CARI Infonet

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 4064|Reply: 16

Belah perut, curi bayi

[Copy link]
Post time 30-8-2014 03:29 PM | Show all posts |Read mode
Mexico City: Seorang wanita mengaku menikam seorang ibu yang hamil lapan bulan sebelum membelah perut mangsa untuk mencuri anak dalam kandungannya.

Maria Rodriguez, 29, dari wilayah Tepic, memberitahu polis, dia mengambil keputusan membunuh Nadia Avila dan mencuri bayi yang dikandungnya selepas menipu keluarganya bahawa dia hamil.

Menurut polis, dia kini berdepan dengan tuduhan membunuh bayi berkenaan dan ibunya.

Ketika menceritakan tindakannya itu, Maria berkata, dia mulanya memukul mangsa hingga pengsan selepas mempelawa Nadia ke rumahnya dengan alasan untuk memberikan baju bayi.

“Apabila saya menekup mulutnya, dia menggigit saya. Saya mengikat tangannya ke belakang untuk mempertahankan diri. Tetapi, ketika itu saya belum membunuhnya.

“Dia menjerit, meminta saya membiarkannya. Saya memukulnya lagi hingga dia pengsan.

MARIA mengaku menikam seorang ibu yang hamil lapan bulan sebelum membelah perut mangsa.

“Kemudian saya melondehkan seluarnya dan menikam perutnya.

“Dia bergerak sedikit. Saya membelah perutnya dan mengambil anak itu secepat mungkin kerana tidak mahu dia mati.

“Tetapi saya gagal mengambil bayi berkenaan. Saya melakukannya secara paksa dan berjaya tetapi dia mati,” kata Maria.

Maria memberitahu polis, dia terlalu inginkan bayi, tetapi tidak tahu untuk memberitahu keluarganya yang dia tidak hamil.

“Sebelum ini haid saya lewat dan memeriksa darah, tetapi keputusannya negatif. Saya begitu perlukan anak dan semua anggota keluarga menyangka saya hamil. Tetapi saya hanya memperdayakan mereka dan akhirnya, tidak tahu untuk memberitahu keadaan sebenar.

“Tetapi, apabila melihat Nadia yang sarat mengandung, terlintas di hati saya, inilah peluang saya. Saya tidak mengenalinya langsung dan hanya dua kali melihatnya. “Saya memutuskan untuk mencuri kandungannya,” kata Maria.

Dia ditangkap selepas memanggil pasukan perubatan untuk membawa mayat bayi yang dikeluarkannya dari perut mangsa supaya boleh memberitahu keluarganya bahawa dia keguguran.

“Bagaimanapun, pasukan perubatan mula mengesyaki sesuatu apabila wanita itu tidak membenarkan mereka memasuki rumahnya,” kata jurucakap polis. Maria melarikan diri apabila pasukan perubatan mendesak untuk memeriksanya.

Bagaimanapun, dia berjaya dikesan dan ditahan selepas suami Nadia, Juan Hernandez membuat laporan mengenai kehilangan isterinya. - Agensi

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 30-8-2014 03:36 PM | Show all posts
huh gile la..

nk tipu cam tu igt senang..

nie planning fail la..

Use magic Report

Post time 30-8-2014 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Nk tipu family smpai sangup bunuh org y x bsalah...huhuhu.

Use magic Report

Author| Post time 30-8-2014 04:34 PM | Show all posts
Kalau dah tak boleh mengandung, ambik anak angkat saje lah....buat apa nak bunuh bagai..

Use magic Report

Post time 30-8-2014 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
kat obersi byk kes gini
selalu tgk kt cenel CI

biasanya suspek akn pura2 peknen
n mangsa plak org yg mmg tidak dikenali sgt.
ade yg kenal kt internet lah..
so hati2 ibu peknen agak2 ade mak buyung yg beria2 nk berkawan ngn korang, nk mai umah bagailah
jaga2 maybe ade niat tak baik.. riso juga

Use magic Report

Post time 30-8-2014 07:49 PM | Show all posts
kejamnya...mane pergi perasaan kemanusiaan perempuan tu...

Use magic Report

Follow Us
Post time 30-8-2014 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Macamana die sanggup buat mende macam tu...

Use magic Report

Post time 31-8-2014 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
kejam n xde perikemanusiaan. tergamak dia belah perut org

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 31-8-2014 03:43 PM | Show all posts
Kejam sungguh terdesak sangat sampai sanggup buat pekara sebegitu

Use magic Report

Post time 1-9-2014 02:20 PM | Show all posts
kejam...dan zalim pempuan ni..tade hati perut..
patut di hukum seberat2nya..

Use magic Report

Post time 2-9-2014 10:57 AM | Show all posts
Takutnyaaa.... Syaitan dah hasut dia ni

Use magic Report

Post time 2-9-2014 04:43 PM | Show all posts
bangangnya

Use magic Report

Post time 3-9-2014 11:38 AM | Show all posts
xhagak2 pmpn nihh

Use magic Report

Post time 3-9-2014 11:44 AM | Show all posts
kesiannya ibu mengandung tuh
kesian baby jua family

mmg gila ar

Use magic Report

Author| Post time 3-9-2014 12:24 PM | Show all posts
cikatilia posted on 3-9-2014 11:44 AM
kesiannya ibu mengandung tuh
kesian baby jua family

Dia tak nak ambik tau masalah orang....janji dia dapat apa yang di mau...

Use magic Report

Post time 3-9-2014 02:21 PM | Show all posts
mattzzx posted on 3-9-2014 12:24 PM
Dia tak nak ambik tau masalah orang....janji dia dapat apa yang di mau...

ini perempuan yg kena bunuh Ms Avila

IN FULL: TRANSCRIPT OF MARIA RODRIQUEZ'S CHILLING CONFESSION
Police Officer: Why have you been arrested?
Rodriguez: 'For homicide. I had a delayed period and I checked my blood but the results were negative. I was obsessed with having a baby and all my family thought I was pregnant.
'But this was a lie and I did not know how to get out of it. I thought there was nothing I could say, but when I saw her I thought about this idea.
'I did not know anything about her, I had just seen her twice.
'I was in the school and she was also. I went out and she went out as well. We were talking during the way to the entrance door and when I saw her stomach it came to mind to do this, how I could manage to end the lie. And it came to my mind to steal her baby in order to continue the lie.
'We started to talk and I asked her how long she was pregnant and what the baby will be, if it was a girl or a boy, and she told me she was going to have the baby in just days, and it came to my mind to do it.
'There was a meeting in the school but we continued talking and I told her I had some stuff to give her for the baby and she accompanied me to my house.
'When we were in the house I beat her and she tried to defend herself.
'I threw her to the ground and covered her mouth to prevent her from screaming. When I covered her mouth, she bit me and then I took her hands behind her back to defend myself, but I did not kill her then.
'She was shouting asking me to leave her in peace. Then I beat her again and she fell to the ground unconscious and then I opened her stomach.
'I just lowered her trousers and stabbed her stomach. She reacted a bit in that moment, but just a bit.
'I held her arms down and I took the baby as soon as I could in order to take the baby before it suffocated. But I could not take the baby. I tried but it was impossible and the baby came out dead.
'Then the mother died and I took the baby. I felt horror but I realised I could not stop because I had attacked her and the fear made me to continue.
'The knife is in the courtyard, where I lived. It was a knife I usually use to cook and it was sharp.
'In that moment, the only thing I was thinking is to have a baby with me. I called the ambulance to help the baby but it was dead.
'When the ambulance arrived, I was very nervous and they took me and the baby to the nearest hospital to be treated. I did not want to be treated and they told me the baby was dead. And then I escaped.
'The days I was hiding I was thinking how I could go back and not to do anything. But it was impossible to go back. I know I have hurt a lot of people and her family.
'I know they are not going to forgive what I did. I cannot tell them anything. I have no words. I feel bad.'

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/ ... .html#ixzz3CEO3XsSN
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 3-9-2014 02:26 PM | Show all posts
Kesian kat mangsa....lawa jugaa tuu..

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-3-2024 07:27 AM GMT+8 , Processed in 0.070284 second(s), 42 queries .