CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
12Next
Return Post new threads
Show: 3155|Reply: 38

[Tempatan] Warga Emas Beristeri Dua Tanpa Anak, Tapi Nafsu Seks Membuak-buak!

[Copy link]

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 17-4-2013 08:59 AM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Anak angkat mangsa aksi lucah walaupun beristeri dua
WARTAWAN SINAR HARIAN
16 April 2013

KLUANG - Seorang warga emas ditahan kerana didakwa melakukan perbuatan lucah ke atas seorang kanak-kanak di bawah umur di sebuah kawasan perumahan di pinggir Bandar Kluang, di sini 11 April lalu.

Warga emas berusia 70an itu didakwa melakukan perbuatan tersebut tanpa pengetahuan isterinya sebaliknya hanya disedari jiran suspek yang datang ke rumahnya.

Ketua Polis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Abdul Majid Mohd Ali berkata, jiran suspek mengesyaki kegiatan tidak bermoral itu lalu membuat laporan sebelum suspek ditahan oleh pasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Kluang.

Dalam serbuan lebih kurang jam 12.30 tengah malam itu mendapati suspek cuba melakukan perbuatan kelucahan melampau terhadap mangsa.

Hasil soal siasat yang dijalankan mendapati kanak-kanak di bawah umur itu selalu bertandang ke rumah suspek dengan izin keluarganya dan hubungan mereka sangat rapat serta menaruh kepercayaan kepada suspek yang tidak mempunyai anak.

Suspek juga mempunyai dua isteri dan mereka menjalankan perniagaan kecil-kecilan berdekatan dengan taman perumahan mereka, katanya dalam sidang media yang diadakan di IPD Kluang, di sini, semalam.

Abdul Majid berkata, suspek yang ditahan ini telah menganggap kanak-kanak berkenaan sebagai anak angkat tetapi tidak menyangka warga emas itu sanggup melakukan perbuatan tidak senonoh ke atas mangsa.

Suspek akan di dakwa di atas kesalahannya iaitu di bawah Seksyen 376/511 atas kesalahan cubaan merogol dan Seksyen 377E kerana melakukan kelucahan melampau terhadap mangsa.

Jika sabit kesalahan suspek akan berhadapan dengan hukuman penjara di antara lima hingga 30 tahun di atas kesalahan yang dilakukannya, katanya.

Abdul Majid menasihatkan kepada ibu bapa agar tidak mudah percaya untuk menyerahkan anak kepada orang lain khususnya anak perempuan.

Ibu bapa perlu memainkan peranan agar anak-anak mereka sentiasa dalam perlindungan dan jangan biar anak-anak diambil oleh orang lain walaupun mereka dikenali, katanya.


gatei haramjadah punya jantan....



this is me.......
Reply

Props Report

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

Post on 17-4-2013 09:02 AM |All posts
tipulah...warga emas tu sakit lutut derr...mana bleh.
Credibilty is like virginity, onced fcuked, it is gone!
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 17-4-2013 09:04 AM |All posts
sebab itu tuhan allah tak kurniakan anak kepada beliau.
nanti semua anak beliau di kelucahan melampaukan pula
Ingin di sayang alloh.
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 17-4-2013 09:14 AM |All posts
jantan macam ni kawin empat pun tak puas..nafsunya pada budak2 pulak
Reply

Props Report

Post on 17-4-2013 09:15 AM |All posts
Istri cukup dua .... tetapi wanita simpanan boleh berganti-ganti ....

Bukankah jika ingin makan sate .... tak perlulah beli kambingnya ....
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 17-4-2013 09:22 AM |All posts
isk isk...mcm cerita drama yg zaidi omar berlakon tu.... yg jd mak budak tu fasha sanda ... konon jiran baik dan tolong jaga bila mak pak kerja...rupa2 nya... dikerjakan budak tu iskkkkk!!!

seriauuu....
ye la...
Reply

Props Report

Rank: 1

Post on 17-4-2013 09:42 AM |All posts
Kecut perut dengar kes2 macam ni.... tak kiralah ada anak lelaki ke perempuan tetap
kena berhati2....
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 17-4-2013 10:02 AM |All posts
sialan nyer org tua..
bini da 2 pun x cukup2 gak..
ishhh..patut nye kasi potong sja..
It is better to be alone than in bad company....
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 17-4-2013 10:09 AM |All posts
hah betul tu,
toksah fitnah..
warga tua sakit lutut!!
love love me do
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 17-4-2013 10:19 AM |All posts
lutut jer yg sakit kot..
yg lain masih wokey pe...

nk smbung makian pepagi ni..
ORG TUA TAK GUNA!!!!!
DA NK MAMP*S..MENGATAL LAGIK..
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 17-4-2013 10:20 AM |All posts
Vokuro posted on 17-4-2013 09:04 AM
sebab itu tuhan allah tak kurniakan anak kepada beliau.
nanti semua anak beliau di kelucahan melamp ...

Pandai Si Vokurap ni mengajar agama Islam... tapi.....

Kau ni kapir kan????
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 17-4-2013 10:20 AM |All posts
rosak rosak.. kesian budak yg naif dan x berdosa tu
jangan membazir makanan
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 17-4-2013 10:22 AM |All posts
bideo ada bideo.... macam mana nak buktikan ?
"Don't Believe Everything You Read on the Internet - Abraham Lincoln
Reply

Props Report

Post on 17-4-2013 10:22 AM |All posts
Vokuro posted on 17-4-2013 09:04 AM
sebab itu tuhan allah tak kurniakan anak kepada beliau.
nanti semua anak beliau di kelucahan melamp ...

Kau anak angkat ada berapa?

Kahkahkah....
SATU MALAYSIA? An IMPOSE Unity, is a FALSE Unity..........
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 17-4-2013 10:29 AM |All posts
mati dalam penjara la nampaknya org tua syaiton ni
Nanti aku eksyen balik dgn ko! Tgk laaa..!! [em:9:
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 17-4-2013 10:32 AM |All posts


tak ada ugama kah
warga emas ini
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 17-4-2013 10:36 AM |All posts
Setiap Kesabaran Pasti Ada GANJARAN
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 17-4-2013 10:44 AM |All posts
agak2 kalau dia bg alasan sakit lutut boleh terlepas x?
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 17-4-2013 10:58 AM |All posts
dah kenapa semua kes libatkan warga2 emas hari ni

kena langgar anak
kena langgar anak awek
hat ni nafsu menten muda
bcos im H A P P Y  
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 17-4-2013 11:00 AM |All posts
pergh!!...masa muda telan ubat kuat lebih sangat kot....ahaks!!
Reply

Props Report

Rank: 5Rank: 5

Post on 17-4-2013 11:01 AM |All posts
rumah kata pergi, kubur kata mari... haran jadah pnye org tua!!
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 17-4-2013 11:03 AM |All posts
kalau rogol anak angkat, anak kandung, anak tiri.. dah tau dah bangsa mana yg terer.. bangsa yg paling sopan tu la..
Reply

Props Report

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

Post on 17-4-2013 11:09 AM |All posts


selagi yang satu tu boleh berdiri umur tua atau sakit lutut x kan menjadi halangan...
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 17-4-2013 12:18 PM |All posts
Vokuro posted on 17-4-2013 09:04 AM
sebab itu tuhan allah tak kurniakan anak kepada beliau.
nanti semua anak beliau di kelucahan melamp ...

mgkinlah..... tp xder anak tu bukan alasan mutlak utk melakukan gangguan sex.... tua kutuk nak mampos nie....
this is me.......
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 17-4-2013 12:21 PM |All posts
70 tahun..?  tak kan dia tak sakit lutut....?  ni semu pitenah umngok...
Hah ? Kalah lagi ?  kwang kwang kwang....
Reply

Props Report

12Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 1-11-2014 11:53 AM , Processed in 0.151365 second(s), 40 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top