CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
12Next
Return to list New
View: 3721|Reply: 27

PENAMPAKAN BUNIAN SEWAKTU PIKAT AYAM [VIDEO]

[Copy link]
Post time 8-1-2014 11:12 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Satu rakaman video sewaktu ingin mendenak/memikat ayam hutan terakam penampakan orang berjubah putih melalui di belakang di dalam rimbunan pokok-pokok di kawasan tersebut. Mengikut pada tajuk video tersebut kejadian ini dirakamkan di padang serai.




Dengan tidak sengaja bunian pun muncul

Amacam, apakah sepertimana kita lihat itu adalah bunian yang melintas di situ? kalau korang nak tau bunian adalah manusia biasa yang tidak berjasad dimana kehidupan mereka lebih advnced dari kita. Hijap bunian dilapis ketiga hingga kelima untuk meneroka alam disebalik tabir ni perluah Kasaf Billah. Apapun ia tetap menjadi misteri

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2014 11:24 AM | Show all posts | Share
wah memang ada... laju jek dia
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2014 11:26 AM | Show all posts | Share
pikat ayam pun rakam bidio..hebat...
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2014 11:31 AM | Show all posts | Share
video edit, nampak sangat ade 2 lapisan video, bunian la sangat
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2014 11:31 AM | Show all posts | Share
woww... laju je jalan cam takde halangan pokok atau semak samun...
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2014 11:47 AM | Show all posts | Share
PenjualAPAD posted on 8-1-2014 11:31 AM
video edit, nampak sangat ade 2 lapisan video, bunian la sangat

itulah pasalnye....ade keraguan kt video tuh
tapi xpe la, aku malas nk komen lelebih

Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2014 11:48 AM | Show all posts | Share
real ke ni? org bunian mmg berjubah putih je ke?
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2014 11:08 PM | Show all posts | Share
org gi surau tu..jalan kampung mmg mcm ni,jln kecik,kiri kanan ada semak @ kebun getah..
tu nampak cam tembus pokok tu...kalau kt kg dbell ada satu kg tu keadaan dia mcm ni..kiri kanan semak hutan..time menoreh nampak org  berjubah berjalan disebalik semak samun..bila dekat..rupanya jalan..org tu gi surau...hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2014 01:02 AM | Show all posts | Share
x nampak macam dalam hutan pun... vid tu macam pelik lor
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2014 03:03 AM | Show all posts | Share
mcm manusia biasa jer..
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2014 07:57 AM | Show all posts | Share
aku rasa fishy
ayam tu dah kena edit..
nampak sangat 2 layer
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2014 01:46 PM | Show all posts | Share
emmm... no comment..
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2014 04:26 PM | Show all posts | Share
hahahaha
cite x sebest mana
baca komen korg gak yg best
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2014 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts | Share
Ntah2 pak leman nak gi ajar mengaji...
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2014 08:48 PM | Show all posts | Share
hihi ni padang serai kat belah mana?..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2014 09:02 PM | Show all posts | Share
dulu arwah mak sy pernah cerita mase dia kecik2 dulu kalo org buat kenduri jer msti pegi pinjam pinggan mangkuk dgn org bunian..
dgn syarat lps dah pinjam mesti kene pulangkan balik..tak kisah la kalo pinggan tu dah pecah skalipun..tp tu la..nama pun manusia..
ada yg pinjam terus amik buat harta sendiri..pastu org bunian dah taknak kasi pinjam lg dah..

Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2014 10:52 AM | Show all posts | Share
payatengang posted on 8-1-2014 03:26 AM
pikat ayam pun rakam bidio..hebat...

haha. cam tau2 je ade bunian nak lalu situ kan?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2014 01:20 PM | Show all posts | Share
pak imam gi surau pun dikira bunian ka? aku bajet, depan tu jalan kampung..kampung laki aku pun gitu jugak jalnnya..kira kanan hutan..kalu lalu tak bajet pun dalam tu ade kampung
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2014 02:23 PM | Show all posts | Share
macam pelik je.. rase orang kampung yang pegi surau atau masjid je tuh...
sebab Sya tengok, tak de pulak rasa semacam...
cuma dari pandangan Sya je..
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2014 02:27 PM | Show all posts | Share
macam tembus pokok...
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2014 09:20 AM | Show all posts | Share
macam ada 2 layer je video ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2014 05:04 PM | Show all posts | Share
I gatkan muncul tiba tiba. Tapi nampak cam orang berjalan saja
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2014 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts | Share
Pakcik tu jalan laju macam nak terberak je
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2014 06:18 AM From the mobile phone | Show all posts | Share
padang serai?? kt hutan mana ni... betul ke ada bunian...
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2014 02:53 PM | Show all posts | Share
madshah posted on 14-1-2014 09:20 AM
macam ada 2 layer je video ni

bukan 2 layer tapi kesan cut & paste ...

Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

31-3-2015 10:03 AM GMT+8 , Processed in 0.127959 second(s), 12 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list