CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
12Next
Return Post new threads
Show: 3219|Reply: 27

PENAMPAKAN BUNIAN SEWAKTU PIKAT AYAM [VIDEO]

[Copy link]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 8-1-2014 11:12 AM |All posts

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Satu rakaman video sewaktu ingin mendenak/memikat ayam hutan terakam penampakan orang berjubah putih melalui di belakang di dalam rimbunan pokok-pokok di kawasan tersebut. Mengikut pada tajuk video tersebut kejadian ini dirakamkan di padang serai.




Dengan tidak sengaja bunian pun muncul

Amacam, apakah sepertimana kita lihat itu adalah bunian yang melintas di situ? kalau korang nak tau bunian adalah manusia biasa yang tidak berjasad dimana kehidupan mereka lebih advnced dari kita. Hijap bunian dilapis ketiga hingga kelima untuk meneroka alam disebalik tabir ni perluah Kasaf Billah. Apapun ia tetap menjadi misteri

1

View rating log

Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 8-1-2014 11:24 AM |All posts
wah memang ada... laju jek dia
Hasbunallah wanimal-wakîl, nimal-mawla, waniman-nashîr"
Reply

Props Report

Rank: 3Rank: 3

Post on 8-1-2014 11:26 AM |All posts
pikat ayam pun rakam bidio..hebat...
hogoh kiri hogoh kanan
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 8-1-2014 11:31 AM |All posts
video edit, nampak sangat ade 2 lapisan video, bunian la sangat
If life give you lemon...Throw it back at life and said
"I dont want
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 8-1-2014 11:31 AM |All posts
woww... laju je jalan cam takde halangan pokok atau semak samun...
aku ado slipar croc...
ekau hado...?!!!
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 8-1-2014 11:47 AM |All posts
PenjualAPAD posted on 8-1-2014 11:31 AM
video edit, nampak sangat ade 2 lapisan video, bunian la sangat

itulah pasalnye....ade keraguan kt video tuh
tapi xpe la, aku malas nk komen lelebih

Whenever u find urself on d side of d majority,it is time to pause & reflect
Reply

Props Report

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

Post on 8-1-2014 11:48 AM |All posts
real ke ni? org bunian mmg berjubah putih je ke?
love is a battlefield..everyone fights..no one surrenders..
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 8-1-2014 11:08 PM |All posts
org gi surau tu..jalan kampung mmg mcm ni,jln kecik,kiri kanan ada semak @ kebun getah..
tu nampak cam tembus pokok tu...kalau kt kg dbell ada satu kg tu keadaan dia mcm ni..kiri kanan semak hutan..time menoreh nampak org  berjubah berjalan disebalik semak samun..bila dekat..rupanya jalan..org tu gi surau...hahahahaha
Reply

Props Report

Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22Rank: 22

Moderator

Post on 9-1-2014 01:02 AM |All posts
x nampak macam dalam hutan pun... vid tu macam pelik lor
I'm not crazy, my reality is just different than yours
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 9-1-2014 03:03 AM |All posts
mcm manusia biasa jer..
choose 2b happy
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 9-1-2014 07:57 AM |All posts
aku rasa fishy
ayam tu dah kena edit..
nampak sangat 2 layer
Politicians = diapers : should be changed frequently
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 9-1-2014 01:46 PM |All posts
emmm... no comment..
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 9-1-2014 04:26 PM |All posts
hahahaha
cite x sebest mana
baca komen korg gak yg best
MH370 dalam kenangan
dari maintanence crew boeing 737
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 11-1-2014 05:38 PM From mobile phone |All posts
Ntah2 pak leman nak gi ajar mengaji...
Reply

Props Report

Rank: 8Rank: 8

Post on 12-1-2014 08:48 PM |All posts
hihi ni padang serai kat belah mana?..
Reply

Props Report

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

Post on 12-1-2014 09:02 PM |All posts
dulu arwah mak sy pernah cerita mase dia kecik2 dulu kalo org buat kenduri jer msti pegi pinjam pinggan mangkuk dgn org bunian..
dgn syarat lps dah pinjam mesti kene pulangkan balik..tak kisah la kalo pinggan tu dah pecah skalipun..tp tu la..nama pun manusia..
ada yg pinjam terus amik buat harta sendiri..pastu org bunian dah taknak kasi pinjam lg dah..

Dear mind,
Please stop thinking so much at night.
I need to sleep.
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 13-1-2014 10:52 AM |All posts
payatengang posted on 8-1-2014 03:26 AM
pikat ayam pun rakam bidio..hebat...

haha. cam tau2 je ade bunian nak lalu situ kan?
anwarnuwa.blogspot.com (blog komik picisan)
Reply

Props Report

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Post on 13-1-2014 01:20 PM |All posts
pak imam gi surau pun dikira bunian ka? aku bajet, depan tu jalan kampung..kampung laki aku pun gitu jugak jalnnya..kira kanan hutan..kalu lalu tak bajet pun dalam tu ade kampung
luv u more n more
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 13-1-2014 02:23 PM |All posts
macam pelik je.. rase orang kampung yang pegi surau atau masjid je tuh...
sebab Sya tengok, tak de pulak rasa semacam...
cuma dari pandangan Sya je..
Reply

Props Report

Rank: 6Rank: 6

Post on 13-1-2014 02:27 PM |All posts
macam tembus pokok...
Reply

Props Report

Rank: 1

Post on 14-1-2014 09:20 AM |All posts
macam ada 2 layer je video ni
I've waited for you
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 14-1-2014 05:04 PM |All posts
I gatkan muncul tiba tiba. Tapi nampak cam orang berjalan saja
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 14-1-2014 10:55 PM From mobile phone |All posts
Pakcik tu jalan laju macam nak terberak je
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 15-1-2014 06:18 AM From mobile phone |All posts
padang serai?? kt hutan mana ni... betul ke ada bunian...
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 15-1-2014 02:53 PM |All posts
madshah posted on 14-1-2014 09:20 AM
macam ada 2 layer je video ni

bukan 2 layer tapi kesan cut & paste ...

Reply

Props Report

12Next
Return Post new threads
You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 21-10-2014 04:45 PM , Processed in 0.173114 second(s), 43 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top