CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
123456789Next
Return Post new threads
Show: 35529|Reply: 220

Mariam Adam (vj/model) dah bertudung - alhamdulilah

[Copy link]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 6-12-2007 10:41 PM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

mee baru je pegi friendster MODEl iklan colgate + iklan biskut jacob ( pompuan pakai skit itam yg jatuh kerusi ) Mariam murni Adam. Dia baru balik dari mekah + dah pakai tudung.Cun , cam org bosnia.


jAwapan kpd pertanyaan kat belakang tuh.

1.dia dah kawin , tp x cerai la.gambar nie baru jer dia letak kat friendster.

2. Dia dah pakai tudung sebelum pergi mekah lagi.bUkan pakai kat mekah jer cam sstgh org tuh

3.kepada yg dah lupa , ni iklan yg dia berlakon.kelakar iklan ni.mesti gelak punya



http://youtube.com/watch?v=qQYOMy_gYiU


sekian...




[ Last edited by  mee_maggie at 7-12-2007 10:50 PM ]
1

View rating log

kero kero kero
Iza susume chikyuu shinryaku seyo
Kek kerok kero ...
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 6-12-2007 10:42 PM |All posts
mana gambar? tak berapa kenal dia ni....
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 6-12-2007 10:45 PM |All posts
yeke
mane gambaa
ya Allah...kuatkanlah semangatku....;(
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 6-12-2007 10:49 PM |All posts
alang2 bciter dia dh pkai tuudng...tepeklah pic
I'm a FABRIC hoader!
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 6-12-2007 10:51 PM |All posts
ooo...dia mmg cumil...alhamdullilah da pakai tdg...tak sangka betul
FACEBOOK:UMAIRAH BOUTIQUE
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 6-12-2007 10:51 PM |All posts
apa fs nya?
~ Siapa yang tak pernah menangis? Di hujung setiap ketawa dan lupa
Siapakah di antara kita yang memalingkan muka, Ketika mendengar kalimah Tuhan? Banyak bakti yang dapat diberi
Sepanjang hidup yang sesingkat ini, Lautan manusia berombakkan nafsu
Kebenaran terdampar di pantai kecewa
Airmata seperti mutiara, Apakah itu rasa keinsafan
Rintihan dari hati yang rindu, Apakah itu hakikat cintamu~
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 6-12-2007 10:51 PM |All posts
nk tgk gambar
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 6-12-2007 10:53 PM |All posts
~ Siapa yang tak pernah menangis? Di hujung setiap ketawa dan lupa
Siapakah di antara kita yang memalingkan muka, Ketika mendengar kalimah Tuhan? Banyak bakti yang dapat diberi
Sepanjang hidup yang sesingkat ini, Lautan manusia berombakkan nafsu
Kebenaran terdampar di pantai kecewa
Airmata seperti mutiara, Apakah itu rasa keinsafan
Rintihan dari hati yang rindu, Apakah itu hakikat cintamu~
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 6-12-2007 10:53 PM |All posts
model iklan colgate? yg mana satu yer.. tak pasan
~ Siapa yang tak pernah menangis? Di hujung setiap ketawa dan lupa
Siapakah di antara kita yang memalingkan muka, Ketika mendengar kalimah Tuhan? Banyak bakti yang dapat diberi
Sepanjang hidup yang sesingkat ini, Lautan manusia berombakkan nafsu
Kebenaran terdampar di pantai kecewa
Airmata seperti mutiara, Apakah itu rasa keinsafan
Rintihan dari hati yang rindu, Apakah itu hakikat cintamu~
Reply

Props Report

Master

jac!! jac!! jac!!

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

Post on 6-12-2007 10:53 PM |All posts

gambar lama kot?

DENGARKAN SINGLE TERBARU JACLYN VICTOR, "KU TAK BISA" DI HOTFM!
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 6-12-2007 10:53 PM |All posts
susah no korang ni nak caik sendiri ek

nah.... http://profiles.friendster.com/1130042
presiden ezrey fc...vleyhhhhh??
Reply

Props Report

Master

jac!! jac!! jac!!

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

Post on 6-12-2007 10:54 PM |All posts
Mariam Adam

Age : 22 years old
DOB : 11 June 1982

Model for TV commercial & print, VJ.
Student at Victoria University, Australia.
(Majoring in marketing / international trade
Accountant for family business.

Experience:
2000
DENGARKAN SINGLE TERBARU JACLYN VICTOR, "KU TAK BISA" DI HOTFM!
Reply

Props Report

Master

jac!! jac!! jac!!

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

Post on 6-12-2007 10:54 PM |All posts

Reply #8 rieyna's post

bercahaya muka die
DENGARKAN SINGLE TERBARU JACLYN VICTOR, "KU TAK BISA" DI HOTFM!
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 6-12-2007 10:55 PM |All posts
cantik..yg pentinG dia x war2 kan Mcm satu benDa/oranG  tuuuuu
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 6-12-2007 10:58 PM |All posts
Bagus...tapi Hope dier pakai utk selama2nya & tak pakai di sana jer...
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 6-12-2007 10:59 PM |All posts
haruslah tak diwarwarkan, kalau diwarwarkan pun takde org kenal

lain la kalau org iteew, kalau bersin pun ade org nak tahu l
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 6-12-2007 10:59 PM |All posts
alhamdullilah. cantiknya dia bertudung
@}---------
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 6-12-2007 10:59 PM |All posts
bagos la camni..seksi kejap jek..patu pakai tudong
presiden ezrey fc...vleyhhhhh??
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 6-12-2007 10:59 PM |All posts
wah cantek nyee.. tokti bile lg?
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 6-12-2007 11:00 PM |All posts

Reply #12 jac_diehard_fan's post

umo dia dh 25 skang nih
~ Siapa yang tak pernah menangis? Di hujung setiap ketawa dan lupa
Siapakah di antara kita yang memalingkan muka, Ketika mendengar kalimah Tuhan? Banyak bakti yang dapat diberi
Sepanjang hidup yang sesingkat ini, Lautan manusia berombakkan nafsu
Kebenaran terdampar di pantai kecewa
Airmata seperti mutiara, Apakah itu rasa keinsafan
Rintihan dari hati yang rindu, Apakah itu hakikat cintamu~
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 6-12-2007 11:02 PM |All posts
Originally posted by rieyna at 6-12-2007 10:53 PM
model iklan colgate? yg mana satu yer.. tak pasan


iklan biskut jacob yg jatuh kerusi tuh
kero kero kero
Iza susume chikyuu shinryaku seyo
Kek kerok kero ...
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 6-12-2007 11:02 PM |All posts
dier pakai tudung lagi cun melecun...no fon dier xde ke??
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 6-12-2007 11:05 PM |All posts


bersama suaminya raja razman (ex boyfriend zahnita)
kero kero kero
Iza susume chikyuu shinryaku seyo
Kek kerok kero ...
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 6-12-2007 11:06 PM |All posts
subhanallah...kawaii...great complexion too....
"Malu itu tidak datang kecuali dengan membawa kebaikan" ~riwayat B ...
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 6-12-2007 11:12 PM |All posts
bile masa die kawen ek??? xde msk paper pn..nway, mmg cute die bertudung. alhamdulillah
Reply

Props Report

123456789Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 23-10-2014 12:30 PM , Processed in 0.156926 second(s), 35 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top