aryzana83 posted on 21-3-2009 08:11 AM

FARISHA IRWAYU TAK POPULAR

FARISHA IRWAYU TAK POPULAR

http://i700.photobucket.com/albums/ww9/ary83/untitled1-1.jpg

Namanya mungkin kurang dikenali walaupun sudah berpuluh-puluh buah drama yang telah dilakonkan olehnya.

“Mungkin sebab kurang publisiti dari media, yang menyebabkan orang tak berapa kenal saya,

skymania posted on 21-3-2009 08:16 AM

Reply #1 aryzana83's post

die nih muker botox gler...nmpk btol..masa zaman spektra aku kecik2 dolo..:mad:

takde la muker die camnih sngt...:shakehead3:

aku paling nmpk ketara muker botox die nih...dlm derama amanah karmila kat tv2..:L

aryzana83 posted on 21-3-2009 08:18 AM

http://i700.photobucket.com/albums/ww9/ary83/untitled1-2.jpg

aryzana83 posted on 21-3-2009 08:19 AM

http://i700.photobucket.com/albums/ww9/ary83/untitled2-2.jpg

aryzana83 posted on 21-3-2009 08:19 AM

credit to jomstar:loveliness: :loveliness:

honeybuchuk posted on 21-3-2009 08:19 AM

ha'ah.. dulu byk berlakon dalam spektra dulu
pastu ilang kejap.. skrg dah muncul balik... :lol:

skymania posted on 21-3-2009 08:21 AM

Originally posted by honeybuchuk at 21-3-2009 08:19 http://eforum2.cari.com.my/images/common/back.gif
ha'ah.. dulu byk berlakon dalam spektra dulu
pastu ilang kejap.. skrg dah muncul balik... :lol:
pas dpt gelaran mak jan..seme artis pon dok gigih kembali ke donia seni...:lol: :lol:

zahliahani posted on 21-3-2009 08:25 AM

dia ni dulu kawin ngan kawan kepada ayah best fren aku.aku panggey dia kuda..eheh..
ade 1 time nih ude ngan family gi penang,duk la umah farisha nih..mak ai sumbong...dolu hubby farisha agak berumur gak la....

tp skrg nih 1 jer yg aku tgk da lain mcm pd diri dia nih..gigi dia.....kureng la...

maryman posted on 21-3-2009 08:25 AM

mcm pernah ku lihat rupa ne ... lupa lah ... huhuhu ...

mfharun posted on 21-3-2009 08:32 AM

kenape jande sekarang lebih meletop dari anak dara....:L :L

ida88 posted on 21-3-2009 08:39 AM

zaman spektra:lol:

asal laen beno muke die

cun lg die zaman spektra dolu

redmoskito posted on 21-3-2009 08:43 AM

posing sakan....
btol la muka botox habis...
:mad::mad:

pinky46 posted on 21-3-2009 09:01 AM

suker tgk dia ni berlakon..tp btul la dia ni xbape glemer..sape yg rajin tgk spektra or drama2 melayu,mesti
muker dia ni ada

acikia posted on 21-3-2009 09:06 AM

Balas #8 zahliahani\ catat

eh....bukan ka dulu die kawen ngan sorang penyanyi yg name kamal.......kalo x salah aku la. Pastu bercerai...cammana plak die kawin ngan org tue?:o

UuU posted on 21-3-2009 09:08 AM

oooooo.. dia ni. baru ingat. nama betul memang tak tau. ;P
aku paling ingat spektra yang dia belakon jadi nurse.

fazila17 posted on 21-3-2009 09:11 AM

betul la  dia kawin ngan kamal tu.. bila pulak dia kawin ngan org tua?

no_g posted on 21-3-2009 09:11 AM

teringat dia berlakon spektra zaman dolu2.....senyap lps khwin....come back lps cerai.....memang betul kata forumer, kalau comeback tu, maknanya dah bercerai la...

no_g posted on 21-3-2009 09:12 AM

come back dgn new appearence....botox...;P

teacher_shakira posted on 21-3-2009 09:13 AM

Originally posted by zahliahani at 20-3-2009 22:25 http://mforum6.cari.com.my/images/common/back.gif
dia ni dulu kawin ngan kawan kepada ayah best fren aku.aku panggey dia kuda..eheh..
ade 1 time nih ude ngan family gi penang,duk la umah farisha nih..mak ai sumbong...dolu hubby farisha agak ber ...

ye ke? dulu kan penah dia kawin dengan penyanyi KAMAL (lagu: keputusan terakhir)..masa zaman aku remaja dulu la. KAMAL dulu top la kejap tapi lepas tu
tenggelam. batch dengan razzi rahman...aku penah tgk dan baca kisah kawin dia dalam urtv pakai songket biru.

soalan aku :pesal kalo artis janda suka posing seksi tonggeng sana sini?

srisaujana posted on 21-3-2009 09:16 AM

dh lame x nampak muka dia kt kaca tv

hakeeya posted on 21-3-2009 09:21 AM

hai... dah janda ke dia nih..... iye, tak syak lagi... kawin ngan kamal.....

harimau76 posted on 21-3-2009 09:23 AM

mmg haku tak kenal pun pelakon ni....;P

chempaka_ku posted on 21-3-2009 09:24 AM

tajamnya pipi dia....... muka macam siti pun ada..........

Psychedelia posted on 21-3-2009 09:24 AM

ramai lagi yg masih ingat zaman kegemilangan spektra dulu eh? ;P

exclusive_vvip posted on 21-3-2009 09:30 AM

naper la dia botox.....cantik lg dia yg dulu....
Page: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
View full: FARISHA IRWAYU TAK POPULAR