Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
34408
View
131
Reply

Pelawak Popular Bakal Cerai, Abai Isteri Selepas Menjadi Popular?

[Copy link]

Author: maxim       Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-8-2012 12:57 PM | Show all posts |Read mode
Kisah panas selebriti selepas raya, seorang pelawak popular dikhabarkan bakal berpisah dengan isterinya tidak lama lagi & kes mereka sudah pun sampai ke mahkamah.
Perbicaraan kes cerai pasangan ini akan berlangsung di sebuah mahkamah syariah di selatan tanah air pada pertengahan bulan hadapan & khabarnya mereka sudah nekad.
Lebih lebih lagi si isteri yang sebenarnya sudah lama makan hati sejak pelawak ini menjuarai pertandingan realiti TV dengan konsep komedi sekitar awal tahun ini.
Menurut sumber kami, pelawak lelaki yang banyak muncul di televisyen untuk rancangan raya ini sudah pun memiliki kekasih lain & tidak kisah meninggalkan si isteri.
Hubungan pelawak ini dengan kekasih baru beliau bermula tidak lama selepas beliau bergelar juara & pelbagai usaha telah dilakukan isterinya untuk menyelamatkan rumahtangga.
Namun, betul orang kata kalau sudah bertemu dengan sesuatu yang lebih baik & lebih lebih lagi apabila bergelumang dengan dunia populariti, orang yang sekian lama berkorban senang sahaja dilupakan.


http://www.rotikaya.com/gossip-pelawak-popular-bakal-cerai-abai-isteri-selepas-menjadi-popular/



sapow? kump shiro ke
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
yg keluar kat melodi smlm ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:07 PM | Show all posts
shuib sepah ke  
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:08 PM | Show all posts
sapa pelawak yg dah kawen br masuk program tue then jadi juara?
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:08 PM | Show all posts
yg keluar melodi smlm tauke kan. dia x jd juara

aku rasa abon la
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:09 PM | Show all posts
Taukeh? tp x menang pong. mmg tgh ada kes dgn bini baru & rasanya nk bercerai gak kot.
kawen kt thailand masa jd laki org lg.

atau syuib sepatu...x mungkin

or kumpulan Shiro yg kecik tu nama apa Ajak dh kawen kan depa pn juara RL
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:10 PM | Show all posts
seb_baik posted on 27-8-2012 01:08 PM
yg keluar melodi smlm tauke kan. dia x jd juara

aku rasa abon la

ms OS
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:12 PM | Show all posts
tauke ler ni yg kuo melodi nangih2 smlm tu
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:13 PM | Show all posts
tokeh tu bukan ka dia sendiri bgtau dorang di ambang nak cerai.
bukan tokeh kot.

abon lah kot. tolonglah jangan shuib.
dahlah dia orang johor.
bukan shuib harapnya
elok je dia berlakon dgn sarah dalam karoot komedia ex haritu
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:25 PM | Show all posts
abon?mcm mustahil je dia bukan org johor kan..eh  tp melaka dak ke org mana..abon tu cam suami yg baik2 je pandai masak
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:26 PM | Show all posts
abon lama dh kot popular
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:34 PM | Show all posts
amir raja lawak
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:38 PM | Show all posts
lbh kpd tokey ni...dia ni kan kaki pompuan...seme fomfuan dia nak...yg kepelikan tu...ada plak minah2 karat yg nk lekat ngan dia...modal nya lawak sengal dia ke leh cpt dpt pengganti...
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:39 PM | Show all posts
klau juara kump shiro or osbon je la ....
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:41 PM | Show all posts
kejutan budaya la ni... fofuler sikit.. udah pasang awek baru. apa la depa ni.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-8-2012 01:43 PM | Show all posts
fifie_olin posted on 27-8-2012 01:38 PM
lbh kpd tokey ni...dia ni kan kaki pompuan...seme fomfuan dia nak...yg kepelikan tu...ada plak minah ...

tauke mana ada penah jadik juara
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:46 PM | Show all posts
Menurut sumber kami, pelawak lelaki yang banyak muncul di televisyen untuk rancangan raya
bila baca ni lbh kpd shuib lak....yg aku pasan...tokey lgsg x kuar tb masa raya....
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 01:59 PM | Show all posts
Kalau abon tuh rasa nya  kurang tepat jeh, dia bukan baru setahun dua duk keluar tibi, puluh2 tahun dah.. After won maharaja lawak mega pon osbon maintains  their seniority league without wide media coverage.

Shuib dengan sarah? Hmmm dua2 sekufu, plus i expect mesti clue akan sebut sikit sebanyak pasal pasangan nya yakni siti sarah sbb she is widely known.

Ni mesti pasangan artis dengan bukan artis.

Sekian taakulan i
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 02:03 PM | Show all posts
Popular sangat keh shuib berbanding bini nya siti sarah? Based on achievement siti sarah tuh hit more popularity compared to shuib.
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 02:05 PM | Show all posts
ni kump Shiro tu.si Ajak ke ape ke nama nye tu.die kan org Kluang Johor.
tauke mmg da tau da,x pyh nk bg clue2 mcm ni segala
sah2 la Ajak Shiro kot
ish syg nye bru je tgk mase final raja lawak aritu kemain rindu minik kater nye
tup2 nak cerai jua
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 02:17 PM | Show all posts
z_k posted on 27-8-2012 01:13 PM
tokeh tu bukan ka dia sendiri bgtau dorang di ambang nak cerai.
bukan tokeh kot.

yg pasti bukan shuib sebab shuib nikah kat KL. takde kena mengena dengan mahkamah kat belah selatan. cuma shuib je orang selatan.

abon pun bukan nikah kat johore. tokeh lak memang amat dikenali kerana sering bertukar pasangan. so tak payah masuk calon dan bukan lah juara lawak.

so pemenangnya, ahli kump shiro!!!
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 02:23 PM | Show all posts
pelawak lelaki yang banyak muncul di televisyen untuk rancangan raya ini

kadang2 bukan banyak muncul di televisyen tapi sebab banyak kali diulang tayang, tu yg rasa muka yg sama je. kalau karoot komedia saja da berbelas2 kali diulang tayang sampai lah semalam. tu belum lagi cerita tanah kubur. raja lawak raya tahun 2007 time muka zizan cam budak2 pun masih diulang tayang. kalau cenggitu memang banyak lah muncul muka yg sama. ermmm..
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 02:33 PM | Show all posts
si Ajak Shiro ke? Mampusss !!!

Dah la bapak mentua dia tu imam tersohor kat Kluang. Kalau tak silap memang buat bisnes pengurusan jenazah.

Hampeh punya jantan! Buat malu keluarga je.

Lebih baik ko tak payah masuk raja lawak la. bukan kelakar pun!

Si Changok tu kerja nak tiru suara Jep je.

BERAMBOSSSSSSS!!!
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 02:33 PM | Show all posts
ajak shiro?
tak penah tgk rancangan raya yg ada dia pn
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2012 02:35 PM | Show all posts
sape lakni....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.077906s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list