naknak posted on 27-6-2010 04:47 PM

tolong!!!! tanda gay...

ok...aku da adik lelaki...tapi yg aku heran bila dia nak minum guna botol..jari kelingking dia mesti akn naik ( jari kelinking tangan yg dia pegang utuk minum tu )..mula2 aku x syak pa2 la...tp aku da tbaca satu artikel yg tu salh satu tanda gay...n utuk pegetahuan suma adik aku tu bukan lembut..mcm lelaki biasa..macho n budak bola kat sk..tp dia memg minat kat siti huhuhu...aku nak tau la betul ke tu tnda gay...kalo sap2 blh bntu...aku nak bntu adik aku sblm terlambat!!!...:'(

TaufiqTea posted on 27-6-2010 04:53 PM

yg aku nmpk skrg ramai je bdk laki minum pun naek jari kelingking dorg... bkn saje minum amek sudu garfu pon sama... xkan smua laki mcm ni gay ? minat kat siti pun kira tanda gay ker ??

aku rase kamu pikir terlalu bnyk kot~~~ jgn arh risau...

naknak posted on 27-6-2010 05:37 PM

yg aku nmpk skrg ramai je bdk laki minum pun naek jari kelingking dorg... bkn saje minum amek sudu g ...
TaufiqTea Post at 27-6-2010 16:53 http://eforum3.cari.com.my/images/common/back.gif[/quote
aku bukan pe...beringat sebelum terlambat...n aku rasa kalo laki tu minat kat siti mcm x brapa nak ok je huhuhu

bdkminangn9 posted on 27-6-2010 06:45 PM

ok...aku da adik lelaki...tapi yg aku heran bila dia nak minum guna botol..jari kelingking dia mesti ...
naknak Post at 27-6-2010 16:47 http://mforum3.cari.com.my/images/common/back.gif


   apa kene mengena minat kat siti ngan gay??:o
siti tu sape??:o

bzzts posted on 27-6-2010 07:04 PM

ek eleh... jari kelingking tu mmg la macam tu, takkan nak grip/genggam smua jari kot?

ko penah tengok org melukis tak? pakai pen, kapur, arang, berus, air-brush... ? ;P

adekah ko akan percaya jugak dgn gambar dibawah ni?

http://www.teeth.com.pk/blog/wp-content/photos/macho_vs_gay.jpg

:lol:

TaufiqTea posted on 27-6-2010 08:23 PM

Reply 5# bzzts


!? gambar cm ni leh jd panduan ker ?? dr ne plak dtgnye rujukan ni ?? haha~~~

TaufiqTea posted on 27-6-2010 08:24 PM

Reply 3# naknak


walaupon aku bkn peminat siti... tp aku rase minat kat die cm ok je... lolz~~~

HaMiZiE posted on 27-6-2010 09:14 PM

adei... semata mata jari kelingking terkuak masa minum, makan... ko dah worry so much about ur bro...

yang penting ngan saper adik ko bergaul... kalo dia bergaul ngan dak dak lelaki yang normal... it would be fine. Sebab pengaruh daripada kengkawan ler yang banyak mempengaruhi budak budak zaman sekarang terjerumus ke kancah yang tak sepatutnya.

cik.panda posted on 27-6-2010 09:26 PM

pasal jari kelingking naik, terus disyaki gay, malang sungguh adik yu :shakehead3:

sky_juice posted on 27-6-2010 09:35 PM

pasal jari kelingking naik, da di cop gay????


jari kelingking aku naik, adakah aku gay????????? :'(:mad::vmad3::doh3:




kene potong jari kelingking la kekdahnye utk jadi normal.......:'(:shakehead3::funk:{:3_99:}

besarnye pengorbanan nk jadi normal.....:(

cik_kiah posted on 28-6-2010 12:35 AM

aiyoo..psl jari kelinking naik pon ko dah tuduh adik ko gay...cian dia:lol::lol:
errr tp kwn2 laki aku yg gay sumenya macho2...sygnya dorang gayah:'(

nisadarling posted on 28-6-2010 11:22 AM

pasal jari kelingking naik, da di cop gay????


jari kelingking aku naik, adakah aku gay????????? ...
sky_juice Post at 27-6-2010 21:35 http://mforum2.cari.com.my/images/common/back.gif

akak terbaca hak ni...xbleh blah.......:lol::lol::lol:

keyboardmouse posted on 28-6-2010 11:22 AM

Datuk K minat siti.so  Datuk K gay la....:lol::lol:

cmf_houdini posted on 28-6-2010 11:26 AM


Matila lepas ni semua lelaki ikat jari sebab takut dicop gay ;P

isskandar posted on 28-6-2010 11:41 AM

kesian sangat kat naknak TT kedaung ni. dek TERbaca artikel nan hado ittiew, terus menerus hadeknya kene cop gay. kau dah kenapa????

yaminz posted on 28-6-2010 12:17 PM

Reply 5# bzzts

Nasib baik macho...

itamrazali posted on 28-6-2010 12:34 PM

selalunya gay punggungnya warna hitam dan berkerak.

ribena84 posted on 28-6-2010 12:36 PM

boleh caye ke artikel2 cam tu:o

alah ade yg ala2 straight pun ade gak yg gay:$

guablur7 posted on 28-6-2010 12:38 PM

tak penah dengar pon,betol ke??

MoTiF posted on 28-6-2010 12:51 PM

pemain bola minat ct??? kahkahkhkah...

ibuKA posted on 28-6-2010 12:59 PM

baca tajuk pon aku da gelak. adoi...sakit perut aku baca sky juice punya tulisan. :lol:

tapi aku rasa takde mende la...takde kaitan pon naik jari kelingking masa minum ngn sifat2 gay. payah nak tau seseorang tu gay ke tak, melainkan dia cuba 'logol' ko ler...;P
itu harus kasi pelempang sekeping dua...:L

jadi aku rasa adik ko tu mmg 'straight'...dun wory...{:1_141:}

Syik_Gojet posted on 28-6-2010 02:12 PM

kalu laki jari kelingking naik tanda girl......kalu jari girl pulak mcm mana??apakah maksudnya??

sapa2 minat siti dicop gay eh???aku ni tak minat siti...syukur....{:1_152:}

tassy posted on 28-6-2010 02:34 PM

tak masuk dek akai juz sbb jari kelingking naiktnda gay..

syclenz posted on 28-6-2010 02:45 PM

alah ko ni pun pikir byk sgt laaa
ingatkan aper tadi .. alah setakat jari kelingking naik
bukannya anu dia yg naik sbb nampak jantan
kalo yg tu yer la engko nak curiga kat adik ko

cikebum posted on 28-6-2010 02:56 PM

aku kalo nampak lelaki yang jambu sket + macho + xdak aweks + 30s siries lom kawen  ,
aku riso nak dekat :lol:
Page: [1] 2 3 4
View full: tolong!!!! tanda gay...