CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
CARI Malay Forums Main Isu Semasa View content

Polis Nafi Gambar Kejadian Ular Sawa Telan Budak

7-10-2013 01:03 PM|Author: tapibukanaku|Views: 18063| Comments: 107

Summary: Johor Bahru 6 Okt. - Polis Menafikan Penyebaran Sekeping Gambar Berhubung Kejadian Seekor Ular Sawa Menelan Seorang Kanak-Kanak Berusia Empat Tahun Di Masai, Pasir Gudang Di

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

JOHOR BAHRU 6 Okt. - Polis menafikan penyebaran sekeping gambar berhubung kejadian seekor ular sawa menelan seorang kanak-kanak berusia empat tahun di Masai, Pasir Gudang di sini yang tersebar di internet sejak Jumaat lalu.

Ketua Polis Daerah Seri Alam, Supritendan Roslan Zainuddin berkata, pihaknya menerima banyak panggilan daripada pelbagai pihak sejak dua hari lalu yang ingin mengetahui kesahihan perkara itu.


GAMBAR seekor ular sawa yang kekenyangan selepas dipercayai menelan seorang kanak-kanak yang tersebar di laman-laman sosial sejak beberapa hari lalu yang didakwa berlaku di Masai, Johor. Bagaimanapun, pihak polis menafikan dakwaan tersebut.



View Comment Views: 18063   Comments: 107 Click To Reply

Share to:

Previous : Pemandu Bas Maut Rempuh Tiang

Next       : Pengantin Tunjuk Skil 'Roti Canai Terbang'

Comment

Latest Comments

Quote sueism 7-10-2013 10:46 AM
tajuk kena (gambar geli ular ) nasib tak pengsan
Quote fatehana 7-10-2013 10:47 AM
hr tu abg sepupu ada post kat pesbuk camner ular makan org
geli ler tgk ular tue
Quote tapibukanaku 7-10-2013 10:50 AM
sueism posted on 7-10-2013 10:46 AM
tajuk kena (gambar geli ular ) nasib tak pengsan

ok ubah tajuk
Quote tapibukanaku 7-10-2013 10:52 AM
fatehana posted on 7-10-2013 10:47 AM
hr tu abg sepupu ada post kat pesbuk camner ular makan org
geli ler tgk ular tue

tu lah. tgk bideo kat youtube ular tedung selar dlm lubang toilet, gila geli
skeri sgt
Quote sueism 7-10-2013 10:53 AM
tapibukanaku posted on 6-10-2013 04:50 PM
ok ubah tajuk

thank you so much
sebab i  nie geli tengok dan satu badan rasa geli
al maklum lah sini mana ada ular sebab ular tu di qurantine hehehe
bila nampak gambar ular memang takut dan geli satu badan

Quote haiku 7-10-2013 10:54 AM
Sangat elastik kulit ular sawa. Boleh expand sampai macam tu.
Quote fatehana 7-10-2013 10:58 AM
tapibukanaku posted on 7-10-2013 10:52 AM
tu lah. tgk bideo kat youtube ular tedung selar dlm lubang toilet, gila geli
skeri sgt

hr tu miaw atau elly ada buh bideo ular sawa kat dlm keta
dah ler besar mmg xleh ler akak
satu lg
akak ni kan dulu lalu kat depan dataran merdeka tu
pastu ada grup bomba tgh lepak bawah pokok tepi sg klang
akak dok pelik diaorg suh akak cecepat jln sambil pandang atas
entah camner akak terberhenti dan pandang atas
taw apa ygakak nampak
akak nampak ular sawa tgh elok tido atas tue  
Quote tapibukanaku 7-10-2013 11:01 AM
sueism posted on 7-10-2013 10:53 AM
thank you so much
sebab i  nie geli tengok dan satu badan rasa geli
al maklum lah sini mana a ...

welkam..
tapi uols kat negara mana ni?
Quote sueism 7-10-2013 11:03 AM
tapibukanaku posted on 6-10-2013 05:01 PM
welkam..
tapi uols kat negara mana ni?

iols kat negara yg gomen baru shutdown minggu lepas
tapi duk kat pulau yg sangat famous , pulau yg datuk K
dan CT datang ber honeymoon hehehe

Quote tapibukanaku 7-10-2013 11:05 AM
fatehana posted on 7-10-2013 10:58 AM
hr tu miaw atau elly ada buh bideo ular sawa kat dlm keta
dah ler besar mmg xleh ler akak
satu l ...

lahaii..elok je melingkar atas pokok tu..kalau jatuh atas kereta orang, mau nya roboh bumbung kereta
Quote kaksom 7-10-2013 11:06 AM
geli gelaman tgok.. eee klu tgok cite anaconda yg pasal bunga reflisia tu pun ee..lagi lah.. beranak pinak dia
Quote fatehana 7-10-2013 11:11 AM
tapibukanaku posted on 7-10-2013 11:05 AM
lahaii..elok je melingkar atas pokok tu..kalau jatuh atas kereta orang, mau nya roboh bumbung kere ...

tuelah tba
klu jatuh atas pala kita lak camner
mau akak rebah terus
Quote tapibukanaku 7-10-2013 11:20 AM
sueism posted on 7-10-2013 11:03 AM
iols kat negara yg gomen baru shutdown minggu lepas
tapi duk kat pulau yg sangat famous , pulau  ...

alamakkk best nya uols stay sana. kerja sana kah?
or mmg migrate kat sana?
tapi pulau yg mana satu? tak tau lah datuk k dan datuk ct hanimun kat mana
Quote tapibukanaku 7-10-2013 11:27 AM
fatehana posted on 7-10-2013 11:11 AM
tuelah tba
klu jatuh atas pala kita lak camner
mau akak rebah terus

ishh...gila tak boleh imejin kak
Quote sueism 7-10-2013 11:32 AM
tapibukanaku posted on 6-10-2013 05:20 PM
alamakkk best nya uols stay sana. kerja sana kah?
or mmg migrate kat sana?
tapi pulau yg mana sa ...

iols dah migrate lah kat sini
sebab nak balik malaysia nanti muntri
kata kalau x suka malaysia keluar dari sini
kat sini walaupun iols tak suka setengah benda iols
boleh bersuara tapi tak lah kena halau macam muntri
kat malaysia tu....iols dok kat honolulu

Quote rifhana_ilham 7-10-2013 11:35 AM
tapibukanaku posted on 7-10-2013 11:20 AM
alamakkk best nya uols stay sana. kerja sana kah?
or mmg migrate kat sana?
tapi pulau yg mana sa ...

Hawaii kot..hihi

Quote tapibukanaku 7-10-2013 11:37 AM
sueism posted on 7-10-2013 11:32 AM
iols dah migrate lah kat sini
sebab nak balik malaysia nanti muntri
kata kalau x suka malaysia ...

ye lah kan uols. nak buat camne.
best nya uols migrate kat sana. berkeluarga dgn orang sana kah?
Quote rifhana_ilham 7-10-2013 11:37 AM
sueism posted on 7-10-2013 11:32 AM
iols dah migrate lah kat sini
sebab nak balik malaysia nanti muntri
kata kalau x suka malaysia ...

Bestnya duduk honolulu....ur so lucky.

Quote asyriqa 7-10-2013 11:46 AM
tapi betul ker cite nih... ular sawa tuh telan apa kalau bukan budak... eeeiii seram nya... kalo betul kenapa polis nak nafikan pulak...

All Comments(107)

For more features and services, register now to become a member of CARI!

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 22-11-2014 04:17 AM , Processed in 0.081267 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top