CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 25555|Reply: 216

Rogol: Zatul Serah Pada Polis Dakwa Mohd (Mentor)

[Copy link]
Post time 9-4-2013 06:30 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login



PETALING JAYA: Peserta program realiti Mentor musim keenam, Zatul, menyerahkan kepada pihak polis untuk mengambil tindakan berhubung kes rogolnya oleh Juara Mentor 4 iaitu Mohd.

Zatul atau nama sebenarnya Noor Nazatul Farahin, 24, berkata, dia telah menceritakan semua perkara kepada pihak polis mengenai insiden berkenaan dan berharap pihak polis dapat selesaikan kes itu secepat mungkin.

"Sekarang ini saya serahkan kepada pihak polis untuk menyelesaikan kes ini. Saya sudah ceritakan segala-galanya kepada mereka.

"Biarlah dia (Mohd) mahu membuat kenyataan buruk tentang saya atau tidak. Saya enggan mengulas panjang tentang perkara ini," katanya yang dihubungi mStar Online di sini, petang Isnin.

Zatul yang merupakan protege kepada pelakon dan pengacara, Fauziah Ahmad Daud (Ogy) itu diminta mengulas mengenai kenyataan Mohd yang mendakwa dia difitnah oleh Zatul atas tuduhan rogol.



Mohd dalam kenyataan kepada media sebelum ini berkata, dia berhasrat mengambil tindakan mahkamah terhadap Zatul atas fitnah itu kerana kejadian berkenaan benar-benar menjatuhkan namanya.


Mohd
Dalam pada itu tambah Zatul, nama baiknya juga tidak terjejas sekiranya Mohd yang merupakan protege kepada Ziana Zain mengambil pendekatan untuk terus memburukkan namanya kepada pihak media.

Nama saya tidak terjejas walaupun Mohd mahu burukkan saya. Selebih itu saya enggan komen, jelasnya.

Terdahulu Mohd atau nama sebenarnya Mohd Izwan Mohd Nor, 26, yang ditemui mStar Online selepas acara Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 (ABPBH 2012) di Stadium Putra Bukit Jalil, Ahad lalu mendedahkan Zatul pernah mengajaknya berkahwin sebelum ini.

Malah kata Mohd, Zatul juga merupakan peminatnya sehinggalah mereka menjadi rakan artis selepas wanita itu menyertai Mentor 6.

"Sebelum ini Zatul merupakan peminat saya dan kemudian kami menjadi rakan artis. Entah kenapa tiba-tiba dia ajak saya kahwin dan dia dah bersedia dengan semua persiapan majlis perkahwinan. Siap nak bawa jumpa keluarga lagi.

"Alih-alih, pada 5 Februari, saya ditahan reman atas tuduhan merogolnya pula. Mujurlah saya hanya ditahan empat hari sahaja kerana tiada bukti yang kukuh daripada pihak polis," katanya.

Akhbar sebelum ini melaporkan seorang lelaki yang juga juara program realiti televisyen telah di reman mengikut Seksyen 117 Kanun Tatacara Jenayah bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan merogol.

Jika sabit kesalahan, penyanyi berkenaan boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun dan sebatan.

Mangsa yang dikatakan teman wanita penyanyi berkenaan dirogol kira-kira pukul 12.40 tengah hari pada 31 Januari 2013 di rumah pemuda tersebut di Ukay Perdaya, Ampang dekat sini.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 07:03 AM From the mobile phone | Show all posts | Share
al kisahnyer....
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 07:06 AM | Show all posts | Share
Aik, mangsa rogol blh plak bg kenyataan akhbar.tak trauma ke dik
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 07:25 AM | Show all posts | Share
suke same suke ke...
kene pakse...
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 07:48 AM | Show all posts | Share
isk....

biar betik nihh....  tp aku memey x minat zatul ni... over...
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 07:50 AM | Show all posts | Share
noraidil_06 posted on 9-4-2013 07:06 AM
Aik, mangsa rogol blh plak bg kenyataan akhbar.tak trauma ke dik

zatul tuduh mohd rogol kawan dia ler.....

mohd kata zatul jelesi....

Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 07:50 AM | Show all posts | Share
Sapela yg rogol sape...
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 07:55 AM | Show all posts | Share
nampak sgtlah kes suka sama suka..
bila dh clash, keluar tuduhan mcm2..
yang mangsa rogol lak, tnpa segan silu buat kenyataan dan sambil berposing tersenyum manis bahawa dia TELAH DIRAGUT PERAWANNYA..





ok la, me bersangka baik.. mangsa sebenarnya nak jadi aktivis wanita yang memperjuangkan hak beliau sebagai wanita..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:12 AM | Show all posts | Share
muka mohd tu...sgt x merembes.... stok bohsia je yg sanggup ditala olehnya
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:17 AM | Show all posts | Share
@harisbee  lor ye ke? Jap2 i bc semule
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:18 AM | Show all posts | Share
noraidil_06 posted on 9-4-2013 07:06 AM
Aik, mangsa rogol blh plak bg kenyataan akhbar.tak trauma ke dik

haaha tu lah pasal...tak trauma kena rogol..huhu smua org tau dia kena rogol lah pasni
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:18 AM | Show all posts | Share
@harisbee  eh betul la ape yg akak bc
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:19 AM | Show all posts | Share
AbukRokok posted on 9-4-2013 08:12 AM
muka mohd tu...sgt x merembes.... stok bohsia je yg sanggup ditala olehnya

muka die macam adi putra la..tp versi x hensem
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:19 AM | Show all posts | Share
2-2 pon retis sendu....ehhh...retis kerrrr mereka nieee....
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:19 AM | Show all posts | Share
harisbee posted on 9-4-2013 07:50 AM
zatul tuduh mohd rogol kawan dia ler.....

mohd kata zatul jelesi....

tu dlm cerita kat atas..zatul yg citer psl dia kena rogol... huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:21 AM | Show all posts | Share
kaka x phm
sapa kna rogol ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:26 AM | Show all posts | Share
maxim posted on 9-4-2013 08:19 AM
muka die macam adi putra la..tp versi x hensem

huh......dah la kulit berkerakkkkkk
kaler rambut pun berkerakkkkkk

dia telah memalukan kaum lelaki
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:29 AM | Show all posts | Share
tunggu komen dr dua mentor diaorg..ziana zain dan ogy
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:30 AM | Show all posts | Share
hebat mangsa rogol p abpbh..pastu bg keterangan kat mstar...daring gak eh zatul neh
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:34 AM | Show all posts | Share
macam tak rogol je, atau suka sama suka, tengahari kat umah lelaki tu pulak, pehal g umah llelaki
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:52 AM | Show all posts | Share
ada kesan keganasan ke kerelaan?
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:55 AM | Show all posts | Share
emmm....rogol ke mmg suke sama suke ni dik non?
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 08:57 AM | Show all posts | Share
ladyxez posted on 9-4-2013 08:34 AM
macam tak rogol je, atau suka sama suka, tengahari kat umah lelaki tu pulak, pehal g umah llelaki

diri sendri yg cari nahas....
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 09:02 AM | Show all posts | Share
iols saspek memule laki tuh ala2 pakse sheols..pastuh janji nak kawen.
tuh yg p jumpa family bagai...sbb nk tunjuk bersungguh nak kawen
pastuh heols byk alasan tamo kawen...tuh yg sheols p report police tuh
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 09:02 AM | Show all posts | Share
alahai artis sendu, nk create publisiti je lbh..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

27-3-2015 06:29 AM GMT+8 , Processed in 0.133861 second(s), 12 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list