CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
123456Next
Return Post new threads
Show: 28568|Reply: 131

Pelawak Popular Bakal Cerai, Abai Isteri Selepas Menjadi Popular?

[Copy link]

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 27-8-2012 12:57 PM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Kisah panas selebriti selepas raya, seorang pelawak popular dikhabarkan bakal berpisah dengan isterinya tidak lama lagi & kes mereka sudah pun sampai ke mahkamah.
Perbicaraan kes cerai pasangan ini akan berlangsung di sebuah mahkamah syariah di selatan tanah air pada pertengahan bulan hadapan & khabarnya mereka sudah nekad.
Lebih lebih lagi si isteri yang sebenarnya sudah lama makan hati sejak pelawak ini menjuarai pertandingan realiti TV dengan konsep komedi sekitar awal tahun ini.
Menurut sumber kami, pelawak lelaki yang banyak muncul di televisyen untuk rancangan raya ini sudah pun memiliki kekasih lain & tidak kisah meninggalkan si isteri.
Hubungan pelawak ini dengan kekasih baru beliau bermula tidak lama selepas beliau bergelar juara & pelbagai usaha telah dilakukan isterinya untuk menyelamatkan rumahtangga.
Namun, betul orang kata kalau sudah bertemu dengan sesuatu yang lebih baik & lebih lebih lagi apabila bergelumang dengan dunia populariti, orang yang sekian lama berkorban senang sahaja dilupakan.


http://www.rotikaya.com/gossip-pelawak-popular-bakal-cerai-abai-isteri-selepas-menjadi-popular/



sapow? kump shiro ke
Karat No 1 Jihan Muse!
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 27-8-2012 01:05 PM From mobile phone |All posts
yg keluar kat melodi smlm ke?
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 27-8-2012 01:07 PM |All posts
shuib sepah ke  
Reply

Props Report

Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20

Legenderer

Post on 27-8-2012 01:08 PM |All posts
sapa pelawak yg dah kawen br masuk program tue then jadi juara?
love his role at Gokusen 3     
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 27-8-2012 01:08 PM |All posts
yg keluar melodi smlm tauke kan. dia x jd juara

aku rasa abon la
butik firzani
firzani bake houz
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 27-8-2012 01:09 PM |All posts
Taukeh? tp x menang pong. mmg tgh ada kes dgn bini baru & rasanya nk bercerai gak kot.
kawen kt thailand masa jd laki org lg.

atau syuib sepatu...x mungkin

or kumpulan Shiro yg kecik tu nama apa Ajak dh kawen kan depa pn juara RL
      
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 27-8-2012 01:10 PM |All posts
seb_baik posted on 27-8-2012 01:08 PM
yg keluar melodi smlm tauke kan. dia x jd juara

aku rasa abon la

ms OS
      
Reply

Props Report

Challenger

mmmmmm

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 27-8-2012 01:12 PM |All posts
tauke ler ni yg kuo melodi nangih2 smlm tu
Better to be hurt by the truth than comforted with a lie.
Reply

Props Report

z_k  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 27-8-2012 01:13 PM |All posts
tokeh tu bukan ka dia sendiri bgtau dorang di ambang nak cerai.
bukan tokeh kot.

abon lah kot. tolonglah jangan shuib.
dahlah dia orang johor.
bukan shuib harapnya
elok je dia berlakon dgn sarah dalam karoot komedia ex haritu
i am so into him  
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 27-8-2012 01:25 PM |All posts
abon?mcm mustahil je dia bukan org johor kan..eh  tp melaka dak ke org mana..abon tu cam suami yg baik2 je pandai masak
Pertama kali Ramadhan tanpamu...ibu
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 27-8-2012 01:26 PM |All posts
abon lama dh kot popular
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 27-8-2012 01:34 PM |All posts
amir raja lawak
http://airfilter80.blogspot.com/
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 27-8-2012 01:38 PM |All posts
lbh kpd tokey ni...dia ni kan kaki pompuan...seme fomfuan dia nak...yg kepelikan tu...ada plak minah2 karat yg nk lekat ngan dia...modal nya lawak sengal dia ke leh cpt dpt pengganti...
~JaGa DiA UnTuK kU~
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 27-8-2012 01:39 PM |All posts
klau juara kump shiro or osbon je la ....
JangGeunSeuk:-*
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 27-8-2012 01:41 PM |All posts
kejutan budaya la ni... fofuler sikit.. udah pasang awek baru. apa la depa ni.
http://www.yonghaqim.lelong.my
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 27-8-2012 01:43 PM |All posts
fifie_olin posted on 27-8-2012 01:38 PM
lbh kpd tokey ni...dia ni kan kaki pompuan...seme fomfuan dia nak...yg kepelikan tu...ada plak minah ...

tauke mana ada penah jadik juara
Karat No 1 Jihan Muse!
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 27-8-2012 01:46 PM |All posts
Menurut sumber kami, pelawak lelaki yang banyak muncul di televisyen untuk rancangan raya
bila baca ni lbh kpd shuib lak....yg aku pasan...tokey lgsg x kuar tb masa raya....
~JaGa DiA UnTuK kU~
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 27-8-2012 01:59 PM |All posts
Kalau abon tuh rasa nya  kurang tepat jeh, dia bukan baru setahun dua duk keluar tibi, puluh2 tahun dah.. After won maharaja lawak mega pon osbon maintains  their seniority league without wide media coverage.

Shuib dengan sarah? Hmmm dua2 sekufu, plus i expect mesti clue akan sebut sikit sebanyak pasal pasangan nya yakni siti sarah sbb she is widely known.

Ni mesti pasangan artis dengan bukan artis.

Sekian taakulan i
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 27-8-2012 02:03 PM |All posts
Popular sangat keh shuib berbanding bini nya siti sarah? Based on achievement siti sarah tuh hit more popularity compared to shuib.
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 27-8-2012 02:05 PM |All posts
ni kump Shiro tu.si Ajak ke ape ke nama nye tu.die kan org Kluang Johor.
tauke mmg da tau da,x pyh nk bg clue2 mcm ni segala
sah2 la Ajak Shiro kot
ish syg nye bru je tgk mase final raja lawak aritu kemain rindu minik kater nye
tup2 nak cerai jua
jika dgnmu salah ku tak mahu yg benar
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 27-8-2012 02:17 PM |All posts
z_k posted on 27-8-2012 01:13 PM
tokeh tu bukan ka dia sendiri bgtau dorang di ambang nak cerai.
bukan tokeh kot.

yg pasti bukan shuib sebab shuib nikah kat KL. takde kena mengena dengan mahkamah kat belah selatan. cuma shuib je orang selatan.

abon pun bukan nikah kat johore. tokeh lak memang amat dikenali kerana sering bertukar pasangan. so tak payah masuk calon dan bukan lah juara lawak.

so pemenangnya, ahli kump shiro!!!
#sayapenyokongtegarkhairyjamaluddin
#inikhairyLAH
#teamazminali
#azminforMB
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 27-8-2012 02:23 PM |All posts
pelawak lelaki yang banyak muncul di televisyen untuk rancangan raya ini

kadang2 bukan banyak muncul di televisyen tapi sebab banyak kali diulang tayang, tu yg rasa muka yg sama je. kalau karoot komedia saja da berbelas2 kali diulang tayang sampai lah semalam. tu belum lagi cerita tanah kubur. raja lawak raya tahun 2007 time muka zizan cam budak2 pun masih diulang tayang. kalau cenggitu memang banyak lah muncul muka yg sama. ermmm..
#sayapenyokongtegarkhairyjamaluddin
#inikhairyLAH
#teamazminali
#azminforMB
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 27-8-2012 02:33 PM |All posts
si Ajak Shiro ke? Mampusss !!!

Dah la bapak mentua dia tu imam tersohor kat Kluang. Kalau tak silap memang buat bisnes pengurusan jenazah.

Hampeh punya jantan! Buat malu keluarga je.

Lebih baik ko tak payah masuk raja lawak la. bukan kelakar pun!

Si Changok tu kerja nak tiru suara Jep je.

BERAMBOSSSSSSS!!!
The best movie so far - Beautiful Creatures.
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 27-8-2012 02:33 PM |All posts
ajak shiro?
tak penah tgk rancangan raya yg ada dia pn
tak payah nak macam-macam
Reply

Props Report

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 27-8-2012 02:35 PM |All posts
sape lakni....
urbanla sgt ko tuuuu...
Reply

Props Report

123456Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 31-8-2014 02:24 AM , Processed in 0.147810 second(s), 35 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top