amazed posted on 7-10-2009 06:51 AM

pak arab ugut doktor janda sebar gambar bugel!!!

Doktor janda mangsa Pak Arab _Ugut sebar gamabr bogel jika tak bayar RM9,600

Oleh MEGAT RAMLI MEGAT RAOF

SHAH ALAM - Seorang doktor wanita berstatus janda tidak menyangka perkenalannya dengan seorang lelaki Arab menerusi Internet sejak tiga bulan lalu menjadikan hidupnya kini porak-peranda dan sentiasa dalam ketakutan.

Mana tidaknya, lelaki Arab terbabit dikatakan mengugut mangsa yang mempunyai dua anak untuk menyebarkan gambar bogelnya kepada khalayak umum sekiranya wanita itu gagal membayar wang tunai RM9,600 seperti diminta.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Datuk Hasnan Hassan berkata, kejadian bermula apabila suspek berumur 35 tahun datang ke rumah mangsa di USJ, Subang Jaya dekat sini pukul 10 malam, Ahad lalu untuk makan malam.

Menurutnya, suspek kemudian membancuh kopi untuk mangsa juga berumur 35 tahun dan dipercayai telah memasukkan pil khayal ke dalam minuman tersebut menyebabkan mangsa tidak sedarkan diri. Semasa kejadian, kedua-dua anaknya tiada di rumah.

"Ketika mangsa tidak sedarkan diri, lelaki Arab terbabit dipercayai merakam gambar bogel mangsa. Wanita ini hanya tersedar dan mendapati dirinya tanpa seurat benang berada di dalam sebuah bilik di rumah itu pada keesokan harinya.





bayorrrrrrrr jgn tak bayorrrrrr   tarak duit kalu  bley mintak kat pemain perak adebayor  yg kat manchester city tu  hah!!!....

p/s   ni ler dia pak arab from HELL  hah!!! ugut ke hulu  ugut ke hilir.....  pshawwwwwwww

Jesse_Mccartney posted on 7-10-2009 06:53 AM

aku tunggu amaze @ Nixar post berita ni ....:lol:

DR tu kene rogol dak ?
ke takat ambik gambar bogel ....

abgboroi posted on 7-10-2009 06:55 AM

Post Last Edit by abgboroi at 7-10-2009 07:15

hari hari biasa amazed x kurang dengan cerita  menarik camni...;P


http://ukmbangi.googlepages.com/abgmario4.gif

Page Rasmi dan video

link
http://doiop.com/boroi

QAX posted on 7-10-2009 06:58 AM

pshawwwww.....;P

mas999 posted on 7-10-2009 06:59 AM

yang pi ajak makan malam tak ada muhrim tu apa halll

bluezink posted on 7-10-2009 07:05 AM

balakkk mesia no taste ke?...araBbb dogoll yg dipeleyy:shutup:

batmana posted on 7-10-2009 07:53 AM

doktor mgsa pil khayal ?
doktor ajak pak arab msuk umah?
pula tu anak2 doktor tkde kt umah?

hmm..mcm2...

bulat posted on 7-10-2009 07:55 AM

korang pikir logik tak tok arab yg bancuh kopi tu padahal dia bukan tuan rumah pun...

melakacity posted on 7-10-2009 07:58 AM

Arab nie kenkadang kalau nak cakap pun buat malu kita aje pasal asal usul Islam banyaknya berumpun dari situ.. kalau kat Melaka nie pun masalah Arab dah melampau dan meluat .. dari masalah kat MMU yg duk menidiru anak perempuan Melayu yang bodoh yg ingat dirinya pandai ke masalah Arab yg kurang ajar dan tidak tau menghormati orang lain .. Kalau boleh hantar balik aje pak arab yang macam nie .. kalau dh buat jenayah tu terus hukum berat jgn bagi chance baru dia tau ...

http://www.melakacity.com

amazed posted on 7-10-2009 07:59 AM

balakkk mesia no taste ke?...araBbb dogoll yg dipeleyy:shutup:
bluezink Post at 7-10-2009 07:05 http://eforum6.cari.com.my/images/common/back.gif

tu kira summarize  sumer ler  ekkkk.....  peleyyy ke hulu... peleyyyy ke hilir.... LMFAO

pressor posted on 7-10-2009 08:00 AM

:lol:.....jangan sangka semua org arab baik

bulat posted on 7-10-2009 08:01 AM

Arab nie kenkadang kalau nak cakap pun buat malu kita aje pasal asal usul Islam banyaknya berumpun dari situ.. kalau kat Melaka nie pun masalah Arab dah melampau dan meluat .. dari masalah kat MMU yg  ...
melakacity Post at 7-10-2009 07:58 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

Apa nak heran nye, Abu Lahab pun orang Arab jugek 

juwaini posted on 7-10-2009 08:02 AM

:lol:.....jangan sangka semua org arab baik
pressor Post at 7-10-2009 08:00 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif

Sebab tu nabi akhir jaman turun di kalangan orang Arab... :lol:

Rasul Melayu si Kahar Ahmad tu gamaknya 'diwahyukan' Allah kepada orang Melayu sebab orang Melayu pun nak jadi macam perangai orang Arab kot... :lol:

arasham posted on 7-10-2009 08:02 AM

Mana tidaknya, lelaki Arab terbabit dikatakan mengugut mangsa yang mempunyai dua anak untuk menyebarkan gambar bogelnya kepada khalayak umum sekiranya wanita itu gagal membayar wang tunai RM9,600 seperti diminta.
pesal rm9600 je tak genap rm10,000:o

reenz013 posted on 7-10-2009 08:03 AM

tulah pasal..dia lak yg jd tuan umah

juwaini posted on 7-10-2009 08:04 AM


pesal rm9600 je tak genap rm10,000:o
arasham Post at 7-10-2009 08:02 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif

Ada la tu short sana sini setelah dilakukan tukaran matawang asing... :lol:

Radiostar posted on 7-10-2009 08:05 AM

aperhal pulakk tetamu yg bancuh kopi? fishy betul...

pressor posted on 7-10-2009 08:05 AM



Sebab tu nabi akhir jaman turun di kalangan orang Arab... :lol:

Rasul Melayu si Kahar Ahmad tu gamaknya 'diwahyukan' Allah kepada orang Melayu sebab orang Melayu pun nak jadi macam perangai ora ...
juwaini Post at 7-10-2009 08:02 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif

:lol:..ko ati2 juw...kang ada langau kata ko sesat...:lol:

takleh nak masuk syurga bersama beliau...:lol:

bulat posted on 7-10-2009 08:07 AM

RM9600 selepas diskaun 4 persen :$ dari RM10000

pressor posted on 7-10-2009 08:07 AM

kalo digenapkan dalam riyal dpt lah 10k

reenz013 posted on 7-10-2009 08:09 AM

Takkan amik pics je?!?  Mesti video ada gak tu  :lol:

AboNawas posted on 7-10-2009 08:09 AM



Sebab tu nabi akhir jaman turun di kalangan orang Arab... :lol:

Rasul Melayu si Kahar Ahmad tu gamaknya 'diwahyukan' Allah kepada orang Melayu sebab orang Melayu pun nak jadi macam perangai ora ...
juwaini Post at 7-10-2009 08:02 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif


Ada juga bangsa Arab yang baik sikit dari ko ;P















p/s - Aku undi Ayun Maiden@ Minahrock

juwaini posted on 7-10-2009 08:10 AM

aperhal pulakk tetamu yg bancuh kopi? fishy betul...
Radiostar Post at 7-10-2009 08:05 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif
Hehehe... :lol:

Hang pikiaq logik aje la. Ada ke orang nak bagi orang tak dikenali dan bukan warganegara Malaysia untuk masuk ke rumah suka suki cam gitu? :lol:

januarybaby posted on 7-10-2009 08:12 AM

korang pikir logik tak tok arab yg bancuh kopi tu padahal dia bukan tuan rumah pun...
bulat Post at 7-10-2009 07:55 http://eforum3.cari.com.my/images/common/back.gif
tu lah pasal.. aku pun terpikir perkara yg sama, tak logik langsung...

bulat posted on 7-10-2009 08:15 AM

Lagi satu... makan malam kul 10 malam? kedua2 anak tiada di rumah (assume yg anak2 dia umur maksimum pun 12 tahun) gi mana? kenapa jemput masa anak2 takde kat umah?
Page: [1] 2 3 4 5
View full: pak arab ugut doktor janda sebar gambar bugel!!!