CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 2188|Reply: 24

PRU 13 ....... Hari ini Pembuburan Parlimen???

[Copy link]
Post time 22-2-2013 08:13 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Mengikut jangkaan kebanyakan masyarakat Malaysia, hari ini dijangka pembuburan dibuat oleh PM. Ini berdasarkan perkiraan masa untuk pengundian iaitu ...... 16 Mac bagi Penamaan calun dan 30 Mac hari mengundi.

Sama-sama kita tunggu .....
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 08:35 AM | Show all posts | Share
berapa banyak thread bubar parlimen mau buka daaa........
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 08:36 AM | Show all posts | Share
wait n see je...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 08:39 AM | Show all posts | Share
sama sama lah kita nantikan........
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 08:39 AM | Show all posts | Share
another speku..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 08:48 AM | Show all posts | Share
najib x suker kita speku speku.....klu org kata Ya, dia kata Tidak...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 08:58 AM | Show all posts | Share
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 08:59 AM | Show all posts | Share
Saya bertanya pada beberapa ahli parlimen BN, diaorg kata kemungkinan besar bukan hari ni sebab menjangkakan pilihanraya pada  bulan April.

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:01 AM | Show all posts | Share
april pulakkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:03 AM | Show all posts | Share
cmf_almondpecan posted on 22-2-2013 08:59 AM
Saya bertanya pada beberapa ahli parlimen BN, diaorg kata kemungkinan besar bukan hari ni sebab menj ...

U r not ready yet.. kata Najib.
Jadi Kerajaan terpaksa buat 1 round lagi seluruh Malaya untuk jelaskan dasar2 kerajaan..
.. sampai la korang jawab YES untuk "r u ready"...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:04 AM From the mobile phone | Show all posts | Share
Najib ni suke berahsia...agak2 kalau dia ade mistress pon ramai org x tahu..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:11 AM | Show all posts | Share
setahu sy pembubaran parlimen 27hb ni... so 23/24 pilihanraya.. wallallahuallam
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:13 AM | Show all posts | Share
mac atau april sama je
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:16 AM | Show all posts | Share
tak sabar nak tumbangkan UMNGOK
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:17 AM | Show all posts | Share
puterikhaleeda posted on 22-2-2013 09:01 AM
april pulakkkkk

april foolllllllllll
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:18 AM | Show all posts | Share
konpem.. dah bubar dah....
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:37 AM | Show all posts | Share
shahx posted on 22-2-2013 09:18 AM
konpem.. dah bubar dah....

ye ker dah bubar?

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 09:53 AM | Show all posts | Share
xsbr jg nk tgok next pm..
mgkin jg org yg sma..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 10:03 AM | Show all posts | Share
shahx posted on 22-2-2013 09:18 AM
konpem.. dah bubar dah....

betul ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 10:45 AM | Show all posts | Share
bubar ke  x bubar parlimen...kerja berjalan seperti biasa...cari rezeki halal....
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 03:10 PM | Show all posts | Share
mana ada announcement lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 03:38 PM | Show all posts | Share
Takjadi bubur pun. Bubur la cepat.. bubur la cepat.
Tunggu lepas ofis hour kot?
Takde pun bunyi panggilan PC tergempar kat mana-mana hari ini.
Setahu aku bulan Mac ni ada LIMA Langkawi.. dirasmikan Najib gak.
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 03:49 PM | Show all posts | Share
bubar tk bubar.....bubar tk bubar....
tk cukup lagi tebar duit...
rakyat nk duit lagi ni....
jgn bubar dulu....kasi TR1M dulu...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 04:06 PM | Show all posts | Share
Tak jadi bubur kot kali ni. Sebab nanti dituduh gimik politik

Bubar Dun hanya gimik politik MB, kata Noh
ARZIANA MOHMAD AZAMAN
21 Februari 2013

Noh (dua, kanan) menyampaikan sumbangan BR1M kepada 500 penduduk di Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Harun Tanjong Karang, hari ini. TANJONG KARANG C  Kenyataan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim termasuk mengumumkan hendak membubarkan Dewan Undangan Negeri (Dun) hanya satu lagi gimik politik kerana beliau tidak akan berani berbuat demikian walaupun mendapat perkenan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah.

Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Noh Omar berkata, beliau mempersoalkan mengapa sampai sekarang Abdul Khalid tidak berani mengumumkan tarikh pembubaran Dun Selangor walaupun mendakwa mendapat persetujuan Sultan Selangor.

Kenapa tarikh pembubaran Dun Selangor masih tidak diumumkan? Sedangkan sebelum ini Abdul Khalid banyak membuat kenyataan pengumuman mengenai pembubaran Dun selepas Chap Goh Mei.

Bagaimanapun, saya berani menyatakan sidang Dun Selangor ini tidak akan dibubarkan Menteri Besar dalam masa terdekat ini kerana yakin Dun Selangor dan Parlimen akan dibubarkan serentak, katanya pada majlis penyampaian Bantuan Rakyat  1Malaysia (BR1M) di dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Datuk Harun di sini, hari ini.

Semalam, Abdul Khalid dilaporkan sebagai berkata beliau telah menghadap Sultan Sharafuddin dan baginda bersetuju dengan hasrat kerajaan negeri membubarkan dewan tetapi menitahkan supaya pengumumannya dilakukan dengan tertib.

Noh yang juga Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani berkata, ini tidak lebih daripada gimik politik kerana sebelum ini Abdul Khalid mempertikai daftar pemilih di Selangor dan ingin mengheret Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) ke mahkamah kerana kononnya pendaftaran pemilih tidak mengikut peraturan.

Saya difahamkan pakatan pembangkang juga mahu saman dan membawa perkara itu ke mahkamah kerana  kononnya mendakwa SPR tidak bersih selain dikatakan  gagal mengikut peraturan sedia ada.

Apabila SPR sendiri bersedia ke mahkamah, namun menteri besar sehingga kini masih berdiam dan tiada pelaksanaan seperti yang diumumkan. Bahkan ke mana perginya cadangan untuk membentangkan kertas putih mengenai isu ini?

Saya lihat PR Selangor hanya pandai bercakap demi kepentingan politik, ini beza dengan pendekatan yang diambil BN. Menteri besar macam 'konduktor bas' yang mengikut telunjuk DAP, katanya.


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2013 03:02 PM | Show all posts | Share
Najib tunggu apa pun tak tau  ....... mungkin Rosmah umumkan pembubaran
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

25-5-2015 09:14 AM GMT+8 , Processed in 0.136648 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list