Video Kekejaman Bapa terhadap Anak2 & Ibu - Isu Semasa - Isu Semasa & Politik - CARI Infonet -

CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 30937|Reply: 159

[Tempatan] Video Kekejaman Bapa terhadap Anak2 & Ibu

[Copy link]
Post time 22-2-2013 11:15 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login



aku br dpt video ni, xtahu nk ckp ape. mmg sedih dgr bdk ni menangis. dgr2, ni anak2 bloger pro kerajaan tu..

http://www.youtube.com/watch?v=xhtByeqKZS4

klau da ade thread ni, tlg delete eh..


Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:21 AM | Show all posts | Share
bercerai, anak-anak jadi mangsa...kesian dengar tangisan anak tu...dah dapat perintah mahkamah pun apa salahnya si ibu dan sianak nak melepaskan rindu sekejap
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:28 AM | Show all posts | Share
tak berapa nak faham citer ni..

kalau ikut detail kat youtube...anak2 dipisahkan dari jagaan ibunya

ni macam kes bapak nak ambik anak dari ibu lepas dia dapat hak penjagaan dari mahkamah , pastu ibu tak bagi tu hang bapak asyik dok cakap interim mahkamah ni..  senang2  ke mahkamah nak bagi hak penjagaan just berdasarkan fitnah???
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:30 AM | Show all posts | Share
pening aku nengok video nie...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-2-2013 11:33 AM | Show all posts | Share
yg aku tahu, perintah mahkamah blum pun lg kluar, tp si bloger ni tnjkkn surat perintah mahkamah mengatakan sisuami yg dpt hak penjagaan. siap ada tulis nama hakim bagai. dan plg xmunasabahnya, kes ni akan didgr pd 25 feb 2013 ni, hr isnin dpn ni.

jdnye, si bloger(bapa) nye ni mmg menipu la. dah tu, dia rampas anak2nye dr exwife dia pd 25 jan hr tu. exwife dia ni siap nk jmpe anak2 sume, si bloger ni xbg. smpai anak dia yg kecik tu da xknl sgt ibunya. kesian, br sethn ++..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:34 AM | Show all posts | Share
dah bercerai..cerai jer la..yang sampai nak pisahkan ibu gan anak vavi apa ko nie..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:46 AM | Show all posts | Share
kenapa husband sanggup bawak lari anak? x-wife dia ada kes ke sampai x-laki sanggup bawak lari anak?

kalau bercerai elok rasanya takda laa sampai macam ni. Biasanya kalau bercerai laki ni tak berapa nak kisah pasal hak penjagaan .

dua org ke anak tu? bukan kalau bercerai ..hak penjaan otomatik dapat kat emak kecuali ada kes keraguan . tak pu bagi laa sorang satu (kalau 2 org anak)
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:50 AM | Show all posts | Share

blogger mana ni?

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-2-2013 11:52 AM | Show all posts | Share
diaorg bercerai hr tu, mmg kt mahkamah. scr elok je. mmg asalnye, si isteri yg jg. tiap kali si bapa nk jmpe anak2, mmg exwife dia bg. xpng dilarangya, siap bwk blk tido. plg lama 2mlm. tp last hr tu, si bapa ni amik anak2 dia pd 25 jan, smpai skang ni xbg2 anak2 dia ni.

kata si bapa, dia da dpt perintah mahkamah jg anak2 ni smpai tunggu hr bicara kes hak penjagaan. mknanya, si bapa ni menipu la, mne ade mahkamah kluarkn surat bg mne2 pihak lg. dan mknenya, si bapa mmg kne bg exwife dia la yg jg sementara menunggu hr bicara.

isnin ni nnti br dpt keputusannye.. aku minta rakan2 dlm forum ni berdoa moga ank2 ni dpt hak penjagaan si ibu sbb si bapa mmg xkn jg. dia kn bloger, sibuk je nk brpolitik, lupe anak2 n isteri..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:53 AM | Show all posts | Share
video takde visual cuma suara ajer....jadi tak brp ummpph nk komen...kesianlah dengar budak2 tu menangis kan.......

yg aku nk tau sgt, sapa blogger pro gomen yg ko maksudkn tuh? ko hati2 kalo salah kene saman nanti....hehe

anyway, ko ada kt situ ker or ko yg tukang rekod?
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:54 AM | Show all posts | Share
TS ni rakan baik pompuan tu ker?

good luck for both party
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:56 AM | Show all posts | Share
masalah PPRT yang semakin menyusahkan org ramai..
boring...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:56 AM | Show all posts | Share
berdebar tgk video ni..luruh jantung kejap...ibu bapa bercerai anak yang jadi mangsa...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:57 AM | Show all posts | Share
Aku cuma dengar budak nangis, apa yg kejam kat bapak tu aku pun masih kabur...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-2-2013 11:59 AM | Show all posts | Share
melia_star posted on 22-2-2013 11:53 AM
video takde visual cuma suara ajer....jadi tak brp ummpph nk komen...kesianlah dengar budak2 tu mena ...



aku ni sbnrnye kwn pd exwife bloger ni. aku yg ikt dia pg mahkamah mse 1st kes ni. kesian kwn aku ni, walau aku ni bestfren dia, dia xpnh cite mslh dia. si bloger kerajaan ni klau aku sebut nme, mmg confirm korg knl. tp aku mls la. lmbt laun, korg akan tahu jg.

cume, aku xleh diamkn lg setelah apa yg dilalui oleh kwn baik aku ni. aku pun ade ank kecik, aku tahu bgmn hati seorg ibu bile berpisah dgn ank2.

kalau ikt geram & nafsu aku ni, nk je aku cite A-Z, kronologi kes dorg ni.. tp, xpe la.. mgkn blum msnye. byk sgt2 si bapa(bloger) ni bt pd exwife dia smpai exwife dia hmpir jd meroyan. nsb baik exwife dia ada semangat yg kental.  aku hrp korg tlg doakan je utk kwn baik aku & anak2 dia dpt bersama. tu je..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-2-2013 12:01 PM | Show all posts | Share
kalau korg perasan, dlm video ni.. saat@minit pertama je da nmpk sibapa(bloger) ni.. cer korg gerak perlahan video ni... kuikui.. kantoi disitu
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 12:03 PM | Show all posts | Share
dedahkan je la sape blogger tu.. hehe...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 12:05 PM | Show all posts | Share
indahlestari posted on 22-2-2013 11:59 AM
aku ni sbnrnye kwn pd exwife bloger ni. aku yg ikt dia pg mahkamah mse 1st kes ni. kesian kwn  ...

ala bagitau jer la nama dia...

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 12:08 PM | Show all posts | Share
indahlestari posted on 22-2-2013 12:01 PM
kalau korg perasan, dlm video ni.. saat@minit pertama je da nmpk sibapa(bloger) ni.. cer korg gerak  ...

si baju merah tu ker? aku tak kenal pun dia sapa?

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 12:10 PM | Show all posts | Share
jantan sial....xde maruah. Aku mmg pntang klu jntn bangang cmtu buat hal...lbh2 lg membabitkn budak kecik.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-2-2013 12:12 PM | Show all posts | Share
mikasa posted on 22-2-2013 12:08 PM
si baju merah tu ker? aku tak kenal pun dia sapa?

bkn, mse 0.01 lg.. dia pkai bj harimau malaya.. yg tshirt hitam kuning..

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-2-2013 12:13 PM | Show all posts | Share
mikasa posted on 22-2-2013 12:08 PM
si baju merah tu ker? aku tak kenal pun dia sapa?

lg clear ms 0.04.. huhuu

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 12:18 PM | Show all posts | Share
sejujurnya upload masalah rumahtangga di youtube ni kenapa eh?
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 12:23 PM | Show all posts | Share
sape tu? kalu hensem nak jugak kenal? muke camtu boleh jaga anak ke? xde unusur kelembutan langsung...nak jaga anak perempuan plak tuh
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 12:26 PM | Show all posts | Share
indahlestari posted on 22-2-2013 12:12 PM
bkn, mse 0.01 lg.. dia pkai bj harimau malaya.. yg tshirt hitam kuning..

air muka takda ciri bapa mithali langsung..



Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

29-7-2015 10:38 AM GMT+8 , Processed in 0.071220 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list