View: 3292|Reply: 20
|
Teori Persembahan Ke-3 Yang Mengerikan Pelajar AF4
[Copy link]
|
|
Nampak seakan menjadi igauan buruk bg pelajar AF4 tahun ni apabila pelajar yang membuat persembahan yg ke-3 pada minggu TERsebut akan TERkeluar pada minggu itu jugak. Akan tetapi nasib menyebelahi Haziq kerana dia merupakan satu2nya pelajar yg membuat persembahan ke-3 tetapi Karen yang membuat persembahan yg ke-2 (sorry TERtengok minggu pertama) TERkeluar.
Jadi, adakah anda rasa teori ini akan terus menghantui pelajar yang membuat persembahan yang ke-3?
[ Last edited by DTECCONAN at 2-7-2006 12:02 AM ] |
|
|
|
|
|
|
|
Mesti la karut... mana leh caye benda2 camni... Kebetulan je... tak lebih daripada tu.... |
|
|
|
|
|
|
|
ka ka k ak ka k a. aku cuma mampu tergelak dgn teori2 gila cam ni. |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by DTECCONAN at 1-7-2006 11:37 PM
Nampak seakan menjadi igauan buruk bg pelajar AF4 tahun ni apabila pelajar yang membuat persembahan yg ke-3 pada minggu TERsebut akan TERkeluar pada minggu itu jugak. Akan tetapi nasib menyebelahi ...
just to correct u..Karen buat persembahan yg ke-2 masa minggu dia kluar tu.. |
|
|
|
|
|
|
|
yeke? macam tak btol aje. |
|
|
|
|
|
|
|
aku vote en conan mengarut..
hehehehe... |
|
|
|
|
|
|
|
pun tak setuju gak... mcm tiada kena mengena dgn nombor giliran... tp nasib.. |
|
|
|
|
|
|
|
mmg dah takde keje lain ni |
|
|
|
|
|
|
|
kalau astro jadi tukang adjust.. berkemungkinan... |
|
|
|
|
|
|
pisces2202 This user has been deleted
|
karut jer....ntah ape2 ntah ler.... |
|
|
|
|
|
|
|
x semestinye.....
itu rezeki memasing....... |
|
|
|
|
|
|
|
hahaha sekali lagi Haziq membuat persembahan ke-3 dan orang lain keluar
dan adakah anda tahu, Diddy merupakan pelajar yg ke-3 akhir membuat persembahan |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by DTECCONAN at 9-7-2006 12:04 AM
dan adakah anda tahu, Diddy merupakan pelajar yg ke-3 akhir membuat persembahan
yeke?: kebetulan aje tu.:pmuka: |
|
|
|
|
|
|
|
teori KARUT....
|
|
|
|
|
|
|
|
aku vote ntah la..
jauh btol tuan rumah pikir..
keskk keskk keskk.. |
|
|
|
|
|
|
| |
|