Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
123Next
Return to list New
4668
View
73
Reply

[Dunia] {5} Air mani disangka pelembap muka !

[Copy link]

Author: tongkatwaran75       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-3-2013 04:49 AM | Show all posts |Read mode

gambaq hiasan

Air mani disangka pelembap muka

Beijing:  Kerana terlalu minat kepada seorang pelajar perempuan, Gou Wen bertindak meluahkan perasaannya dengan memberi gadis itu sebotol air maninya, mencontohi filem lakonan Cameron Diaz,  Theres Something About Mary.


Tetapi Gou Wen ditangkap tidak lama selepas itu selepas pelajar perempuan berkenaan, Zeng Lin, 19,  yang menyangka hadiah itu pelembap muka, menyapu pada mukanya dan bertindak melaporkan kejadian itu kepada polis.

Menurut laporan, lelaki berusia 22 tahun itu memohon maaf dan diarah membayar ganti rugi RM1,000 kepada mangsa.

Zeng Lin dikatakan sudah menyapu separuh daripada cecair itu pada mukanya sebelum bertanya rakan serumah mengenai bau ganjil pelembap berkenaan.

Gou Wen dari Chongqing berkata: Saya mencintainya, tetapi dia tidak tahu. Saya juga tidak tahu bagaimana nak meluahkankannya. Saya memberinya air mani itu sebagai cara  membuktikan cinta saya, - Agensi   

p/s bukti cinta?




Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 05:20 AM | Show all posts
sengal punya jantan..
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 05:30 AM From the mobile phone | Show all posts
ewwwwwww :Q
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 05:43 AM | Show all posts
X tau nak komen apa
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 06:29 AM | Show all posts
bahana cinta bleh mmbuat ssorang mlakukan ssuatu yg luar biasa.
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 07:53 AM | Show all posts
bengong.....uewwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 08:07 AM | Show all posts
Berapa lama die simpan?
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 08:08 AM | Show all posts
Masa dia l****p tu mesti dok berangan mengesek dgn minah tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 08:11 AM | Show all posts
Semen byk protein.  Sesuwei utk awets mudes...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-3-2013 08:18 AM | Show all posts
true indeed...satu pengorbanan...
seorang lelaki kehilangan byk zat-zat dlm tubuh bila air mani dikeluarkan...
dgn mendermakan kpd pompuan, pompuan jadi sihat...
tu psl lelaki cepat mati... Last edited by tongkatwaran75 on 9-3-2013 10:12 AM

Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 08:19 AM | Show all posts
yucksssssssssssssssss
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 08:27 AM | Show all posts
Bau serai?...
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 09:39 AM | Show all posts
mesti pas 5 minit pakai awek tu rasa " awat muka aku tegang semacam..."
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 09:49 AM | Show all posts
busuk lah
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 09:49 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 09:51 AM | Show all posts
erkssss...mcm2 gelagat manusia bila dah jatuh cinta
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 09:56 AM | Show all posts
honam posted on 9-3-2013 08:27 AM
Bau serai?...

bau clorox!!
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 09:57 AM | Show all posts
okie ler tue.....
at least tak pancut kat dalam.... kalo tk, mau berbenih

dua2 bodow sengal
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 09:59 AM | Show all posts
dulu mase kat sekolah asrama ade budak laki kena tahan sebab suke curi spender budak pompuan, kononnye  untuk hilangkan jerawat kat muke dorang...

Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 10:01 AM | Show all posts
Masa bukak botol tu tak terbau apa2 ke?


Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 10:07 AM | Show all posts
Geliiiii jijikkkk air mani lelaki yg ntahh apa2 kita tak cinta pun letakk kat mukaaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 10:08 AM | Show all posts
Gigih la tong letak gambar hiasan...
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 10:40 AM | Show all posts
Orange1 posted on 9-3-2013 10:07 AM
Geliiiii jijikkkk air mani lelaki yg ntahh apa2 kita tak cinta pun letakk kat mukaaa

kalu cinta ok le tepek dak?
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 10:51 AM | Show all posts
airwaves posted on 9-3-2013 10:40 AM
kalu cinta ok le tepek dak?

Pandaiii ko kenakan aku yerr.
Kalau cintaaa.....ermm...biarlahh rahsiaaa.

Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2013 10:58 AM | Show all posts
gamba tu kenapa cmtu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.065366s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list