Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
1234Next
Return to list New
15814
View
92
Reply

Kieran Hotfm Anggap Perceraian Ada Hikmah ...

[Copy link]

Author: alyafea       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-2-2013 03:15 PM | Show all posts |Read mode

Jika sebelum ini Kieran Hot FM hanya memberitahu dia dan bekas isteri Yang Azliyang Mohd Yunus tinggal berasingan namun usaha mereka untuk kembali seperti sedia kala tidak berhasil setelah masing-masing memutuskan untuk bercerai pada tanggal 28 November tahun lalu.

Mula tinggal berasingan pada bulan 3 tahun lalu, Kieran yang nyata sedih dengan perceraian itu menyifatkan tiada persefahaman punca utama mereka berpisah.

Bukan tidak cuba untuk selamatkan rumah tangga kami namun jodoh dan pertemuan itu semuanya ditangan tuhan, saya betul-betul sedih dengan perceraian ini namun harus kuat demi kebahagiaan bersama

Apa yang saya harus fikir sekarang adalah masa depan anak-anak dan kerjaya saya sebagai juruhebah radio

Walaubagaimanapun Kieran dan juga bekas isteri masih mengekalkan perhubungan yang baik apabila masing-masing berpakat untuk menjaga anak-anak bersama tanpa ada sebarang hak penjagaan.

Hasil perkahwinan selama empat tahun, mereka dikurniakan dua orang anak lelaki iaitu Muhammad Adam, 4 dan juga Muhammad Iman berusia 2 tahun.

Sumber: Rotikaya.com

Read more at http://facebookaans.blogspot.com/2013/02/kieran-hot-fm-anggap-perceraian-ada.html#3TTgWIWlGMBh0rtA.99



* sayangnya cam happy je tgk dia sekeluarga ...


Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:16 PM | Show all posts
loh bercerai ke
apa puncanya
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:17 PM | Show all posts
da cerai ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2013 03:18 PM | Show all posts
alepmama posted on 7-2-2013 03:16 PM
loh bercerai ke
apa puncanya

dia kata x sefahaman tp gossip dulu kata mak dia msk campur urusan rmh tngga dia .. dia kan ank emak ...

hmmm ... ntah la bini dia pn cantik & syng sgt kat dia ...  
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:19 PM | Show all posts
lor, dah cerai? sedihnya..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:20 PM | Show all posts
eh cerai dah...?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:24 PM | Show all posts
Dh cerai ke
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:28 PM | Show all posts
tumpang sedih.. sebab dia ni kawin agak lewat gak kan dulu.. tp sayang x berkekalan..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:31 PM | Show all posts
Yg tersurat & tersirat - hanya dia yg tahu...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:34 PM | Show all posts
Suke bce blog exwife die..dlm tu nmpk cm die syg sgt kieran..
Sygnye bcerai..tp bgsla dorg jage anak same rate
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:38 PM | Show all posts
sedihnya...bercerai
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:39 PM | Show all posts
dah bercerai...baguslah bercerai cara baik...tak perlu bergaduh bukak pekung masing-masing
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:40 PM | Show all posts
Nampak mcm loving sngat kapel ni, tp tiada persefahaman???

Hanya Allah & mereka saja yg tahu
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:43 PM | Show all posts
bercerai gak akhirnya....
ingatkan dah berbaik hari tu.....
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:49 PM | Show all posts
Gagal diselamatkan akhirnya rumahtangga diorang. Sedihnyaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:51 PM | Show all posts
Tak ada persefahaman = boleh jadi apa-apa saja
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:53 PM | Show all posts
tumpng  sedih ...  .. akhir   nyer   hmmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:54 PM | Show all posts
laa..sedih pulak iols..yg penting tak gaduh2 pasal anak..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:02 PM | Show all posts
pernah dengar cerita yang ada masalah emak dgn bekas isteri. emak suka campur tangan sedangkan isteri pun ada hak dalam rumahtangga dia. yang tersepit anak / suami
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:06 PM | Show all posts
kieran ni anak emak kann..
jangan mak nya masuk campur urusan umahtangga dia dah..

kesian anak2..  
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:08 PM | Show all posts
kesiannya dengan anak anak dia
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:09 PM | Show all posts
another gossip bercerai yg betul2 berlaku

pas ni gossip bercerai mana plk yg jadi kenyataan
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:11 PM | Show all posts
puas le kot hati mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:13 PM | Show all posts
lol dah bcerai ke....sedihnya...huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:18 PM | Show all posts
kieran anak tunggal uols mesti la anak mak

akhirnya mengaku jugak bercerai selalu je ikhwan hotfm
dok tersasul psl depa berdua solo single nk cari awek

bini cantik anak2 comel x jodoh x panjang apa nk buat
bini dia muda dr dia 4-5th rasanya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.078888s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list