Chinese
Facebook Login
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Hari Raya
Euro2016
Search
8600
View
5
Reply

klinik gigi yg blh buat braces di simpang renggam atau kluang

[Copy link]

Author: yaNn99       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-1-2010 07:40 PM | Show all posts |Read mode
salam...
nak tanya la. sape tau kat mana leh nak wat braces (pendakap gigi) kat area simpang renggam or kluang?

klu blh biar lah yg harga yg berpatutan

tq...
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2010 10:55 PM | Show all posts
1# yaNn99
Klinik Pergigian Dass Jalan Dato Haji Hassan Kluang.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-1-2010 05:28 PM | Show all posts
2# dek_nor

tq dek nor
ok ke sana?
brapa riban ek...
u ade pengalaman ke buat braces kat sana
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2010 01:30 PM | Show all posts
3# yaNn99

tak de pengalaman kat sana. Tapi ada kwn ckp buat atas bawah RM1K++. Mcam tak caya. Kat JB ni atas je RM3200.  Cubalah g tanya. Setahu saya Dr akan tengok gigi kita dulu baru dia boleh tentu kan harga. Ketentuan harga mengikut tahap berapa teruk nya kedudukan gigi asal kita.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-2-2010 06:40 PM | Show all posts
3# yaNn99

tak de pengalaman kat sana. Tapi ada kwn ckp buat atas bawah RM1K++. Mcam tak caya. Kat JB ni atas je RM3200.  Cubalah g tanya. Setahu saya Dr akan tengok gigi kita dulu baru dia boleh  ...
dek_nor Post at 1-2-2010 13:30


thanks 4 d information dek nor
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2013 04:46 PM | Show all posts
Topik menarik, youalls dah pergi ke klinik ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054727s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list