CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 153490|Reply: 2580

[Dunia] V8 Kehilangan MH370 - Teori Konspirasi

 Close [Copy link]
Post time 12-3-2014 09:34 AM | Show all posts |Read mode
TEORI KONSPIRASI MH370

1) adakah MAS merahsiakan perbualan antara perisik XXX dengan menara kawalan kepada kerajaan, rakyat malaysia dan seluruh dunia? kenapa nak rahsiakan?? adakah takut sebab kawalan keselamatan terlalu longgar? kenapa setelah sejam lebih pesawat hilang dari radar, tapi mereka masih lagi berkomunikasi dengan pesawat?? apa isi perbualan mereka??

2) radar untuk tujuan komersial tidak secanggih seperti untuk tujuan ketenteraan.. maka radar jammer dari pasar gelap sudah memadai untuk "menghilangkan" pesawat dari radar di menar kawalan subang

3) setelah "menghilangkan" pesawat dari radar, pesawat patah balik untuk ke destinasi XXX (destinasi ini saya tidak pasti di mana), pesawat terus berlegar di ruang udara malaysia, iaitu di kawasan banjaran titiwangsa selama sejam lebih sambil masih lagi "berunding" dengan menara kawalan..

4) kenapa pertahanan malaysia tidak dapat kesan pesawat itu ketika berlegar di udara banjaran titiwangsa? kerana di situ pertahanan udara kita paling lemah..

4) rundingan dengan menara kawalan gagal setelah 2 jam lebih.. perisik XXX putuskan hubungan dengan menara kawalan di subang.. perisik XXX terus menerbangkan pesawat ke lokasi XXX

5) saya gunakan istilah "perisik" kerana hijacker ini bukannya pengganas, tapi seorang perisik dari negara XXX (antara kuasa besar dunia).. sebab itulah sehingga sekarang tiada pengakuan dan tuntutan di media massa.. semua rundingan adalah secara tertutup antara pemimpin negara kuasa besar..

6) ketika pesawat bergerak ke lokasi XXX, perisik tiba-tiba menukar laluan, dan pesawat didapati terbang di selat melaka, menuju ke utara (thailand).. ketika ini, radar pertahanan udara malaysia dapat mengesan kehadiran pesawat asing ini (kerana pertahanan udara malaysia di selat melaka adalah lebih baik dari di pantai timur dan banjaran titiwangsa)..

7) tetapi pihak pertahanan masih lagi clueless tentang rampasan ini, kerana pihak menara kawalan TIDAK PERNAH MEMAKLUMKAN KEPADA KERAJAAN DAN KEMENTERIAN PERTAHAAN

8) pesawat terus menuju ke thailand.. thailand dapat tahu dan terus memaklumkan kepada seluruh ketenteraan mereka, termasuk pangkalan udara milik amerika di thailand (lokasi rahsia)

9) ketika pihak thailand cuba menghubungi pesawat MAS tersebut, perisik XXX cuba menipu dengan mengatakan pesawat mereka tersesat..jet amerika cuba intercept dan tembak pesawat, tetapi perisik XXX cuba berunding dengan amerika dn thailand

10) bersambung

11) ketika rundingan di nanning, kerajaan malaysia TIDAK TAHU MENAHU pasal ini.. rundingan hanyalah melalui negara XXX, YYY, ZZZ dan mungkin beberapa negara lain

12) pihak MAS baru maklumkan kepada umum pesawat MH370 hilang setelah benar-benar pesawat itu disahkan tidak mendarat di beijing (jam 7 pagi lebih).. kenapa lambat sangat nak sahkan MAS?? kamu ingat perampas itu main-main ke??

13) ketika ini barulah kerajaan malaysia maklum dan seluruh dunia gempar dengan berita ini.. akibat kurangnya maklumat dari pihak MAS (pesawat tiba-tiba hilang, tak ada sebarang petanda) maka kerajaan mulakan SAR agak lambat..

14) saya tidak pasti sampai bila baru pemimpin negara malaysia dimaklumkan perkara sebenar oleh negara XXX,YYY dan ZZZ.. DS Najib cuma mengikut arahaan dari negara XXX, YYY, dan ZZZ untuk kumpul keluarga mangsa, cari di situ, cari di sini, buat itu buat ini.. tapi rasanya sekarang mereka sudah dimaklumkan..

15)TIADA APA-APA YANG BERLAKU DI LAUT CINA SELATAN.. tiada.. semua penemuan kononnya debris, tompokan minyak, claim dari navy negara XYZ kononnya dah jumpa bangkai dll adalah..... saya tidak pasti dan tidak berani nak buat andaian.. yang pasti negara2 kuasa besar dah hantar armada ketenteraan mereka di kawasan yang kononnya tempat pesawat terhempas

16) malaysia serta negara lain yang "tak tahu apa-apa" meneruskan usaha mencari.. ketenteraan kita BARU PERASAN mereka pernah kesan satu pesawat asing di selat melaka (adakah saya yang ingatkan mereka hahahaha) maka mereka terus membuat pencarian di selat melaka, kerana andaian mereka di situlah kali terakhir malaysia mengesan pesawat itu

17) sambungan (apa rundingan di nanning?)

18) ketika jet amerika hampir memintas pesawat MAS di thailand, perisik XXX berunding dengan negara amerika agar "melepaskan" pesawat itu dan memaklumkan pesawat itu adalah pesawat komersial dan mengandugi 200 lebih penumpang

19) amerika bersetuju, mungkin ada yang pelik mengapa USA boleh bersetuju dengan mudah.. ini kerana perisik itu BUKANNYA PENGGANAS tetapi dari negara XXX.. pihak amerika memaklumkan kejadian ini kepada negara XXX, dan negara XXX mengesahkannya..pada mulanya amerika demand pesawat itu mendarat di thailand, tetapi akhirnya terpaksa akur permintaan perisik XXX untuk mendarat di nanning.. kenapa nanning?? saya belum mahu hurai lebih lanjut..

20) dipendekkan cerita, ketika mendarat di nanning, sepatutnya pendaratan MH370 di nanning dirahsiakan, tetapi terbocor juga oleh beberapa orang pegawai lapangan terbang yang tidak dimaklumkan terlebih dahulu tentang pendaratan cemas ini serta MISI RAHSIA negara XXX.. akhirnya cerita pendaratan pesawat MH370 di nanning berjaya diputarbelitkan sebagai hoax

21) apa isi rundingan?? mengelakkan PERANG DUNIA KETIGA

22) bersambung

23) ketika rundingan, negara XXX mengugut untuk melancarkan perang dunia ketiga seandainya misi mereka ini dibocorkan.. negara YYY, ZZZ dan beberapa negara lain (saya yakin malaysia tidak terlibat dalam rundingan ini) terpaksa bersetuju

24) jadi, apakah sebenarnya tujuan pesawat itu dihijack?? sebenarnya hijack itu hanyalah backup plan dari perisik XXX seandainya identiti dan operasi beliau berjaya dikesan oleh perisik dari negara lain yang turut sama berada di dalam pesawat tersebut.. semalam saya ada dedahkan salah satu nombor passport perisik iaitu YA3189197, nama pemilik passport ini ialah luigi miraldi, tetapi didapati passport ini adalah passport curi (cepat sungguh negara mereka tutup cerita)

25) saya ada terbaca berita dari china, di mana ahli keluarga cuba hubungi telefon bimbit salah seorang penumpang pesawat, dan berjaya, tetapi tidak diangkat atau disahut.. ya, memang la, sebab pihak negara XXX lupa nak off henset mamat tu setelah dirampas..

26) (imaginasi saya sahaja) - pada mulanya, pihak yang berunding berusaha untuk cari jalan untuk tutup cerita rampasan ini untuk kepentingan bersama.. mereka cuba membawa ahli keluarga terdekat penumpang untuk berunding di satu tempat rahsia (kemungkinan di nanning).. antaranya, mungkin penumpang yang terlibat terpaksa dipalsukan kematian mereka, dan pihak yang berunding akan cuba untuk membuat seolah-olah pesawat itu benar-benar telah terhempas, tetapi banyak kali kantoi.. banyak kali mereka terpaksa trik balik statement..

27) insyaAllah, sama-sama kita doakan mereka semua masih hidup

28) sekian karangan malam ini..bersambung

kenapa Nanning?

29) setelah berjaya merampas pesawat, perisik bertindak untuk menerbangkan pesawat ke lokasi XXX untuk tujuan sabotaj (?)

30) sebelum itu perisik ada membuat tuntutan kepada menara kawalan untuk menyambungkan talian kepada putrajaya, tetapi menara kawalan enggan bekerjasama

31) pesawat menuu ke utara menggunakan laluan selat melaka.. pesawat terpaksa melepasi thailand dari arah timur kerana PERISIK TIDAK MAHU MELALUI KAWASAN GULF OF THAILAND kerana di situ terdapat banyak kapal perang yang canggih, termasuk kapal perang dari malaysia

32) titik laluan pesawat ialah di kawasan sempit di thailand iaitu di phuket, bangkok dan menuju ke nanning (cuba lihat dekat peta, laluan dari phuket, bangkok dan nanning adalah sat garis lurus).. nanning adalah daerah paling hampir untuk pesawat ke negara XXX (ya, negara XXX ialah china).. mereka cuma perlu melepasi ruang udara thailand.. untuk melepasi ruang udara laos dan vietnam tidak menjadi masalah kerana laos dan vietnam adalah sekutu rapat china

33) ketika pesawat mendekati bangkok, radar thailand berjaya mengesan kehadiran pesawat ini.. pada mulanya perisik cuba mengatakan pesawat mereka sesat dan sedang dalam masalah teknikal, tetapi bila keadaan menjadi agak tegang, thailand meminta USA untuk pintas pesawat itu

34) bersambung (apa tujuan perisik dan apa tujuan negara XXX)

siapa perisik

35)perisik XXX (berkemungkinan berjumlah 4 orang dan keatas) adalah dari 2-3 buah negara yang berpakat.. tujuan mereka tidak lain tidak bukan, untuk mengkaji strategi dan lokasi strategik untuk persediaan WW3 (bahagian ASEAN).. kemungkinan besar mereka sedang membawa maklumat sulit bersama merka..

36) kalau ada yang tanya kenapa mereka tidak faks atau emelkan sahaja maklumat itu, kamu silap kerana maklumat yang melalui internet boleh dipintas oleh CIA dan sesiapa sahaja.. mereka harus menghantar maklumat itu by hand..

37) kenapa passport eropah? pada hari pertama kejadian, saya sudah menyuruh sesiapa yang bekerja dengan imigresen untuk semak rekod passport YA3189197, kenapa?? kerana passport milik luigi miraldi ini tidak mempunyai rekod kemasukkan ke malaysia..

38) salah satu passport curi tersebut membeli tiket dari KUALA LUMPUR - BEIJING - ARMSTERDAM - COPENHAGEN dan satu lagi KUALA LUMPUR - BEIJING - ARMSTERDAM - FRANKFURT.. kedua-duanya dibeli melalui travel agent di thailand, dan selang beza nombor siri e-tiket mereka hanyalah selang satu nombor..

39) kenapa mereka memilih untuk melalui route itu?? kerana jika masa transit untuk connecting flight dari BEIJING KE ARMSTERDAM kurang dari 72 jam, maka pre-arranged visa adalah TIDAK DIPERLUKAN.. ini sangat penting kerana selain dari kedutaan china, pre-arranged visa juga memerlukan pengesahan dari kerejaan malaysia bahawa penumpang telah memasuki malaysia secara sah..

40) biasanya pihak imigresen malaysia dan pihak airport akan menyemak visa
penumpang sebelum menaiki pesawat yang hendak ke china.. tetapi oleh kerana tempoh transit tidak sampai 72 jam, maka visa tidak diperlukan.. data passport mungkin boleh dipalsukan, tetapi data pre-arranged visa adalah sangat sukar untuk dipalsukan

41) kenapa perisik XXX nak sangat ke china?? ya, nak bagi maklumat sulit itu by hand kepada kerajaan china.. lepas tu terus honeymoon ke eropah

42)di dalam pesawat juga ada perisik dari negara lain (mereka juga sedang merisik perisik XXX).. dipercayai ada pergelutan sehingga perisik XXX terpaksa merampas pesawat

43)bersambung

AMARAN- SEMUA INI HANYALAH KHAYALAN DAN FANTASI PENULIS

apa yang berlaku di dalam kapal terbang?

44) kemungkinan besar aktiviti rampasan bermula sejurus selepas isyarat tali pinggang dipadamkan (10-20 minit setelah berlepas).. pada waktu ini, pesawat sudah mula stabil dan krew sedang sibuk menyediakan snek untuk penumpang

45) perisik XXX yang berjumlah 4 orang atau lebih menyedari kehadiran perisik lain di dalam pesawat dan mereka rasa tergugat.. seperti teori saya sebelumnya, perisik XXX pada mulanya tidak merancang untuk hijack pesawat, tetapi untuk menjaga maklumat super penting yang mereka bawa, maka mereka terpaksa guna pelan B..

46) para perisik XXX ada membawa alatan untuk merampas kapal terbang kerana ini adalah persediaan biasa bagi mereka untuk menghadapi sebarang kemungkinan.. segala peralatan seperti radar jammer, mereka masukkan di dalam ruangan kargo dan berkemungkinan berbentuk seperti power bank atau sebuah laptop bagi mengaburi mata pegawai imigresen

47) sebelum bertindak, perisik XXX mengaktifkan alat penghalang komunikasi ke luar pesawat terlebih dahulu.. ini untuk menghalang juruterang dari memaklumkan kejadian rampasan di dalam pesawat kepada menara kawalan..

AMARAN- SEMUA INI HANYALAH KHAYALAN DAN FANTASI PENULIS

48) ketika rampasan, pilot menjadi panik dan cuba menghubungi menara kawalan, tetapi gagal.. pilot mencuba pelbagai cara termasuk menggunakan gelombang lain.. kemungkinan besar ada pesawat berdekatan ada menerima signal mereka, tetapi tidak jelas

49) perisik XXX berjaya memasuki kokpit setelah didesak atau diugut oleh perisik XXX.. salah seorang perisik XXX berjaya mengambil alih stering, dan mengaktifkan kembali sistem komunikasi, lalu berhubung dengan menara kawalan

50) seperti yang teori saya sebelumnya, perisik XXX meminta untuk disambungkan ke putrajaya, tetapi menara kawalan enggan.. perisik mengaktifkan radar jammer sebagai petunjuk kepada menara kawalan yang mereka boleh buat apa saja kepada pesawat..

51) menara kawalan masih lagi tidak mahu bekerjasama.. tujuan perisik XXX ingin berhubung dengan putrajaya adalah ingin meminta putrajaya menutup kejadian yang berlaku dalam pesawat (mungkin perisik dari negara lain sudah tercedera atau terbunuh)

AMARAN- SEMUA INI HANYALAH KHAYALAN DAN FANTASI PENULIS

52) rundingan semakin buntu, perisik membuat ugutan terakhir iaitu ingin ke lokasi XXX (lokasi sensitif negara) seandainya menara kawalan masih enggan bekerjasama..

53) akhirnya perisik membatalkan hasrat untuk ke lokasi XXX.. ini kerana sememangnya perisik XXX tiada niat hendak menyerang lokasi XXX, tetapi cuma untuk mengugut.. diingatkan sekali lagi, perisik XXX bukannya pengganas, mereka cuma perisik upahan dan bekerja untuk duit.. mereka tidak bersedia untuk mati demi sesebuah negara..

54) perisik menuju ke utara melalui selat melaka

55) bersambung

AMARAN- SEMUA INI HANYALAH KHAYALAN DAN FANTASI PENULIS

kenapa malaysia?

56) malaysia adalah lokasi strategik untuk melakukan intipan terutamanya sekitar kawasan laut china selatan menghala ke kepulauan spratly..

57) ini kerana negara yang bersekutu dengan China seperti Russia, Iran, Vietnam, Cuba dll cuma untuk mencari kawasan strategik seandainya perang dunia ketiga bermula kelak

58) dipercayai, China sangat berminat dengan kepulauan spratly sahaja.. maka seandainya WW3 tercetus, kawasan yang akan berlaku peperangan hanyalah di gugusan pulau itu dan melibatkan ketenteraan laut sahaja.. china tidak berminat untuk menyerang tanah besar lain seperti malaysia, singapura, filipina dan lain-lain..

AMARAN- SEMUA INI HANYALAH KHAYALAN DAN FANTASI PENULIS

59) di eropah, sekutu china, iaitu russia sudah mula menempatkan askar mereka di ukraine.. kenapa ukraine?? ini kerana ukraine adalah pintu masuk paling strategik dari negara Eropah lain jika nak ke Russia dan Asia melalui jalan darat (syria dan iraq sudah dikuasai awal-awal oleh Amerika.. Amerika sudah mulakan military placement mereka dari dulu lagi)

60) selain ukraine, negara lain adalah terlalu berbukit dan bergunung-ganang (belarus dan lithuania) dan terpaksa melalui selat (negara scandinivia).. rusia terpaksa mencetuskan huru-hara di Crimea kerana di sana sokongan rakyatnya terhadap rusia adalah kuat (selain dapat menguasai jalan laut melalui Black Sea)

61) di sebelah Timur Tengah (iran), africa (nigeria) dan amerika (cuba) - tiada khayalan setakat ini

62)bersambung (apa isi rundingan di Nanning)

Sumber: http://manjongmari.blogspot.com/ ... cam-cerita-ada.html

http://pastebin.com/hczRcbqH

Last edited by Acong on 12-3-2014 09:38 AM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 12-3-2014 09:34 AM | Show all posts
MALAYSIA   
Malaysian military now reveals it tracked MH370 to Malacca strait
MARCH 11, 2014


A message board at the Kuala Lumpur International Airport is filled with tribute for passengers on board the missing Malaysia Airlines flight MH370. Search and rescue operations are in its fourth day but yet to find any clues that point to the current location of the plane. – The Malaysian Insider pic by Afif Abd Halim, March 11, 2014.


In a strange twist, Malaysia's military believes it tracked the missing Malaysia Airlines flight MH370 by radar over the Strait of Malacca, far from where it last made contact with civilian air traffic control over the Gulf of Thailand.


A military source confirmed with Reuters that the Boeing 777-200ER with 239 on board changed course and made it to the other side of the Malay peninsula.

"It changed course after Kota Baru and took a lower altitude. It made it into the Malacca Straits," the military official, who has been briefed on investigations, told Reuters.

The Straits of Malacca, one of the world's busiest shipping channels, runs along Malaysia's west coast.

The airline said on Saturday that the flight carrying 227 passengers and 12 crew last had contact off the east coast Malaysian town of Kota Baru.

The Berita Harian newspaper was the first to report this development, quoting the Royal Air Force Malaysia (RMAF) chief General Tan Sri Rodzali Daud as saying they tracked the signal to Pulau Perak on the country's west coast.

"The last time the plane could be traced by an air control tower was near Pulau Perak, which is on the Straits of Malacca at 2.40am.

"After that, the signal from the plane was lost," he said.

Incidentally, Malaysia Airlines first statement on the missing jetliner on Saturday said that air traffic controllers lost contact with the plane at 2.40am but it was later corrected to 1.30am.

It was also reported that a Singaporean air traffic surveillance and control unit also picked up the signal that MH370 "made a turn back before it was reported to have climbed 1,000 metres from its original altitude at 10,000 metres”.

It was widely reported that the plane went missing at around 1.30am while flying above the South China Sea between the Malaysian east coast and the southern coast of Vietnam.

The plane reported went off radar and its last known location was 065515 North (latitude ) and 1033443 East (longitude).

This is also supported with police reports made by some east coast residents, who claimed that they have seen huge lights and a plane flying at some 1,000 metres above sea level off Kota Baru.

However, search and rescue (SAR) authorities have failed to find any sign of the plane in the waters of the South China Sea.

Indications that MH370 might have turned back have since led the SAR operations to be expanded to the Straits of Malacca and the Andaman Sea.

The operations to find the missing plane involve armed forces and authorities from Australia, China, Thailand, Indonesia, Singapore, Vietnam, the Philippines and the United States, apart from Malaysia.

The SAR operations are in its fourth day. – March 11, 2014.

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/malaysian-military-now-reveals-it-tracked-mh370-to-malacca-straits
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:35 AM | Show all posts
sini kah?? banyak threaadddd
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:35 AM | Show all posts
Dia ini stok2 yang tulis blog ibnu yaacob itu cong
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:35 AM | Show all posts
check-in...
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:35 AM | Show all posts
aku tetap pelik heran bin ajaib ngan radar TUDM neh..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 12-3-2014 09:35 AM | Show all posts
Try TT barulah pulok...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-3-2014 09:36 AM | Show all posts
MH370 - what happened
A plausible explanation for why MH370 "disappeared" and why we still can't find it.  
MARCH 10, 2014

My recommendation to the NTSB
I sent this email to Peter Knudson at the NTSB, and he will consider if its worthy of forwarding onto investigators. I would like feedback on the plausibility.

At the end of this email, I’ve listed sensible and low-cost recommendations to best aid recovery efforts.
===================================

Has anyone considered if the below FAA Airworthiness Directive could be a clue the MH370 investigation?

A November 2013 FAA Airworthiness Directive for the 777
http://www.gpo.gov/fdsys/pkg/FR-2013-09-26/html/2013-23456.htm
SUMMARY: We propose to adopt a new airworthiness directive (AD) for
certain The Boeing Company Model 777 airplanes. This proposed AD was
prompted by a report of cracking in the fuselage skin underneath the
satellite communication (SATCOM) antenna adapter. This proposed AD
would require repetitive inspections of the visible fuselage skin and
doubler if installed, for cracking, corrosion, and any indication of
contact of a certain fastener to a bonding jumper, and repair if
necessary. We are proposing this AD to detect and correct cracking and
corrosion in the fuselage skin, which could lead to rapid decompression
and loss of structural integrity of the airplane.

Summary: It’s plausible that a fuselage section near the SATCOM antenna adapter failed, disabling satellite based -  GPS, ACARS, and ADS-B/C - communications, and leading to a slow decompression that left all occupants unconscious. If such decompression left the aircraft intact, then the autopilot would

have flown the planned route or otherwise maintained its heading/altitude until fuel exhaustion.
A slow decompression (e.g. from a golfball-sized hole) would have gradually impaired and confused the pilots before cabin altitude (pressure) warnings sounded.

Chain of events:

Likely fuselage failure near SATCOM antenna adapter, disabling some or all of GPS, ACARS, ADS-B, and ADS-C antennas and systems.

Thus, only primary radars would detect the plane. Primary radar range is usually less than 100nm, and is generally ineffective at high altitudes.

If the decompression was slow enough, it’s possible the pilots did not realize to put on oxygen masks until it was too late. (See Helios 522)
Also explains why another Pilot thirty minutes ahead heard “mumbling” from MH370 pilots.
(VHF comms would be unaffected by SATCOM equipment failure.)

With incapacitated pilots, the 777 would continue to fly on Autopilot - programmed to maintain cruise altitude and follow the programmed route.

Other thoughts:

The plane was equipped with cellular communication hardware, supplied by AeroMobile, to provide GSM services via satellite. However this is an aftermarket product; it’s not connected through SATCOM (as far as I know).

This explains why 19 families signed a statement  alleging they were able to call the MH370 passengers and get their phones to ring, but with no response.

When Malaysian Airlines tried to call the phone numbers a day later, the phones did not ring. By this time, fuel would have been exhausted.

Note:  777 Passenger Oxygen masks do not deploy until cabin altitude reaches 13,500. Passengers were likely already unconscious by then, if it was a slow decompression. No confirmed debris has been found anywhere near the search area, consistent with the plane having flown for hours after it lost radar contact.

Conclusion:

This was likely not an “explosive decompression” or “inflight disintegration.” This was likely a slow decompression that gradually deprived all crew/passengers of oxygen, leaving the autopilot to continue along the route autonomously.

The aircraft may be at the floor of the East China Sea, Sea of Japan, or the Pacific Ocean thousands of miles northeast from the current search zone.
I’ve circled a probable search space in Red on this map; it that assumes that MH370’s autopilot continued along the programmed route.
image



Recommendations:

• Investigators should obtain data logs from primary radars throughout mainland China that would have been along the planned route. They may be the best clue as to the trajectory of the aircraft.
• Investigators should obtain all passengers’ cell phone log and location data. The timing of the last successful cellular connection (ring/SMS/data-packet) can predict how long the plane was in the air. iPhone/iOS location (GPS) data may be available from Apple if subpoenaed. Android location data may be available from Google.
• Add a secondary search space to include a 300nm radius around Beijing, focusing on surrounding bodies of water. Using planned routing trajectory, known autopilot logics, fuel quantities, and weather patterns, it may be possible to define a smaller 50nm * 50nm search space. Consider running the above scenario in MH’s 777-200ER full flight simulator.  
• Boeing should provide expertise about the SATCOM antenna schematics and autopilot/navigation logic, so as to help plot this second search space.
8:36PM  |   URL: http://tmblr.co/ZdLK9o19nZlt6
(Notes: 20)  
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-3-2014 09:36 AM | Show all posts
check in umah baru

Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:36 AM | Show all posts
Adam tido kot.. Acong dapat hijack rumah V8 hehehe
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-3-2014 09:37 AM | Show all posts
C.K posted on 12-3-2014 09:35 AM
Dia ini stok2 yang tulis blog ibnu yaacob itu cong

sapo tu? sultan melaka kenal laa...
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:37 AM | Show all posts
Check in rumah acong
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:37 AM | Show all posts
mana adam??

PC arini pukol brapa eh? nak standby kat blik tebi
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:37 AM | Show all posts
mylia posted on 12-3-2014 09:36 AM
Adam tido kot.. Acong dapat hijack rumah V8 hehehe

Dh kena lock, bru page 95 dh bukak thread bru
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-3-2014 09:37 AM | Show all posts
apasal rumah adam kena mangga?
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:38 AM | Show all posts
APAKAH INI KEBETULAN ATAU PERANCANGAN DARI AWAL. SILA HAYATI LYRIC LAGU PITTBULL DAN SHAKIRA YANG LAGUNYE RELEASE 2012

et It Started" Ringtone to your Mobile        
"Get It Started"
(feat. Shakira)

To these rappers I apologize, I know it ain't fair
Only ball I drop, New Year's Times Square
The world is mine, sixth sense, I see the seventh sense
Now baby, let's get started for life

Every time I look into your eyes
I feel like I could stare in them for a lifetime
We can get started for life (tonight)
For life (tonight) for life (tonight)
We can get started for life (tonight)
For life (tonight) for life (tonight)
We can get started

[Beat break]

(You know it feels right)

Big news, Pitbull, Tom Cruise, Mumbai
A lit up their December night like the fourth of july, vanilla sky
Thriller in Manila, knocking them out like Pacquiao
No Ali, no Frasier, but for now it's off to Malaysia

Two passports, three cities, two countries, one day
Now that's worldwide, if you think it's a game, let's play, dale

Every time I look into your eyes
I feel like I could stare in them for a lifetime
We can get started for life (tonight)
For life (tonight) for life (tonight)
We can get started for life (tonight)
For life (tonight) for life (tonight)
We can get started


[Beat break]

(You know it feels right)

I am what they thought I'd never become
I believed and became it
Now I'm here to claim it
I hustle anything you name it, name it
I went from eviction to food stamps
To bagging work, wet & damp
To a passport flooded with stamps
Now it's Volì everywhere I land

Two passports, three cities, two countries, one day
Now that's worldwide, if you think it's a game, let's play, dale

Cause if it feels right (you know it feels right)
We shouldn't waste anymore time
Let's get it started (let's get it started)
Don't think about it (let's get it started)
You know I'm gonna make it alright, alright (let's go)

Cause if it feels right (you know it feels right)
You know I made up my mind
Let's get it started (let's get it started)
Don't think about it (let's get it started)
I know that we can make it alright, alright

Every time I look into your eyes
I feel like I could stare in them for a lifetime
We can get started for life (tonight)
For life (tonight) for life (tonight)
We can get started for life (tonight)
For life (tonight) for life (tonight)
We can get started

(Don't start what you can't finish)

[Beat break]

(You know it feels right, let's go, you know it feels right)

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-3-2014 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Acong posted on 12-3-2014 09:37 AM
apasal rumah adam kena mangga?

Sebab Adam gila kuasa
Sanggup tak tido malam sebab nak buka rumah baru

Kui3
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:39 AM | Show all posts
@hmetromy: Kapal Tentera Laut India ronda Selat Melaka sertai misi SAR pesawat MH370, turut aktifkan satelit GSAT-7 bagi rekod  petunjuk
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:39 AM | Show all posts
Nak gi rmh mana ni?
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 09:39 AM | Show all posts
kepada semua, selagi thread belum cecah 100 ms atau lebih dari 100 ms tolong jgn bukak yang baru. tumpukan pada satu2 thread sampai habis dulu. takde sebarang perlumbaan kat bod ni. kita tak nak forumer lain konfius nak reply thread yang mana satu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-4-2024 01:23 AM GMT+8 , Processed in 0.124114 second(s), 52 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list