Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
123Next
Return to list New
6197
View
59
Reply

[Tempatan] Lima orang minyak rogol bergilir-gilir remaja, 19 tahun

[Copy link]

Author: R2D2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-11-2012 10:33 AM | Show all posts |Read mode
KUALA LUMPUR: Seorang remaja perempuan berusia 19 tahun menempuh detik hitam apabila dirogol bergilir-gilir sekumpulan lima lelaki digelar sebagai Geng Orang Minyak di rumahnya di Sungai Kapar, di Klang, dekat sini, kelmarin.
Kumpulan lelaki berusia 30-an itu yang bersenjatakan pisau dikesan aktif melakukan pecah rumah dan samun, selain merogol mangsa jika tidak berpuas hati dengan hasil samun.

Dalam kejadian terbaru jam 2 petang itu, mangsa dilaporkan dirogol selepas penjenayah terbabit gagal menemui barangan berharga biarpun menggeledah rumah berkenaan lebih 20 minit.

Sumber itu berkata, sebelum kejadian, mangsa tidur di bilik di rumahnya dan terjaga apabila dikejutkan lima lelaki tidak dikenalinya.

Seorang daripada penjenayah meletakkan pisau di leher mangsa sebelum mengarahkannya menyerahkan barang berharga, katanya.





Artikel ini disiarkan pada : 2012/11/26

Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 10:37 AM | Show all posts
geng orang minyak plak dah.. patutkah suruh perempuan ni pindah ke pavillion lepas ni utk lebih selamat ..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 10:42 AM | Show all posts
Pindah umah abe isam lg slamatttt.......
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 10:46 AM | Show all posts
natang btol..dh rompak, rompak jer la nie smpi nak merogol..mmg bangsat..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 10:48 AM | Show all posts
bahaya toii mcm ne...rompak 1 hal x dpt brg yg dicari nak dirogol pula...mmg giler lah...
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 10:50 AM | Show all posts
ayat berjemaah mana?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 10:57 AM | Show all posts
asher posted on 26-11-2012 10:46 AM
natang btol..dh rompak, rompak jer la nie smpi nak merogol..mmg bangsat..

mereka bengang sebab tak jumpa barang berharga tu yang xnak pulang dengan tangan kosong so at least pulang dengan kepuasan. bodoh punya perompak.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 10:59 AM | Show all posts
Rupanya name geng je org minyak...

Ingatkan lima2 tu dok lumur minyak satu badan...masuk rumah org pon ptg2...
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:00 AM | Show all posts
menakutkan
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:03 AM | Show all posts
dok lam umah pun  kena ...... menakutkan ....
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:06 AM | Show all posts
plus10 posted on 26-11-2012 10:57 AM
mereka bengang sebab tak jumpa barang berharga tu yang xnak pulang dengan tangan kosong so at leas ...

bygkan trauma bdk umo 19thn tu yg kene rogol beramai2..mosti phobia seumur idop..dpt perompak nie kasi sula dpn org ramai jer..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:08 AM | Show all posts
celaka tol

ko nak rompak hasil byk pi la rumah org kaya kat kawasan elite tu..
eh nanti kena tangkap plak kan.. huhu
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:11 AM | Show all posts
jahanammmmm
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:13 AM | Show all posts
cikatilia posted on 26-11-2012 11:08 AM
celaka tol

ko nak rompak hasil byk pi la rumah org kaya kat kawasan elite tu..

Kalau deme rompak n rogol kat kawasan elite tu, kejap jer kena tangkap!!!

Kalau ghumah rakyat marhain..................deme bley bebas rompak n rogol lagi utk bbrp tahun.

Takkan tak biasa kot???
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:16 AM | Show all posts
niceghost2005 posted on 26-11-2012 11:13 AM
Kalau deme rompak n rogol kat kawasan elite tu, kejap jer kena tangkap!!!

Kalau ghumah rakyat m ...

itu la... marhaen idaknye ada habib jewels dgn cash money berkepok2..

huhuhuh
of cos la xdapat lumayan....

last2 rogol je dpt

sib baik xkena bunuh skalik.. huhu
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:17 AM | Show all posts
Kegersangan, kesangapan, kesedapan, kederasan, kekerasan ciri2 perogol. Sape perogol tu..jgn2 ummah PPRT Atau Estet
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:18 AM | Show all posts
cikatilia posted on 26-11-2012 11:16 AM
itu la... marhaen idaknye ada habib jewels dgn cash money berkepok2..

huhuhuh

Nanti ada yg komen gini...

"Tak dapat barang, kami kasi ba****"
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:20 AM | Show all posts
tiba2 teringat aku citer pompuan tu ada aids skali kena rogol

merana perogol2 tu.. err drama melayu yah citer tuh.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:22 AM | Show all posts
Mulaysia kan ke negara BAHAGIA LAH SANGAT???
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:39 AM | Show all posts
aku rase geng kaum tu....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-11-2012 11:45 AM | Show all posts
betul! patutnya duduk je kat PAVILION. pasti selamat!
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 11:55 AM | Show all posts
todiiiaaa..... kalau kat amerika selatan, atau afrika, dapat tangkap derang nih, mmg derang lauk ramai2, pastu bakar jek terus... mwahahahahah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-11-2012 12:01 PM | Show all posts
Hishammuddin mengakui perlu untuk menenangkan kebimbangan awam mengenai jenayah
Oleh Ida Lim
Julai 19, 2012

KUALA LUMPUR, 19 Julai - Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein hari ini berkata "persepsi" orang ramai terhadap keselamatan adalah lebih penting daripada kadar jenayah yang sebenar kerana dia cuba untuk menenangkan keraguan orang ramai yang semakin meningkat lantaran pendirian berterusan kerajaan bahawa kejadian jenayah telah menurun.

"Bagi saya, apa yang paling penting ialah bukan semua mengenai indeks, persepsi, perasaan orang ramai yang lebih penting," kata Menteri Dalam Negeri dalam satu sidang akhbar.

Hishammuddin, yang dikelilingi oleh pegawai polis, memeriksa tempat letak kereta pusat membeli-belah Pavilion di kl pada 19 Julai, 2012

Beliau diminta mengulas sama ada statistik jenayah kerajaan mencerminkan keadaan sebenar di atas padang.
PEMANDU, kecekapan unit Putrajaya yang ditugaskan untuk membantu polis mengurangkan jenayah di bawah Program Transformasi Kerajaan yang (GTP), telah dengan kukuh mempertahankan bahawa statistik menunjukkan jenayah jalanan telah jatuh sebanyak 40 peratus dalam dua tahun yang lepas walaupun baru-baru ini terdapat jenayah berprofil tinggi seperti penculikan dan menyerang .

Tetapi PEMANDU dan kerajaan yang telah diserang oleh orang awam dan ahli politik pembangkang menganggap isu itu sebagai masalah persepsi.
Minggu lepas, bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan telah menuduh pihak berkuasa menyembunyikan fakta daripada orang ramai ke atas kadar jenayah di negara ini, dengan mendakwa bahawa keselamatan awam kini telah mencapai peringkat membimbangkan ".

Hari ini, Hishammuddin berkata bahawa semua langkah-langkah polis "akan diambil perkiraan apabila menangani kebimbangan orang ramai, yang saya mendengar."
"Dan saya tidak berada di dalam penafian, dan ini adalah sesuatu yang perlu ditangani, yang adalah mengapa saya di sini hari ini," katanya, merujuk kepada turun padang di pusat membeli-belah Pavilion di Kuala Lumpur.

Beliau berkata "kerajaan telah mencapai banyak melalui GTP dan penekanan terhadap jenayah. "
"Tetapi jika ia tidak mencapai jangkaan pengurangan dalam perasaan takut oleh orang awam, maka lebih banyak yang perlu dilakukan dan kami akan melakukannya."

Kenyataan beliau datang selepas kerajaan baru-baru ini telah dikritik kerana melihat kepentingan orang ramai terhadap keselamatan sebagai masalah "persepsi".
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 12:21 PM | Show all posts
orang minyak? orang mandi minyak?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2012 12:57 PM | Show all posts
apa ni..geng2 minyak plk?? adehhh takutnyer...aku yg selalu duk dlm umah pon rasa dah xselamat lg...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.065193s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list