CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
123Next
Return Post new threads
Show: 4445|Reply: 59

[Tempatan] Lima orang minyak rogol bergilir-gilir remaja, 19 tahun

[Copy link]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 26-11-2012 10:33 AM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

KUALA LUMPUR: Seorang remaja perempuan berusia 19 tahun menempuh detik hitam apabila dirogol bergilir-gilir sekumpulan lima lelaki digelar sebagai Geng Orang Minyak di rumahnya di Sungai Kapar, di Klang, dekat sini, kelmarin.
Kumpulan lelaki berusia 30-an itu yang bersenjatakan pisau dikesan aktif melakukan pecah rumah dan samun, selain merogol mangsa jika tidak berpuas hati dengan hasil samun.

Dalam kejadian terbaru jam 2 petang itu, mangsa dilaporkan dirogol selepas penjenayah terbabit gagal menemui barangan berharga biarpun menggeledah rumah berkenaan lebih 20 minit.

Sumber itu berkata, sebelum kejadian, mangsa tidur di bilik di rumahnya dan terjaga apabila dikejutkan lima lelaki tidak dikenalinya.

Seorang daripada penjenayah meletakkan pisau di leher mangsa sebelum mengarahkannya menyerahkan barang berharga, katanya.





Artikel ini disiarkan pada : 2012/11/26

Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 26-11-2012 10:37 AM |All posts
geng orang minyak plak dah.. patutkah suruh perempuan ni pindah ke pavillion lepas ni utk lebih selamat ..
sometimes.. it's NOW or NEVER!!
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 26-11-2012 10:42 AM |All posts
Pindah umah abe isam lg slamatttt.......
Aku ingin engkau tahu...Cinta aku satu..tercipta buat dirimu
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 26-11-2012 10:46 AM |All posts
natang btol..dh rompak, rompak jer la nie smpi nak merogol..mmg bangsat..
New Begining
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 26-11-2012 10:48 AM |All posts
bahaya toii mcm ne...rompak 1 hal x dpt brg yg dicari nak dirogol pula...mmg giler lah...
    
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 26-11-2012 10:50 AM |All posts
ayat berjemaah mana?
"Don't Believe Everything You Read on the Internet - Abraham Lincoln
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 26-11-2012 10:57 AM |All posts
asher posted on 26-11-2012 10:46 AM
natang btol..dh rompak, rompak jer la nie smpi nak merogol..mmg bangsat..

mereka bengang sebab tak jumpa barang berharga tu yang xnak pulang dengan tangan kosong so at least pulang dengan kepuasan. bodoh punya perompak.
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 26-11-2012 10:59 AM |All posts
Rupanya name geng je org minyak...

Ingatkan lima2 tu dok lumur minyak satu badan...masuk rumah org pon ptg2...
Looking for homestay in Bangi? PM me.  
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 26-11-2012 11:00 AM |All posts
menakutkan
  whatever!!!  
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 26-11-2012 11:03 AM |All posts
dok lam umah pun  kena ...... menakutkan ....
keep & touch
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 26-11-2012 11:06 AM |All posts
plus10 posted on 26-11-2012 10:57 AM
mereka bengang sebab tak jumpa barang berharga tu yang xnak pulang dengan tangan kosong so at leas ...

bygkan trauma bdk umo 19thn tu yg kene rogol beramai2..mosti phobia seumur idop..dpt perompak nie kasi sula dpn org ramai jer..
New Begining
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 26-11-2012 11:08 AM |All posts
celaka tol

ko nak rompak hasil byk pi la rumah org kaya kat kawasan elite tu..
eh nanti kena tangkap plak kan.. huhu
bcos im H A P P Y  
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 26-11-2012 11:11 AM |All posts
jahanammmmm
Gua tau lu tengah skodeng...
Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha!
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 26-11-2012 11:13 AM |All posts
cikatilia posted on 26-11-2012 11:08 AM
celaka tol

ko nak rompak hasil byk pi la rumah org kaya kat kawasan elite tu..

Kalau deme rompak n rogol kat kawasan elite tu, kejap jer kena tangkap!!!

Kalau ghumah rakyat marhain..................deme bley bebas rompak n rogol lagi utk bbrp tahun.

Takkan tak biasa kot???
Afaman kaana mukminann kamann kaana fasiqa, laa yas tawuun - 32:19
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 26-11-2012 11:16 AM |All posts
niceghost2005 posted on 26-11-2012 11:13 AM
Kalau deme rompak n rogol kat kawasan elite tu, kejap jer kena tangkap!!!

Kalau ghumah rakyat m ...

itu la... marhaen idaknye ada habib jewels dgn cash money berkepok2..

huhuhuh
of cos la xdapat lumayan....

last2 rogol je dpt

sib baik xkena bunuh skalik.. huhu
bcos im H A P P Y  
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 26-11-2012 11:17 AM |All posts
Kegersangan, kesangapan, kesedapan, kederasan, kekerasan ciri2 perogol. Sape perogol tu..jgn2 ummah PPRT Atau Estet
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 26-11-2012 11:18 AM |All posts
cikatilia posted on 26-11-2012 11:16 AM
itu la... marhaen idaknye ada habib jewels dgn cash money berkepok2..

huhuhuh

Nanti ada yg komen gini...

"Tak dapat barang, kami kasi ba****"
Afaman kaana mukminann kamann kaana fasiqa, laa yas tawuun - 32:19
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 26-11-2012 11:20 AM |All posts
tiba2 teringat aku citer pompuan tu ada aids skali kena rogol

merana perogol2 tu.. err drama melayu yah citer tuh.
bcos im H A P P Y  
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 26-11-2012 11:22 AM |All posts
Mulaysia kan ke negara BAHAGIA LAH SANGAT???
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 26-11-2012 11:39 AM |All posts
aku rase geng kaum tu....
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 26-11-2012 11:45 AM |All posts
betul! patutnya duduk je kat PAVILION. pasti selamat!
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 26-11-2012 11:55 AM |All posts
todiiiaaa..... kalau kat amerika selatan, atau afrika, dapat tangkap derang nih, mmg derang lauk ramai2, pastu bakar jek terus... mwahahahahah
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 26-11-2012 12:01 PM |All posts
Hishammuddin mengakui perlu untuk menenangkan kebimbangan awam mengenai jenayah
Oleh Ida Lim
Julai 19, 2012

KUALA LUMPUR, 19 Julai - Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein hari ini berkata "persepsi" orang ramai terhadap keselamatan adalah lebih penting daripada kadar jenayah yang sebenar kerana dia cuba untuk menenangkan keraguan orang ramai yang semakin meningkat lantaran pendirian berterusan kerajaan bahawa kejadian jenayah telah menurun.

"Bagi saya, apa yang paling penting ialah bukan semua mengenai indeks, persepsi, perasaan orang ramai yang lebih penting," kata Menteri Dalam Negeri dalam satu sidang akhbar.

Hishammuddin, yang dikelilingi oleh pegawai polis, memeriksa tempat letak kereta pusat membeli-belah Pavilion di kl pada 19 Julai, 2012

Beliau diminta mengulas sama ada statistik jenayah kerajaan mencerminkan keadaan sebenar di atas padang.
PEMANDU, kecekapan unit Putrajaya yang ditugaskan untuk membantu polis mengurangkan jenayah di bawah Program Transformasi Kerajaan yang (GTP), telah dengan kukuh mempertahankan bahawa statistik menunjukkan jenayah jalanan telah jatuh sebanyak 40 peratus dalam dua tahun yang lepas walaupun baru-baru ini terdapat jenayah berprofil tinggi seperti penculikan dan menyerang .

Tetapi PEMANDU dan kerajaan yang telah diserang oleh orang awam dan ahli politik pembangkang menganggap isu itu sebagai masalah persepsi.
Minggu lepas, bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan telah menuduh pihak berkuasa menyembunyikan fakta daripada orang ramai ke atas kadar jenayah di negara ini, dengan mendakwa bahawa keselamatan awam kini telah mencapai peringkat membimbangkan ".

Hari ini, Hishammuddin berkata bahawa semua langkah-langkah polis "akan diambil perkiraan apabila menangani kebimbangan orang ramai, yang saya mendengar."
"Dan saya tidak berada di dalam penafian, dan ini adalah sesuatu yang perlu ditangani, yang adalah mengapa saya di sini hari ini," katanya, merujuk kepada turun padang di pusat membeli-belah Pavilion di Kuala Lumpur.

Beliau berkata "kerajaan telah mencapai banyak melalui GTP dan penekanan terhadap jenayah. "
"Tetapi jika ia tidak mencapai jangkaan pengurangan dalam perasaan takut oleh orang awam, maka lebih banyak yang perlu dilakukan dan kami akan melakukannya."

Kenyataan beliau datang selepas kerajaan baru-baru ini telah dikritik kerana melihat kepentingan orang ramai terhadap keselamatan sebagai masalah "persepsi".
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 26-11-2012 12:21 PM |All posts
orang minyak? orang mandi minyak?
Ahlan wa sahlan ya Ramadhan.......
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 26-11-2012 12:57 PM |All posts
apa ni..geng2 minyak plk?? adehhh takutnyer...aku yg selalu duk dlm umah pon rasa dah xselamat lg...
You can do anything..but not everything
Reply

Props Report

123Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 2-9-2014 02:33 AM , Processed in 0.144458 second(s), 34 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top