Guiza sah tinggalkan JDT - Liga Tempatan - Sembang Bola Sepak,Futsal,Piala Euro & Dunia - CARI Infonet -

CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
Author: fauuzi

Guiza sah tinggalkan JDT

[Copy link]
Post time 1-4-2013 11:39 PM | Show all posts | Share
nmpk bnyk komen tak puas hati ending atau cara juara wira berjalan.
so bg aku alam pewira pandai susun plot. jelas ending dia kt mana.. dan sambungan dia kt mana.
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2013 11:42 PM | Show all posts | Share
tony wong lain, dia serius sikit dgn hasil kerja dia
-aku lepas tahun 1996 tak berapa layan dah komik hong kong, dan tak beli langsung
-tahun 1997, 98 ada lg baca sikit2 masa pegi kedai paper/majalah
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2013 11:44 PM | Show all posts | Share
axl_bach posted on 1-4-2013 11:29 PM
aku dh kasi link dlm pm ko,cer check....

komik Juara Wira aku ada yg Koleksi Emas tp terhenti s ...

hensem ah bro axl!...aku x penah beli pon tapi selalu tumpang bace abang aku beli juara wira, dewata raya, wira tunggal tapi x baca full la...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 12:05 AM | Show all posts | Share

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 12:06 AM | Show all posts | Share
flying_cow posted on 2-4-2013 12:05 AM

lol...........
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 12:50 AM | Show all posts | Share
bagi aku sang helang @ sang Elang lah hero dalam juara wira...;)
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 01:04 AM | Show all posts | Share
guiza ada kaitan dgn juara wira
-sebab dialah wira JDT, dan bakal membawa JDT jadi juara, tp masalahnya dah ditamatkan kontrak lah pulakk
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 01:05 AM | Show all posts | Share
axl_bach posted on 1-4-2013 11:29 PM
aku dh kasi link dlm pm ko,cer check....

komik Juara Wira aku ada yg Koleksi Emas tp terhenti s ...

pm aku sekali.. nak gak weh
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 08:58 AM | Show all posts | Share
sekngucing posted on 2-4-2013 01:04 AM
guiza ada kaitan dgn juara wira
-sebab dialah wira JDT, dan bakal membawa JDT jadi juara, tp masala ...

tula dlm JDT bnyk watak2 seakan juara wira..
hahaha

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 11:08 AM | Show all posts | Share
ni cite jdt ke cite dewata raya
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 12:53 PM | Show all posts | Share
http://komikmy.com/alam-perwira1/82/23/

ari tu aku tempek dah,,sini suma ada,juara wira,dewata raya,alam perwira,layan ja
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 04:59 PM | Show all posts | Share
kazaraf posted on 2-4-2013 08:58 AM
tula dlm JDT bnyk watak2 seakan juara wira..
hahaha

haah, ramai yg macam NAkabu, Raksasa Neraka, Teruna Gila, Rayz, Kala Bahari, Badai Gharib, Miyasaki, dan juga Tuan Wujian...
xder sorg pun yg seakan2 Sang Helang, Sang Merah, apatah lagi Penyelamat Dunia....hahahahaha

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 08:18 PM | Show all posts | Share
ada satu watak kak tai si, tapi dah berenti dgn JDT
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2013 04:12 PM | Show all posts | Share
apa ni tak paham penyelamat dunia dewata raya pelbagai ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2013 04:32 PM | Show all posts | Share
dah ada pengganti guiza....mamat argentina
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2013 11:35 AM | Show all posts | Share
aku dah lama tinggalkan komik nih koleksi semua buang masa pindah rumah ari tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

7-7-2015 03:58 AM GMT+8 , Processed in 0.118433 second(s), 10 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list