CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

QQ登录

只需一步,快速开始

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
123456Next
Return Post new threads
Show: 19872|Reply: 142

mabelesnyer wan maimunah

[Copy link]

Rank: 6Rank: 6

Post on 20-3-2010 08:43 AM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Post Last Edit by sundaechoclate at 22-3-2010 12:56

malam td aku tertengok iklan SSPN, wan maimunah berlakon jd mak.. sedih siot.. hampir mengalir airmate aku.. ( maklumlah 1st time tgk ) .. yg menjadikkan aku bertambah sedih sbb iklan tu gune lagu sedih.. camni.. 'ayah dan ibu... itulah permulaan kami.. dapat melihat bulan dan matahari..' pastu iklan tu membuatkan kite semuer teringat ttg mak n ayah kat kampung kan..
lakonan wan maimunah sbg mak dlm iklan tu mmg mabeles..

PASTU...

makcik nie kalo blakon dlm Tanggang plak cam tak hengat dunio.. lurah dendam nan hado manjang.. sekse mate mandang..

gosipnyer: makcik nie mmg meletop kan.. tak kirelah watak jahat, baik, air mate..
akak suke..

ape pendapat korang??
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 20-3-2010 08:46 AM |All posts
BIASA JER................
Bersatu teguh bersama Persatuan Anti Saida (PANTIS)
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 20-3-2010 08:58 AM |All posts
aku nangis jugak.. syahdu mengenangkan harapan tinggi mak bapak
sayang abang
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 20-3-2010 08:59 AM |All posts
2# tipah

tapi tipah, aku mmg rase sedih..
iklan tu membuatkan aku terkenang jase mak n ayah aku..
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 20-3-2010 09:00 AM |All posts
x tengok lg..
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 20-3-2010 09:02 AM |All posts
ai pun suka tgk dia belakon sbg mak. mmg menjadi...dia belakon jd mak pd na o mei pun best..
“Love all, trust a few, do wrong to none.” ~ W.S ~
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 20-3-2010 09:04 AM |All posts
betul-betul.... menitis gak air mata ni..
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 20-3-2010 09:04 AM |All posts
3# sirihJUNJUNG

kan..
pastu lastnyer anak dier dah beso lakonan sape ek... haaaa.. khiriah.. die kate ' mak nie gaji pertame sy.. ini hak mak' aku tersentuh tol..
- bagi aku x terbayar kasih sayang dan pengorbanan seorang ibu kan.. i miss u mak
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 20-3-2010 09:06 AM |All posts
Belum tgk lagi ler, kalau dah tgk nnti baru saya komen ok
"Aku pencinta yang setia"
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 20-3-2010 09:08 AM |All posts
6# alin80jb

ko tgk x dier berlakon dalam asmaradana, jd neneknyer si azizah.. pun best..
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 20-3-2010 09:13 AM |All posts
iklan yg watak anak dibawa oleh norkhiriah dan watak bapa dibawa oleh jalil hamid tu ker?
<<<.....Aku.Diriku.Caraku.Gayaku.....>>>
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 20-3-2010 09:15 AM |All posts
iklan yg watak anak dibawa oleh norkhiriah dan watak bapa dibawa oleh jalil hamid tu ker?
toritonz82 Post at 20-3-2010 09:13


yg kat tb3 tu?
kosong.. kosong.. ohhh
Reply

Props Report

Rank: 1

Post on 20-3-2010 09:15 AM |All posts
lakonan dia memag selalu mantap..
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 20-3-2010 09:23 AM |All posts
iklan yg watak anak dibawa oleh norkhiriah dan watak bapa dibawa oleh jalil hamid tu ker?
toritonz82 Post at 20-3-2010 09:13


yup... aku baru tgk malam td... pe pandapat ko?
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 20-3-2010 09:24 AM |All posts
yg kat tb3 tu?
Nadia90 Post at 20-3-2010 09:15


hak'ah.. tb3 je ke yg de ikelan nie..
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 20-3-2010 09:46 AM |All posts
wan maimunah kalau berlakun memang kadang2 over.. terlalu mengahayati watak yang diberikan.. kalau bab sedih tu memang la ayaq mata berambu2.. kalau part jahat tu, memang menyampah sungguh tgk dia.. cuma x suka bila dia berlakun tu pakaian kalau jadi orang kampung mesti ada yang berkemban.. sangat terseksa melihat..
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 20-3-2010 09:48 AM |All posts
tak tengok lagi..nanti kena tengok best ke
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 20-3-2010 09:49 AM |All posts
xpena tgk
♥E'thing Happens 4 a Reason
I'm in Paradise now♥
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 20-3-2010 10:19 AM |All posts
selalu imagine...camner ler dia bawa dua 'gunung' tu..
berat mata memandang...berat lagi bahu dia nk pikul..
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 20-3-2010 10:23 AM |All posts
tengok pulak hari ni cerita cerekarama ntah hapa tajuknya...
tengok iklan pun rasa nak marah kat wm ni ha... ooohooo jahat sungguh dia kasi makan khiriyah tu ( cakap ala2 makcik tv-lovers)
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 20-3-2010 10:26 AM |All posts
sedey sgt iklan tu..sebak
lillahi taala
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-3-2010 10:28 AM |All posts
malam td aku tertengok iklan SSPN, wan maimunah berlakon jd mak.. sedih siot.. hampir mengalir airmate aku.. ( maklumlah 1st time tgk ) .. yg menjadikkan aku bertambah sedih sbb iklan tu gune lagu sed ...
sundaechoclate Post at 20-3-2010 08:43

tak tengok lagi iklan tu.. tapi memang suka dengan lakonan wan maimunah.. best...
***Air sama air menjadi satu, sampah ketepi juga...***
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 20-3-2010 10:30 AM |All posts
tapi aku lagi suka tgk iklan afdlin shauki.... yg dia kumpul duit utk anak dia tu.... dan anak dia hadiahkan motosikal harley utk dia.....

sgt terkesan bg aku sbb aku dah biasa tgk afdlin buat lawak... tetiba buat iklan sedih, menjadik jugak sedih dia....
<<<.....Aku.Diriku.Caraku.Gayaku.....>>>
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 20-3-2010 10:39 AM |All posts
iklan yg watak anak dibawa oleh norkhiriah dan watak bapa dibawa oleh jalil hamid tu ker?
toritonz82 Post at 20-3-2010 09:13


...emak tak mau duit pertama gaji dia..tapi ayah dia laju je kata...
" kalau mak tak mahu...bagi je kat abah...."
damai di hati
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 20-3-2010 10:41 AM |All posts
over..mcm la x penah tgk W.Mamunah blekaon.

dia mmg pandai both watak ibu and watak jahat.
Reply

Props Report

123456Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 22-12-2014 02:42 AM , Processed in 0.162854 second(s), 37 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top