CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
1234Next
Return Post new threads
Show: 11872|Reply: 92

Kieran Hotfm Anggap Perceraian Ada Hikmah ...

[Copy link]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 7-2-2013 03:15 PM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login


Jika sebelum ini Kieran Hot FM hanya memberitahu dia dan bekas isteri Yang Azliyang Mohd Yunus tinggal berasingan namun usaha mereka untuk kembali seperti sedia kala tidak berhasil setelah masing-masing memutuskan untuk bercerai pada tanggal 28 November tahun lalu.

Mula tinggal berasingan pada bulan 3 tahun lalu, Kieran yang nyata sedih dengan perceraian itu menyifatkan tiada persefahaman punca utama mereka berpisah.

Bukan tidak cuba untuk selamatkan rumah tangga kami namun jodoh dan pertemuan itu semuanya ditangan tuhan, saya betul-betul sedih dengan perceraian ini namun harus kuat demi kebahagiaan bersama

Apa yang saya harus fikir sekarang adalah masa depan anak-anak dan kerjaya saya sebagai juruhebah radio

Walaubagaimanapun Kieran dan juga bekas isteri masih mengekalkan perhubungan yang baik apabila masing-masing berpakat untuk menjaga anak-anak bersama tanpa ada sebarang hak penjagaan.

Hasil perkahwinan selama empat tahun, mereka dikurniakan dua orang anak lelaki iaitu Muhammad Adam, 4 dan juga Muhammad Iman berusia 2 tahun.

Sumber: Rotikaya.com

Read more at http://facebookaans.blogspot.com/2013/02/kieran-hot-fm-anggap-perceraian-ada.html#3TTgWIWlGMBh0rtA.99



* sayangnya cam happy je tgk dia sekeluarga ...


BEDAK TANAKA 110G - RM20
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 7-2-2013 03:16 PM |All posts
loh bercerai ke
apa puncanya
Hope For The Best !!!
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 7-2-2013 03:17 PM |All posts
da cerai ke?
2 Mak 2 ayah 3 adik 1 cinta  
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 7-2-2013 03:18 PM |All posts
alepmama posted on 7-2-2013 03:16 PM
loh bercerai ke
apa puncanya

dia kata x sefahaman tp gossip dulu kata mak dia msk campur urusan rmh tngga dia .. dia kan ank emak ...

hmmm ... ntah la bini dia pn cantik & syng sgt kat dia ...  
BEDAK TANAKA 110G - RM20
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 7-2-2013 03:19 PM |All posts
lor, dah cerai? sedihnya..
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 7-2-2013 03:20 PM |All posts
eh cerai dah...?
mikha bucuk      
Reply

Props Report

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 7-2-2013 03:24 PM |All posts
Dh cerai ke
urbanla sgt ko tuuuu...
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 7-2-2013 03:28 PM |All posts
tumpang sedih.. sebab dia ni kawin agak lewat gak kan dulu.. tp sayang x berkekalan..
ku takkan pernah putus asa
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 7-2-2013 03:31 PM |All posts
Yg tersurat & tersirat - hanya dia yg tahu...
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 7-2-2013 03:34 PM |All posts
Suke bce blog exwife die..dlm tu nmpk cm die syg sgt kieran..
Sygnye bcerai..tp bgsla dorg jage anak same rate
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 7-2-2013 03:38 PM |All posts
sedihnya...bercerai
Ganyang Style
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 7-2-2013 03:39 PM |All posts
dah bercerai...baguslah bercerai cara baik...tak perlu bergaduh bukak pekung masing-masing
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 7-2-2013 03:40 PM |All posts
Nampak mcm loving sngat kapel ni, tp tiada persefahaman???

Hanya Allah & mereka saja yg tahu
Counting for the day to come...tik tok tik tok...
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 7-2-2013 03:43 PM |All posts
bercerai gak akhirnya....
ingatkan dah berbaik hari tu.....
Reply

Props Report

Rank: 4

Post on 7-2-2013 03:49 PM |All posts
Gagal diselamatkan akhirnya rumahtangga diorang. Sedihnyaaaa
mata gua, gua punya suka la...
Reply

Props Report

Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20

Legenderer

Post on 7-2-2013 03:51 PM |All posts
Tak ada persefahaman = boleh jadi apa-apa saja
http://blingblingsstories.blogspot.com/
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 7-2-2013 03:53 PM |All posts
tumpng  sedih ...  .. akhir   nyer   hmmmmmmm
aku  ader  utk  kamu .....  ;)
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 7-2-2013 03:54 PM |All posts
laa..sedih pulak iols..yg penting tak gaduh2 pasal anak..
Today's wastage is tomorrow's shortage
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 7-2-2013 04:02 PM |All posts
pernah dengar cerita yang ada masalah emak dgn bekas isteri. emak suka campur tangan sedangkan isteri pun ada hak dalam rumahtangga dia. yang tersepit anak / suami
jgn zalim pd diri sendiri
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 7-2-2013 04:06 PM |All posts
kieran ni anak emak kann..
jangan mak nya masuk campur urusan umahtangga dia dah..

kesian anak2..  
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 7-2-2013 04:08 PM |All posts
kesiannya dengan anak anak dia
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 7-2-2013 04:09 PM |All posts
another gossip bercerai yg betul2 berlaku

pas ni gossip bercerai mana plk yg jadi kenyataan
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 7-2-2013 04:11 PM |All posts
puas le kot hati mak dia
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 7-2-2013 04:13 PM |All posts
lol dah bcerai ke....sedihnya...huhuhu
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 7-2-2013 04:18 PM |All posts
kieran anak tunggal uols mesti la anak mak

akhirnya mengaku jugak bercerai selalu je ikhwan hotfm
dok tersasul psl depa berdua solo single nk cari awek

bini cantik anak2 comel x jodoh x panjang apa nk buat
bini dia muda dr dia 4-5th rasanya
      
Reply

Props Report

1234Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 2-10-2014 10:22 AM , Processed in 0.301739 second(s), 40 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top