cai_yunk posted on 6-10-2009 11:19 AM

NEGARA-NEGARA ASEAN DAN PAKAIAN TRADISIONAL

salam..
x tau nak tanya kat mana..sini boleh kot..

nak tanya sket..boleh x kawan listingkan nama2 negara asean..dan klu terlebih rajin..mintak tolong sgt2 attachkan gambar pakaian tradisional dorang skali..

tgh cr pakaian utk Annual Dinner my opis 31.10.09 ni...tema tahun ni NUSANTARA KLASIK (skop di perluaskan kepd negara asean sbb nusantara 2 negara je..m'sia n indon)

terima kasih banyak-banyak!!

reddots posted on 6-10-2009 11:56 AM

napa lak negara nusantara 2 jer?

roses_cute2002 posted on 6-10-2009 12:38 PM

http://img5.imageshack.us/img5/2/vietnamf.jpg

baju tradisional vietnam

roses_cute2002 posted on 6-10-2009 12:45 PM

http://img8.imageshack.us/img8/9158/tradisionalmyanmar.jpg

bj tradisional myanmar (burma)

roses_cute2002 posted on 6-10-2009 12:47 PM

klik link ni untuk lihat pelbagai baju tradisional myanmar pelbagai etnik

http://www.myanmar.com/artsandliterature/traditional_costumes.html

cai_yunk posted on 6-10-2009 01:08 PM

napa lak negara nusantara 2 jer?
reddots Post at 6-10-2009 11:56 AM http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

aku pon kurang pasti..tapi tu la yg dutulih HR kat opis nie..ke aku yg salah faham..huhuhu..

x pe la..klu ada lagi listingkan lah kat sini..

tq..

cai_yunk posted on 6-10-2009 01:09 PM

klik link ni untuk lihat pelbagai baju tradisional myanmar pelbagai etnik

http://www.myanmar.com/artsandliterature/traditional_costumes.html
roses_cute2002 Post at 6-10-2009 12:47 PM http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

terima kasih sudi kongsi kat sini.

plja2117 posted on 7-10-2009 10:33 AM

cantiknya baju vietnam tu..takpun sbb modelnya cantik. kalu aku pakai baju yg sama x tentu jadik rupa yang sama...:lol::'(

Calimero posted on 7-10-2009 10:11 PM

http://ms.wikipedia.org/wiki/Nusantara
Ni ada link kat wikipedia about Nusantara

marumaru posted on 13-10-2009 11:25 AM

baju orang kadazan cantik gak
Page: [1]
View full: NEGARA-NEGARA ASEAN DAN PAKAIAN TRADISIONAL