|
|
SURI HATI MR PILOT (NEELOFA & FATTAH) LOUNGE @ AIRPORT 37
[Copy link]
|
|
|
kak_min replied at 15-1-2017 02:52 PM
Tenkiu pa @cikmuni
Akak pengsan bangun brp kali tadi
Nak bebual pun tk bole.. tak mampu youuu. ...
Kak min dah jumpa fattah ye kat sg...suka la tu
#edisibacklog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kak_min replied at 15-1-2017 03:00 PM
Tah ckp smlm kebetulan dia bawak lofa dtg cafe and tak sangka ramai sporeans ada kat situ. So bonus ...
Owh suprise ke ni bkn plan la |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eh perasan tk last time fattah ade meet n greet pakai blue lof upload gambar ootd dia pakai blue. Suruh pilih which blue.
Ni green pulakk. N fattah pakai like very dark green today.
Kebetulan atau suratan? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Omg fattah open our gifts in public.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fattah tak busuk  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SophieSX replied at 15-1-2017 04:17 PM
Eh perasan tk last time fattah ade meet n greet pakai blue lof upload gambar ootd dia pakai blue. Su ...
Iolls pun pasan hehehe |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bukti byk reputz cedok gossip kat sini...
Korek punya korek, Miss K singgah ke laman gosip, Forum Cari. Menurut beberapa pelawat Forum Cari,
Miss K ni reputz astro gempak online... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Achiklelah replied at 15-1-2017 05:07 PM
Please lahh reporters. Cite blom pasti tkyah lah report. Kan jd fitnah. Ingat fitnah ni tkde bnda ke.
Zzzzzzz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dia ni edit nmpk mcm real |
This post contains more resources
You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register
x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Achiklelah replied at 15-1-2017 05:07 PM
Murahnya : |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Org tv3suku sndiri yg stat bwk cerita. Fhm2 sndiri lah klu dr stesen ni..
Fattah kat sg brp lama. Smpai esk ke. Prasan klu fattah kne fly mana2 lbih shari mlm sblm fly msti jmpa dulu.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SophieSX replied at 15-1-2017 05:14 PM
Please lahh reporters. Cite blom pasti tkyah lah report. Kan jd fitnah. Ingat fitnah ni tkde bnda ...
Betul sgtttt... Cedok citer yg blm tentu betul and sebarkan itu dah blh jatuh fitnah. Reputz reputz mereput lah ko semua ya
p.s. reputz and reporter lain ya |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorry ye lambat reply. Balik event sampai rumah terus siap2 nak ke jemputan kahwin pulak.
Siapa yg tnya kat atas tadi.. ikut dari cerita tah mmg dia cakap kebetulan dia bawak lofa gi cafe..so bonus lah utk fans yg datang satu bas smlm. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kak_min replied at 15-1-2017 05:37 PM
Sorry ye lambat reply. Balik event sampai rumah terus siap2 nak ke jemputan kahwin pulak.
Siapa ...
I speku sbnrnya kalau tak de fans ramai tu, love nak lepak lama lg kot
Tapi mgkn sbb ramai, jadi terbatallah hasrat tu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kak_min replied at 15-1-2017 05:37 PM
Siapa ...
It's okay nanti pun boleh update kat sini. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patutla dressing lov santai jer...tapi tetap lawa..haishhh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Let me recap apa yg i ingat.
1) Time q&a dgn tah .. percaya tak cuma 4 or 5 org je yg tanya?
2) lawak bila tah ckp ooh tkde yg nk tnya, semua tunggu nak selfie je eh. Pun senyap. Tah ckp aik selfie pun taknak?
(I think 95% of the fans this time dah hampir pengsan terpegun dn sewaktu dgnnya)
3) bila emcee tnya tkde yg nak tnya soalan, kedengaran ada yg ckp malu.. tah ckp tkpe kalau malu nnt bole dtg stage bisik2 kat telinga I..
Pengsan berjemaah terusss.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4) ada one of the fans jwp q&a abt olicandy. Dpt mug and amik pic on stage. So bila acik ni dtg stage dia mcm excited. Mula2 hulur slm tp tah terus directed her to the camera. Tp acik tu tk putus asa. Bila nk turun stage dia hulur lagi and this time tah smbut huluran salam dia. Lepas tu acik tu ckp.. "ya allah lawa nya kau" tersipu2 tah smbil geleng kepala  |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|