CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
1234Next
Return Post new threads
Show: 10877|Reply: 85

Nor Atiqa Noor Azraff atau Kaka...???

[Copy link]

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 15-3-2012 10:08 AM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

bawa aku pergi, pacu laju-laju
kita lari dari realiti, bawa aku pergi
pacu laju lagi, malah kita
tak perlu kembali,tengah malam nanti
tolong jangan lupa,jangan mungkir janji
aku dah teruja, sudah cukup lama
aku tunggu saat ini, sejak kali terakhir kau hantar pulang
hidup sungguh sepi

tolong jangan bilang mama
tolong jangan bilang papa
malah jangan bilang teman karibmu
jangan bilang sesiapa

oh, buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh, ayuh

bawa aku pergi, pacu laju-laju
kita lari dari realiti, bawa aku pergi
pacu laju lagi, malah kita
tak perlu kembali

mata dalam kaca, topi berceloreng
sarung tangan hitam, atas muka ada topeng
hanya perlu siul, tidak tekan loceng
hero sudah sampai, cepat terjun dari loteng
kita terus ke sempadan aku pacu, engkau bonceng
bawa bekal air muka cuci aib bopeng


lari dari kewajipan, tanggungjawab ponteng
lari dari kenyataan, mula kisah dongeng
tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
lari-lari baling bola salji depan gua
sambil cari yeti kita boleh cari (what?)


tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
lari-lari baling bola salji depan gua
tidak jumpa yeti moga-moga jumpa syurga
tu lagu nyanyian Nor Atiqa Noor Azraf @ Kaka..dgn Zizan
siapa dia tuh ek??aku ingatkan Kak si pemain bola Real Madrid tuh..ahahah

Menjejaki gadis berusia 23 tahun itu bukan susah, tambahan pula Kaka mempunyai talian persaudaraan dengan penyanyi terkenal. Zizan berjaya mendapatkan nombor telefon Kaka daripada rakan dan tanpa berlengah, membuat panggilan pada jam 3 pagi.

  Tidak mahu membuang masa, panggilan Zizan berbalas dan dia meminta Kaka bertemu dengannya di stesen minyak sekitar Damansara. Zizan kemudian menyuruh Kaka menyanyikan empat lagu sebelum memintanya ke studio rakaman.

  Kaka mengaku terkejut pada mulanya apabila mendapat panggilan daripada Zizan pada jam 3 pagi. Bagaimanapun, dia tidak rasa cuak kerana yakin memang Zizan yang menelefonnya.

  Pada mulanya, Zizan memang buat perangai gila dia, kemudian baru dia menyuarakan tujuan sebenarnya membuat panggilan awal pagi. Saya memang minat Zizan dan saya sangat teruja apabila dia menawarkan saya menjadi pasangan duetnya untuk single terbarunya, katanya.

  Mula menyanyi ketika berusia lapan tahun, Kaka yang menguruskan kerjaya sendiri mahu fokus terlebih dulu kepada projek kolaborasi dengan Zizan sebelum membuat kerja lain.

  Agak berdebar-debar dengan reaksi pendengar nanti, Kaka berharap kemunculannya dalam industri boleh diterima dan peminat dapat menyokong perjalanan kerjayanya.

  Sebagai orang baru, saya risau dengan penerimaan orang ramai. Namun saya akan membuat yang terbaik supaya mereka dapat melihat bakat yang saya miliki.

  Bekerja dengan Zizan dan Malique sangat mudah kerana pertama kali merakam lagu di studio, banyak perkara yang perlu saya pelajari, namun mereka tidak pernah penat memberikan tunjuk ajar.

  Tambahan pula Zizan suka buat lawak, membuatkan semua orang tidak tertekan dan dapat bekerja dengan santai dalam suasana tenang.

  Seronok bekerja dengan mereka dan tidak ada pengalaman pahit pun, kata Kaka mengenai pengalamannya merakam lagu itu selama seminggu pada Disember tahun lalu.

  Mengenai kaitannya dengan penyanyi rock terkenal, Kaka enggan bercerita panjang kerana tidak mahu dikatakan menumpang populariti ibu saudaranya.

Gosipnyer??saje jer aku buat topik..
aku dah carik thread ni tp tak berapa nk jumpa..
yg ada cuma diskas pasal lirik Lagu Bawa ku Pergi tuh jer??
sbb ramai sgt artis2 baru skrg..huhuhu...jgn flame aku yer..
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 15-3-2012 10:18 AM |All posts
sila tepek gambar kaka plsss......
Setiap Kesabaran Pasti Ada GANJARAN
Reply

Props Report

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 15-3-2012 10:25 AM |All posts
Itu bukan kisah kau dan dia .. tapi itu kisah kita sebenarnya...
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-3-2012 10:25 AM |All posts
bole lah layan lagu
Reply

Props Report

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 15-3-2012 10:25 AM |All posts
Itu bukan kisah kau dan dia .. tapi itu kisah kita sebenarnya...
Reply

Props Report

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 15-3-2012 10:26 AM |All posts
Itu bukan kisah kau dan dia .. tapi itu kisah kita sebenarnya...
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-3-2012 10:32 AM |All posts
siapa ni weh?
http://supplement-harian.blogspot.com/
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 15-3-2012 10:34 AM |All posts
adeh..berpeluk sakan nmpk
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-3-2012 10:37 AM |All posts
  Mengenai kaitannya dengan penyanyi rock terkenal, Kaka enggan bercerita panjang kerana tidak mahu dikatakan menumpang populariti ibu saudaranya.


anak saudara Ella ke?
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 15-3-2012 10:38 AM |All posts
nape yer... kalau retis amik gambar... mesti pompuan yg peluk... dan bukan lelaki... huh...
lam ati ader taman....
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 15-3-2012 10:38 AM |All posts
walau lirik lagu ni ya ampunn sangat,
tapi, iols layan melodi dia.
tapi tulah, macam menggalakkan orang kawen lari ja..
Kaka sayang kimie  
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 15-3-2012 10:39 AM |All posts
poyolah zizan...
aritu konon perli2 Dira tak suka di sentuh2 bagai
skang ni ko kena peluk...apa kes? chet!
if kau dpt pun, aku sumpah korang takkan bahagia. masuk neraka sekalipun aku takkan maafkn
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-3-2012 10:50 AM |All posts
kak Ell mak sedara

owh patut ler lentik liuk cam ibu sedara beliau
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-3-2012 10:52 AM |All posts
poyolah zizan...
aritu konon perli2 Dira tak suka di sentuh2 bagai
skang ni ko kena peluk...apa ke ...
beldandy Post at 15-3-2012 10:39



    noks x sama dipeluk oleh anak dara dr bini orang & mak orang

'karan' lain sikit
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 15-3-2012 11:06 AM |All posts
nape yer... kalau retis amik gambar... mesti pompuan yg peluk... dan bukan lelaki... huh...
Samsung1.3mega Post at 15-3-2012 10:38



    sbb pompuan xfeeling apa2 kalau peluk lelaki kot berbanding lelaki..lagipun takut dituduh amik kesempatan lah pulak..
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 15-3-2012 11:07 AM |All posts
poyolah zizan...
aritu konon perli2 Dira tak suka di sentuh2 bagai
skang ni ko kena peluk...apa ke ...
beldandy Post at 15-3-2012 10:39



    muhaha...cam aku pun kalau aku xtaste pompuan tue,pastu dia peluk aku rimas..melainkan kalau taste
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 15-3-2012 11:09 AM |All posts
walaupun lagu ni biase2 jek...
tapi x tau nape iols suke layan lagu nih...
BILE NAK KAYA NIH...
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 15-3-2012 11:13 AM |All posts
suka part ni....

oh, buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh, ayuh


Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 15-3-2012 11:23 AM |All posts
sakan peluk...kalau pose x peluk2 sakan xleh ke gamaknyer..
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 15-3-2012 11:23 AM |All posts
owh....dorang ke yg nyanyi? ke kaka je?
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 15-3-2012 11:31 AM |All posts
Reply 20# m2506


    zizan part rap tu
love yourself before you love others ~  
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 15-3-2012 11:32 AM |All posts
sentap tgk gamba.. mmg kene bawak lari nihh
Hrs ada rasa bersyukur, bila ujian menjelma
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 15-3-2012 11:35 AM |All posts
Reply  m2506


    zizan part rap tu
UnaHusna Post at 15-3-2012 11:31




owh...ok...
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 15-3-2012 11:37 AM |All posts
berpeluk sakan....
tak payah nak macam-macam
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 15-3-2012 11:43 AM |All posts
ooo ni la kaka nye....brula dpt tgk muka. ayah@mak dia adik bradik ella??
Reply

Props Report

1234Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 23-10-2014 06:24 AM , Processed in 0.147930 second(s), 36 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top