CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: shanew3stgalz

FULL HOUSE ~ Sesi Borak2 SHG & Bi Rain

 Close [Copy link]
Post time 21-5-2006 02:05 AM | Show all posts

Reply #4900 rienn's post

ahahaa...tu la..
dier cube nak dapatkan perhatian ji eun gak...
very cute laaa..uuuuuuu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-5-2006 02:07 AM | Show all posts

Reply #4900 rienn's post

ooo.. part tu.. ekekekekek...
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2006 02:09 AM | Show all posts

Reply #4902 ckucin's post

ff:

ckucin, tadi belajar apa? boleh post kat thread hangeul tak? thanks...
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2006 11:17 AM | Show all posts

Reply #4901 awoks's post

mmg nampak cute die mase ni..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2006 09:57 AM | Show all posts
suka sangat Bi ngan SG...betul ke diorg couple?
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2006 03:21 PM | Show all posts
dah tgk banyak kali.......  tapi x pernah boring
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-5-2006 03:28 PM | Show all posts
rienn.. tx 4 everythg..
i dah dgr lagu kembali senyum tu.. nape la tajuknya macam lawak je.. anyway.. i enjoy listening to the melody..but definitely not the lyrics..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2006 03:37 PM | Show all posts
rienn.. tx 4 everythg..
i dah dgr lagu kembali senyum tu.. nape la tajuknya macam lawak je.. anyway.. i enjoy listening to the melody..but definitely not the lyrics..

[ Last edited by  dahlia976 at 22-5-2006 05:00 PM ]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2006 05:59 PM | Show all posts

Reply #4908 dahlia976's post

mmg lawak pun.. tak faham naper diorg buat camtu.. kita yg bukan penulis lirik pun tahu lirik tu tak best.. tangkap muat jer, nak keje senang la tu sambil tumpang glamer drama org dengan cara mudah :jeler:
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2006 03:08 PM | Show all posts

best gak....cerita tu

aku ni kire ketinggalan zmaan lah ..... baru dapat copy full story cerita full house 9.9gb pekh...
semalam aku tgk sampai 6 episod...
ada12 lagi .....tak abish.....
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2006 03:12 PM | Show all posts

Reply #4910 polong_mystery's post

uihhh nama lol
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2006 04:06 PM | Show all posts
lalalalalalala sukenyeeeeeeeeeeee
Reply

Use magic Report

pisces2202 This user has been deleted
Post time 27-5-2006 03:55 PM | Show all posts
apa citer hari nie?
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2006 04:19 PM | Show all posts

Reply #4913 pisces2202's post

nnt bila abis baru citer ^^
Reply

Use magic Report

pisces2202 This user has been deleted
Post time 27-5-2006 04:22 PM | Show all posts
Originally posted by rienn at 27-5-2006 04:19 PM
nnt bila abis baru citer ^^



ok....
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2006 12:39 PM | Show all posts
ok citer semalam... sikit sebanyak apa yg rienn ingat...

ji eun pergi celebrate birthday min hyuk.. min hyuk mintak ji eun supaya sukakan dia.. min hyuk kata dia akan lebih menghargai ji eun daripada young jae.. young jae tak senang hati duduk rumah dan tunggu ji eun sampai balik.. lepas balik, ji eun citer pasal min hyuk dan apa dia cakap tadi.. young jae jeles then suruh ji eun masak nasi sebab dia lum makan.. ji eun senyum jer..

masa rehat photoshoot, young jae mintak min hyuk jgn mainkan perasaan ji eun.. min hyuk lak cakap dia tak main-main dan suruh young jae jgn pandang rendah kat dia.. masa makan malam, young jae buruk-burukkan min hyuk depan ji eun.. ji eun cadangkan ajak min hyuk datang rumah dia sbb min hyuk kesunyian.. memula young jae marah tapi bila dia ada idea, pagi esoknya tetiba jer dia invite min hyuk..

ji eun tak tahu nak masak apa so pergi ke rumah parents young jae.. nenek young jae pulak happy bila ji eun call kata nak datang sebab ji eun lama tak datang.. then kekononnya nak mengajar ji eun masak tapi dia sendiri pun tak reti and ikut resepi jer.. ji eun beriya-iya ikut cakap nenek tapi still tak jadi.. nenek kata ji eun tak ikut cakap dia sebab tu jadi tak sedap.. tgh-tgh ji eun mengemas jumpa ler kertas resepi tu.. bila tanya kat nenek, nenek bebuat pengsan dan sakit kepala... nenek citer la sebenarnya dia anak orang kaya dan tak pernah buat keje tu semua.. nenek mintak ji eun pujuk dia nyanyi lagu tiga beruang tapi ji eun merajuk last-last nenek pulak kena nyanyi utk ji eun, dengan gaya-gayanya sekali.. masa tgh nyanyi tu terkantoi lak ngan mak bapak young jae then terus baring :lol

ji eun bawak daging panggang balik rumah dia.. young jae suruh ji eun pura-pura loya bila dia sepak kaki ji eun masa min hyuk datang nanti.. ji eun blur tak faham... min hyuk pulak masa dalam perjalanan terjumpa kawan ji eun yg mulut tempayan tu tgh nak ke rumah ji eun utk bagi tembikai.. min hyuk tumpangkan dia.. dlm kereta tgh sedap-sedap dia ni dok berborak ngan min hyuk, terkeluar citer young jae kawin kontrak ngan ji eun.. min hyuk terkejut..

sampai rumah ji eun, kawan ji eun tu bagi tembikai sambil mintak maaf kat ji eun tanpa gitau sebab apa lepas tu blah.. min hyun pun masuk rumah and makan-makan.. young jae tak abis-abis brag pasal rumah tu dan ji eun.. ji eun pun naik pelik.. bila min hyuk nak balik jer, young jae tetiba announce ji eun dah pregnant.. ji eun sendiri terkejut.. min hyuk pun iya kan jer la dan ucap tahniah.. kat rumah, min hyuk dah determined nak pikat ji eun...

[ Last edited by  rienn at 28-5-2006 12:44 PM ]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-5-2006 02:51 PM | Show all posts
lawak la jae young tu asyik suruh ji eun tu buat buat muntah :lol
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2006 05:45 PM | Show all posts

ohhh..cerita ada siarkan kat tv kerr?

heheeheh...
aku dah abis dak tgk layan 4 hari hahahaaha
saper nak aku leh burn kan tp kena bayar leh kaakakaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2006 09:17 AM | Show all posts
ari tu lin pinjam CD dari kawan... best betul satu hari suntuk sampai pukul 2.30 pagi layan citer nie... tak mo pulang dulu... nak tengok sampai hafal hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2006 09:54 AM | Show all posts
cite ni mmg beshhhhh especially part young jae nak ngenakan ji eun....ada jek idea nak ngenakan koo koo tuh hehehheee
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-5-2024 10:42 AM GMT+8 , Processed in 0.063705 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list