Register

ADVERTISEMENT

Author: RMBB

BILA LELAKI DIAM MENGHILANG

[Copy link]
 Author| Post time 27-8-2015 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by RMBB at 27-8-2015 12:31 PM
Emperor95 replied at 27-8-2015 11:26 AM
Biarkan saja si dia tu, tapi berkawan macam biasa tanpa sibuk untuk minta maaf. Walaupun agak kasa ...

Haha^_^ada kesalahan yang saya lakukan..hati saya xkan senang selagi saya tak minx maaf...^_^ haha.. sy dah minx maaf..now i left him already..oh.

thank you so much encik emperor^_^muach!!^_^hahaha

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-8-2015 12:03 PM | Show all posts
your welcome

Use magic Report

Post time 27-8-2015 12:05 PM | Show all posts
Edited by tanak-balik at 27-8-2015 12:06 PM
pandora272 replied at 27-8-2015 07:09 AM
Please ask yourself if it's actually worth it for you to be so emotionally invested in this guy sa ...

pandora, TT living in denial lahh..
nothing can stop her from mintak maaf berkali2 ngn mamat pendiam tu sbb nanti dia takut jd andartu..

TT pun suka memikirkan sisi positif aja bila katanya its okay, sbb dia kenal laki pendiam ni walaupun x pernah amik inisiatif nak contact dia walau sebulan sekali..
lgpn, kawan baik TT support dia kaw2 bgtaw dia manusia bole berubah lah, dia cuma wat luahan je kat sni..

Use magic Report

Post time 27-8-2015 12:09 PM | Show all posts
RMBB replied at 26-8-2015 05:49 PM
Memikirkan kata2 cik tanak balik...sy pun merasakan tanak balik dgn dia..haha^_^

Tapi berfikir  ...

sy pun harap awak ngn dia dpt berkawan demi masa dpn awak..
Gud Luck yaa..

Use magic Report

Author| Post time 27-8-2015 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by RMBB at 27-8-2015 12:37 PM
tanak-balik replied at 27-8-2015 12:09 PM
sy pun harap awak ngn dia dpt berkawan demi masa dpn awak..
Gud Luck yaa..

Tidoklerr cik tanak balik..i dah block da dia dr whatsapp wechat...i deserve a better man..peluang sy dpt lelaki lebeh baek dr dye cerah..ade kat mase dpn..huk3..so sekarang kena usaha cri lelaki laen..huahuahua...
thank you so much..
i ingat perkataan u,lelaki kalau nak sejuta cara,kalau xnak sejuta dalih..huk3....

Use magic Report

Post time 27-8-2015 12:35 PM | Show all posts
RMBB replied at 27-8-2015 09:26 AM
Thank you so much for the advice miss pandora..i really appreciate it..its very precious for me  ...

Whoa, stop right there girl.
I think actually you tak nak advice, you nak orang in this forum to just agree with your inner voice that yes, continue to beg for his forgiveness and hopefully he'll see what a wonderful wife/girlfriend material you really are and settle down with you kan? You want someone here to validate that "actually dia suka kat you, that's why he's giving you this poor treatment, because he's too shy to admit yang sebenarnya dia sayang sangat, sangat kat you. Because dia tak biasa ada girlfriend that's why he doesn't know how to treat you like one".

This is my harsh advice : Dia tak suka pun kat you, tapi he does not want to take the responsibility of telling this to you face to face sebab boys and men memang tak suka drama. Dia anggap you at best, sebagai kawan je but clearly you want more than that and he can see it, tapi kalau dia tak nak tu memang dia tak nak lah kan. So by ignoring you like this, he was hoping that you'll get the message and leave him alone. Kalau kena jumpa you face to face, then he had to explain himself and deal with your drama, worst case scenario you menangis depan dia and he'll look like a jerk for doing that.

He's actually being kind to you, ok. Tapi in a really stupid and immature way sebab he maybe doesn't want to hurt your feelings. Oh yes, you memang akan declare you takkan menangis or pitch a hissy fit if he's telling this to you but it hurts to have your worst fears confirmed betul tak?

I tak benci lelaki. I have good friends who are honourable men and then there are those who are immature boy and I've seen the difference in how they treat the women in their lives which explains why I understand their mindset.

I'm in a stable and happy relationship with a respectful and respectable man who adores me and loves his Deen, Rasulullah SAW and Allah SWT even more.

I am thankful with what I've been blessed with and I pray that Allah SWT maintain this for me if He has deemed that this is the best for me. Alhamdulillah.

What I hate are girls who are sweet but completely in denial of their worth and don't even respect themselves to chase after men who don't want them. And I've seen way too many girls crash and burn because of this.

Come on, what business opportunity are you talking about? Rezeki ada kat mana-mana, why are you so dependant on him? Dia nak sangat ke buat business dengan you? Kalau you dah move on, I don't think you'll be seeking the answer to your confusion, like I said, you're just finding an excuse for his bad manners. Friends don't treat each other like garbage. End of story.

Kalau women criticize boys so that they'll be more respectful and improve their behavior and tell other women to respect themselves are labeled as pembenci lelaki, I fear for the future of our future generation where girls/women are so subservient to boys/men that their (meaning the boys/men's) opinion and expectation towards them mean more to them that meeting their own needs and expectations. Kesian, seriously.

Love yourself FIRST and love those who return the same level of affection to you instead of seeking comfort from those who are NOT WILLING to commit.

I have been through ups and downs in my ignorant period of youth and learned my lessons well.

But clearly, you just need cheerleaders to indulge in your fantasy that this guy might hopefully somehow probably come back to you. Stop reading those garbage novels and stupid TV series.

This "Projek Memikat / Memujuk / Merayu Kawan, eh, Potential Boyfriend" has got to stop.

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 27-8-2015 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
pandora272 replied at 27-8-2015 12:35 PM
I think actually you tak nak advice, you nak orang in this forum to ...

Ok boss i follow ur advice dah..i dah block dye dr whatsapp and wechat...lepas ni,klau dye kacau i tukar nombor..jgn la marah2..sy cuma ske maen2 ja^_^...jgnla mkn hati..hik3...

Use magic Report

Post time 27-8-2015 12:43 PM | Show all posts
RMBB replied at 27-8-2015 12:40 PM
Ok boss i follow ur advice dah..i dah block dye dr whatsapp and wechat...lepas ni,klau dye kacau i ...

Good girl.

Jodoh tu Allah SWT saja yang tahu and He loves you so much above all else and compared to anything else in this dunya. Pray and make du'a that you will meet someone who completes your Deen and love you for who you are.

Stop chasing after him. It's not worth it.

Saya doakan that you'll find your inner peace, love and contentment, Insya-Allah.

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-8-2015 12:47 PM | Show all posts
pandora272 replied at 27-8-2015 12:35 PM
I think actually you tak nak advice, you nak orang in this forum to ...

Im agree with you.

Use magic Report

Author| Post time 27-8-2015 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
pandora272 replied at 27-8-2015 12:43 PM
Good girl.

Jodoh tu Allah SWT saja yang tahu and He loves you so much above all else and compar ...

Ok..thank you so much coz support me^_^...

Use magic Report

Author| Post time 27-8-2015 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Emperor95 replied at 27-8-2015 12:47 PM
Im agree with you.

Krik3..jgnlerr marah encik emperor ooi^_^hahaha

Use magic Report

Post time 27-8-2015 01:38 PM | Show all posts
Tidaklah saja je. Untuk marah diatas perkara remeh hanyalah merendahkan standard permikiran saya sahaja. [ berlagaklah pula ]

Use magic Report

Post time 29-8-2015 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
tanak-balik replied at 26-8-2015 03:07 PM
kikiki..kalau dah ramai beratur tgu, tayah le kesah kalau dia marah ke hape walau kunun2 as a fren ...

aku ghaser lelaki penipu ni..samada dah kawen/tunang..choyy sngt nk off phone berbulan2..

andartu ni mcm kena curse bg org melayu...

kalo ramai tunggu..jgn nk tunggu spesis hauk cmni..blah je la dari idup dia.

Use magic Report

Post time 1-9-2015 03:23 PM | Show all posts
sue_0684 replied at 29-8-2015 09:59 PM
aku ghaser lelaki penipu ni..samada dah kawen/tunang..choyy sngt nk off phone berbulan2..

andar ...

kan..itu yg aku bgtaw TT ritu..
Tp pape pun TT da tulis dia dia da x contact and tersedar dah..

Kalau ikut firasat aku, Laki klau berbulan off tipon x reply msg, tak contact pmpuan slalu..mesti dah ade yg pnya dah..
beware jela sume pmpuan spy x kena tipu..playboya berada dimana2..

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2015 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
sue_0684 replied at 29-8-2015 09:59 PM

andar ...

Haha..thank you coz advice ^_^..sorry lmbt bls ada exam..hik3..
itula..sy dah tggl da..dye kate dye training masok hutan .. kalau sms dye pasti bls,cuma maybe "IM NOT HIS PRIORITY" and dye pilih utk fokus bende2 lebeh penting....
haha sy dah go on da pon ..cuma xkan la nak bermusuh.so ckp2 as fren ja..

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2015 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by RMBB at 1-9-2015 04:57 PM
tanak-balik replied at 1-9-2015 03:23 PM
kan..itu yg aku bgtaw TT ritu..
Tp pape pun TT da tulis dia dia da x contact and tersedar dah..

Mungkin jugak playboy..tapi sy rase dye x playboy..dye cuma pikir ape keuntungan dye buat sesuatu..
kalau dye ade untung dye ske la..and dye workaholic..mesti capai sasaran paling tggi..so im not his priority..thats the answer..^_^lepas keluar dr hutan cuti sehari dye ade gak mesej,tp ape2 pon as fren ja better^_^

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 1-9-2015 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Emperor95 replied at 26-8-2015 05:04 PM
Terima kasih diatas offer itu. Saya amat hargai. Kembalilah kepada topik perbincangan.{:st ...

Anda matang..teruskan kematangan anda haha

Use magic Report

Post time 1-9-2015 06:29 PM | Show all posts
Alahai... kenapa bahasa macam tu TT?
Peninglah nak membaca dan memahami ayat-ayat awak guna.

Maaf ye... saya nak cadangkan awak taip betul-betul.
Macam bila janganlah taip blew... honestly, saya baca "blew" ejaan English.

Like he blew the balloon away or some sort.

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2015 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
zulzaria replied at 1-9-2015 06:00 PM
Anda matang..teruskan kematangan anda haha

Thank you so much miss zulzaria^_^

Use magic Report

Author| Post time 1-9-2015 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Aiira replied at 1-9-2015 06:29 PM
Alahai... kenapa bahasa macam tu TT?
Peninglah nak membaca dan memahami ayat-ayat awak guna.

Alahaii...sorryla cik aiira ooi^__^..huahuahua^_^
usahakan bace sampai abesh yee..thank you..muach!^_^

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 09:09 AM GMT+8 , Processed in 0.066951 second(s), 42 queries .