CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
1234Next
Return Post new threads
Show: 10298|Reply: 92

Ariel Sharon bernafas dalam lumpur

[Copy link]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 05:08 PM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Post Last Edit by ronin at 20-10-2010 17:11

Sculpture Of Comatose Leader Stirs Israeli Emotion

by The Associated Press
JERUSALEM October 19, 2010, 06:27 pm ET


A lifelike sculpture of former Prime Minister Ariel Sharon is stirring high emotions among Israelis.                     
Sharon, the tough army general turned politician who led Israel during the trying years of the second Palestinian uprising and uprooted Israeli settlers from Gaza in 2005, suffered a devastating stroke on Jan. 4, 2006, that has left him comatose for nearly five years.                     
An art exhibit opening this week in Tel Aviv, which features a wax figure-like sculpture of Sharon in his hospital bed, has enraged his political supporters.                     
"There's no art here, only sickening voyeurism," said Yoel Hasson, a parliament member from Sharon's Kadima party.                     
"This is not the way I would like to remember Sharon," said Raanan Gissin, Sharon's former adviser and confidant, after visiting the Tel Aviv art gallery where the sculpture is exhibited. "I think Sharon would say, 'I would rather not be remembered, than be remembered that way.'".......

?t=1287527640
"He's neither alive nor dead. It's very tragic," Gissin said.

?t=1287527640
Hensem porkcik ni masa muda....tapi sayangnya seorang yg kejam...

?t=1287527640
Braslavsky said the comatose statue, whose chest moves up and down to depict Sharon's dependence on a breathing machine, represents Israel's inertia on improving the country's political situation.
Mungkin perekanya hendak menampilkan Ariel hidup pada pandangan mata orang2 Israel sebagai kelasungan survival bangsa Yahudi.


Nota: Walau dipandang dari sudut apa, sekarang ini Ariel Sharon "The Butcher of Sabra and Shatila" hanya bernafas dalam lumpur untuk menghabiskan sisa2 hidupnya yg hina itu.....
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 05:16 PM |All posts
balasan tuhan utk dia..
New Begining
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 20-10-2010 05:22 PM |All posts
tu baru kat dunia.....
kat akhirat.....welcome to hell......
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 20-10-2010 05:28 PM |All posts
susahnyer tgk dier nak mati...
kawan yg berbeza pendapat adalah kawan yg berfikir...
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 05:28 PM |All posts
Ashes to ashes, dust to dust. Already waiting 5 years and still breathing to prepare his last passage to hell.
Reply

Props Report

Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24

Super Moderator

Post on 20-10-2010 05:28 PM |All posts
hahaha...... go to hell sharon..... go to hell.....
Man hasuna bidayatuhu hasuna ~

~ :: http://winamp05.ucoz.net/ :: ~
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 05:31 PM |All posts
mmg real patung Ariel Sharon ni....siap boleh bernafas....
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 20-10-2010 05:44 PM |All posts
Padahal dah abis idea camna nak "tayang/khabarkan" ke public si kepala setan yg sakit ni masih idup blom mati2

Nak tunjukkan muka betui dia, mahu pengsan semua kerana dah macam tengkorak hidup, lembik, lemah dan lesu atas katil tak garang, bongkak dan brutal mcm dulu2.
dont spill the secret out!
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 20-10-2010 05:48 PM |All posts
org yg bongkak dengan tuhan akn ditunjuk bila-bila masa,,,ambek sebagai ikhtibar kita yg hidop ni,,jgn bongkak walopon dah kaya,walopon dah berjaya......kena sadar diri kita ni pinjaman ja,,,jgn bongkak takabur...
hai kawan kawan
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 05:50 PM |All posts
[img?w=500&h=368[/img]

Azab Allah Kepada Ariel Sharon
May 26, 2008 by satuperjuangan

Dalam pada kita bersuka ria, kita jangan sekali-kali terlupa akan saudara kita di Plaestin. Saya kira peringatan ini amat penting kepada kita umat islam untuk mempertahankan kesucian bumi palestin dari pencerobohan haram israel.

Bekas perdana menteri Israel Arial Sharon memang terkenal dengan kekejamannya. Ikuti artikel dibawah dan sama-sama kita mengambil pengajaran.

ArielHari ini (8 Januari 2008) genaplah dua tahun Ariel Sharon, bekas Perdana Menteri tanah haram Israel berada dalam keadaan Ghaibubah iaitu KOMA. Dan sempena hari peringatannya ini, sebuah akhbar Israel hari ini telah membuka rahsia kepada umum mengenai hari-hari terakhirnya sebelum koma tersebut:


<!--[if gte vml 1]&gt; &lt;![endif]--><!--[if !vml]--><!--[endif]-->
Ariel Sharon telah menceritakan kepada setiausaha peribadinya bahawa dia telah diburu mimpi yang sangat mengerikannya iaitu: Dia nampak bahawa dirinya telah jatuh ke tangan rakyat Palestin, dan diheret dengan diikat dan dirantai dalam keadaan berbogel di atas sebuah kenderaan yang terbuka dan memasuki jalan-jalan Ghaza, Palestin.
Dan seminggu terakhir sebelum dia akan dikomakan oleh Allah, dia mengalami pula mimpi ngeri yang dia telah dicampak ke dalam perigi yang dalam. Mimpi-mimpi ini sering mengganggunya sehingga akhirnya dia koma sehingga kini.

Nota: Jangan lupa bahawa penjenayah Ariel inilah yang telah terlibat secara langsung dalam penyembelihan penghuni2 Palestin di kem Pelarian di Syabra dan Syatila di Lubnan. Inilah pembalasan Allah yang tidak dapat kita jangkakan di dunia lagi. Dalam kita seronok berforum, jangan lupakan saudara kita di Palestin. Kalau ada duit lebih, salurkanlah kepada mereka selain berdoa sentiasa. Satu lagi, pesanan dari rakan-rakan Palestin, mereka mengharapkan kita tidak menyebut negara Israel semata2, kerana dengan sebutan itu seolah2 telah mengiktiraf penempatan mereka, tapi sebutlah negara haram Israel.


Sekadar menyampaikan Wassalam.




Subha nallah.
Pembalasan dari Allah SWT atas segala kekejaman nya, maka beringat2 kita sebagai hambanya, jangan sekali2 melakukan kezaliman terhadap insan lain.!!!!


Tubuh Sharon Membusuk Sedangkan Ia Masih Hidup


Semoga Allah SWT menimpakan Azab Nya kepada seluruh Zionist Yahudi yang setuju Terhadap pembantaian Umat Islam Palestin & Lebanon.
Tubuh Sharon Membusuk Sedangkan Ia Masih Hidup

Written by Ummu Raihanah

Diberitakan bahawa para doktor di Hospital Hadasa telah memasukkan Ariel Sharon (bekas PM Israel yang Yahudi) ke ruang operasi untuk dilakukan pembedahan. Ia memiliki luka membusuk dan tidak sedarkan diri selama beberapa minggu. Operasi tersebut dilakukan untuk menyambung bahagian-bahagian ususnya yang telah membusuk dan telah menyebar ke bahagian tubuh lain. Demikianlah kita saksikan keadaan musuh Allah Subhanahu Wataala dan musuh islam yang gemar menumpahkan darah.

Penyumbatan yang terjadi di otaknya menyebabkan kerosakan di sekujur tubuh. Ini sebagai akibat penindasannya terhadap umat Muhammad Shalallahu alaihi wassalam yang berlangsung terus menerus siang dan malam. Akhirnya ia menderita kelumpuhan di seluruh tubuhnya dan tidak bisa menggerakkannya walaupun hanya menggerakkan mata. Dialah yang memimpin para tentara untuk menyerang Sinai dan Lebanon. Ia juga yang menyembelih para tawanan Mesir. Saat ini ia tidak sedar sama sekali dan tidak mengetahui sekelilingnya.

Akhirnya Allah Subhanahu Wataala memperlihatkan kepada kita keadaan thaghut yang suka menumpahkan darah ini dengan ayat-ayat Allah SubhanahuWataala yang agung, iaitu membusuknya jasad sedangkan ia masih hidup.

Demikianlah,mereka (para doktor) akan mengamputasi anggota tubuhnya satu demi satu hingga terakhir sedangkan ia masih hidup.

Benarlah firman Allah SubhanahuWataala: Kami akan memperlihatkan kepada mereka tanda-tanda (kekuasaan) Kami di segenap ufuk dan pada diri mereka sendiri, sehingga jelaslah bagi mereka bahwa al-Quran itu benar (Fushilat:53)

Dipetik dari:Majalah Qiblati, vol.01/no. 09/Mei-Juni 2006 terbitan Jeddah, KSA.

* Tambahan dari penulis : Berdasarkan berita terbaru minggu ini sampai saat ini Sharon masih koma (tidak sedarkan diri) dalam ruang ICU.


Ariel Sharon (Israeli Prime Minister)

All are aware in the world that, he is the only person responsible for lots and lots of damage in Palestine.
And today he is in such a position (please see below picture). The media all over the world is quite, feeling shame to publish/ show Sharon on any world news. For your information, he is lying in coma since years, and no doctor is able to find the correct disease.

No life C No death, this is the result of killing thousands of innocent people in Palestine. What we do in this world, we have to taste, before we leave this on our heavenly abode.

We are sure Modi is next in the list of ALLAH.

Please recite Astaghfaar as much as possible???
Krush Kill N Destroyed (KKND)
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 05:52 PM |All posts
terimalah akibatnya!
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 20-10-2010 05:58 PM |All posts
he's neither dead nor alive, so he's a zommbiiieee...biar pi dia mati dlm kesiksaan sebagaimana dia siksa rakyat palestine...:@
Earthlings are primitive species, we shall come and show you the real civilization.
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 06:05 PM |All posts
Krush Kill N Destroyed (KKND)
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 20-10-2010 06:14 PM |All posts
hell just waiting for you baby....
welcome to the hell...
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 20-10-2010 06:26 PM |All posts
PEMBALASAN TERHADAP DIRI DIA YG SANGAT KEJAM.
&quot;Demi Masa, Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali orang-o
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 20-10-2010 06:28 PM |All posts
Islam telah menang!





Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 06:41 PM |All posts
Kesian nurse yg terpaksa uruskan berak kencing dia.....aku harap dia jadi zombie sampai bila2 supaya membuka mata kpd pemimpin2 Zionis yg lain...
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 06:45 PM |All posts
pesal tak matikan jer???
utk apa lagi
Malaysia negara selamat ...katanyaaaaaaaa
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 20-10-2010 06:47 PM |All posts
padan muke terseksa bertahun2...
da mati nnt lagi teruk..:@
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 20-10-2010 06:51 PM |All posts
badan dier ni penuh hantu setan sebab tu x mati mati lagi....
Listen carefully to how a person speaks about other people to you.This is how they will speak about you to other people.
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 20-10-2010 06:53 PM |All posts
Reply 20# abgboroi

kiranya cam bela hatu raya ler kalau kat tanah melayu ekk??
Malaysia negara selamat ...katanyaaaaaaaa
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 20-10-2010 06:57 PM |All posts
Reply  abgboroi

kiranya cam bela hatu raya ler kalau kat tanah melayu ekk??
sepiITUindah Post at 20-10-2010 18:53


dia hidup ngan life support....cabut ajer laa...membazir duit rakyat jer...
Listen carefully to how a person speaks about other people to you.This is how they will speak about you to other people.
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 20-10-2010 06:58 PM |All posts
mgkn balasan Allah nk bagi dia suffer b4 mati.....sorang pun x terfikir or dibukakan hati utk tamatkan life support dia...hmmm...hidup di dunia dh menderita...
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 20-10-2010 06:59 PM |All posts
pengakhiran kita sume tetap sama..
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 20-10-2010 10:18 PM |All posts
anya slalu question whether or not a person in a coma actually welcomes death.....macam mana agaknya ye....  when the mind wanders where the body is not willing.....
Reply

Props Report

1234Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 22-7-2014 09:24 PM , Processed in 0.171462 second(s), 35 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top