CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 1211|Reply: 16

[Gambar] pertandingan mewarna.... untuk warga emas

[Copy link]
Post time 3-1-2013 02:44 PM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 02:49 PM | Show all posts | Share
ahhhh macek sebelah tu musti nk meniru tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 03:09 PM | Show all posts | Share
cengkihTANGKAK posted on 3-1-2013 02:49 PM
ahhhh macek sebelah tu musti nk meniru tu

dia dah sudah agaknya..
tu yg tgk2 org sebelah tu..
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 03:20 PM | Show all posts | Share
Lepas ni makcek-makcek ni bolehlahh main rebut gula-gula i
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 03:27 PM | Show all posts | Share
Ala...comeila pula tengok nenek-nenek ni mewarna. Tak sampai hati nak gelak.
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 04:05 PM | Show all posts | Share
x tau nk ckp apa... huhuhu...
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 04:06 PM | Show all posts | Share
cengkihTANGKAK posted on 3-1-2013 02:49 PM
ahhhh macek sebelah tu musti nk meniru tu

hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 04:08 PM | Show all posts | Share
ala comel nye....
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 04:11 PM | Show all posts | Share
aku tak taw nape aku gelak sampai kuor air mata...makcik maapkan akuuuuuuuuuuuu..............
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 04:21 PM | Show all posts | Share
fifi sayang preve
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 04:28 PM | Show all posts | Share
alololo....cumel
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 05:06 PM | Show all posts | Share
masa kanak2 dulu x merasa melukis.....
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 07:44 PM | Show all posts | Share
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2013 01:38 AM | Show all posts | Share
gegeh mewarna macek sowang tuh....
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2013 08:10 AM | Show all posts | Share
comel je tgk macik2 nih
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2013 09:44 AM | Show all posts | Share
tiewa posted on 3-1-2013 03:09 PM
dia dah sudah agaknya..
tu yg tgk2 org sebelah tu..

aahkan sape nyer la santek khennn
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2013 10:40 AM | Show all posts | Share
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

27-5-2015 03:47 PM GMT+8 , Processed in 0.142528 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list