CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
123456789Next
Return Post new threads
Show: 24592|Reply: 216

Rogol: Zatul Serah Pada Polis Dakwa Mohd (Mentor)

[Copy link]

Rank: 5Rank: 5

Post on 9-4-2013 06:30 AM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login



PETALING JAYA: Peserta program realiti Mentor musim keenam, Zatul, menyerahkan kepada pihak polis untuk mengambil tindakan berhubung kes rogolnya oleh Juara Mentor 4 iaitu Mohd.

Zatul atau nama sebenarnya Noor Nazatul Farahin, 24, berkata, dia telah menceritakan semua perkara kepada pihak polis mengenai insiden berkenaan dan berharap pihak polis dapat selesaikan kes itu secepat mungkin.

"Sekarang ini saya serahkan kepada pihak polis untuk menyelesaikan kes ini. Saya sudah ceritakan segala-galanya kepada mereka.

"Biarlah dia (Mohd) mahu membuat kenyataan buruk tentang saya atau tidak. Saya enggan mengulas panjang tentang perkara ini," katanya yang dihubungi mStar Online di sini, petang Isnin.

Zatul yang merupakan protege kepada pelakon dan pengacara, Fauziah Ahmad Daud (Ogy) itu diminta mengulas mengenai kenyataan Mohd yang mendakwa dia difitnah oleh Zatul atas tuduhan rogol.



Mohd dalam kenyataan kepada media sebelum ini berkata, dia berhasrat mengambil tindakan mahkamah terhadap Zatul atas fitnah itu kerana kejadian berkenaan benar-benar menjatuhkan namanya.


Mohd
Dalam pada itu tambah Zatul, nama baiknya juga tidak terjejas sekiranya Mohd yang merupakan protege kepada Ziana Zain mengambil pendekatan untuk terus memburukkan namanya kepada pihak media.

Nama saya tidak terjejas walaupun Mohd mahu burukkan saya. Selebih itu saya enggan komen, jelasnya.

Terdahulu Mohd atau nama sebenarnya Mohd Izwan Mohd Nor, 26, yang ditemui mStar Online selepas acara Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 (ABPBH 2012) di Stadium Putra Bukit Jalil, Ahad lalu mendedahkan Zatul pernah mengajaknya berkahwin sebelum ini.

Malah kata Mohd, Zatul juga merupakan peminatnya sehinggalah mereka menjadi rakan artis selepas wanita itu menyertai Mentor 6.

"Sebelum ini Zatul merupakan peminat saya dan kemudian kami menjadi rakan artis. Entah kenapa tiba-tiba dia ajak saya kahwin dan dia dah bersedia dengan semua persiapan majlis perkahwinan. Siap nak bawa jumpa keluarga lagi.

"Alih-alih, pada 5 Februari, saya ditahan reman atas tuduhan merogolnya pula. Mujurlah saya hanya ditahan empat hari sahaja kerana tiada bukti yang kukuh daripada pihak polis," katanya.

Akhbar sebelum ini melaporkan seorang lelaki yang juga juara program realiti televisyen telah di reman mengikut Seksyen 117 Kanun Tatacara Jenayah bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan merogol.

Jika sabit kesalahan, penyanyi berkenaan boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun dan sebatan.

Mangsa yang dikatakan teman wanita penyanyi berkenaan dirogol kira-kira pukul 12.40 tengah hari pada 31 Januari 2013 di rumah pemuda tersebut di Ukay Perdaya, Ampang dekat sini.
Sooner than u think.
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 9-4-2013 07:03 AM From mobile phone |All posts
al kisahnyer....
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 9-4-2013 07:06 AM |All posts
Aik, mangsa rogol blh plak bg kenyataan akhbar.tak trauma ke dik
Adli,adline,iman,atief
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 9-4-2013 07:25 AM |All posts
suke same suke ke...
kene pakse...
Semut...
jangan curi gula aku lagi...
Pleaseee
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 9-4-2013 07:48 AM |All posts
isk....

biar betik nihh....  tp aku memey x minat zatul ni... over...
i'm anti-stupid. but im not anti-social, halo chuols
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 9-4-2013 07:50 AM |All posts
noraidil_06 posted on 9-4-2013 07:06 AM
Aik, mangsa rogol blh plak bg kenyataan akhbar.tak trauma ke dik

zatul tuduh mohd rogol kawan dia ler.....

mohd kata zatul jelesi....

Ada bulan di matamu
Reply

Props Report

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

Post on 9-4-2013 07:50 AM |All posts
Sapela yg rogol sape...
Sepi itu indah......
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 9-4-2013 07:55 AM |All posts
nampak sgtlah kes suka sama suka..
bila dh clash, keluar tuduhan mcm2..
yang mangsa rogol lak, tnpa segan silu buat kenyataan dan sambil berposing tersenyum manis bahawa dia TELAH DIRAGUT PERAWANNYA..





ok la, me bersangka baik.. mangsa sebenarnya nak jadi aktivis wanita yang memperjuangkan hak beliau sebagai wanita..
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 9-4-2013 08:12 AM |All posts
muka mohd tu...sgt x merembes.... stok bohsia je yg sanggup ditala olehnya
Saya Sunni Suci Syumul
Celaka Najib
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 9-4-2013 08:17 AM |All posts
@harisbee  lor ye ke? Jap2 i bc semule
Adli,adline,iman,atief
Reply

Props Report

Master

" special only "

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

Post on 9-4-2013 08:18 AM |All posts
noraidil_06 posted on 9-4-2013 07:06 AM
Aik, mangsa rogol blh plak bg kenyataan akhbar.tak trauma ke dik

haaha tu lah pasal...tak trauma kena rogol..huhu smua org tau dia kena rogol lah pasni
Cita-citaku menjadi orang kaya
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 9-4-2013 08:18 AM |All posts
@harisbee  eh betul la ape yg akak bc
Adli,adline,iman,atief
Reply

Props Report

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

Post on 9-4-2013 08:19 AM |All posts
AbukRokok posted on 9-4-2013 08:12 AM
muka mohd tu...sgt x merembes.... stok bohsia je yg sanggup ditala olehnya

muka die macam adi putra la..tp versi x hensem
Anti Firman No. 1
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 9-4-2013 08:19 AM |All posts
2-2 pon retis sendu....ehhh...retis kerrrr mereka nieee....
~ Assalamualaikum..Damai pada DUnia...#FT
Reply

Props Report

Master

" special only "

Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18Rank: 18

Post on 9-4-2013 08:19 AM |All posts
harisbee posted on 9-4-2013 07:50 AM
zatul tuduh mohd rogol kawan dia ler.....

mohd kata zatul jelesi....

tu dlm cerita kat atas..zatul yg citer psl dia kena rogol... huhuhu
Cita-citaku menjadi orang kaya
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 9-4-2013 08:21 AM |All posts
kaka x phm
sapa kna rogol ni
Kaka sayang kimie  
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 9-4-2013 08:26 AM |All posts
maxim posted on 9-4-2013 08:19 AM
muka die macam adi putra la..tp versi x hensem

huh......dah la kulit berkerakkkkkk
kaler rambut pun berkerakkkkkk

dia telah memalukan kaum lelaki
Saya Sunni Suci Syumul
Celaka Najib
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 9-4-2013 08:29 AM |All posts
tunggu komen dr dua mentor diaorg..ziana zain dan ogy
Its you who are asking our money and telling us what and how you want to apply the money y ...
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 9-4-2013 08:30 AM |All posts
hebat mangsa rogol p abpbh..pastu bg keterangan kat mstar...daring gak eh zatul neh
I Had To See U So I Can Breathe Rewind Pls
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 9-4-2013 08:34 AM |All posts
macam tak rogol je, atau suka sama suka, tengahari kat umah lelaki tu pulak, pehal g umah llelaki
8511...
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 9-4-2013 08:52 AM |All posts
ada kesan keganasan ke kerelaan?
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 9-4-2013 08:55 AM |All posts
emmm....rogol ke mmg suke sama suke ni dik non?
KAU FIKIR KAU SIAPA?!!!!!
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 9-4-2013 08:57 AM |All posts
ladyxez posted on 9-4-2013 08:34 AM
macam tak rogol je, atau suka sama suka, tengahari kat umah lelaki tu pulak, pehal g umah llelaki

diri sendri yg cari nahas....
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 9-4-2013 09:02 AM |All posts
iols saspek memule laki tuh ala2 pakse sheols..pastuh janji nak kawen.
tuh yg p jumpa family bagai...sbb nk tunjuk bersungguh nak kawen
pastuh heols byk alasan tamo kawen...tuh yg sheols p report police tuh
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 9-4-2013 09:02 AM |All posts
alahai artis sendu, nk create publisiti je lbh..
Reply

Props Report

123456789Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 19-12-2014 09:39 PM , Processed in 0.159612 second(s), 38 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top