Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
20397
View
142
Reply

mabelesnyer wan maimunah

[Copy link]

Author: sundaechoclate       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-3-2010 08:43 AM | Show all posts |Read mode
Post Last Edit by sundaechoclate at 22-3-2010 12:56

malam td aku tertengok iklan SSPN, wan maimunah berlakon jd mak.. sedih siot.. hampir mengalir airmate aku.. ( maklumlah 1st time tgk ) .. yg menjadikkan aku bertambah sedih sbb iklan tu gune lagu sedih.. camni.. 'ayah dan ibu... itulah permulaan kami.. dapat melihat bulan dan matahari..' pastu iklan tu membuatkan kite semuer teringat ttg mak n ayah kat kampung kan..
lakonan wan maimunah sbg mak dlm iklan tu mmg mabeles..

PASTU...

makcik nie kalo blakon dlm Tanggang plak cam tak hengat dunio.. lurah dendam nan hado manjang.. sekse mate mandang..

gosipnyer: makcik nie mmg meletop kan.. tak kirelah watak jahat, baik, air mate..
akak suke..

ape pendapat korang??
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 08:46 AM | Show all posts
BIASA JER................
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 08:58 AM | Show all posts
aku nangis jugak.. syahdu mengenangkan harapan tinggi mak bapak
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2010 08:59 AM | Show all posts
2# tipah

tapi tipah, aku mmg rase sedih..
iklan tu membuatkan aku terkenang jase mak n ayah aku..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:00 AM | Show all posts
x tengok lg..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:02 AM | Show all posts
ai pun suka tgk dia belakon sbg mak. mmg menjadi...dia belakon jd mak pd na o mei pun best..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:04 AM | Show all posts
betul-betul.... menitis gak air mata ni..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2010 09:04 AM | Show all posts
3# sirihJUNJUNG

kan..
pastu lastnyer anak dier dah beso lakonan sape ek... haaaa.. khiriah.. die kate ' mak nie gaji pertame sy.. ini hak mak' aku tersentuh tol..
- bagi aku x terbayar kasih sayang dan pengorbanan seorang ibu kan.. i miss u mak
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:06 AM | Show all posts
Belum tgk lagi ler, kalau dah tgk nnti baru saya komen ok
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2010 09:08 AM | Show all posts
6# alin80jb

ko tgk x dier berlakon dalam asmaradana, jd neneknyer si azizah.. pun best..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:13 AM | Show all posts
iklan yg watak anak dibawa oleh norkhiriah dan watak bapa dibawa oleh jalil hamid tu ker?
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:15 AM | Show all posts
iklan yg watak anak dibawa oleh norkhiriah dan watak bapa dibawa oleh jalil hamid tu ker?
toritonz82 Post at 20-3-2010 09:13


yg kat tb3 tu?
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:15 AM | Show all posts
lakonan dia memag selalu mantap..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2010 09:23 AM | Show all posts
iklan yg watak anak dibawa oleh norkhiriah dan watak bapa dibawa oleh jalil hamid tu ker?
toritonz82 Post at 20-3-2010 09:13


yup... aku baru tgk malam td... pe pandapat ko?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2010 09:24 AM | Show all posts
yg kat tb3 tu?
Nadia90 Post at 20-3-2010 09:15


hak'ah.. tb3 je ke yg de ikelan nie..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:46 AM | Show all posts
wan maimunah kalau berlakun memang kadang2 over.. terlalu mengahayati watak yang diberikan.. kalau bab sedih tu memang la ayaq mata berambu2.. kalau part jahat tu, memang menyampah sungguh tgk dia.. cuma x suka bila dia berlakun tu pakaian kalau jadi orang kampung mesti ada yang berkemban.. sangat terseksa melihat..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:48 AM | Show all posts
tak tengok lagi..nanti kena tengok best ke
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 09:49 AM | Show all posts
xpena tgk
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 10:19 AM | Show all posts
selalu imagine...camner ler dia bawa dua 'gunung' tu..
berat mata memandang...berat lagi bahu dia nk pikul..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 10:23 AM | Show all posts
tengok pulak hari ni cerita cerekarama ntah hapa tajuknya...
tengok iklan pun rasa nak marah kat wm ni ha... ooohooo jahat sungguh dia kasi makan khiriyah tu ( cakap ala2 makcik tv-lovers)
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 10:26 AM | Show all posts
sedey sgt iklan tu..sebak
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 10:28 AM | Show all posts
malam td aku tertengok iklan SSPN, wan maimunah berlakon jd mak.. sedih siot.. hampir mengalir airmate aku.. ( maklumlah 1st time tgk ) .. yg menjadikkan aku bertambah sedih sbb iklan tu gune lagu sed ...
sundaechoclate Post at 20-3-2010 08:43

tak tengok lagi iklan tu.. tapi memang suka dengan lakonan wan maimunah.. best...
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 10:30 AM | Show all posts
tapi aku lagi suka tgk iklan afdlin shauki.... yg dia kumpul duit utk anak dia tu.... dan anak dia hadiahkan motosikal harley utk dia.....

sgt terkesan bg aku sbb aku dah biasa tgk afdlin buat lawak... tetiba buat iklan sedih, menjadik jugak sedih dia....
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 10:39 AM | Show all posts
iklan yg watak anak dibawa oleh norkhiriah dan watak bapa dibawa oleh jalil hamid tu ker?
toritonz82 Post at 20-3-2010 09:13


...emak tak mau duit pertama gaji dia..tapi ayah dia laju je kata...
" kalau mak tak mahu...bagi je kat abah...."
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2010 10:41 AM | Show all posts
over..mcm la x penah tgk W.Mamunah blekaon.

dia mmg pandai both watak ibu and watak jahat.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064595s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list