Notwongjowo posted on 8-12-2009 09:28 PM

Cuepacs Mohon Imbuhan Tambhn RM500-PRESIDEN YAKIN DAPAT 32#

Post Last Edit by Notwongjowo at 9-12-2009 07:05

LANGKAWI: Cuepacs meminta kerajaan menimbang memberi imbuhan tambahan RM500 kepada semua penjawat awam.

Presidennya Omar Osman berkata Cuepacs memahami keadaan ekonomi sekarang yang menyebabkan kerajaan tidak dapat memberi bonus tetapi ia berharap kerajaan dapat menambah RM500 lagi kepada imbuhan serupa yang diumumkan oleh kerajaan sebelum ini.

"Permintaan tambahan RM500 ini adalah antara yang diputuskan hari ini," katanya pemberita selepas kongres Cuepacs 2009/2010 di sini hari ini.

Kerajaan telahpun mengumumkan bayaran imbuhan RM500 kepada kakitangan awam dalam Kumpulan Sokongan dan Kumpulan Pengurusan dan Profesional untuk tahun ini.

Omar berkata Cuepacs berharap pemberian tambahan RM500 dibayar menjelang persekolahan tidak lama lagi bagi meringan bebanan kewangan penjawat awam.

"Cuepacs telah menyampaikan hasrat itu kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan beliau minta tunggu dulu," katanya.

NWJ_ Raya katak la penjawat Awam. Kerja elok-elok ya Bang! :P

aniqq_torres posted on 8-12-2009 09:33 PM

x dak moral tol...sakg najib kata lak

tom5190 posted on 8-12-2009 09:38 PM

Cuepaks ni memang badut lah.....tak paham2 kata Najib lagi

alahai posted on 8-12-2009 09:39 PM

orang kata...kalau kira rajin minta...lama2 dapat...rasanya nanti dapat kot..;P

aniqq_torres posted on 8-12-2009 09:40 PM

4# alahai

kalu x bg aku mcm dah tau dah terjemahan PRU 13

ayiem posted on 8-12-2009 09:41 PM

org yg x duk dalam kerajaan dok sibuk kutuk ktgn krajaan.....klu swasta bonus beribu x do pun nak kecoh...kakitangan krajaan mintak 500 pun depa dok kecoh sekampung....dah la mintak mcm peminta sedekah.....

lurve82 posted on 8-12-2009 09:43 PM

lor...mintak lg ke??kang takut kne mrh je lg kang...:funk:

tekoyong posted on 8-12-2009 09:43 PM

ramai pulak kakitangan kerajaan kat sini :cf:

tatin_pink posted on 8-12-2009 09:46 PM

ntah nye..keje setengah nak mampos.mintak bonus cam mintak sedekah..kerajaan x gune.mkn duit rakyat!!!!:@

TanSriJess posted on 8-12-2009 09:53 PM

dh mcm jd org mintak sedokah la pulak

presiden kupeks tu dia  pernah g skolah ke tak? :geram:

tom5190 posted on 8-12-2009 09:55 PM

Post Last Edit by tom5190 at 8-12-2009 21:58

Post Last Edit by tom5190 at 8-12-2009 21:57

org yg x duk dalam kerajaan dok sibuk kutuk ktgn krajaan.....klu swasta bonus beribu x do pun nak kecoh...kakitangan krajaan mintak 500 pun depa dok kecoh sekampung....dah la mintak mcm peminta sedeka ...
ayiem Post at 8-12-2009 21:41 http://mforum3.cari.com.my/images/common/back.gif

kerajaan ribut taufan  ade gaji....loan rumah faedah rendah....cuti pun bnyk Swasta pulak bukan semua majikan sama terms dan agreement  Gaji je tinggi sikit Kemudahan loan kena amek bank...silap sikit kena buang keje Bonus bukannya setiap tahun....Tak salah korang mintak tapi timingnya tak kena

hzln posted on 8-12-2009 10:03 PM

Post Last Edit by Notwongjowo at 8-12-2009 21:35

LANGKAWI: Cuepacs meminta kerajaan menimbang memberi imbuhan tambahan RM500 kepada semua penjawat awam.

Presidennya Omar Osman berkata Cuepacs me ...
Notwongjowo Post at 8-12-2009 21:28 http://eforum2.cari.com.my/images/common/back.gif

Presidennya Omar Osman berkata Cuepacs memahami keadaan ekonomi sekarang yang menyebabkan kerajaan tidak dapat memberi bonus tetapi ia berharap kerajaan dapat menambah RM500 lagi kepada imbuhan serupa yang diumumkan oleh kerajaan sebelum ini.

cakap mcm pundek...:kant:

ReksakseHuduh23 posted on 8-12-2009 10:05 PM

dah masuk lom 500 yg ari tu? tk perasan pulak.. :lol:

fezy posted on 8-12-2009 10:09 PM

org yg x duk dalam kerajaan dok sibuk kutuk ktgn krajaan.....klu swasta bonus beribu x do pun nak kecoh...kakitangan krajaan mintak 500 pun depa dok kecoh sekampung....dah la mintak mcm peminta sedeka ...
ayiem Post at 8-12-2009 21:41 http://eforum2.cari.com.my/images/common/back.gif

a ah lupa... kekdahnye pekerja swasta ditanggung gomen sampai mati.
ulangan.. DITANGGUNG gomen sampai mati.

cikglemer posted on 8-12-2009 10:15 PM

dh mcm jd org mintak sedokah la pulak

presiden kupeks tu dia  pernah g skolah ke tak? :geram:
TanSriJess Post at 8-12-2009 21:53 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif
Memang patut mintak pun...kalo org2 atasan tu berbelanja duit kerajaan x hengat donia...bila kuli2 bawah mintak sikit pun kutuk mcm2....elok benarla staff gomen wat kejer ngn tidak jer...

cikglemer posted on 8-12-2009 10:17 PM



Presidennya Omar Osman berkata Cuepacs memahami keadaan ekonomi sekarang yang menyebabkan kerajaan tidak dapat memberi bonus tetapi ia berharap kerajaan dapat menambah RM500 lagi kepada imbuhan se ...
hzln Post at 8-12-2009 22:03 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif
Pak2 Muntri lagi x paham2 keadaan ekonomi skrang...asyik nak belanja mewah jer ...jalan sana sini..makan kat tempat mewah2..sumer kerajaan tanggung...bila k/tgn gomen minta sikit heboh satu malaya.........

TanSriJess posted on 8-12-2009 10:18 PM


Memang patut mintak pun...kalo org2 atasan tu berbelanja duit kerajaan x hengat donia...bila kuli2 bawah mintak sikit pun kutuk mcm2....elok benarla staff gomen wat kejer ngn tidak jer...
cikglemer Post at 8-12-2009 10:15 PM http://mforum3.cari.com.my/images/common/back.gif

yolah...yolah...ko mintak la smpai mampos

cikglemer posted on 8-12-2009 10:43 PM



yolah...yolah...ko mintak la smpai mampos
TanSriJess Post at 8-12-2009 22:18 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif
Mampos ker x ker ada aku kesahhhh...........

iza_yuss posted on 8-12-2009 10:53 PM

kalo dpt apa salahnye kan?

hihihihi

TanSriJess posted on 8-12-2009 10:54 PM


Mampos ker x ker ada aku kesahhhh...........
cikglemer Post at 8-12-2009 10:43 PM http://mforum3.cari.com.my/images/common/back.gif

x kesah takpe la...ko join la osmang manang tu pg tadah tepurung dpn najib

lurve82 posted on 8-12-2009 10:57 PM

19# iza_yuss

khann...klu dpt mmg best..leh sopping2 kat dungun..:lol:

hzln posted on 8-12-2009 11:02 PM

errrr...bulih aku tau dak, apa lagi sumbangan presiden cuepacs ni selain dari mintak naik gaji, mintak bonus...sbb yg aku perasan, tiap kali bukak mulut, itu ajer yg dia reti ckp

bacteria82 posted on 8-12-2009 11:08 PM

Caya la kupek :pompom:

C.K posted on 8-12-2009 11:10 PM

errrr...bulih aku tau dak, apa lagi sumbangan presiden cuepacs ni selain dari mintak naik gaji, mintak bonus...sbb yg aku perasan, tiap kali bukak mulut, itu ajer yg dia reti ckp
hzln Post at 8-12-2009 23:02 http://eforum5.cari.com.my/images/common/back.gif

mintak elauan tambahan...mintak rumah kakitangan free mintak sana mintak sini...pendek kata serba serbi mintak dan juga menghabiskan masa menghadiri meeting2ngan:lol:

RedDevils posted on 8-12-2009 11:33 PM



Presidennya Omar Osman berkata Cuepacs memahami keadaan ekonomi sekarang yang menyebabkan kerajaan tidak dapat memberi bonus tetapi ia berharap kerajaan dapat menambah RM500 lagi kepada imbuhan se ...
hzln Post at 8-12-2009 22:03 http://eforum2.cari.com.my/images/common/back.gif

Agreed wholeheartedly..:laugh3:
Page: [1] 2 3 4 5 6 7
View full: Cuepacs Mohon Imbuhan Tambhn RM500-PRESIDEN YAKIN DAPAT 32#