CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
1234Next
Return Post new threads
Show: 6221|Reply: 84

[DUNIA] Jijik! Di Kalimantan, Orang Utan dijadikan pelacur

[Copy link]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 5-9-2012 11:34 AM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Ditulis oleh: notakosong

Mengaibkan dan jijik, tak sangka pernah berlaku kes sebegini di muka bumi ini. Di Kaimantan, bukan sahaja manusia dijadikan pelacur, malah juga Orang Utan!

Ini sebuah kisah yang berlaku di kepulauan Borneo, atau lebih tepat lagi di kawasan pendalaman Indonesia kerana pula Borneo itu amat luas.

Ini kisah mengenai Pony, seekor Orang Utan betina yang dikurung dan dijadikan pelacur dan hamba seks kepada pelanggan yang sanggup datang dari jauh untuk melakukan perbuatan terkutuk dengan haiwan tersebut.

Pony ditemui di sebuah Perkampungan pelacur yang terletak di pendalaman Borneo Indonesia, dirantai pada dinding, dan terbaring di sebuah tilam yang penuh dengan sisa-sisa air mani manusia tidak berakal yang bernafsukan binatang.

Pony ditangkap, dan kemudian bulunya dicukur, setiap hari dicukur kononnya untuk membuatkan ia lebih berselera kepada jantan tidak berperikemanusiaan yang sanggup membayar untuk bersenggama dengannya.

Kulit Pony yang terdedah akibat bulunya dicukur itu, mempunyai jangkitan kulit akibat kesan gigitan nyamuk yang digaru oleh Pony sehingga mengakibatkan kudis.

Berikut merupakan gambar sedih Pony ketika ditemui dalam tahanan, (Amaran SPOILER)


Jijik bukan! Sedih melihat keadaan haiwan itu yang diperlakukan sedemikian rupa!.

Pembela Pony itu langsung tidak mahu melepaskan Pony kerana mendakwa ianya bertuah dan memberikan pendapatan lebih kepada mereka. Orangutan Survival Foundation mengambil masa setahun selepas memperoleh maklumat itu untuk akhirnya berjaya menyelamatkan Pony.

Dalam beberapa cubaan sebelum itu, pegawai dari Orangutan Survival Foundation dihalau dan diugut dengan pisau dan parang beracun oleh penduduk Kampung Pelacuran itu.

Akhirnya dengan kerjasama pegawai perhutanan tempatan dan sekumpulan 35 orang askar upahan bersenjatakan AK-47, sahaja baru kumpulan itu berjaya menyelamatkan Pony.

Pony kini telah dibiarkan bebas dan kini sudah akhirnya mempunyai bulu dan hidup seperti Orang Utan yang lain.

Bagi yang sanggup mengikuti lebih lanjut kisah Pony, boleh tontoni dokumentari ini : http://www.youtube.com/watch?v=Qv8NlidN2wg#t=12m40s

Jijik! Memalukan! Tak tau apa lagi yang hendak diperkatakan, tak pernah terfikir bahawa kes sedemikian boleh berlaku di Kalimantan.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                       
                       
                       









1

View rating log

Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 5-9-2012 11:37 AM |All posts
Geng monyet je yang minat dengan monyet gak
Inggit...many many... see see... U luck me todayyy
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 5-9-2012 11:42 AM |All posts
manusia binatang..xde akal.dok dalam tanah jelah cmtu
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 5-9-2012 11:46 AM |All posts
gila. kes macam ni pon ada? bale2.
hidop musti hepi.  
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 5-9-2012 11:46 AM |All posts
haduhhhh....ape jenis kaum lar nie...hapuskn je dieorg nie....
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 5-9-2012 11:50 AM |All posts
manusia yg x de akal je sanggup bt keje terkutuk mcm tu...
I was almost about to lose my faith,
Was still dreaming but feared it was too late,
You took me right out of the night,
Simply by filling my heart with light.
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 5-9-2012 11:55 AM |All posts
ada jugak manusia yang macam nih....
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 5-9-2012 11:58 AM |All posts
ada gak manusia yang berselera ngan monyet? .. teringin nak hidup kat planet of the apes gamaknya depa nih..
Laters, baby!
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 5-9-2012 12:16 PM |All posts
bodoh punya orang, mmg perangai binatang
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 5-9-2012 12:20 PM |All posts
arrrr..apa nak jadi dengan la dengan manusia sekarag ni...
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 5-9-2012 12:25 PM |All posts
makin hari makin pelik perangai ummah manusia skang ni
mikha bucuk      
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 5-9-2012 12:31 PM |All posts
mmg setaraf binatang jela kaum lahanat tu, tak layak dipanggil manusia pun..
love is a battlefield..everyone fights..no one surrenders..
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 5-9-2012 12:42 PM |All posts
laknat sungguh perbuatan diorang tu.... mmg shelaker sungguh....!!!
hanammmmmm sangattttt!!!Tuihhh...Tuihhh...Tuihhh
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 5-9-2012 12:48 PM |All posts
Indonesia, China dan India...3 negara yang selalu ada perkara2 pelik yg dilakukan manusia.
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 5-9-2012 12:49 PM |All posts
gila..dah takder pompuan lagi ker nak melampias napsu?
~somewhere over the rainbow~
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 5-9-2012 01:15 PM |All posts
mntang2 die org...abih seme nk sapu...bangang
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 5-9-2012 01:24 PM |All posts
apsal tah aku rasa sedih giler baca kisah pony
bb mia
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 5-9-2012 01:30 PM |All posts
sian pony........
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 5-9-2012 01:31 PM |All posts
dah ujung dunia camtulah perangai manusia neh uolss
BRAD PITT VERSI VIETNAM SENYUM KAT IOLSS..NAK TRY IOLSS LAH TU !!!!
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 5-9-2012 01:34 PM |All posts
Indon dan OM-OM dari Papua New Guinea...Timur-timur memang begitu....yuck!
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 5-9-2012 01:39 PM |All posts
sebak bila saya tenguk video ni http://www.youtube.com/watch?v=Qv8NlidN2wg#t=12m40s  orang hutan tu siap tido terbalik untuk org hubung seks dgn dia ..mesti tuan hantu dia ajar..ada bunyi org menangis tenguk keadaan dia yg di botakkan bulu,mesti pencinta haiwan tu...dunia dunia!
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 5-9-2012 01:41 PM |All posts
espri6006 posted on 5-9-2012 12:48 PM
Indonesia, China dan India...3 negara yang selalu ada perkara2 pelik yg dilakukan manusia.

biasalah di negara bertamadun lama..dah ramai org cerdik pandai..tapi ada juga yg terbelakang sgt...
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 5-9-2012 02:06 PM |All posts
jijikkkkkkkkk
Always Be Confident......
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 5-9-2012 02:24 PM |All posts
bangsat celaka sial.
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 5-9-2012 02:28 PM |All posts
manusia gila..
  whatever!!!  
Reply

Props Report

1234Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 1-10-2014 06:16 PM , Processed in 0.157470 second(s), 42 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top