Warga Emas Beristeri Dua Tanpa Anak,Tapi Nafsu Seks Membuak - buak! - Isu Semasa - Isu Semasa & Politik - CARI Infonet -

CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
12Next
Return to list New
View: 3558|Reply: 38

[Tempatan] Warga Emas Beristeri Dua Tanpa Anak, Tapi Nafsu Seks Membuak-buak!

[Copy link]
Post time 17-4-2013 08:59 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Anak angkat mangsa aksi lucah walaupun beristeri dua
WARTAWAN SINAR HARIAN
16 April 2013

KLUANG - Seorang warga emas ditahan kerana didakwa melakukan perbuatan lucah ke atas seorang kanak-kanak di bawah umur di sebuah kawasan perumahan di pinggir Bandar Kluang, di sini 11 April lalu.

Warga emas berusia 70an itu didakwa melakukan perbuatan tersebut tanpa pengetahuan isterinya sebaliknya hanya disedari jiran suspek yang datang ke rumahnya.

Ketua Polis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Abdul Majid Mohd Ali berkata, jiran suspek mengesyaki kegiatan tidak bermoral itu lalu membuat laporan sebelum suspek ditahan oleh pasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Kluang.

Dalam serbuan lebih kurang jam 12.30 tengah malam itu mendapati suspek cuba melakukan perbuatan kelucahan melampau terhadap mangsa.

Hasil soal siasat yang dijalankan mendapati kanak-kanak di bawah umur itu selalu bertandang ke rumah suspek dengan izin keluarganya dan hubungan mereka sangat rapat serta menaruh kepercayaan kepada suspek yang tidak mempunyai anak.

Suspek juga mempunyai dua isteri dan mereka menjalankan perniagaan kecil-kecilan berdekatan dengan taman perumahan mereka, katanya dalam sidang media yang diadakan di IPD Kluang, di sini, semalam.

Abdul Majid berkata, suspek yang ditahan ini telah menganggap kanak-kanak berkenaan sebagai anak angkat tetapi tidak menyangka warga emas itu sanggup melakukan perbuatan tidak senonoh ke atas mangsa.

Suspek akan di dakwa di atas kesalahannya iaitu di bawah Seksyen 376/511 atas kesalahan cubaan merogol dan Seksyen 377E kerana melakukan kelucahan melampau terhadap mangsa.

Jika sabit kesalahan suspek akan berhadapan dengan hukuman penjara di antara lima hingga 30 tahun di atas kesalahan yang dilakukannya, katanya.

Abdul Majid menasihatkan kepada ibu bapa agar tidak mudah percaya untuk menyerahkan anak kepada orang lain khususnya anak perempuan.

Ibu bapa perlu memainkan peranan agar anak-anak mereka sentiasa dalam perlindungan dan jangan biar anak-anak diambil oleh orang lain walaupun mereka dikenali, katanya.


gatei haramjadah punya jantan....



Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 09:02 AM | Show all posts | Share
tipulah...warga emas tu sakit lutut derr...mana bleh.
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 09:04 AM | Show all posts | Share
sebab itu tuhan allah tak kurniakan anak kepada beliau.
nanti semua anak beliau di kelucahan melampaukan pula
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 09:14 AM | Show all posts | Share
jantan macam ni kawin empat pun tak puas..nafsunya pada budak2 pulak
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 09:15 AM | Show all posts | Share
Istri cukup dua .... tetapi wanita simpanan boleh berganti-ganti ....

Bukankah jika ingin makan sate .... tak perlulah beli kambingnya ....
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 09:22 AM | Show all posts | Share
isk isk...mcm cerita drama yg zaidi omar berlakon tu.... yg jd mak budak tu fasha sanda ... konon jiran baik dan tolong jaga bila mak pak kerja...rupa2 nya... dikerjakan budak tu iskkkkk!!!

seriauuu....
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 09:42 AM | Show all posts | Share
Kecut perut dengar kes2 macam ni.... tak kiralah ada anak lelaki ke perempuan tetap
kena berhati2....
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:02 AM | Show all posts | Share
sialan nyer org tua..
bini da 2 pun x cukup2 gak..
ishhh..patut nye kasi potong sja..
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:09 AM | Show all posts | Share
hah betul tu,
toksah fitnah..
warga tua sakit lutut!!
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:19 AM | Show all posts | Share
lutut jer yg sakit kot..
yg lain masih wokey pe...

nk smbung makian pepagi ni..
ORG TUA TAK GUNA!!!!!
DA NK MAMP*S..MENGATAL LAGIK..
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:20 AM | Show all posts | Share
Vokuro posted on 17-4-2013 09:04 AM
sebab itu tuhan allah tak kurniakan anak kepada beliau.
nanti semua anak beliau di kelucahan melamp ...

Pandai Si Vokurap ni mengajar agama Islam... tapi.....

Kau ni kapir kan????
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:20 AM | Show all posts | Share
rosak rosak.. kesian budak yg naif dan x berdosa tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:22 AM | Show all posts | Share
bideo ada bideo.... macam mana nak buktikan ?
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:22 AM | Show all posts | Share
Vokuro posted on 17-4-2013 09:04 AM
sebab itu tuhan allah tak kurniakan anak kepada beliau.
nanti semua anak beliau di kelucahan melamp ...

Kau anak angkat ada berapa?

Kahkahkah....
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:29 AM | Show all posts | Share
mati dalam penjara la nampaknya org tua syaiton ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:32 AM | Show all posts | Share


tak ada ugama kah
warga emas ini
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:36 AM | Show all posts | Share
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:44 AM | Show all posts | Share
agak2 kalau dia bg alasan sakit lutut boleh terlepas x?
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 10:58 AM | Show all posts | Share
dah kenapa semua kes libatkan warga2 emas hari ni

kena langgar anak
kena langgar anak awek
hat ni nafsu menten muda
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 11:00 AM | Show all posts | Share
pergh!!...masa muda telan ubat kuat lebih sangat kot....ahaks!!
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 11:01 AM | Show all posts | Share
rumah kata pergi, kubur kata mari... haran jadah pnye org tua!!
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 11:03 AM | Show all posts | Share
kalau rogol anak angkat, anak kandung, anak tiri.. dah tau dah bangsa mana yg terer.. bangsa yg paling sopan tu la..
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 11:09 AM | Show all posts | Share


selagi yang satu tu boleh berdiri umur tua atau sakit lutut x kan menjadi halangan...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-4-2013 12:18 PM | Show all posts | Share
Vokuro posted on 17-4-2013 09:04 AM
sebab itu tuhan allah tak kurniakan anak kepada beliau.
nanti semua anak beliau di kelucahan melamp ...

mgkinlah..... tp xder anak tu bukan alasan mutlak utk melakukan gangguan sex.... tua kutuk nak mampos nie....
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2013 12:21 PM | Show all posts | Share
70 tahun..?  tak kan dia tak sakit lutut....?  ni semu pitenah umngok...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

28-7-2015 09:31 PM GMT+8 , Processed in 0.068731 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list