini posted on 9-8-2008 10:39 AM

Tanda susuk..pagi2 buntut dia otomatik berkokok mcm ayam ..senang nk bgun..:@ :@ :@ :@ :@

hzln posted on 9-8-2008 10:51 AM

bila muka berseri2...seri air sembahyang katanya....;P

aura77 posted on 9-8-2008 11:24 AM

orang yang pakai susuk ni sebenarnya jenis busuk hati....:@


aku pernah berkawan ngan org yang pakai susuk ni..sebenarnya aku pun tak tau

yang dia pakai susuk ;P ...sampai la satu hari ,dia buat zalim kat aku...sedangkan

aku tak pernah ganggu hidup dia pun...:@

maka terbongkar la semua rahsia2 ilmu setan dia...patut la kadang2..aku nampak

berseri2 sangat...raut muka ...kalau tengok ..nampak kesian sangat...kadang2 aku

nampak huduh la muka dia...patut la dia leh menang ratu cantik...;P orang2 kat sini

semua suka kat dia...

ustaz kata...kalau org mengamalkan ilmu2 cam ni...tak sempat tua pun..badan

selalu sakit2...pompuan tu pun aku tengok kerap tak sihat...bodoh punya orang...

tarabas1976 posted on 9-8-2008 01:03 PM

orang yang pakai susuk esp. susuk berlian, mukanya seolah-olah memancarkan cahaya dan nampak muda macam anak dara walaupun umur 50 lebih.Orang pakai susuk ni ada pantang yaitu tak buleh lalu bawah ampaian, tak buleh makan pisang emas dan tak boleh makan makanan yang dicucuk dengan lidi.Kalo dier makan sate misalnya, dia akan tarik daging sate tu dari bilah lidi/buluh dan makan dari tangan.

hzln posted on 9-8-2008 01:07 PM

errr...kalu buat x-ray nampak tak ehhh susuk ni?

blackmore posted on 9-8-2008 01:14 PM

Originally posted by hzln at 9-8-2008 13:07 http://eforum2.cari.com.my/images/common/back.gif
errr...kalu buat x-ray nampak tak ehhh susuk ni? ...yes...bley nampak...:P

blackmore posted on 9-8-2008 01:15 PM

Originally posted by aura77 at 9-8-2008 11:24 http://eforum2.cari.com.my/images/common/back.gif
orang yang pakai susuk ni sebenarnya jenis busuk hati....:@


aku pernah berkawan ngan org yang pakai susuk ni..sebenarnya aku pun tak tau

yang dia pakai susuk ;P ...sampai la satu hari , ... ...tak semua orang yang pakai susuk nie busuk hati...bergantung pada niat masing2...

eynda posted on 9-8-2008 01:28 PM

Yg memang original awet muda nanti takut pulak orang tuduh pakai susuk ;P

eastrun posted on 9-8-2008 02:39 PM

Originally posted by tarabas1976 at 9-8-2008 01:03 PM http://eforum2.cari.com.my/images/common/back.gif
orang yang pakai susuk esp. susuk berlian, mukanya seolah-olah memancarkan cahaya dan nampak muda macam anak dara walaupun umur 50 lebih.Orang pakai susuk ni ada pantang yaitu tak buleh lalu bawa ...

Tapi kenapa agaknya perawat2 tidak menggunakan sate atau pisang untuk mengeluarkan susuk tu?

tarabas1976 posted on 9-8-2008 05:10 PM

Biasa  nak merawat  sampai keluar susuk tu sekali dengan dier punyer jin...biaser pakai limau purut.

ajinomotonosuga posted on 9-8-2008 08:16 PM

tertempek kat dahi dia kut.. I pakai susuk Saloma:lol:

eastrun posted on 9-8-2008 08:41 PM

Reply #23 tarabas1976's post

kenapa limau purut...sebab pedih ke, tarabas?
Page: [1] 2 3 4
View full: Tanda2 orang pakai susuk