syokdownload posted on 1-5-2011 11:37 AM

Tiga Kes Budak Bawah Umur Seawal 12 thn Seks Di Rumah jer (18sx)

Post Last Edit by syokdownload at 1-5-2011 18:11

http://static.inilah.com/data//berita/foto/467461.jpg
Ketika itu teman lelaki ¡®cinta monyet¡¯ saya (dikenali sebagai Helmi) berusia 12 tahun datang ke rumah untuk menghantar buku sekolah. Dia pernah beberapa kali datang ke rumah untuk belajar bersama dan ibu bapa saya mengenalinya.

Ayah dan ibu tiada di rumah kerana bekerja. Yang ada hanya adik saya.

Entah mengapa, tiba-tiba Helmi beria-ia mengajak saya masuk ke bilik. Hati saya berdebar-debar dan perasaan bercampur baur masa itu.

http://4.bp.blogspot.com/_01kqIY8788U/SU0OyqdGp_I/AAAAAAAAAE4/4ydOq5fySCk/s320/bugil.BMP
Ada ibu bapa percaya rakan anak datang ke rumah untuk belajar, tetapi akhirnya padah menimpa apabila alasan belajar diberi berakhir di bilik tidur.

Ada pula percaya anak berterus terang meminta izin untuk keluar dengan rakan sama ada lelaki atau perempuan untuk belajar, tetapi melencong ke tempat lain hingga kesudahannya ¡®mendapat ilmu¡¯ hal berkaitan seks.

Wartawan Metro Ahad menemui seorang remaja yang terlanjur seawal usia 13 tahun. Malah, seorang pelajar berusia 15 tahun yang ditemui di pusat siber di sini mengakui kerap melakukan seks oral bersama pasangan.

Mereka mengakui bukan daripada keluarga berantakan tetapi mengambil kesempatan di atas kepercayaan dan kealpaan ibu bapa yang bukannya tidak memberi didikan agama, malah bersikap tegas.


Berikut kisah dua pelajar yang ¡®dahaga di awal usia¡¯.


http://3.bp.blogspot.com/-HPhGbUpDewE/TbAFVNvkwRI/AAAAAAAAF-s/tf3J6a5JoXM/s400/foto-cewek-bugil.jpg

KES 1 - ADILAH, 13:

¡°SAYA mula disentuh teman lelaki awal tahun ini. Itulah kali pertama saya melakukan hubungan seks, saya sendiri tidak menyangka akan terlanjur dan ia berlaku dalam sekelip mata.

Ketika itu teman lelaki ¡®cinta monyet¡¯ saya (dikenali sebagai Helmi) berusia 12 tahun datang ke rumah untuk menghantar buku sekolah. Dia pernah beberapa kali datang ke rumah untuk belajar bersama dan ibu bapa saya mengenalinya.

Ayah dan ibu tiada di rumah kerana bekerja. Yang ada hanya adik saya.

Entah mengapa, tiba-tiba Helmi beria-ia mengajak saya masuk ke bilik. Hati saya berdebar-debar dan perasaan bercampur baur masa itu.

Sebaik masuk ke bilik, tanpa melengahkan masa Helmi terus menutup pintu. Entah mengapa saya merelakan saja. Kami terlanjur dan semuanya berlaku terlalu pantas.
Ayah dan ibu tidak mengesyaki apa-apa antara kami. Tambahan pula mereka mengenali Helmi dan tahu kami berkawan.

Helmi sudah beberapa kali datang ke rumah sebab tempat tinggal kami berdekatan. Mungkin dalam usia begini ayah dan ibu tidak percaya kami boleh terlanjur hingga melakukan hubungan seks, tetapi itulah hakikatnya.

Mereka (ayah dan mak) juga percaya dengan saya. Segala yang saya inginkan akan dipenuhi kerana saya anak sulung, meskipun tidak semuanya akan mereka beri.

Pun begitu, dalam masa sama saya takut dengan mereka. Mereka tegas dan sentiasa mengawal tindak tanduk serta segala aktiviti harian saya. Ayah adalah pensyarah manakala ibu guru sekolah menengah.

Dalam diam, mereka tidak tahu banyak perkara negatif antara saya dan rakan. Di kalangan rakan seusia, kami biasa melihat video lucah. Bercerita mengenai seks juga satu kebiasaan buat kami sejak usia saya 12 tahun lagi.

Telefon bimbit diberi ibu dan ayah dijadikan tempat menyimpan video lucah. Saya tidak berani berbuat demikian, tetapi tetap melihat video lucah di telefon bimbit rakan.

Saya terlanjur dengan kekasih juga sebab masing-masing ada perasaan ingin mencuba. Kerana ¡®kesilapan¡¯ pertama itu juga, akhirnya saya mengandung.

Selepas beberapa lama, saya tidak datang bulan. saya cuba beritahu ibu, tetapi takut untuk berbuat demikian.

Melihat perubahan diri saya, seorang saudara menyarankan saya membuat pemeriksaan doktor. Ayah dan ibu terkejut. Mereka tidak percaya dan menafikan saya boleh terlanjur sejauh itu.

Saya hanya mendiamkan diri dan tidak berkata apa-apa kerana takut. Ayah dan mak paksa saya memberitahu hal sebenar, namun saya juga menafikan sudah melakukan hubungan seks sebelum ini.

Akhirnya, ketika pemeriksaan dilakukan, saya disahkan mengandung. Ayah dan ibu sangat kecewa dan terpaksa menerima hakikat itu.

Saya dikurniakan cahaya mata lelaki. Dalam gembira menimang cahaya mata, saya turut kesal atas apa yang berlaku. Namun, semuanya sudah terlambat.

Saya lukakan hati ayah dan emak. Anak saya pula akan dihantar kepada keluarga angkat.

Tiada apa yang dapat saya lakukan melainkan rasa kesal yang tidak sudah-sudah, tetapi saya percaya masih ada ruang dan peluang untuk saya berubah.
http://unik.supericsun.com/wp-content/uploads/2010/09/6ecfb692ca1.jpg.jpg

KES 2 - RAHMAN, 15:

¡°SAYA mengenali seks sejak sekolah rendah lagi. Ada saja peluang ke pusat siber, saya dan rakan suka memasuki laman web lucah.

Selepas memasuki sekolah menengah, pergaulan saya bertambah luas dan bebas. Saya mula ikut rakan yang lebih tua daripada saya jadi mat motor (rempit).

Tak usah cakaplah mengenai rakan perempuan, apabila bergelar mat motor semua itu datang dengan sendirinya. Saya juga memiliki teman wanita (Liana, 15), dia rakan satu sekolah. Sudah hampir enam bulan kami bercinta.

Setiap malam, kami sentiasa habiskan masa bersama. Biasanya, saya beritahu ayah dan ibu keluar malam berjumpa Liana untuk belajar bersama. Mereka kenal Liana dan tahu hubungan kami.

Bukan semua masa saya luangkan dengan Liana untuk belajar. Kami suka lepak di pusat siber bersama untuk melayari laman web lucah, selain seronok melayani Facebook dan Hi5 bagi mencari kenalan baru.

Hujung minggu, saya dan Liana keluar merayau di Kuala Lumpur bersama rakan mat motor yang lain.

Ke mana saya pergi, keluarga jarang cari. Abang dan kakak tidak pernah ambil peduli apa yang saya lakukan. Ayah juga tidak pernah marah saya bawa motosikalnya ke mana-mana pun. Saya anak ketiga daripada lima beradik.

Ayah kata, bagus juga saya belajar menunggang motosikal sekarang. Nanti, senang nak ambil lesen memandu nanti (pada usia 16 tahun).

Dalam keluarga, ayah memang ¡®sporting¡¯. Saya dan dia macam kawan, saya cuma dilarang hisap rokok, sekalipun dia tidak tahu saya merokok sejak tingkatan satu lagi. Liana juga merokok.

Dia (ayah) pesan pada saya, yang penting sekali belajar rajin-rajin. Ayah dan ibu percaya dan sayang saya.

Ayah tidak tahu saya pernah hisap ganja. Kadangkala ada rakan sekolah yang ¡®senior¡¯ beli ganja, kami kongsi bersama-sama. Saya belajar hisap ganja selepas tamat Penilaian Menengah Rendah (PMR) awal Oktober lalu. Biasanya kami beli dengan hasil perkongsian wang.

Bersama Liana, saya sangat bahagia. Saya cintakan dia, banyak perkara kami kongsi bersama. Banyak yang pernah kami lakukan bersama untuk mencuba sesuatu yang baru.

Apabila ada kesempatan berdua-duaan, kami suka menonton video klip lucah di rumah Liana bersama abangnya (berusia 17 tahun).

Kami tidak pernah terlanjur lagi setakat ini, tetapi kerap melakukan seks oral bersama.

Di kalangan rakan, soal seks perkara biasa. Saya ada banyak koleksi video klip lucah dalam telefon bimbit.

Pernah saya terfikir melakukan hubungan seks dengan Liana, tetapi abangnya tidak benarkan. Jika di rumah Liana, abangnya juga sering bersama kekasihnya. Semua yang ingin saya lakukan terbatas kerana abangnya sentiasa ada.

Biasanya kami berkumpul jika ayah dan ibu Liana tidak ada di rumah atau keluar ¡®bekerja¡¯. Ayah dan ibu Liana adalah jurujual.

Di rumah saya, ¡®line tak clear¡¯. Ibu suri rumah dan jarang keluar. Sebab itu saya suka habiskan masa di rumah Liana jika ada masa terluang dengan alasan hendak belajar bersama.

Ibu tidak pernah persoalkan dan tanya apa saya buat. Dia hanya tahu saya pergi belajar atau sekadar lepak dengan kawan sekolah.

Saya seronok dan suka dengan sikap terbuka mereka (ayah dan ibu), saya tidak rasa terkongkong.

Daripada habiskan masa sia-sia duduk di rumah, baik saya keluar dengan kawan. Yang penting ayah, ibu, abang dan kakak tidak melarang.

Saya tidak pernah bosan dengan rakan, lagi pula duduk di kawasan apartmen memang banyak kenalan.

Apa yang saya lakukan di luar, bak kata orang pandai makan, pandailah simpan.¡±



CHILD ABUSE CALL 15999-talian nur
p/s : Dah delete beberapa gambar kerana agak terlampau,jgn pm saya lagi..TQ

Ditapis Dari Sumber : www.syokdownload.comadd my Fb https://www.facebook.com/syokdownload

lordvoldemort posted on 1-5-2011 01:16 PM

censor buat apa? :shutup:

cik.panda posted on 1-5-2011 01:28 PM

amende ni {:2_74:}

kucingTomey posted on 1-5-2011 01:30 PM

dah macam cerita akiranorwen:lol:

lkick2113 posted on 1-5-2011 01:42 PM

syokdownload ke yg paste gambar2 tu???? tak kan metro....

mckagan dah ada pesaing...:D

ell768 posted on 1-5-2011 02:08 PM

Terkojut den..

HaMiZiE posted on 1-5-2011 02:13 PM

{:1_126:} {:1_126:}

ni citer yang dipetik dari akhbar ...
citer ttg TT lak.... biler nak share ...

satusembilan posted on 1-5-2011 02:25 PM

dah lama dah cite nie...

satusembilan posted on 1-5-2011 02:26 PM

dah macam cerita akiranorwen
kucingTomey Post at 1-5-2011 13:30 http://eforum6.cari.com.my/images/common/back.gif

hahahaha...
nie lelaki dgn pompuan lah kucen...:lol:

hunny_bunny posted on 1-5-2011 03:11 PM

takotnyer anak2 zaman laa ni...aku dedulu..kalo org isap rokok tu da kire jahatlaa....la ni sekola lagi da pandai ganja bagai...agaknyer lg 10 thn akan dtg pe lagi perkara advance kat skola akan belaku ye??..

dragger posted on 1-5-2011 03:18 PM

persaingan hebat.. rival mek kagan ni... ;P







+1

ella. posted on 1-5-2011 04:14 PM

Reply 1# syokdownload


    tolon pm gambar yg tak sensor.. tq :loveliness:

jonlabu posted on 1-5-2011 04:17 PM

comel muka budak kat atas tu. anak sapo la ni.

kambeng_masam posted on 1-5-2011 04:17 PM

wahhh....kalah tongkat waran n mekkagan! :lol:

dah rasa mcm masuk forum mykakis pulak....;P

card_reader posted on 1-5-2011 04:36 PM

pesaing baru nampak.....:lol:

nolya posted on 1-5-2011 04:45 PM

Reply 1# syokdownload

Drp kisah yg terpapar ni, ibubapa zaman ni tidak boleh lagi underestimate kebijaksanaan anak2 mengakali mereka.  Ibubapa wajib lebih cemburu dan berwaspada kpd setiap gerak langkah anak2 lebih2 yg pompuan.  Ibu2 pun janganlah mudah lepaskan anak2 kita tidur bermalam di rumah kekawan dia melainkan kita betul2 kenal dgn famili kawan tu.  Anak2 zaman ni pandai berbohong.  Sesekali ibubapa harus buat spot cek kegiatan anak2.  Jgn terlalu asyik mengejar keduniaan shng kebahagiaan akhirat kita terlantarkan.

Sesal dulu penbdapatan, sesal kemudian tak ada gunanya.  Jangan calitkan sejarah hitam dlm hidup kita kerana sekalipun luka sudah hilang, parutnya tetap ada.

iza_yuss posted on 1-5-2011 05:04 PM

pergh gambo2

x menahan

calling for muntz, n red!!!! mana2.....

antagenaiz posted on 1-5-2011 05:37 PM

ape menda nih :drool3:

kucingTomey posted on 1-5-2011 05:47 PM

Reply 18# antagenaiz

patotnye ======APE NIH??:mad:
ni========= APE NIH?:drool3:{:2_70:}{:3_87:}{:3_101:}{:3_85:}

miahahahahha:lol:

lkick2113 posted on 1-5-2011 05:56 PM

<------------- her...her...her...her:lol:

joeyss posted on 1-5-2011 07:06 PM

gambar sapa tu? budak malaysia ke?

chintachanduri posted on 1-5-2011 11:24 PM

dunia akhir zaman.........:L

Bateesta posted on 1-5-2011 11:26 PM

adoiiiii..apa bnda pnya brita la....:mad:

rurouni posted on 1-5-2011 11:33 PM

ermmm...suka la phedophile masuk sini...

pinklollipop posted on 1-5-2011 11:36 PM

aku salah masuk bod ke ni?{:3_100:}
Page: [1] 2
View full: Tiga Kes Budak Bawah Umur Seawal 12 thn Seks Di Rumah jer (18sx)