Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
CARI Infonet Portal Gosip Lihat artikel
Aug
13

TEKA TEKI - ARTIS WANITA , GANJA & PARTI LUCAH

Dilihat: 18995| Komen: 50

Apa nak jadik dengan artis wanita ni? Kami gelar dia sebagai artis A. Gambar yang dihantar kepada Media Malaya ini menunjukkan dia sedang berparti liar, menghisap ganja dan berparti lucah di luar nega ...

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Artis wanita hisap ganja & berparti luc*h



Apa nak jadik dengan artis wanita ni? Kami gelar dia sebagai artis A. Gambar yang dihantar kepada Media Malaya ini menunjukkan dia sedang berparti liar, menghisap ganja dan berparti lucah di luar negara. Dia tidak pernah serik, malah di bahagian dadanya terdapat tatu. Artis ini pernah beberapa kali menimbulkan kontroversi namun tiada wartawan yang menemubualnye (mungkin?). Jika uols tau siapakah artis ini, diam-diam sudah la ye. Sebagai hint, sebelum ini dia pernah melaporkan blog MediaMalaya kepada pihak berkuasa. Shhhhh!











Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Lihat Komen Dilihat: 18995   Komen: 50 Balas Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote anmz76 13-8-2013 08:01 PM
x kenal pun artis ni

Lain-lain Komen

Quote azie.dz 13-8-2013 01:40 PM
eh siapa ek miaw...wassap eklekekekeekeke
Quote yipun_78 13-8-2013 01:40 PM
Azie x pernah tgk gosip ni lagi eh?
Quote miawpink 13-8-2013 01:41 PM
azie.dz posted on 13-8-2013 01:40 PM
eh siapa ek miaw...wassap eklekekekeekeke

sat kak azie.. x tk was ap.. insurance buat hal....
sat sy tgk
Quote kenyir 13-8-2013 01:42 PM
Siapa ni......?
Quote miawpink 13-8-2013 01:43 PM
sape pelakon cite ketiak isteri tu..
dia ni ke?
rasa mcm pnh tgk gambo peluk peluk pakai bikini ni
tapi lupa la
Quote sarah_ary2 13-8-2013 01:43 PM
Akma Hisyam?
Quote maxim 13-8-2013 01:43 PM
kan cite lama ni?

http://www.rotikaya.com/gambar-artis-wanita-hadiri-parti-lucah-liar-mula-tersebar-di-internet/
Quote miawpink 13-8-2013 01:44 PM
ni ada gambo ni taip nama akma hisham

Quote miawpink 13-8-2013 01:45 PM


Quote tomet05 13-8-2013 01:45 PM
uh ? sapelak kali nih ?
Quote miawpink 13-8-2013 01:45 PM
Quote miawpink 13-8-2013 01:45 PM
Quote miawpink 13-8-2013 01:46 PM
maxim posted on 13-8-2013 01:43 PM
kan cite lama ni?

http://www.rotikaya.com/gambar-artis-wanita-hadiri-parti-lucah-liar-mula-terseb ...

ampun maxim....


Quote hzln 13-8-2013 01:48 PM
diharap jed jaidi dapat berbuat sesuatu....dia mmg pakar bab selesai masalah gini...kalu bab payment tak dapat, kena kapor dgn produser ka tu lembab sikit heolsss gerak
Quote maxim 13-8-2013 01:48 PM
miawpink posted on 13-8-2013 01:46 PM
ampun maxim....

ni pic asal..org filipina..xde kaitan ngan retis


Quote cintakalin 13-8-2013 01:49 PM
siape eh? mls teka teki ni
Quote miawpink 13-8-2013 01:50 PM
maxim posted on 13-8-2013 01:48 PM
ni pic asal..org filipina..xde kaitan ngan retis

ooo diorang tipu je la ye?
yg kat hotel tu pun bkn retis gak ye
Quote azie.dz 13-8-2013 01:51 PM
yipun_78 posted on 13-8-2013 01:40 PM
Azie x pernah tgk gosip ni lagi eh?

tak perasan la kaka....tu yg tanya miaw tuh ehehe
Quote Suchi 13-8-2013 01:55 PM
akma hisham tu sapa..nak pic muka dia

Lihat semua komen(50)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.068032s Gzip On
To Top