Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
1234Next
Return to list New
7457
View
94
Reply

[Tempatan] [1] Anak menangis atas jenazah ibu sehingga tertidur !

[Copy link]

Author: tongkatwaran75       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-9-2012 02:13 AM | Show all posts |Read mode
15/09/2012 -  21:12:35 PM

BAGAN DATOH: Seorang guru bahasa Jepun di Sekolah Menengah Sains Bagan Datoh ditemui meninggal dunia di kuarters perumahan guru di sekolah itu pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, mangsa dipercayai meninggal dunia akibat sakit jantung kira-kira jam 6 petang.      


      Anak mangsa berusia 7 tahun ditemui tertidur atas tubuh mangsa dipercayai keletihan selepas menangis tidak henti selama beberapa jam.      
      
p/s pasti anaknya gagal mengejutkan ibunya setelah sekian lama mencuba...sian..sampai tertidur atas jenazah ibunya... alfatihah...

Statistik bukaan jenis thread TW75 pada 15 Sept 2012 (2.10 am):

1. Ehwal kemasyarakatan -1 thread

2. Pendidikan - 0 thread
3. Seks - 0 thread
4. Jenayah - o thread
5. Dunia - 0 thread


jumlah thread - 1










Last edited by tongkatwaran75 on 15-9-2012 02:32 AM

Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 02:17 AM | Show all posts
bagan datoh.. kampung aku tu....
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 02:19 AM | Show all posts
Siannnnyaa....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-9-2012 02:21 AM | Show all posts
shahx posted on 15-9-2012 02:17 AM
bagan datoh.. kampung aku tu....

tapi ko tak tak kenal guru bahasa jepun tu kan...

Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 02:21 AM | Show all posts
mesti kanak2 itu berharap lepas bangun dari tidur ianya semua mimpi sahaja
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 02:26 AM | Show all posts
bukan 7 tahun la, tapi 7 bulan...

BAGAN DATOH: Seorang bayi perempuan berusia tujuh bulan dipercayai menangis berjam-jam sebelum ditemui di sisi mayat ibunya di kuarters guru di Sekolah Menengah Sains Bagan Datoh, di sini, pagi kelmarin.

Mayat Normaya Mokhtar, 33, yang juga guru Bahasa Jepun di sekolah berkenaan dan dipercayai meninggal dunia akibat serangan jantung, ditemui rakan yang ke rumahnya jam 8 pagi kelmarin.


Rakan mangsa yang enggan dikenali berkata, dia menghantar SMS, malam Rabu lalu, namun tidak dibalas, menyebabkan dia beranggapan mangsa sibuk.

Saya pelik apabila mendapat tahu dia tidak hadir ke sekolah (pagi kelmarin) menyebabkan saya ke rumahnya yang tidak jauh dari sekolah itu. Sebaik tiba di rumahnya, saya dapati pintu rumah tertutup rapat biarpun berkali-kali dipanggil, namun tiada jawapan.


Saya segera memeriksa keadaan sekeliling rumah dan mendapati kunci pendua disimpan di hadapan rak kasut rumah berkenaan sehingga membolehkan saya membuka pintu hadapan rumahnya, katanya.


Menurutnya, sebaik melangkah masuk, dia terus mencari rakannya di setiap ruang sebelum mendapati mangsa terbaring di ruang bilik tidur utama dan bayinya berada di sisi.

Dia ditemui dalam keadaan pucat dan terbaring di atas katilnya bersama bayinya yang menangis. Doktor yang memeriksa keadaannya selepas itu memaklumkan dia sudah meninggal dunia, katanya.


Menurut seorang lagi saksi yang enggan dikenali, dia terdengar tangisan bayi berpanjangan sehari sebelum mengetahui berita kematian guru berkenaan, namun dia tidak mengambil apa-apa tindakan.

Arwah seorang guru bahasa Jepun dan sudah mengajar di sekolah berkenaan sejak lebih dua tahun lalu. Dia sangat disenangi rakan-rakan dan suka membantu, katanya. Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Goh Kok Liang ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan berkata, mangsa disahkan meninggal dunia akibat serangan jantung.


Mangsa meninggal dunia lewat petang Rabu lalu, namun hanya diketahui jiran dan rakan yang ke rumah mangsa pagi esoknya. Setakat ini polis mengklasifikasikan kes ini sebagai mati mengejut namun turut menjalankan siasatan bagi mengesan jika ada unsur jenayah, katanya.


Difahamkan, mangsa dipercayai menetap di rumah berkenaan bersama bayinya yang berusia tujuh bulan, manakala suami bekerja di Johor Bahru.


Jenazahnya dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Batu Gajah petang kelmarin.


Sementara itu, Exco Kesenian, Kebudayaan, Belia dan Sukan Perak, Datuk Zainol Fadzi Paharudin ketika dihubungi merakamkan takziah kepada keluarga mangsa dan menyifatkan kematiannya satu kehilangan besar bagi warga pendidik.


Saya dimaklumkan pengurusan sekolah berkenaan mengenai perkara itu. Saya sepatutnya mewakili Exco Pelajaran, Pengajian Tinggi, ICT, Sumber Manusia, Sains dan Teknologi Perak, Datuk Mohammad Zahir Abdul Khalid, namun terpaksa menghantar wakil kerana terbabit dengan program lain, katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 02:29 AM | Show all posts
tong, tajuk kene edit, bukan bapa tapi ibu....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-9-2012 02:35 AM | Show all posts
shahx posted on 15-9-2012 02:29 AM
tong, tajuk kene edit, bukan bapa tapi ibu....

tq shahx...aku tgk hang mmg cekap mengaudit...
hang nie auditor...atau editor?  

p/s tau la auditor berkaitan akaun...

Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 02:41 AM | Show all posts
aku hanya insan biase....
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 02:44 AM | Show all posts
Kesian bayi tu... Mesti lapar susu ni...
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 03:00 AM | Show all posts
muda lagi dah kena sakit jantung.............
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-9-2012 03:01 AM | Show all posts
shahx posted on 15-9-2012 02:41 AM
aku hanya insan biase....

aku pung...
penunggu malam setia...

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-9-2012 03:13 AM | Show all posts
jumpa pic dlm satu blog...tak tau mana satu, cikgu normaya...



http://zanaasensei.blogspot.com/ ... h-buat-sahabat.html

Last edited by tongkatwaran75 on 15-9-2012 03:14 AM

Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 03:44 AM | Show all posts
aku dah tgk picture arwah kat facebook..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-9-2012 03:55 AM | Show all posts
shahx posted on 15-9-2012 03:44 AM
aku dah tgk picture arwah kat facebook..

so, yg mana satu cikgu tu di pic  post 13# ?

Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 06:23 AM | Show all posts
... kasihannya...

sure baby tu kehausan.....kelaparan....
mak lak terbaring kat sebelah... dah tak bernyawa....
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 06:34 AM | Show all posts
Sheols ada FB ... type jer nama sheols kat search ...

al-fatihah untuk arwah ....
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 06:40 AM | Show all posts
takziah utk keluarga mangsa....sedihnya...
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 06:44 AM | Show all posts
sian, somi dahlah jauh..
nasib baik anak tu tak apa apa.
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 06:50 AM | Show all posts
Muda lagi dah kena sakit jantung.
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 06:59 AM | Show all posts
anak 7 tahun ke  7 bulan?
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 07:03 AM | Show all posts
takziah ...kesiannya anak kecil tu menangis seharian bila tgk mak dia x bangun2....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-9-2012 07:25 AM | Show all posts

NORMAYA...ditemui mati


Baju belang-belang coklat adalah arwah Normaya


Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 07:29 AM | Show all posts
Muda lagi cikgu ni dah kene serangan jantung
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2012 07:32 AM | Show all posts
alfatihah... sudden heart attack nie. Kesian baby tu...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.072744s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list