CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
1234Next
Return to list New
View: 14205|Reply: 92

Kieran Hotfm Anggap Perceraian Ada Hikmah ...

[Copy link]
Post time 7-2-2013 03:15 PM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login


Jika sebelum ini Kieran Hot FM hanya memberitahu dia dan bekas isteri Yang Azliyang Mohd Yunus tinggal berasingan namun usaha mereka untuk kembali seperti sedia kala tidak berhasil setelah masing-masing memutuskan untuk bercerai pada tanggal 28 November tahun lalu.

Mula tinggal berasingan pada bulan 3 tahun lalu, Kieran yang nyata sedih dengan perceraian itu menyifatkan tiada persefahaman punca utama mereka berpisah.

Bukan tidak cuba untuk selamatkan rumah tangga kami namun jodoh dan pertemuan itu semuanya ditangan tuhan, saya betul-betul sedih dengan perceraian ini namun harus kuat demi kebahagiaan bersama

Apa yang saya harus fikir sekarang adalah masa depan anak-anak dan kerjaya saya sebagai juruhebah radio

Walaubagaimanapun Kieran dan juga bekas isteri masih mengekalkan perhubungan yang baik apabila masing-masing berpakat untuk menjaga anak-anak bersama tanpa ada sebarang hak penjagaan.

Hasil perkahwinan selama empat tahun, mereka dikurniakan dua orang anak lelaki iaitu Muhammad Adam, 4 dan juga Muhammad Iman berusia 2 tahun.

Sumber: Rotikaya.com

Read more at http://facebookaans.blogspot.com/2013/02/kieran-hot-fm-anggap-perceraian-ada.html#3TTgWIWlGMBh0rtA.99



* sayangnya cam happy je tgk dia sekeluarga ...


Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:16 PM | Show all posts | Share
loh bercerai ke
apa puncanya
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:17 PM | Show all posts | Share
da cerai ke?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 7-2-2013 03:18 PM | Show all posts | Share
alepmama posted on 7-2-2013 03:16 PM
loh bercerai ke
apa puncanya

dia kata x sefahaman tp gossip dulu kata mak dia msk campur urusan rmh tngga dia .. dia kan ank emak ...

hmmm ... ntah la bini dia pn cantik & syng sgt kat dia ...  
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:19 PM | Show all posts | Share
lor, dah cerai? sedihnya..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:20 PM | Show all posts | Share
eh cerai dah...?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:24 PM | Show all posts | Share
Dh cerai ke
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:28 PM | Show all posts | Share
tumpang sedih.. sebab dia ni kawin agak lewat gak kan dulu.. tp sayang x berkekalan..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:31 PM | Show all posts | Share
Yg tersurat & tersirat - hanya dia yg tahu...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:34 PM | Show all posts | Share
Suke bce blog exwife die..dlm tu nmpk cm die syg sgt kieran..
Sygnye bcerai..tp bgsla dorg jage anak same rate
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:38 PM | Show all posts | Share
sedihnya...bercerai
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:39 PM | Show all posts | Share
dah bercerai...baguslah bercerai cara baik...tak perlu bergaduh bukak pekung masing-masing
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:40 PM | Show all posts | Share
Nampak mcm loving sngat kapel ni, tp tiada persefahaman???

Hanya Allah & mereka saja yg tahu
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:43 PM | Show all posts | Share
bercerai gak akhirnya....
ingatkan dah berbaik hari tu.....
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:49 PM | Show all posts | Share
Gagal diselamatkan akhirnya rumahtangga diorang. Sedihnyaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:51 PM | Show all posts | Share
Tak ada persefahaman = boleh jadi apa-apa saja
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:53 PM | Show all posts | Share
tumpng  sedih ...  .. akhir   nyer   hmmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 03:54 PM | Show all posts | Share
laa..sedih pulak iols..yg penting tak gaduh2 pasal anak..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:02 PM | Show all posts | Share
pernah dengar cerita yang ada masalah emak dgn bekas isteri. emak suka campur tangan sedangkan isteri pun ada hak dalam rumahtangga dia. yang tersepit anak / suami
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:06 PM | Show all posts | Share
kieran ni anak emak kann..
jangan mak nya masuk campur urusan umahtangga dia dah..

kesian anak2..  
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:08 PM | Show all posts | Share
kesiannya dengan anak anak dia
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:09 PM | Show all posts | Share
another gossip bercerai yg betul2 berlaku

pas ni gossip bercerai mana plk yg jadi kenyataan
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:11 PM | Show all posts | Share
puas le kot hati mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:13 PM | Show all posts | Share
lol dah bcerai ke....sedihnya...huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2013 04:18 PM | Show all posts | Share
kieran anak tunggal uols mesti la anak mak

akhirnya mengaku jugak bercerai selalu je ikhwan hotfm
dok tersasul psl depa berdua solo single nk cari awek

bini cantik anak2 comel x jodoh x panjang apa nk buat
bini dia muda dr dia 4-5th rasanya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

4-9-2015 06:22 PM GMT+8 , Processed in 0.070099 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list