CariDotMy

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: hhhhh

Hana Kimi aka Hua Yang Shao Nian Shao Nu(Wu Chun/Ella/Jiro Wang)- Part 2

Close [Copy link]
Post time 27-12-2007 03:18 PM | Show all posts
hi fazy....lama tak nampak....mana pi....bz ke....

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-12-2007 03:19 PM | Show all posts

Reply #181 myst_leen's post

youtube ke...ok gak la....dr tak de langsung....cuba gak intai kat veoh...tapi tak jumpa la plak...hehehe....last2 cari gambo ce je la...tgk interaksi dia org ni...hehehehe

tula...byk sangat virus ce telah melanda....hehehe...bukan leen je akak  pun sama...

[ Last edited by  errasazza at 27-12-2007 03:21 PM ]

Use magic Report

Post time 27-12-2007 03:30 PM | Show all posts

Reply #183 errasazza's post

bz gak Erra..biasa la..kalau sempat tu yg join tu..

Use magic Report

Post time 27-12-2007 04:03 PM | Show all posts

Reply #185 fazy's post

sama la dgn aku....kalu ada kesempatan cam hari ni...baru la leh lepak kat cni...

Use magic Report

Post time 27-12-2007 06:07 PM | Show all posts

Reply #182 fazy's post

ni event utk artis Hong Kong dan Taiwan ..HK Metro Awards ..a'ahh..mmg tinggi giler awards tu ..rerasa cam berat jee..ehehe..kesian kat Ella nak kena pikul sebelah tangan , sebelah lg pegang mic utk nyanyi ..ekeke.

BF tu tak tau la bila baru jual .. .lambat lg la kuts..ekeke..takper..org kata ,sabar tu sebahagian dari iman kan ..ekeke..cam leen laks jenis yg tak sabo nak tunggu subtitle nyer..huhu..tu yg tgk dulu raw version , pastu dah kuar sub , tgk lagi sekali ..hiks.

Use magic Report

Post time 27-12-2007 06:09 PM | Show all posts

Reply #184 errasazza's post

youtube ade banyak ..hehee..leen dah bagi link download kan ..rerasa sure kak erra prefer download link lg ..

virus CE ni makin teruk disebabkan Chun makin bagi hints yg obvious giler dia suka kat Ella..ehehe.. ni yg sayang kat Chun ni ..nak tunggu Ella bg hint susah sket ..huhuh..tp boleh nampak air muka Ella yg malu2 bila dengan Chun , pastu kalau dengan Chun je sure Ella jadi feminin giler..

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-12-2007 06:13 PM | Show all posts

HK Metro Station Awards ~ Ella shows off manly outfit

Translated by Cmiley
Source: Yam News

Jolin Tsai, Show Luo and SHE's Ella attended on the 26th the Hong Kong Metro Station Awards Ceremony, lately changing more lady like; Ella found out she'll be with Eason Chan going down the red carpet, decided to wear men's attire, she said: "it's because lately Eason and Andy Lau did a duet called [Brothers], so decided to wear men's attire!"

Hebe is filming "Bull Fighting", and Selina is filming "KangXi Lai Le" so they couldn't go to Hong Kong, so Ella had to go on her own to the awards. Originally decided to wear a suit to be a handsome guy, but because too thin couldn't find one appealing style.

At the end wore a black jacket and leather pants, adding a small tie, the whole person became "man", totally handsome.

She originally wanted to put some beard, making it even more manly, but the staff stopped her saying: "then it'll totally be a man!" then she gave up.

Jolin and Show from the same company and also good friends appeared together, the two also took away 3 big awards, resulting in the biggest winners.

Jolin was in a Valentino spring dress gown, revealing shoulders and breast; sexy appearance as always. Show Luo changed into a handsome suit, not letting Ella's male style outshine.

*huhu ..patutla ..Ella dah tau awal2 rupa2nyer dia kena jalan kat red carpet dengan Eason dan beberapa artis lelaki lain ..tu yg pakai manly habis tu ..ehehe...manly pun tetap nampak kecomelan dia tu ..

Use magic Report

Post time 27-12-2007 06:19 PM | Show all posts

All Ella's clip in Metro HK Awards

aaaa..suka giler tgk dia dalam klip ni ..ni masa dia kat red carpet , masa terima awards and masa nyanyi ..n yg best tu dia boleh buat aksi cool dia..kalah laks artis2 lelaki yg jalan sama dengan dia kat red carpet tu ..hehee..she's more handsome and cooler than them all ..aduss..ehehe..yg aku respek kat Ella ni ..sebab she knows how to respect others..tgk masa terima awards , time salam mesti salam sepenuhnye , siap tunduk lg..mmg dia selalu macam tu ..lepas tu bila org lain naik terima awards , she cheered for them too ..then ade sekali dalam klip ni dia terlupa nak say thanks kat fans and all yg dah sokong S.H.E , dia tak sengaja terlupa tp dia sempat interrupt the host and mitak kebenaran utk ucapkan terima kasih ...aaa..she's really awesome ..and aku suka giler suara dia masa dia nyanyikan lagu qiang qiang tu ..ehehe..time nak naik terima awards utk the most explosive group , tgk wilber pan siap tepuk bahu ella tanda sokongan ..Show pun bagi sokongan sama..she's really well-liked by others..

[ Last edited by  myst_leen at 27-12-2007 06:27 PM ]

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-12-2007 06:43 PM | Show all posts

Ella's new entry on 24th Dec 2007

Ella posted on 24 Dec at 00:06:41

Today I went with that group of friends to Le Shan Convalescent Home to visit the children.
We brought some supplies and gifts for them
The children were all so happy
Because we had prepared music for everyone to dance together
Everyone had a fantastic afternoon
But we realised that they were lacking in basic commodities
Children will grow
So the clothes no longer fit
This winter the children will be so cold, so cold
I believe everyone certainly cannot bear to let them suffer the cold
It's ok
You can all help too
As long as you pack and clean the good clothing that you seldom wear
and send it to this address
Taipei county, Ba Li town, Zhong Hua Road, 3 Avenue, No. 187 - Le Shan Liao Yang Yuan (just a rough translation)
You can let the children pass a warm winter

Thank you everyone
You are all Santa Clauses
Haha
Merry Christmas

*ahh ..see..sempat lg tu dia mitak tolong fans bagi bantuan kat kanak2 yg kurang bernaseb baik pada christmas eve tu ..padahal esok harinyer tu dia kena berkejar ke HK pulak ...hurm ..and she even went to visit those kids that day ..... ni la yg sayang sgt kat Ella ni ..huhuh..

Ella replied fans' msg on 25th Dec 2007

回覆者:Ella
回覆时间:2007-12-25 19:52:14
想哭就哭吧
哭完以后就收起眼泪
好好的生活
珍惜你拥有的
加油

Cry if you feel like it
But dry your tears after you've finished crying
Live well
Treasure what you have
Jia you

回覆者:Ella
回覆时间:2007-12-25 19:54:59
先谢谢你的祝福
再为你加油
再祝你考式顺利喔

Thank you for your good wishes
Here's wishing you all the best
And hope your exams are smooth-sailing wor

ni laks msg dari salah sorang fans Ella yg dah agak berusia ...suka baca msg fans ni ..and Ella also replied her msg ...huhuh..bestnyer kalau aku pun boleh tulis dalam bahasa mandarin jugak ..nak Ella reply msg aku jugak .

From 瑪法達:
I'm not a groupie, but am an over-aged Ella supporter.
The first time attending your meet the fans sessions, felt very shy and lonely.
After knowing like-minded friends on the net, the journey of supporting Ella suddenly became very rich.

At the meet the fans sessions, I found many like-minded fans.
When I wanted to talk about Ella's goodness, I found friends from all over the world.
The topics of conversation were endless, goals were the same, we established the bridges of friendship.
These sparks of warmth, all originated from that common love everyone felt for Ella.

Dear Ella,
I am the fan who unlocked the secret of the "Three Tigers" to you.
I am the fan who wrote article after article of heartfelt words for Ella on the net.
Because of these words, I received the replies and friendship of many fans.
Especially this 2007, these essays written for Ella allowed me to get closer to even more of those who love you.

5 Dec is my unspectacular birthday.
But there happened to be two friends from Taiwan who came to Singapore after watching the Malaysia concert.
They will be celebrating my birthday this year with me.
We met for the first time last night, but we didn't feel like strangers probably because of our love for Ella.

Ella, thank you for bringing these amazing fateful encounters into my life.
This year's birthday was that bit more special!

Recently on a trip to Thailand,
I gave myself a birthday present.
Everytime I go to Thailand I would make offerings to the poor who had died, to give them a decent burial. (I'm not sure here)
This year I made two sets of offerings.
One in my name, one in the name of Chen Jia Hua.
Hoping to increase one's good deeds, and also to give Ella more good fortune.
Afterall, the charitable Ella has always been the one I love most.
So I support your good begets good fortune theory!

The regretful thing is, I never seem to have much fate with Ella on the net.
All these heart-felt essays, I'm not sure if Ella even saw them.
This birthday, if I were to have any wishes, it would be to wish that Ella can pass by and tell me that "I've seen your essays before!"

Wish myself a Happy Birthday!
Wish Ella will be happy and blissful!
And wish that all those who love Ella like I do will have a wonderful life!

ni laks Ella reply ...walau pun pendek , tp ..ckp bererti buat fans..sebab fans tau yg Ella mmg baca apa yg diorang tulis..mmg la rasa dihargai cam tu kan..and she's such a modest person.

Ella replied :

Actually your every piece of article, I've virtually read them in detail.
Thank you for describing me so well.
Actually I'm not that good lah.
Know that it's your birthday.
Hope that you will see my message.
Wish you a Happy Birthday wor

credits HIM forum and CEFC for the translation

[ Last edited by  myst_leen at 27-12-2007 06:44 PM ]

Use magic Report

Post time 27-12-2007 06:57 PM | Show all posts

Most Popular Female/ Male Artiste 2007 , CE dominates the chart

25/12 Netizen's Choice 2007 Most Popular Male & Female Artistes; S.H.E dominate; Xiao Jing Teng, Wu Zun and Arron Yan have the people's votes

According to IVOTE voting website (http://www.ivote.com.tw/index.asp) polling results, the "2007 Most Popular Male and Female Artistes" voting results reveal that the top 3 spots for female artistes have been completely occupied by S.H.E, with Ella dominating the chart, Hebe in second place, Selina in third place. In the male artistes chart, the super popular Xiao Jing Teng is champion; Wu Zun and Arron Yan receiving 2nd and 3rd place honours respectively.

In IVOTE voting website (http://www.ivote.com.tw/index.asp) netizens' choice "2007 Most Popular Male/Female Artistes", Show Luo is ranked 4th among the male artistes, followed by Jiro Wang at no. 5. For the female artistes chart, Rainie Yang is ranked 4th, heavenly queen Jolin Tsai occupies 5th spot.

Besides the most popular male and female artistes poll, IVOTE voting website (http://www.ivote.com.tw/index.asp) has a series of polls for the year 2007 for netizens to vote as you wish, to allow you to voice your opinions through your one vote.

2007 Most Popular Male Artiste
1. Xiao Jing Teng
2. Wu Zun
3. Arron Yan
4. Show Luo
5. Jiro Wang
6. Lin You Jia
7. Calvin Chen
8. Zhang Jin Qiao
9. Mike He
10. Mayday's Ah Xin

2007 Most Popular Female Artiste
1. S.H.E Ella
2. S.H.E Hebe
3. S.H.E Selina
4. Rainie Yang
5. Jolin Tsai
6. Lin Chilin
7. Ariel Lin
8. Zhang Hui Mei
9. Angela Chang
10. Xiao S

Source:中央社

translated from wu-chun.com

yeayy!!!! happy tgk S.H.E dan Fahrenheit yg mendominasi carta ni ..huhuh..lg happy sebab Ella dapat no.1 ..walau pun Chun dapat no.2 ..tp tetap Chun yg paling best buat aku ..huhuh..lg pun tak kenal laks saper tu Xiao Jin Teng ..

Use magic Report

Post time 27-12-2007 07:09 PM | Show all posts
[quote]Originally posted by myst_leen at 27-12-2007 03:57 AM

suka gmba ni..suka ella pose mcm ni..cumei...

Use magic Report

Post time 27-12-2007 07:29 PM | Show all posts

Reply #192 myst_leen's post

1st ella,2nd hebe,3rd selina..WOW!!!  :pompom: :pompom:
S.H.E mmg artis pmpuan plg famous kat taiwan rupanya..

Use magic Report

Author| Post time 27-12-2007 10:26 PM | Show all posts

Wei ni Chun Zai LQ MV

Download sini

Use magic Report

Post time 28-12-2007 08:32 AM | Show all posts

Reply #193 yufa_321's post

tuh laa..comel giler dia kan ..nanti akak pose lg gambo2 ella yg lain kat awards tu lepas ni ..

yup!!! yipppeee!!! sebab diorang menang..ehehehe..kalau yufa perasan la kan ..kedudukan antara female/male popular artiste tu kan ..andai kata Chun la yg dapat tempat pertama ..kedudukan 3 tempat teratas tu sebenarnye sepadan dengan rumoured couple masing2..ehehe

maksud akak ..kalau Chun no.1 and takde Xiao Jin Teng in the list , dia akan jadi cam ni ..

1.Ella and Chun (my all time fav couple..huhu)
2.Hebe and Arron (hehe..ramai yg suka kalau Arron dan Hebe kapel , jgn tak tau..)
3.Selina and Show (ehehe..yg ni mmg dah lama gossip diorang berdua berlanjutan)

[ Last edited by  myst_leen at 28-12-2007 08:36 AM ]

Use magic Report

Post time 28-12-2007 08:38 AM | Show all posts

Reply #195 hhhhh's post

thanks for sharing .. . lagu ni mmg best...suara Arron dan Calvin yg paling menyerlah dan best ..but then ..tak berapa suka dengan diorangnyer Greek outfits tu ..nampak pelik bila lelaki yg pakai ..

Use magic Report

Post time 28-12-2007 08:41 AM | Show all posts

CE latest fanmade MV

Chun and Ella..You are my everything

aaaaa...sweet giler MV ni ..walau pun dah tgk scenes CE yg ade dalam klip ni before..tp the way this creator buat slow motion effect dan lagu you are my everything tu buat MV ni lg special ..huhuh..boleh nampak Chun is so caring and gentle towards Ella..huhuh..and Chun always has his eyes on Ella ..adess..romantik giler..huhuh..paling best near the end tu ...macam tgk citer dongeng laks..

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 28-12-2007 08:52 AM | Show all posts
27/12/2007

Source: Wang Yi Yu Le

Most Stylish Award ~ ELLA

Ella抯androgynous outfit of black leather suit woos the crowd抯 attentionsuccessfully by complimenting the suaveness with a bubbly touch.

(Thisonline media named a few females and commented on their look and outfitfor the evening抯 event. Ella was chosen to be the 揗ost Stylish

Use magic Report

Post time 28-12-2007 09:26 AM | Show all posts

Reply #187 myst_leen's post

morning leen..

ooo event for artist Taiwan ngan HK ekk..mungkin pilihan peminat and sms kot..ker pakai juri? kiranya SHE mmg popular la kan...

BF yg leen maksudkan yg Hebe blakon tu kan..bukan yg Jerra/Chun tu...blm shooting pun lagi kalau tak silap, eh betul ke tak ekk? baca gitu2 jer kat benang sana..

Use magic Report

Post time 28-12-2007 09:27 AM | Show all posts

Reply #187 myst_leen's post

morning leen..

ooo event for artist Taiwan ngan HK ekk..mungkin pilihan peminat and sms kot..ker pakai juri? kiranya SHE mmg popular la kan...

BF yg leen maksudkan yg Hebe blakon tu kan..bukan yg Jerra/Chun tu...blm shooting pun lagi kalau tak silap, eh betul ke tak ekk? baca gitu2 jer kat benang sana..

Use magic Report

Post time 28-12-2007 09:41 AM | Show all posts

Reply #193 yufa_321's post

hi yufa..
apsal akak npk baju mrk tu kaler hitam putih jerr...

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic
Hanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti V79
syitaeyqaHanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti
Views : 200210 Replies : 4713
Cinta itu buta:Gadis 23 tahun sanggup putuskan hubungan dengan ibu bapa demi berkahwin lelaki 80 tahun
YgBenarCinta itu buta:Gadis 23 tahun sanggup pu
Views : 864 Replies : 4
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 24043 Replies : 161
‘Banyak Peniaga Melayu Tiada Ilmu Penyediaan Makanan Bersih & Selamat’ – Chef Wan
YgBenar‘Banyak Peniaga Melayu Tiada Ilmu Penye
Views : 11963 Replies : 13
Teka teki botol
syidapink88Teka teki botol
Views : 73688 Replies : 322
Kes Rogol & Bunuh Budak 5 Tahun Oleh Ayah Angkat Berumur 66 Tahun. Suami Isteri Dah Direman.
ainiz81Kes Rogol & Bunuh Budak 5 Tahun Oleh Aya
Views : 11543 Replies : 187
Beza wasap status ikut level
chaconBeza wasap status ikut level
Views : 5075 Replies : 10
Nama pokok ni?
BelovedTaeyeonNama pokok ni?
Views : 6357 Replies : 15
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 30478 Replies : 185
Awesome place in Iceland --
dexaAwesome place in Iceland --
Views : 1453 Replies : 1

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-6-2024 08:37 PM GMT+8 , Processed in 0.143318 second(s), 41 queries .