papaxjahat posted on 3-6-2010 11:26 AM

SALURAN DARAH TERSUMBAT Punca serangan jantung -DANSHEN PLUS

Post Last Edit by papaxjahat at 1-7-2010 10:04

Kapsul Danshen Plus

Saya terkena serangan jantung pada tahun 2007 ketika itu umur 34 tahun kerana 2 saluran didapati tersumbat dan telah menjalani rawatan angiogram sebanyak 2 kali. Dalam  2 tahun selepas terkena serangan jantung kesihatan saya merosot teruk danselalu keluar masuk  wad seperti ICU,CCU dan CHDW. Pada Oktober 2009saya diperkenalkan Kapsul Danshen Plus yang boleh membantu mencuci saluran darah tersumbat dan aktif sehingga saluran yang paling halus(kapilari). Pada mulanya saya tidak percaya tapi selepas mengambilnya lebih kurang sebulan saya terus berhenti semua ubat-ubat Hospital setelah banyak perubahan positif yang berlaku dalam kesihatan saya.


http://www.bhaseer.com/web_images/danshen3.gif
Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana Kapsul Danshen ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik. Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk 'MEMBERSIH SALURAN DARAH'. Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah,mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration,Amerika Syarikat)  iaitu produk herba pertama China yang mendapatpengiktirafan ini. Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari  di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubatyang dibekalkan dari Hospital  tetapi ia tetap juga tidak memberipenyelesaian  sepenuhnya dalam masalah kesihatan  saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat,  ubat-ubatyang dibekalkan kepada saya seperti inspirin hanya membantu untukmencairkan darah sahaja tapi tidak membuka saluran yg tersumbat. Sebab tuh kita boleh lihat ramai pesakit jantung koronari  setiap hari makan ubat tapi dalam masa yang sama masih kena membuat pemasangan stent,belon atau bypass. Kesimpulannya walaupun kita makan ubat setiap hari risiko untuk kena serangan jantung dan strok masih tinggi kerana saluran masih tersumbat.  Segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan kapsul DANSHEN PLUS sehingga saluran darah saya tidaklagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar  seperti orangyang sihat . Alhamdulillah syukur kepada tuhan, semoga lepas ini sayadapat membantu insan lain pulak.
http://www.bhaseer.com/web_images/all_logo.jpg


Kapsul Danshen Plus boleh diambil bersama ubatan hospital dan produk tambahan lain. Ia juga membantu membuka saluran darah anda yang tersumbat , sehingga darah yang dipam keluar dari jantung dapat membawa oksigen, zat-zat makan, zat-zat ubatatau suplimen sampai ke tempat yang memerlukan rawatan (sel-sel). Ramai pesakit bila makan ubat atau suplimen tapi penyakit tidak sembuh maka mereka salahkan ubat, sebenarnya bukan salah ubat yang tak baik tapizat ubat itu tak sampai kepada sel sel kerana saluran darah andatersumbat .Dengan kandungan kolestrol dan gula yang tinggi menyebabkan darah cepat beku,  bila darah pekat di samping saluran yang menjadi sempit sehinggalah lama kelamaan saluran  darah kita akan tertutup terus menyebabkan  penggumpalan  (atherosklerosis) itu berlaku di dalam saluran darah, jika ia berlaku di dalam saluran ke jantung, anda akan mengalami serangan jantung. Jika sekatan itu berlaku di dalam saluran yg membekalkan ke otak, anda akan mengalami strok. Atherosklerosis ialah penyakit yg menyerang secara senyap-senyap dan tanpa sebarang gejala. Seseorang mungkin tidak menyedari yg dia mempunyai masalah ini sehingga sesuatu kejadian dramatik berlaku........seperti serangan jantung dan strok. Ia berlaku dalam senyap-senyap,tetapi seringkali membawa maut.Kapsul Danshen plus telah dipatenkan,mendapat kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan halal,penggunanya di seluruh dunia melebihi 200 juta orang dan melebihi 40 negara, ia telah membantu ramai pesakit yang berkaitan saluran darah(kardiovaskular). Saluran tersumbat adalah masalah akar umbi yang perlu diselesaikan supaya  peredaran darah anda lancar sehingga anda dapat mengelak daripada penyakit-penyakit merbahaya.
Video dibawah adalah hasil dari kajian oleh Fakulti Perubatan Universiti keio, Japan(80,000x zoom) menggunakan kaedah satellite maping ke atas saluran darah mikro (kapilari) yang dibersihkan selepas 30 minit mengambil Kapsul Danshen Plus.

http://www.youtube.com/watch?v=f64X77ut2A4&feature=player_embedded

Bila pesakit mengambil Kapsul Danshenplus disamping ia mencuci atau membersihkan saluran darah secara tak langsung ia akan mencairkan dan mengembangkan arteri koronari ,menambahkan kadar pengaliran darah dan membaiki pengedaran mikrosehingga anda mendapat oksigen yang cukup dan peredaran darah yangsangat baik dan lancar. Kapsul Danshen juga berfungsi sama seperti ubatinspirin iaitu mampu mencairkan darah dan juga menjaga paras kolestrol anda. Ia sangat berkesan terhadap pencegahan dan perawatan penyakit jantung serta penyakit yang berkaitan dengan pengedaran darah. Kajian klinikal juga membukti kan Kapsul Danshen Plus boleh digunakan untukmengelak seseorang dari terkena serangan jantung dan strok denganmemberi 6-8 kapsul di letakkan dibawah lidah.


Kepada orang yang sihat, anda masih ada pilihan dalam kesihatan anda.......jadi renung-renungkan lah masa depan kesihatan anda.................Apakah 5-10 tahun akan datang andapasti, anda tidak kena penyakit jantung atau strok atau darah tinggi atau kencing manis????Cuba anda fikir sejenak........dikalangan rakan-rakan, saudara mara anda yang berumur 35 ke atas, hanya berapa orang yang bebas dari penyakit seperti di atas, selepas saya terkena serangan jantung, banyak perkara rutin harian saya tak mampu hendak lakukan dan saya mengalami truma yang sangat teruk sehingga hilang kenyakinan diri bila saya lihat sendiri ketika berada dalam Waddi Hospital di mana ramai orang meninggal dunia, saya tidak boleh lupasejarah itu bila pesakit yang di depan dan di tepi katil saya meninggalantaranya sebab strok, kanser hati dan organ tak berfungsi.
"MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI""Hampir separuh daripada semua kematian akibat serangan jantung berlaku semasa serangan yang pertama dan sebelum rawatan dapat dimulakan (Tak pernah membuat pemeriksaankesihatan kerana menganggap diri sihat). Oleh itu, pencegahan adalah suatu perkara yang mesti dilakukan."

Jika anda memerlukanpenerangan lebih lanjut tentang keberkesanan kapsul Danshen plus inisila sms atau e-mail , saya sedia berkongsi pengalaman ini dengan semuaorang terutama pesakit jantung koronari dan strok. Kapsul Danshen Plusini adalah khusus untuk semua penyakit yang berkaitan saluran ataupembuluh darah, di mana sangat sesuai juga untuk kencing manis dandarah tinggi - bhaseer 019-260 2000

** Artikel ini adalah sebagai maklumat sahaja, Sila berjumpa Doktor bertauliah untuk memperolehi maklumat yang lebih tepat *

http://www.bhaseer.com/web_images/pepatah.jpg

http://www.bhaseer.com/web_images/home_danshen.jpg
Sesuai untuk pesakit jantung, strok, darah tinggi, kencing manis dan kanser
keterangan lanjut www.bhaseer.com

papaxjahat posted on 3-6-2010 11:42 AM

ramai di sekeliling kita yg mempunyai masalh kesihatan seperti darah tinggi , kencing manis,strok dan serangan jantung. Semua itu adalah berpunca dari saluran yg tersumbat sehingga penyakit memberi komplikasi sehingga merosakkan organ2 dalaman manusia sehingga membawa maut.

Tiada org meninggal dunia kerana kencing manis atau darah tinggi tapi mereka meninggal kerana komplikasi penyakit itu sehingga menyebabkan organ tak berfungsi atau rosak.

papaxjahat posted on 3-6-2010 11:44 AM

Post Last Edit by papaxjahat at 3-6-2010 11:56

Danshen Plus
Ciri-ciri Produk

Selepas bertahun-tahun menjalani aplikasi perubatan klinikal dan penyelidikan saintifik, terbukti Kapsul Danshen Plus ¨C suatu ubatan Tradisional Cina moden ¨C mempunyai fungsi mempertahankan lapisan dalaman saluran darah. Pengambilannya untuk jangka panjang boleh mencegah dan mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dan serangan kardiovaskular. Oleh itu, kapsul Danshen Plus mempunyai kesan positif dalam pencegahan penyakit dan perlindungan jantung. Menurut kajian pakar perubatan klinikal. 40.2% pesakit merasai kesan analgesik yang ketara selepas mengambil Kapsul Danshen Plus dan 48% pesakit merasi kelegaan sakit jantung selepas melepas meletakkan kapsul di bawah lidah selama 3 hingga 8 minit, ia menjadikan jumlah keberkesanan mancapai 88%. Kajian klinikal juga didapati bahawa kepantasan kesannya setara dengan nitrogliserin. Proses penggunaan jangka panjang membuktikan kapsul ini berkesan menghindari penyakit jantung koronari dan jantung. Kini, kumpulan Tasly telah memperkenalkan Kapsul Danshen Plus di negara-negara Asia Tenggara dengan penuh yakin. Ia amat sesuai bagi kebanyakan orang samada mereka yang sihat ataupun dalam keadaan su-kesihatan dan membawa kegembiraan kepada beribu-ribu orang yang sakit.


6 Fungsi Utama


1. Untuk memperbaiki keadaan Penyakit Jantung Koronari (CHD)

Kapsul Danshen Plus, bersama-sama dengan ramuan berharga seperti Salvia Miltiorrhiza, Notoginseng dan sebagainya. Ia mempunyai fungsi anti-pengumpulan platelet. Selain itu, ia juga berkesan ke atas pegurangan kolestrol dan trigliserida, pengurangan kepekatan darah, meningkakan mikro-peredaran, anti-pengoksidaan, penyingkiran radikal bebas, menjaga otot kardiak dan sebagainya. Fungsi-fungsi tersebut dikoordinat di pelbagai peringkat. Menuju ke pelbagai organ sasaran dan berlakuberlaku dalam pelbagai sistem. Fungsi utamanya ialah memperbaiki keadaan penyakit jantung koronari. Para profesional mengsyorkan bahawa Kapsul danshen Plus harus dipertimbangkan sebagai pilihan utama dalam melawan penyakit jantung koronari. Kami mengesyorkan bahawa golongan dewasa (lelaki > 35 dan perempuan >40 tahun) mengambil Kapsul Danshen Plus secepat mungkin kerana jantung mereka perlu diberi penjagaan yang lebih serius.


2. Melindungi daripada strok

Infaksi otak dikenali sebagai ¡®strok otak¡¯. Ia termasuk pembentukan gumpalan darah beku dan embolisasi. Kejadia strok meningkat dengan ketara sejak kebelakangan ini. Kebanyakkannya  berlaku pada golongan muda. Fungsi Kapsul Danshen Plus ialah untuk memperbaiki peredaran darah dengan menyingkirkan stasis darah. Aplikasi klinikal menunjukkan penggunaan Kapsul danshen Plus bersama rawatan lain mempunyai kesan baik ke atas pesakit srok otak


*kapsul Danshen Plus telah memperoleh kelulusan daripada FDA pada 29/09/1998.


3. Membersihkan saluran darah dan melindungi jantung kedua-mikroperedaran

Mikroperedaran merupakan peredaran darah antara kapilari arteriol dan venul. Tempat ini merupakan tempat yang sesuai untuk pertukaran nutrien antara darah dengan sel tisu. Da juga membawa oksigen dan nutrien kepada tisu serta membawa keluar hasilan metabolik. Banyak penyelidikan telah membuktikan bahawa Kapsul Danshen Plus dapat meningkatkan mikroperedaran badan. Kajian di Fakulti Perubatan Universiti keio, Japantelah menunjukkan bahawa Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan ke atas pelbagai sasaran dalam menyelesaikan masalah mikroperedaran.


4.Merendahkan paras lipid darah (kolesterol) dan mengurangkan plak daripada arterosklerosis

Kapsul danshen Plus mempunyai fungsi yang berkesan terhadap pengurangan paras lipid darah terutamanya kolestrol. Sebahagian kajian telah di jalankan ke atas pesakit arterosklerosis carotid. Kumpulan kawalan diberi dos normal aspirin dan kumpulan kawalan diberi Kapsul Danshen Plus, Keputusannya adalah seperti berikut:

    *
      Perubahan ketebalan intima-media carotid (IMT) : Ketebalan carotid IMT berkurang dalam kumpulan yang dirawat dengan Kapsul Danshen Plus (P<0.05) manakala tiada perubahan yang signifikan dalam kumpulan kawalan.
    *
      Perubahan rheologi: Kepekatan darah bagi kedua-dua kumpulan juga menurun, tetapi tiada perbezaan yang signifikan di antara kumpulan rawatan dengan kumpulan kawalan yang diperhatikan (P>0.05)
    *
      Perubahan paras lipid darah: Pesakit dalam kedua-dua kumpulan turut mempunyai paras lipid darah yang tinggi. Selepas penggunaan Kapsul Danshen Plus, paras kolestrol dan trigliserida berkurang dengan signifikan. Akan tetapi, tiada perubahan yang diperhatikan dalam kumpulan kawalan.


5.Memperbaiki keadaan penyakit mata dan malfungsi ginjal yang berkaitan dengan penyakit kencing manis (diabetes)

Retinopati dan renopati diabetik adalah disebabkan oleh masalah kapilari pesakit diabetes. Kedua-duanya adalah kompikasi saluran darah mikro yang paling umum yang di sebabkan oleh diabetes. Kapsul Denshen Plus mempunyai kesan terhadap perubahan rheologi darah, anti-ion kalsium, pengurangan paras trigliserida dan kolestrol. Dengan itu, Kapsul Denshen Plus amat disarankan kepada pesakit dengan komplikasi diabetes.


6.Melindungi Sel Hati

Tabiat mengambil alkohol yang berlebihan dan pengambilan makanan yang terlalu berminyak akan mengakibatkan mikro-peredaran hati terhalang dan malfungsi hati. Pesakit akan mengalami malnutrisi dan diikuti dengan perasaan yang tidak normal seperti rasa tidak selesa di sekeliling hati dan pengurangan selera makan. Penggunaan Kapsul Denshen Plus selama 3 bulan akan mengembalikan fungsi hati yang normal dan memulihkan hati yang rosak. Perkara yang lebih penting lagi, Pengambilan Kapsul Danshen Plus sebelum meminum alkohol dapat melambatkan penyerapan alkohol dan jesteru itu dapat melindungi sel hati.


Ramuan Utama Kapsul Danshen Plus
http://www.bhaseer.com/web_images/herba4.jpg
Radix Salvia Miltiorrhizae

Fungsi utama denshen Radix Salvia miltiorrhizae adalah menggalakkan peredaran darah dengan menyingkirkan statis darah, membekalkan khasiat kepada darah dan menstabilkan keadaan darah. Danshen telah digunakan sebagai ubat Tradisional Cina selama beribu-ribu tahun dahulu. Kegunaannya telah dicatatkan dalam buku-buku perubatan yang terkenal seperti Compedium of Madica yang telah disiapkan ketika Dinasti Ming.


Radix Panax Notoginseng
http://www.bhaseer.com/web_images/herba5.jpg
Fungsi Notoginseng juga adalah untuk menggalakkan peredaran darah dan fungsi spesifiknya ialah dapat menghentikan pendarahan. Notoginseng juga telah dicatatkan dalam buku perubatan Compendium of Materia Medica sebagai ubat tradisional Cina.



Radix Astragalus Membranaceus
http://www.bhaseer.com/web_images/herba2.jpg
Astragalus berfungsi daripada pebagai aspek. Ia dapat membantu mengurangkan pengeluaran peluh, dengan itu dapat mengekalkan tenaga dalaman. Ia juga berfungsi dengan baik dalam penyingkiran urin dan mengurangkan edema. Radix astragali juga dapat mengawal atur sistem keimunan. Dengan itu, ia dapat meningkatkan imuniti badan.


Rosewood
http://www.bhaseer.com/web_images/herba3.jpg
Secara relatifnya, Rosewood dalam Kapsul Denshen Plus adalah sedikit akan tetapi fungsi utamanya adalah meningkatkan peredaran darah dengan mencegah pembetukkan pembekuan darah.

papaxjahat posted on 3-6-2010 01:23 PM

Post Last Edit by papaxjahat at 3-6-2010 13:24

PENGALAMAN SERANGAN JANTUNG

Pengalaman kena heart attack memang mengerikan, saya terkena serangan jantung pada september 2007 ketika itu saya berumur 34 tahun. Pada permulaannya lebih pukul 4 pagi, saya terjaga dari tidur dan isteri sedang memasak untuk sahur, saya tersedar bila rasa sebelah kiri badan saya rasa lenguh, lepas tuh saya pon ke ruang tamu, selepas rasa lenguh hilang dan saya terus tidur masuk ke bilik dan tidur semula (serangan pertama-agak ringan).



Lebih kurang pukul 11 pagi, saya pergi berjumpa pelanggan dan naik ke pejabatnya ditingkat 1, selepas turun ke parking saya rasa pening dan sesak nafas lepas 2 minit hilang, cuma pening sahaja, jadi saya masih tidak mensyaki apa-apa yang buruk, tapi dalam pada masa yang sama ada bertanya kawan tentang keadaan saya ketika itu, dia memberitahu kalau sebelah kiri selalunya berkaitan jantung.

Seterusnya lebih kurang pukul 1 tengahari, saya membuat keputusan untuk balik ke rumah untuk berehat dan buka puasa atas faktor kesihatan. Bila sampai rumah selepas makan tengahari saya sesak nafas lebih teruk dari tadi, tapi sekejap-kejap jer datang pas tu ok balik. lepas tu sesak nafas balik hingga mengalir air mata.

Isteri saya memberi cadangan untuk ke klinik, tapi saya enggan sebab ingat penat biasa jer, memang tak terfikir pon kena heart attack. Selepas beberapa ketika tengah saya berehat datang serangan yang kuat sehingga seluruh anggota badan kaku (jari tangan pon tak mampu nak menggemgam)saya hanya mampu menahan airmata yang keluar tiada henti ketika itu, tanpa berlengah isteri saya terus menghidupkan enjin kereta dan saya masih mampu berjalan ke kereta (tapi sudah macam robot kerana semua anggota tak boleh di bengkokkan), sampai di klinik doktor memberitahu ini "muscle pain",doktor bagi satu jarum dan suruh segera ke hospital.

Sampai di Hospital sungai buluh, terus ke kecemasan, selepas di cucuk sejarum tadi agak berasa lega sikit dan mampu berjalan masuk ke wad kecemasan untuk membuat pemeriksaan, selepas membuat saringan (ecg-electrocardiogram) di kaunter kecemasan saya telah dihantar ke bahagian kritikal. Selepas saya baring di atas katil, saya nampak ramai orang (nurse dan doktor) di sekeliling saya , lepas tuh saya dah tak sedar diri.

Selepas satu setengah jam saya tersedar, saya terkejut seluruh anggota badan saya penuh dengan wayar yang berselirat, mulut hidung ditutup dengan alat oksigen, semasa itu datang seorang doktor memanggil nama saya dan cuba berinteraksi samada saya sudah sedar atau tidak.........setelah tengok saya betul-betul sedar dan dia memberitahu bahawa saya bahawa saya terkena "SERANGAN JANTUNG". Macam tidak percaya , saya masih hidup.

Semasa dalam icu saya di beritahu oleh Doktor bahawa keadaan jantung saya sangat kritikal kerana bacaan ecg agak membimbangkan. Doktor memberitahu bahawa sebahagian otot jantung saya telah mati akibat dari serangan jantung. Masa itu saya rasa betul-betul di hujung nyawa dan akan pergi bila-bila masa sahaja.......tiada apa yang saya mampu  fikirkan pasal dunia masa tuh.......hanya ingat allah dan mati sahaja, terkenang hutang yang banyak di tinggalkan, teringat isteri, anak-anak dan air  mata saya tidak behenti mengalir sepanjang berada dalam icu.

http://www.bhaseer.com/web_images/heartattack.gif
Punca "heart attack"

Itulah pengalaman saya, hanya orang-orang yang mengalami seperti saya sahaja akan memahami, apa itu serangan jantung, apa itu strok, saya teringat ketika dalam ICU pesakit di sebelah katil saya kiri dan kanan adalah pesakit strok yang kritikal, koma melebihi seminggu, ketika itu saya hanya ingat mati sahaja, alhamdulillah umur saya masih panjang ,hari ke empat saya telah di pindahkan ke wad biasa dan hari ke enam saya di benarkan pulang.


Semasa di pindah ke wad biasa perkara yang saya tak boleh lupa adalah hari-hari ada orang meninggal dalam wad itu, semua berkaitan strok, hati rosak, macam2 lah......pengalaman ini yang saya lalui ini memang membuat saya insaf, tergerak untuk berkongsi dengan orang-orang yang sihat. Selepas itu rutin hidup saya berubah 100%, kena makan ubat 3 kali sehari, tak boleh kerja berat, beberapa kali di masukkan ke wad balik, penah masuk ICU, CCU, CHDW (kardio).

TQ

www.bhaseer.com

papaxjahat posted on 3-6-2010 03:37 PM

produk lulus kkm dan halal

papaxjahat posted on 3-6-2010 03:43 PM

sebenarnya ramai yg nak cuba alternative tapi tak berani nak mencuba.........sebagai pesakit jantung koronari saya berani danshen plus boleh membantu menyelesaika masalah anda yg berkaita dengan saluran yg tersumbat, sempit dan darah beku.

anda boleh berkongsi dengan saya kerana bila sebut saluran darah..............bermaksud setiap darah yg di pam dari jantung harus sampai ke semua tempat pelusuk tubuh kita, tapi apa berlaku, bila umur kita meningkat, saluran darah kita memang akan menyempit kerana pemakanan atau life stlye kita yg kurang baik.

Lama kelaman akan saluran darah akan tersumbat sehingga kita rasa kebas, luka lambat baik (sbb darah tak sampai), serangan jantung, strok, dan lemah anggota atau lesu.

papaxjahat posted on 5-6-2010 08:01 PM

Danshen plus telah membantu ramai orang terutamanya yg berkaitan saluran darah koronari tersumbat. Penggunaan produk ini melebihi 200 org sehari di seluruh dunia yg melebihi 40 negara. Ia adalah herba 100% yang pertama di dunia yg mendapat kelulusan FDA-IND Amerika syarikat.

papaxjahat posted on 5-6-2010 08:02 PM

Di China Danshen di gunakan oleh hospital2 untuk pesakit2 jantung sebagai salah ubat untuk menyelesaikan maslah kardiovaskular

papaxjahat posted on 7-6-2010 10:37 AM

Mikrosirkulasi adalah peredaran darah mikro. danshen aktih hingga ke saluran paling halus dalam setiap pelusuk tubuh dan organ.

papaxjahat posted on 7-6-2010 10:40 AM

Mikrosirkulasi adalah peredaran darah mikro. danshen aktih hingga ke saluran paling halus dalam setiap pelusuk tubuh dan organ.

papaxjahat posted on 7-6-2010 10:40 AM

Mikrosirkulasi adalah peredaran darah mikro. danshen aktih hingga ke saluran paling halus dalam setiap pelusuk tubuh dan organ.

papaxjahat posted on 7-6-2010 06:51 PM

bump tuk danshen

papaxjahat posted on 7-6-2010 06:51 PM

bump tuk danshen

papaxjahat posted on 8-6-2010 03:28 PM

serangan jantung ,strok adalah berpunca saluran darah yg tersumbat...pls pm saya utk keterangan lanjut

papaxjahat posted on 8-6-2010 05:01 PM

serangan jantung ,strok adalah berpunca saluran darah yg tersumbat...pls pm saya utk keterangan lanjut

papaxjahat posted on 9-6-2010 03:33 PM

Bila seseorang dah kena serangan jantung, apakah pilihan dalam kesihatan mereka??????
Macamna nak pulih balik otot jantung yg mati akibat serangan, kalau hanya buat angiogram pasang stent atau belon, adakah ada penyelesaian dalam kesihatan anda????

papaxjahat posted on 9-6-2010 03:36 PM

Post Last Edit by papaxjahat at 9-6-2010 15:37

kita perlu penyelesaian dalam kesihatan dimana apa org sihat buat , anda juga boleh buat, segala rutin harian tidak terbatas. Tapi kalau makan ubat hari2 tapi naik tangga sakit dada, angkat berat sakit dada, marah sikit pon sakit dada ??? cam ner tuhhhhh, sampai bila anda boleh tahan????

papaxjahat posted on 9-6-2010 03:40 PM

saya bukan seorang doktor tapi saya seorang pesakit jantung koronari yang menderita 2 tahun, kerana jantung lemah, otot jantung mati akibat kena serangan jantung, dah buat angiogram 2 kali, pasang belon dan nak masukkan stent, tapi gagal sbb sumbat terlalu panjang, hari saya cuma saya nak berkongsi dengan anda bahawa anda pon boleh baik macam saya

papaxjahat posted on 9-6-2010 03:50 PM

awas !!! kolestrol tinggi...........ia adalah pembunuh senyap,mati mengejut dan meninggal dunia dalam tido bukan suatu perkara yg luar biasa sekarg. Ramai org menganggap diri nya sihat dan tidak pernah membuat pemeriksaan kesihatan......

papaxjahat posted on 11-6-2010 02:01 AM

salah satu sebb serangan jantung dan strok adalah berpunca dari saluran darah yg tersumbat

papaxjahat posted on 14-6-2010 07:02 PM

Kapsul danshen plus adalah herba 100%

papaxjahat posted on 23-6-2010 01:20 PM

saluran darah tersumbat adalah kerana penggumpulan kolestrol menyebabkan serangan jantung dan strok www.bhaseer.com

papaxjahat posted on 1-7-2010 10:06 AM

sila lawat http://www.bhaseer.com
promosi beli 2 percuma 1
Page: [1]
View full: SALURAN DARAH TERSUMBAT Punca serangan jantung -DANSHEN PLUS