klinik gigi yg blh buat braces di simpang renggam atau kluang - Johor - Negeri & Negara - CARI Infonet -

CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 7350|Reply: 5

klinik gigi yg blh buat braces di simpang renggam atau kluang

[Copy link]
Post time 26-1-2010 07:40 PM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

salam...
nak tanya la. sape tau kat mana leh nak wat braces (pendakap gigi) kat area simpang renggam or kluang?

klu blh biar lah yg harga yg berpatutan

tq...
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2010 10:55 PM | Show all posts | Share
1# yaNn99
Klinik Pergigian Dass Jalan Dato Haji Hassan Kluang.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-1-2010 05:28 PM | Show all posts | Share
2# dek_nor

tq dek nor
ok ke sana?
brapa riban ek...
u ade pengalaman ke buat braces kat sana
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2010 01:30 PM | Show all posts | Share
3# yaNn99

tak de pengalaman kat sana. Tapi ada kwn ckp buat atas bawah RM1K++. Mcam tak caya. Kat JB ni atas je RM3200.  Cubalah g tanya. Setahu saya Dr akan tengok gigi kita dulu baru dia boleh tentu kan harga. Ketentuan harga mengikut tahap berapa teruk nya kedudukan gigi asal kita.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-2-2010 06:40 PM | Show all posts | Share
3# yaNn99

tak de pengalaman kat sana. Tapi ada kwn ckp buat atas bawah RM1K++. Mcam tak caya. Kat JB ni atas je RM3200.  Cubalah g tanya. Setahu saya Dr akan tengok gigi kita dulu baru dia boleh  ...
dek_nor Post at 1-2-2010 13:30


thanks 4 d information dek nor
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2013 04:46 PM | Show all posts | Share
Topik menarik, youalls dah pergi ke klinik ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

29-7-2015 01:45 AM GMT+8 , Processed in 0.059313 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list