CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
123Next
Return Post new threads
Show: 114430|Reply: 66

Cara menikmati buah dada Isteri

[Copy link]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 4-12-2012 12:29 AM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Sumber: http://blogcallgirls.blogspot.com

Daripada kajian sains. Adalah naluri lelaki menyukai perempuan buah dada besar kerana ia menandakan kemampuan untuk mengandung dan menyusukan anak.

Bahagian tubuh seperti buah dada dan punggung adalah kawasan dimana lemak DHA iaitu lemak untuk kecergasan otak disimpan. Sebab itu isteri anda akan membesar badan di kawasan-kawasan buah dada dan punggung. Yang penting, galakan isteri untuk makan ikan dan lebih baik lagi sekiranya minyak ikan. Ibu sihat, otak anak pun sihat.

Sebab itu adalah penting kepada ibu yang membesarkan bayi, sedaya boleh menyusukan anak selama yang boleh. Lemak simpanan dikawasan payu dara dan punggung boleh susut dengan sendiri kerana ia ditukarkan kepada susu ibu dan diberikan kepada anak melalui susu ibu.

Lagi banyak anak disusu lagi susut lemak dalam badan ibu.



Sumber: http://www.sekshebat.com

Berbalik kepada cara untuk membelai isteri yang bertetek besar, atau membelai buah dada isteri ia perlu dilakukan dengan lembut kerana kawasan tetek dan puting tetek adalah kawasan yang sensitif.


Biasanya untuk wanita yang baru kenal belaian buah dada akan gairah apabila disentuh. Wanita yang buah dada pada mulanya kecil, akan membesar apabila tetek selalu dibelai, buah dada diramas dan punting tetek dihisap. Gairah dan berahi wanita dalam seks akan memberi isyarat kepada badan wanita untuk bersedia untuk mengandung. Seperti mana yang dinyatakan sebelum ini, kawasan tetek dan punggung adalah kawasan simpanan lemak dan khasiat sebagai persediaan untuk badan wanita untuk mengandung.

Untuk isteri yang sudah selalu tetek dibelai dan diramas, maka ia boleh menimbulkan rasa kegelian jika belaian dilakukan secara gelojoh. Suami perlu pandai mempelbagaikan cara untuk menikmati tetek besar isteri.

Jangan terus sentuh buah dada isteri terutama puting tetek. Belaian mula dilakukan dengan kawasan sekeliling buah dada isteri. Kawasan bahu, atas buah dada dan pangkal buah dada adalah kawasan mula yang mengairahkan dan biasanya tidak menggelikan. Gosok dan sentuh dengan lembut kawasan itu. Cium bahu dan kawasan atas buah dada.

Jari-jari tangan juga perlu memainkan peranan untuk merangsangkan buah dada. Gosok sekeliling pangkal buah dada isteri dalam bentuk bulatan. Jangan sentuh lagi buah dada isteri. Gosok dan tanyakan dimana kawasan yang menyenangkan isteri dan buat tumpuan disitu.

Bayangkan suami dalam keadaan sekarang. Sambil cium bahu dan kawasan atas buah dada isteri, jari-jari tangan menggosok sekeliling buah dada isteri. Gilirkan antara dua buah dada isteri.

Kawasan pangkal bawah buah dada isteri juga, merupakan kawasan yang sensitif dan gairah seks isteri. Belai dan gosok perlahan-lahan dengan tapak tangan. Gilirkan dengan gosok sekeliling dan gilirkan antara dua buah dada isteri.

Apabila isteri sudah gairah dan mahukan lagi belaian yang lebih. Barulah boleh merangsangkan puting tetek besar isteri. Puting dirangsang dan digairah dengan lidah dan hisapan lembut. Hisap puting tetek dengan cara masukkan puting dalam mulut dan letakkan atas lidah. Pastikan pangkal puting tetek diantara dua bibir suami dan tidak kena kepada gigi. Sambil puting buah dada isteri disedut lembut, gunakan lidah untuk basahkan puting tetek.

Gunakan lidah untuk membuat sentuhan lembut dalam bentuk bulatan sekeliling puting tetek. Yang paling berahi adalah apabila puting disedut, lidah dibawah puting megurut bawah puting tetek, umpama bayi menyusu. Gilirkan sama tempoh masa pada setiap buah dada. Namun begitu, adakala ada belah buah dada yang isteri rasa lebih nikmat, maka maklum balas isteri adalah perlu.

Jangan lupa, sebelah puting tetek besar dihisap maka sebelah lagi bolehlah dibelai dan diramas. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh dan digairahkan.

Kepada suami, jika mahu belajar cara yang baik menghisap puting tetek besar isteri, perhatikan bagaimana anak anda lakukan.

Sumber: http://blogcallgirls.blogspot.com




Last edited by mafus07 on 10-10-2014 03:24 AM

jobdirumahreview.blogspot.com
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 4-12-2012 01:32 AM |All posts
apsal aku tengok blue tk de pun adegan2 yg ko cite ni...kihkihkih
Reply

Props Report

Rank: 1

Post on 4-12-2012 03:20 PM |All posts
MEMang buah dada suami kena main peranan..macam aku hisap buah dada isteri aku..ramas kadang2 aku letak zakar kt celah payudara dia..isteri aku kata memang sdp..dia amat terangsang,,,
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 6-12-2012 08:32 AM |All posts
Ajaran isteri ABUAYA ker?
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 11-12-2012 02:48 AM |All posts
up lagi utk hari ini...
jobdirumahreview.blogspot.com
Reply

Props Report

Rank: 1

Post on 12-12-2012 09:59 PM |All posts
yummmmm3......
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 15-12-2012 10:48 PM |All posts
tepacak batang baca artikel nih
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 16-12-2012 12:02 AM |All posts
wow lucahnya thread ni
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 31-12-2012 04:17 PM |All posts
suamsejuk posted on 15-12-2012 10:48 PM
tepacak batang baca artikel nih

lol


Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 3-1-2013 11:21 AM |All posts
Detailnyer....but a a good explanation...
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 9-1-2013 02:55 AM |All posts
hahaha memula cerita kebaikan utk anak yg menyusu... pastu terus lelucah utk kebaikan bapa budak plak... hehehehe
happy mommy... kawaii kitty.. meow..
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 9-1-2013 02:55 AM |All posts
anyway... nice info.. utk yg dh berkahwin la..
happy mommy... kawaii kitty.. meow..
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 10-1-2013 04:48 PM |All posts
berair-rair dah ni
hohoho...
Reply

Props Report

Rank: 1

Post on 10-1-2013 04:57 PM |All posts
nama pun thread Pendidikan Seks... sendiri mau ingat ler...
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 10-1-2013 05:43 PM |All posts
gambar x hingat.... tapi gambar buah betik x sama mcm dlm artikel TT
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 12-1-2013 10:56 PM |All posts
lagi best time ml tuh sambil hisap dan ramas buah dada..sure cepat orgasme perempuan tu
MANUSIA YANG BIJAK ADALAH MANUSIA YANG PANDAI BERMAIN DENGAN KATA-KATANYA...
(Pablo Aimar)...
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 13-1-2013 03:57 PM |All posts
Tips: This post has been banned by manager
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 8-3-2013 05:21 PM |All posts
ahmad_dhani91 posted on 10-1-2013 04:48 PM
berair-rair dah ni

jgn baca klu xleh thn...
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 8-3-2013 08:45 PM |All posts
aku gelojoh sikit pasal ni
Jesus is king
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 10-3-2013 11:32 PM |All posts
kalau buah besar sedap la nak uli2..
tengok dulu..
http://www.ptsu.net/index.php?ref=zoy123
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 15-3-2013 10:10 PM |All posts
Baca seterusnya di: http://www.kamasutrabergambar.com
jobdirumahreview.blogspot.com
Reply

Props Report

Post on 15-3-2013 10:44 PM |All posts
Kopi Tenaga Extreme dibuat daripada ekstrak Maca terpilih yang dihargai di Peru, Amerika Selatan bersama-sama dengan ekstrak ginseng, serbuk kopi segera, krimer bukan tenusu dan fruktosa. Ini kopi berkualiti tinggi meningkatkan peredaran darah dan menguatkan sistem badan, sekali gus menjadikan ia minuman kesihatan semulajadi yang ideal.

Khazanah Peru, Maca diakui sebagai "Nutrien Vitality Asli". Ia mempunyai kesan ajaib yang sama seperti ginseng dalam melegakan keletihan, memulihkan tenaga, meningkatkan imuniti, meningkatkan peredaran mikro, mengimbangi hormon dan meningkatkan prestasi seksual.

Kopi Tenaga Extreme dikategorikan sebagai MAKANAN dan mendapati tiada kesan sampingan untuk mengambil jangka panjang. Ia dihasilkan dan dibungkus dalam Kilang GMP yang mendapat Sijil HALAL, HACCP Persijilan dan Pensijilan ISO mengikut Keperluan Pembuatan. Kopi Tenaga Extreme adalah semata-mata dibungkus untuk Pengedar Tunggal daripada BYG Worldwide Berhad.

Bahan utama dalam Kopi Tenaga ini Extreme Ekstrak Maca. Dari penyelidikan Maca dikenali untuk menjadi kaya dengan fosforus, kalsium, besi, kalium, zink, protein, serat semulajadi, mineral, lemak, karbohidrat, esstial asid amino yang diperlukan oleh badan manusia, sterol, maceaene, dan macamide. Kedua-dua komponen ini meningkatkan fungsi seksual dalam kedua-dua lelaki dan wanita, sekali gus Maca menjadi dikenali sebagai makanan berkhasiat
Nak dapatkan produk extremeenergycoffee di http://www.usahawanhebat.com/
1

View rating log

Reply

Props Report

Rank: 1

Post on 16-3-2013 08:02 PM |All posts
gambar xmenahan..nice info..tq..
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 17-3-2013 12:06 PM From mobile phone |All posts
kena ramas-ramas n isap...selalu.
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 20-4-2013 12:58 AM |All posts
Kepada suami, jika mahu belajar cara yang baik menghisap puting tetek besar isteri, perhatikan bagaimana anak anda lakukan.
jobdirumahreview.blogspot.com
Reply

Props Report

123Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 19-12-2014 10:15 AM , Processed in 0.157001 second(s), 37 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top