CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
CARI Malay Forums Main Terkini View content

Dua lelaki beraksi kucup parang gusarkan orang ramai!

23-12-2012 02:56 PM|Author: tongkatwaran75|Views: 5431| Comments: 68

Summary: IPOH: Peniaga limau bali, Muhammad Ridhuan Tan, 38, bimbang perniagaannya terjejas berikutan kehadiran dua lelaki bersenjatakan parang berhampiran premis perniagaan sejak beberapa minggu lalu. Ridh ...

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

IPOH: Peniaga limau bali, Muhammad Ridhuan Tan, 38, bimbang perniagaannya terjejas berikutan kehadiran dua lelaki bersenjatakan parang berhampiran premis perniagaan sejak beberapa minggu lalu.

Ridhuan yang berniaga di kawasan Hentian Limau Bali Tambun, Jalan Gopeng, di sini, berkata, suspek yang menaiki kereta Proton Wira dan Kia Spectra kerap berlegar-legar di kawasan itu, seolah-olah mahu menakutkan peniaga dan pelanggan.

“Saya curiga dengan tindakan lelaki terbabit yang muncul sambil menunjukkan parang selain mengucup senjata itu. Tingkah laku mencurigakan itu membuatkan saya memberanikan diri bertanya mengapa mereka sering berada di sana, namun nama teguran itu langsung tidak dipedulikan.

“Sebaliknya, lelaki berkenaan menjeling tajam sebelum beredar dari situ. Saya bimbang berlaku sesuatu tidak baik kepada keluarga dan premis perniagaan ini dengan kemunculan individu berpenampilan seperti samseng dan menakut-nakutkan peniaga dan pelanggan,” katanya.

Dia memaklumkan tidak akan teragak-agak membuat laporan polis jika kehadiran mereka mengancam nyawa peniaga dan pelanggan di kawasan tumpuan pelancong berhampiran tokong Sam Poh Tong itu.



View Comment Views: 5431   Comments: 68 Click To Reply

Share to:

Previous : Ibu tunggul 4 kali gugur cara haram!

Next       : Ummi Hafilda bakal kahwin Doktor Pakistan

Comment

Latest Comments

Quote noor2 23-12-2012 08:17 AM
tak de polis ke depa ni nak mengadu?? macam cerita tamilla pulok...polis tak dak...



btw...kucup tu bahasa apa? apan makna?

Quote tongkatwaran75 23-12-2012 08:45 AM
noor2 posted on 23-12-2012 08:17 AM
tak de polis ke depa ni nak mengadu?? macam cerita tamilla pulok...polis tak dak...

yg pasti mesti Noor dah lakukan wlupun taktau maknanya...

Apakah maksud kucup ?
Maksud perkataan kucup adalah / The meaning of kucup is : kiss
Perkataan berkaitan: / Related Words
                                                                                


Quote noor2 23-12-2012 08:48 AM
tongkatwaran75 posted on 23-12-2012 08:45 AM
yg pasti mesti Noor dah lakukan wlupun taktau maknanya...

Apakah maksud kucup ?

oh...cara angkuhla ya...macam samseng...sambil mengucup(mencium) parang...

orang macam ni memang tak sesuai hidup bermasyarakat...

Quote PEPPERMAN 23-12-2012 08:50 AM
noor2 posted on 23-12-2012 08:17 AM
tak de polis ke depa ni nak mengadu?? macam cerita tamilla pulok...polis tak dak...

jangan buang masa polis nak repot org berkucupan dgn parang

Quote noor2 23-12-2012 08:51 AM
PEPPERMAN posted on 23-12-2012 08:50 AM
jangan buang masa polis nak repot org berkucupan dgn parang

awatnya?..............
Quote Bi7Sari 23-12-2012 08:53 AM
adakah mereak akan melakukan sex dengan parang ituiii
Quote PEPPERMAN 23-12-2012 08:55 AM
noor2 posted on 23-12-2012 08:51 AM
awatnya?..............

polis ada banyak keja lain nak dibuat

Quote noor2 23-12-2012 08:56 AM
PEPPERMAN posted on 23-12-2012 08:55 AM
polis ada banyak keja lain nak dibuat

kucup parang tgh2 org tu perkara normalkah? kalau depa start mengamuk siapa kena orang kat situ cari pertolongan?

Quote ~anya~ 23-12-2012 09:00 AM
hahaha... apalah pulak penyakitnya kucup2 parang neh...
Quote melati00 23-12-2012 09:12 AM
Tak boleh gak dibiarkan gitu jer sebelum terjadi apa apa eloklah lapur kat polis terpulanglah pada polis nak buat macammana..
Peniaga pun kena hati hati gak takut memula kucup parang pastu kucup parang kat limau bali las-las kucup parang kat leher orang mana tau....
Quote tongkatwaran75 23-12-2012 09:14 AM
aku cdgkan klu dilihat dorang mula-mula jilat-jilat parang,
tu la masa korang kena larik...
Quote perang_saudara 23-12-2012 09:16 AM
berkucup parang adalah lebih baik daripada menebas leher
Quote tongkatwaran75 23-12-2012 09:19 AM
pada stgh org melayu klu kucup keris telanjang maknanya nak mandi darah...
aksi ini cukup mengerikan bagi bangsa asing...
Quote HaMiZiE 23-12-2012 09:35 AM
jangan dua laki saiko ni mengesek ngan parang sudeh....
Quote tongkatwaran75 23-12-2012 09:48 AM
HaMiZiE posted on 23-12-2012 09:35 AM
jangan dua laki saiko ni mengesek ngan parang sudeh....

betul tu...
aku sendiri ngeri klu babak kulum parang diaksikan...


p/s tingat satu insiden, ada penjual ubat jual tangkal...bila dia pegang tangkal tu, diminta penonton potong sehelai rambutnya tak putus wlupun pisau tu tajam giler, kendian amik parang,mata parang dikelepet celah pelepat lengan lalu disentap...berdesitttt....tak luka...namun hamdalah... takat tgk, beli dak...tapi handal org tu...

Quote md_nana 23-12-2012 09:50 AM
tengah menurun tuh
Quote perang_saudara 23-12-2012 09:52 AM
anehnya fetish mengeseks dengan parang
Quote HaMiZiE 23-12-2012 09:57 AM
tongkatwaran75 posted on 23-12-2012 09:48 AM
betul tu...
aku sendiri ngeri klu babak kulum parang diaksikan...

erk... motip dia kulum parang tue??? or dia masukan parang tu ke dalam mulut dia terus masuk ke kerongkong???
Quote tongkatwaran75 23-12-2012 10:03 AM
HaMiZiE posted on 23-12-2012 09:57 AM
erk... motip dia kulum parang tue??? or dia masukan parang tu ke dalam mulut dia terus masuk ke ke ...

dah ko yg kata ngesek dgn parang...

All Comments(68)

For more features and services, register now to become a member of CARI!

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 29-7-2014 12:37 PM , Processed in 0.077248 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top