CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: eyka

Memories Of Bali (So Ji Sub,Ha Ji Won,Jo In Sung) ~ INDEX PAGE 1 ~

[Copy link]
Post time 7-12-2005 08:14 PM | Show all posts
Malam ni last kan drama ni. Walaupun dah tau ending yang tragic. Still nak tengok gak.

Kat S&M, VCD=RM 79.90
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-12-2005 09:36 PM | Show all posts
Originally posted by acquiller at 7-12-2005 06:42 PM


hahah ... mind mapping.. teringat time spm... punye la berakar2 sampai tk muat kertas...

scene tuh malam nih kot.. last episod... sehari sebelum dorang mati kene tembak ngan jae min.


oO..ingatkan scene citer lain..bahagia smcm je...(in wook la..)
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 10:27 PM | Show all posts
sedihnya tengok tadi. kita nangis gak.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 10:48 PM | Show all posts
Originally posted by shidaaziz at 7-12-2005 10:27 PM
sedihnya tengok tadi. kita nangis gak.


shida nangis eh??sedih gilerlah.muka jae min masa dlm teksi kat bali sedih sgt.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 10:53 PM | Show all posts
Originally posted by shidaaziz at 7-12-2005 10:27 PM
sedihnya tengok tadi. kita nangis gak.


Shida, kesian tengok Jae Min, In Wook & Soo Jung yg terperangkap dlm cinta tiga segi. Kesian In Wook sebab bila nak mati baru dia tahu Soo Jung dah beri hati dia kat Jae Min. Actually Soo Jung sendiri unsure dgn feeling dia sendiri. Cuma bila kat airport masa nak ke Bali, mcm tau je dia sebenarnya rindu kat Jae Min & expect him cari dia kat airport. Memang sedih tengok diaorg terpaksa mati dlm keadaan mcm tu. Sedih tengok Soo Jung cakap dia cintakan Jae Min masa last breath dia & Jae Min memang terkejut sgt.

Apa sekalipun, kita tau tu cuma drama je sebab last sekali ada tunjuk crew "Memories in Bali". Mujurlah dah download kesemua soundtrack Memories in Bali.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 11:01 PM | Show all posts
yang tak sukanya, kenapa shui jing tidur dengan ren xu. tak puas hati tul le. dah tahu dia cintakan jae min, jangan le tidur dengan ren xu. kecewa sangat part tu. maunya jae min tak bengang.

padan muka abang jae min. siap kena bagi oksigen lagi. tu mesti kena heart attack. jahat sangat.

si ying zhu pun kecewa. dua lelaki tak mo kat dia. padan muka. tu lah...... jae min dah cakap tak mo kain, dia gatal gak nak kawin dnegan jae min. mengada.

nmi, memang sedih part jae min pi bali tu. kendian dia nangis tu. sedih gila. lagu pun sedih2 gak.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-12-2005 11:07 PM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 7-12-2005 10:53 PM


Shida, kesian tengok Jae Min, In Wook & Soo Jung yg terperangkap dlm cinta tiga segi. Kesian In Wook sebab bila nak mati baru dia tahu Soo Jung dah beri hati dia kat Jae Min. Actually Soo J ...


cinta yg boleh membunuh
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 11:09 PM | Show all posts
Originally posted by shidaaziz at 7-12-2005 11:01 PM
yang tak sukanya, kenapa shui jing tidur dengan ren xu. tak puas hati tul le. dah tahu dia cintakan jae min, jangan le tidur dengan ren xu. kecewa sangat part tu. maunya jae min tak bengang.

pad ...


part tue pun aku tak suka,pada dier maruah die rpaling penting ialah hati dier.dier tak boleh bagi hati tapi boleh bagi badan.maybe dier rasa berslah kot sebab tak bagi hati pada in wook.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-12-2005 11:15 PM | Show all posts
Originally posted by shidaaziz at 7-12-2005 11:01 PM
yang tak sukanya, kenapa shui jing tidur dengan ren xu. tak puas hati tul le. dah tahu dia cintakan jae min, jangan le tidur dengan ren xu. kecewa sangat part tu. maunya jae min tak bengang.

pad ...


Memang tak puas hati part tu. Dah tau suka & cinta kat Jae Min apasal nak jugak tidur dgn In Wook/Ren Xu. Dahlah kat airport tu tertoleh2 kat belakang, tercari2 wajah Jae Min sebab expect Jae Min cari dia. Kalau dah confirm hati dah bagi kat Jae Min, patut dia minta bilik berasingan dgn In Wook.

Sedih tengok In Wook bagi buku akaun serta ATM card kat emak dia sebab nak kotakan impian emak dia ingin berbelanja sepuas2nya. Time tu dia bawa emak dia makan di sebuah restoren mahal. Bila dia cakap dia minta maaf kat emak dia, mata dia berair. Kesian..... sebab dia dah ambik keputusan tak nak pulang ke Korea.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 11:17 PM | Show all posts
Originally posted by nmi at 7-12-2005 11:07 PM


cinta yg boleh membunuh


Memang menakutkan. Sebab terlampau sayangkan Soo Jung, dia sanggup bunuh Soo Jung sekali.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 11:25 PM | Show all posts
naper la ending die semuanye mati..tragis betul lea..nasib baik aku tak follow cerite nie..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 11:32 PM | Show all posts
Originally posted by skuter_buruk146 at 7-12-2005 11:25 PM
naper la ending die semuanye mati..tragis betul lea..nasib baik aku tak follow cerite nie..


naper tak follow skut??sebab tragik ker??
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2005 11:50 PM | Show all posts
Originally posted by nmi at 7-12-2005 10:48 PM


shida nangis eh??sedih gilerlah.muka jae min masa dlm teksi kat bali sedih sgt.


nmi...cepat2 post gmbr utk scene ari ni....
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2005 07:13 AM | Show all posts
:hmm:Nampaknye by the time Soo Jong tido ngan Jae Min ari tu mmg dia dah kasi hati dia kat JM cume dia aje kata nak jaga maruah terakhir so terpaksa kasi badan aje..ade ler plak kes camtu wahaha....patutler KIW nangis last tu pasal dia dapat hampes si JM aje wakakaka :lol....apa2 pun hana tetap nangis gak tgk ending dia..hensem lak si JM smlm ngan baju hitam hehe...:love::love:
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2005 07:25 AM | Show all posts
Originally posted by nmi at 7-12-2005 04:52 PM

[img]http://kr.img.image.yahoo.com/ygi/gallery/img/08/f1/405fd08d6b450.jpg?40 ...


:cry:Adess sedih berpisah ngan JIS oppa...huwaaaa....
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2005 08:26 AM | Show all posts
bali menjadi memori....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-12-2005 08:26 AM | Show all posts
mcm tu ker pengakhirannya...
walaupun dah baca sinopsis kat forumer kat sini...tapi bila tengok virtualize..alamak.............sedih sgt2....
kesian kat zai min....
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2005 08:51 AM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 7-12-2005 10:53 PM


Shida, kesian tengok Jae Min, In Wook & Soo Jung yg terperangkap dlm cinta tiga segi. Kesian In Wook sebab bila nak mati baru dia tahu Soo Jung dah beri hati dia kat Jae Min. Actually Soo J ...


memang sedih sangat.kan bagus kalau ending dia shui jing akhirnya kembali ke pangkuan zai min.
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2005 08:56 AM | Show all posts
lepas nie..
mesti rindu kat zai min yg cute tu..
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2005 09:04 AM | Show all posts
Originally posted by Hana_Hirokawa at 8-12-2005 07:13 AM
:hmm:Nampaknye by the time Soo Jong tido ngan Jae Min ari tu mmg dia dah kasi hati dia kat JM cume dia aje kata nak jaga maruah terakhir so terpaksa kasi badan aje..ade ler plak kes camtu wahaha... ...


dier rasa mcm bersalah kat in wooklah.aku suka tengok muka ja emin masa dlm teksi kat bali.masa tue muka dier cmm bangkai bernyawa,mata dier berair,misai dier mcm dah tebal sikit,rambut serabai,dier pandang sekeliling,sedihnya.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

28-6-2024 10:47 PM GMT+8 , Processed in 0.081847 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list