Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
10317
View
115
Reply

Guiza sah tinggalkan JDT

[Copy link]

Author: fauuzi       Show all posts   Read mode

Post time 1-4-2013 11:39 PM | Show all posts
nmpk bnyk komen tak puas hati ending atau cara juara wira berjalan.
so bg aku alam pewira pandai susun plot. jelas ending dia kt mana.. dan sambungan dia kt mana.
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2013 11:42 PM | Show all posts
tony wong lain, dia serius sikit dgn hasil kerja dia
-aku lepas tahun 1996 tak berapa layan dah komik hong kong, dan tak beli langsung
-tahun 1997, 98 ada lg baca sikit2 masa pegi kedai paper/majalah
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2013 11:44 PM | Show all posts
axl_bach posted on 1-4-2013 11:29 PM
aku dh kasi link dlm pm ko,cer check....

komik Juara Wira aku ada yg Koleksi Emas tp terhenti s ...

hensem ah bro axl!...aku x penah beli pon tapi selalu tumpang bace abang aku beli juara wira, dewata raya, wira tunggal tapi x baca full la...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 12:05 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 12:06 AM | Show all posts
flying_cow posted on 2-4-2013 12:05 AM

lol...........
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 12:50 AM | Show all posts
bagi aku sang helang @ sang Elang lah hero dalam juara wira...;)
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 01:04 AM | Show all posts
guiza ada kaitan dgn juara wira
-sebab dialah wira JDT, dan bakal membawa JDT jadi juara, tp masalahnya dah ditamatkan kontrak lah pulakk
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 01:05 AM | Show all posts
axl_bach posted on 1-4-2013 11:29 PM
aku dh kasi link dlm pm ko,cer check....

komik Juara Wira aku ada yg Koleksi Emas tp terhenti s ...

pm aku sekali.. nak gak weh
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 08:58 AM | Show all posts
sekngucing posted on 2-4-2013 01:04 AM
guiza ada kaitan dgn juara wira
-sebab dialah wira JDT, dan bakal membawa JDT jadi juara, tp masala ...

tula dlm JDT bnyk watak2 seakan juara wira..
hahaha

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 11:08 AM | Show all posts
ni cite jdt ke cite dewata raya
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 12:53 PM | Show all posts
http://komikmy.com/alam-perwira1/82/23/

ari tu aku tempek dah,,sini suma ada,juara wira,dewata raya,alam perwira,layan ja
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 04:59 PM | Show all posts
kazaraf posted on 2-4-2013 08:58 AM
tula dlm JDT bnyk watak2 seakan juara wira..
hahaha

haah, ramai yg macam NAkabu, Raksasa Neraka, Teruna Gila, Rayz, Kala Bahari, Badai Gharib, Miyasaki, dan juga Tuan Wujian...
xder sorg pun yg seakan2 Sang Helang, Sang Merah, apatah lagi Penyelamat Dunia....hahahahaha

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2013 08:18 PM | Show all posts
ada satu watak kak tai si, tapi dah berenti dgn JDT
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2013 04:12 PM | Show all posts
apa ni tak paham penyelamat dunia dewata raya pelbagai ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2013 04:32 PM | Show all posts
dah ada pengganti guiza....mamat argentina
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2013 11:35 AM | Show all posts
aku dah lama tinggalkan komik nih koleksi semua buang masa pindah rumah ari tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057610s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list