CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 2077|Reply: 14

[INFORMASI] AMERIKA: Gadis Pantai Sekitar 30an-50an (12pics)

[Copy link]
Post time 30-8-2013 09:38 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

"The image of the earthly paradise": Beachwear U.S. history in color






  Set Associations "American Dream" necessarily includes the endless beaches of California and Florida, where it's always warm, sunny and cheerful.
  Now the beautiful beach views are very few people will be surprised, but how cool it looked on the great color photographs many decades ago!  Thank log file National Geographic, from whence most of the photos below predstavlennyz.

  Daytona Beach, Florida, 1957:

  High definition
  (C) National Geographic



  Girls on Waikiki beach in Honolulu, Hawaii, photographer Richard Hewitt Stewart, November 1938:


  Free fitness lessons (calisthenics) on the beach in Long Island, New York, photographer Willard Culver, 1939:


  Miami 1939:


  Somewhere on the beach American, 1945:


  Venice beach in Los Angeles, 1947:

  High definition

  Hawaii in 1950:

  High definition

  Jones Beach State Park, New York, 1953:


  Cypress Gardens, Florida, 1957:

  High definition

  There's also:


  Waikiki beach in Honolulu, Hawaii, 1959:

  High definition

  Once in America, circa 1958:


  Yes, it's like America.


Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 10:00 AM | Show all posts | Share
seksi nyer..
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 10:54 AM | Show all posts | Share
malaywood.NET posted on 30-8-2013 10:00 AM
seksi nyer..

sekarang bogel terus pun banyak...
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 12:50 PM | Show all posts | Share
Betul tu sekarang lagi kurang kawasan yg bertutup
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 08:08 PM | Show all posts | Share
sopan ckit yg dulu... lar nie membuak keluar sumer!
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 09:19 PM | Show all posts | Share
klasik ja muka masing2
sopan dan klasik!
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 10:55 PM | Show all posts | Share
classic nyaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2013 03:44 AM | Show all posts | Share
ok banyak berbanding sekarang. sekarang ni tengok dari belakang macam tak pakai apa2 pun, tengok depan, tutup la sikit apa yg patut.
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2013 04:46 AM | Show all posts | Share
Cantik gambar...
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2013 11:31 AM | Show all posts | Share
kesan pemanasan global la itu...
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2013 04:23 PM | Show all posts | Share
matsaleh dolu2 bulih tahan sopan kalau nak komper ngan skg punye....
tutop atas secubit bawah secubit...
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2013 10:11 PM | Show all posts | Share
baju mandi dah berevolusi nampaknye
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2013 10:46 PM | Show all posts | Share


baju mandi pempuan yg paling kanan tu, yg atas punya macam bra nenek aku, yg ada poket boleh simpan duit dlm tu.

zaman ni semua boobs ori, baju mandi pun tertutup. skrg dah la membuak2, lagi makin sikit yg ditutup
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2013 11:36 PM | Show all posts | Share
sekarang ramai prefer berbogel terus
Reply

Use magic Report

Post time 1-9-2013 01:26 AM | Show all posts | Share
dahayu posted on 30-8-2013 10:54 AM
sekarang bogel terus pun banyak...

Circa ni oghe pendatang indon masih duduk kat pohon kayu takde pakaian lagi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

25-4-2015 08:20 AM GMT+8 , Processed in 0.127598 second(s), 12 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list