Kini sudah ada robot bersolat ciptaan orang Iran! - Isu Semasa - Isu Semasa & Politik - CARI Infonet -

CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
12Next
Return to list New
View: 1653|Reply: 31

[Dunia] Kini sudah ada robot bersolat ciptaan orang Iran!

[Copy link]
Post time 7-2-2014 01:04 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login



p/s anak2 suda ada mainan yang 'shariah compliant' gitu Last edited by xanderz on 7-2-2014 01:04 AM

Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 01:05 AM | Show all posts | Share
Robot syiah, mane bace selawat Ali die mase tahiyat akhir?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 01:07 AM | Show all posts | Share
robot haram
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 01:18 AM | Show all posts | Share
Badan gorila, kepala kotak. Deng.... huduh sungguh.
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 01:58 AM From the mobile phone | Show all posts | Share
Manfaatnya kepada umat Islam sejagat?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 03:27 AM | Show all posts | Share
sembahyang tapi tak ambik air sembahayang macam mana? ikut kiblat ke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 04:34 AM | Show all posts | Share
badan gorila
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 04:38 AM From the mobile phone | Show all posts | Share
Adeh... Utk apa kegunaan ni....
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 05:17 AM From the mobile phone | Show all posts | Share
Ahhh sudah..processor untuk robot ni mesti yahuddi punya ...yahudi menghina islam? Wallahualam

Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 07:02 AM | Show all posts | Share
ni robot sesat , kata ahli sunnah wal jamaah mesia
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 07:47 AM | Show all posts | Share
robot syiah pun ada?????
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:10 AM | Show all posts | Share
ibrahim ali kata all muslims in the world put hope on iran... TUN kata biar la iran nak buat senjata nuklear 2 3 bijik amerika sibuk buat apa... skarang syiah menjadi2 ...macai2 dan lobai2 yg sibuk hentam syiah...lol
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:14 AM | Show all posts | Share
kalau aku lah....kalau Iran nak buat senjata nuklear biar lah...negara lain kenapa boleh....??

robot solat...apa yg salah pula....?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:16 AM | Show all posts | Share
din_atos posted on 7-2-2014 04:38 AM
Adeh... Utk apa kegunaan ni....

untuk geng songkok kot?
jgn la songkok segi4 jadi trend kat perhimpunan nati
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:17 AM From the mobile phone | Show all posts | Share
robot nk solat watpe?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:17 AM | Show all posts | Share
Barbie bertudung ader tak?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:48 AM | Show all posts | Share
Muntz posted on 7-2-2014 08:17 AM
Barbie bertudung ader tak?

sedangkan model playboy bertudung pon ada, takat barbie bertudung tu apa la sgt, lain la kalo ba   bi bertudung...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:51 AM | Show all posts | Share
robot syiah!!
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:53 AM | Show all posts | Share
pakwetizzaqyah posted on 7-2-2014 08:10 AM
ibrahim ali kata all muslims in the world put hope on iran... TUN kata biar la iran nak buat senjata ...

biasalah ummah2 ini...kalo ada kepentingan kt depa baru depa sokong...

cube ingat balik, masa zaman ahmadinejad yg mana Iran lah yg paling kuat menentang yahudi dan US..time tu punyalah iran dipuji melambung..negara islam yg berani bagai...

tup2, skrg ni dikata plak iran ni plak bersekongkol dgn yahudi melalui syiah dorg...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:54 AM From the mobile phone | Show all posts | Share
Ummah syiah termasuk vokuro bakal adalah penganut ajaran sesat...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 08:56 AM | Show all posts | Share
din_atos posted on 7-2-2014 04:38 AM
Adeh... Utk apa kegunaan ni....

utk lenkali ikut manusia masuk sorga la
boleh servis manusia kat sorga
idea yg baik  


Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 09:05 AM | Show all posts | Share
harap robot ni diharamkan masuk Malaysia kerana jelas mrk cuba dakyah ajaran syiah kpd kanak2
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 09:05 AM | Show all posts | Share
mcam2 la hai..

syiahhh2
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 09:07 AM | Show all posts | Share
harap tiada yang wakilkan robot ni solat untuk dia..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2014 09:40 AM | Show all posts | Share
product syiah kowang kutuk..product yahudi kowang pakai siap puji lagi...mmg dasar pemikiran totok melayu macai's amat memalukan keturunan
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

2-8-2015 04:17 AM GMT+8 , Processed in 0.067056 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list