CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
12345
Return Post new threads
Author: fauuzi

Guiza sah tinggalkan JDT

[Copy link]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 1-4-2013 11:39 PM |All posts
nmpk bnyk komen tak puas hati ending atau cara juara wira berjalan.
so bg aku alam pewira pandai susun plot. jelas ending dia kt mana.. dan sambungan dia kt mana.
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 1-4-2013 11:42 PM |All posts
tony wong lain, dia serius sikit dgn hasil kerja dia
-aku lepas tahun 1996 tak berapa layan dah komik hong kong, dan tak beli langsung
-tahun 1997, 98 ada lg baca sikit2 masa pegi kedai paper/majalah
dak doh se
-kenangan ganu 09
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 1-4-2013 11:44 PM |All posts
axl_bach posted on 1-4-2013 11:29 PM
aku dh kasi link dlm pm ko,cer check....

komik Juara Wira aku ada yg Koleksi Emas tp terhenti s ...

hensem ah bro axl!...aku x penah beli pon tapi selalu tumpang bace abang aku beli juara wira, dewata raya, wira tunggal tapi x baca full la...
https://www.facebook.com/mumtazpenquran
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 2-4-2013 12:05 AM |All posts

Suka hati aku la!!!
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 2-4-2013 12:06 AM |All posts
flying_cow posted on 2-4-2013 12:05 AM

lol...........
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 2-4-2013 12:50 AM |All posts
bagi aku sang helang @ sang Elang lah hero dalam juara wira...;)
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 2-4-2013 01:04 AM |All posts
guiza ada kaitan dgn juara wira
-sebab dialah wira JDT, dan bakal membawa JDT jadi juara, tp masalahnya dah ditamatkan kontrak lah pulakk
dak doh se
-kenangan ganu 09
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 2-4-2013 01:05 AM |All posts
axl_bach posted on 1-4-2013 11:29 PM
aku dh kasi link dlm pm ko,cer check....

komik Juara Wira aku ada yg Koleksi Emas tp terhenti s ...

pm aku sekali.. nak gak weh
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 2-4-2013 08:58 AM |All posts
sekngucing posted on 2-4-2013 01:04 AM
guiza ada kaitan dgn juara wira
-sebab dialah wira JDT, dan bakal membawa JDT jadi juara, tp masala ...

tula dlm JDT bnyk watak2 seakan juara wira..
hahaha

Reply

Props Report

886  

Rank: 4

Post on 2-4-2013 11:08 AM |All posts
ni cite jdt ke cite dewata raya
ar
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 2-4-2013 12:53 PM |All posts
http://komikmy.com/alam-perwira1/82/23/

ari tu aku tempek dah,,sini suma ada,juara wira,dewata raya,alam perwira,layan ja
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 2-4-2013 04:59 PM |All posts
kazaraf posted on 2-4-2013 08:58 AM
tula dlm JDT bnyk watak2 seakan juara wira..
hahaha

haah, ramai yg macam NAkabu, Raksasa Neraka, Teruna Gila, Rayz, Kala Bahari, Badai Gharib, Miyasaki, dan juga Tuan Wujian...
xder sorg pun yg seakan2 Sang Helang, Sang Merah, apatah lagi Penyelamat Dunia....hahahahaha

Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 2-4-2013 08:18 PM |All posts
ada satu watak kak tai si, tapi dah berenti dgn JDT
dak doh se
-kenangan ganu 09
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 3-4-2013 04:12 PM |All posts
apa ni tak paham penyelamat dunia dewata raya pelbagai ni
Reply

Props Report

Post on 15-4-2013 04:32 PM |All posts
dah ada pengganti guiza....mamat argentina
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 16-4-2013 11:35 AM |All posts
aku dah lama tinggalkan komik nih koleksi semua buang masa pindah rumah ari tu
Reply

Props Report

12345
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 2-8-2014 02:32 PM , Processed in 0.314051 second(s), 27 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top