CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: xyla73

[tvN/Netflix] Twenty Five Twenty One - Nam Joo Hyuk, Kim Tae Ri

[Copy link]
Post time 28-3-2022 12:24 AM From the mobile phone | Show all posts
xyla73 replied at 28-3-2022 12:16 AM
Itulah yg misterinya…maknanya tahun 2009 min chae dah umur 2-3 tahun…ke min chae tu anak angkat? ...

Calang2 atlet ada anak sendiri boleh maintain lg...
Tp yu rim la kesian..ptt la ms la time lawan tu belakangnya ada RUS..iols confused...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 28-3-2022 12:33 AM From the mobile phone | Show all posts
honeybee1802 replied at 28-3-2022 12:24 AM
Calang2 atlet ada anak sendiri boleh maintain lg...
Tp yu rim la kesian..ptt la ms la time lawan t ...

Yelah tak boleh nak salahkan dia kenapa dia buat keputusan camtu…tapi normal lah kalau kena kecam…ibarat mcm Datò LCW atau Lee Zii Jia tukar kerakyatan main utk S’pore…

iols still tak puas hati lagi ni…kenapa tajuk video tu ‘special connection between BYJ & NHD’?
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2022 01:41 AM From the mobile phone | Show all posts
ok.. kalo sad ending... adoi laa..
njh paling best berlakon dlm weightlifting apa ntah sbb dia mmg couple dgn lee sungkyung lps tu.
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2022 08:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Afie13 at 28-3-2022 08:19 AM
xyla73 replied at 28-3-2022 12:16 AM
Itulah yg misterinya…maknanya tahun 2009 min chae dah umur 2-3 tahun…ke min chae tu anak angkat? ...


I dah x tahu nak ckp apa lepas tgk ending episod semalam cepatlah hari sabtu sbb i nak tengok ending je skrg ni

Skrg ni hee do kahwin tahun 2009 n umur min chae 15 so masa kawin tu min chae dah 3 tahun. Sama ada min chae tu mmg anak hee do drp perkahwinan lama/tanpa kahwin atau min chae tu cuma anak angkat
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2022 08:21 AM | Show all posts
episod 14 sangat laaa...sedih...bab yurim satu hal...tp bab bakedo ni yang paling....huhuhuhu..awal2 tunjuk thn 2009 tu siap ckp lama x jmpa...siap mata bergenang...apakaahhh....pastu endingnya..ckp congrats dgn perkahwinan....andweeee...!!!

tolong la tvn..kalau diorg tak endup together tolong la bagi reunion kat diorg ber5
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2022 08:27 AM | Show all posts
xyla73 replied at 27-3-2022 11:52 PM
What? Congratulations on your wedding? So memang karamlah kapal Baekdo ye…bila dah tau camni mesti  ...

huwaa...tulaa...kesian yijin kan,..tersepitt....antara kerja and personal....yurim tu mcm adik dia...tu yg dia sedih..masa dia ckp kat sunbae dia kan dia ckp...dia taknak tapi dia terpaksa....tapi hee do marah dia kan...ckp kalau pun kena wat report...tp jgn jadi yang pertamaaa...

adoi...apa la yang jadi pada baekdo ni....bertambah lagi misteri..dh epi14 pun xleh jangka lagi ending nya apaaaa....
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 28-3-2022 08:45 AM | Show all posts
Afie13 replied at 28-3-2022 08:17 AM
I dah x tahu nak ckp apa lepas tgk ending episod semalam  cepatlah hari sabtu sbb i ...

ye betul...i nak cepat2 sampai hari sabtu je...mau kemurungan 1 hari ni overthinking...
memang semalam kata ok kalau baekdo tak end up together tapi lepas tgk epi 14 ni macam tak ok pulak
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2022 09:37 AM | Show all posts
zehra2 replied at 28-3-2022 01:41 AM
ok.. kalo sad ending... adoi laa..
njh paling best berlakon dlm weightlifting apa ntah sbb dia mmg c ...

i pun suka dia dalam bok joo...lebih kurang watak yi jin ni...tapi dalam startup sorryyy..hahhaha...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 28-3-2022 12:29 PM | Show all posts
ok mari kita buat calculation sekejap...
tahun 1998 - Hee Do umur 18
tahun 2000 - Hee Do umur 20
tahun 2021 - Hee Do umur 41, Min Chae umur 15
so Min Chae lahir tahun 2006, Hee Do umur 26

kalau tgk clip interview tu Hee Do masuk 3 tournaments & menang gold medal...yg kat Prague tu xde mention tahun berapa tapi i just make assumption based on jarak masa antara tournament kat Madrid & San Francisco...macam soalan maths budak2 sekolah rendah pulak
Madrid 2001 - Hee Do umur 21
Prague 2005 - Hee Do umur 25
San Francisco 2009 - Hee Do umur 29

so either Min Chae tu anak angkat ataupun Hee Do dapat Min Chae sebelum dia kahwin...tapi agak tak masuk akal pulak kalau she got pregnant masa dia tengah aktif fencing and at her peak of her performance...rasa macam out of her character...
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2022 03:51 PM | Show all posts
lynn_dmm replied at 21-3-2022 09:23 AM
tula..betul-betul nekat seungwan ni...iols tak sangka dia sampai nak berenti sekolah....sedihh utk ...

ingatkan kalau mak dia datang dengan perangai eksyen mcm tu .. sekolah akan droplah kes .. tapi hampa
Guru besar pun jenis tak strict.. hilang pelajar terbaik .
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-3-2022 05:39 PM | Show all posts
cer korang dengar betul2 part ni...depa kata ada suara budak panggil appa kalau dengar guna max volume...teori terbaru YJ & HD sebenarnya dah kahwin tapi kena rahsiakan dari umum sebab xnak terpalit dgn konflik reporter & atlit ni...
tapi still x blh nak explain kenapa min chae x kenal yg mana satu yi jin dlm gambar hee do tu...



Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2022 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
xyla73 replied at 28-3-2022 05:39 PM
cer korang dengar betul2 part ni...depa kata ada suara budak panggil appa kalau dengar guna max volu ...

yi jin mati. kan?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-3-2022 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts

sorry pada iols teori yi jin mati ni yg paling ridiculous antara byk2 teori tu...tahun 2009 elok je dia ada lagi...n even dlm tahun 2021 mak Heedo cakap ada jumpa dia...

actually dlm video tu depa kata ada dengar suara budak kecik panggil appa..so netizen  buat kesimpulan yg panggil appa tu min chae yg mungkin ada kat situ sekali dgn yijin...tapi disebabkan takut ada konflik atau skandal yg menjejaskan nama baik yi jin & hee do, diorg x pernah reveal yg diorg sebenarnya dah kahwin...yi jin pura2 wish hee do tapi sebenarnya dialah suami hee do...ha camtulah lebih kurang teori terbaru yg berlegar2 kat medsos...

actually teori ni pun ada loop holenya jugak...teori yg paling masuk akal diorg just break up & bawak haluan masing2...cuma support each other dari kejauhan je...sebab memang realitinya tak semestinya cinta berakhir dgn perkahwinan...sebab yi jin & hee do masing2 ada impian yg diorg nak kejar...yi jin sekarang mungkin dah jadi nama besar dlm bidang penyiaran mcm mak heedo & heedo memang dah kahwin dgn seseorang nama kim...so that's why diorg dah mcm x keep in touch...xtaulah kalau tiba2 ada major plot twist kat finale nanti...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2022 05:47 AM From the mobile phone | Show all posts
xyla73 replied at 28-3-2022 06:44 PM
sorry pada iols teori yi jin mati ni yg paling ridiculous antara byk2 teori tu...tahun 2009 elok j ...

ya lah kalo mmg tk berjodoh..
tp kalo terpisah sbb yi jin mati..


tk tau lah nk kata apa lg .. uwaaaaaaa

Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2022 08:36 AM | Show all posts
Edited by DyBBora2 at 29-3-2022 08:38 AM

Siyesss arrr... meols terjebak tgk citer ni sbb ushar2 byk komen kat thread nih...hahhahaha. Menaikkan smgt betoi meols straight layan dr ep 1 - 12. Mlm td br abis ep 13-14

meols sempat backlog sikit2 ja apa uols soksek2 smp page 14 ni tp meols nk speku gak...ntah2 min chae tu sbnrnya anak yu rim kot... Ada possibility x yi jin totally lost cntct dgn yu rim & hee do. So, heols congratz hee do sbb tau hee do dh ada anak thn 2009 tu tp sbnrnya x tau tu anak yu rim yg sheols jaga. Min chae pon x tau yg hee do tu bkn mak kandung sheols...hahhaha seronok lak meols speku..sori gais..

yg pasti selain nk tau knp hee do mcm hilang ingatan psl trip ke beach tu, sapa bapak min chae ni... meols tertunggu2 sapa pgg watak yi jin versi tua ni sbb mak hee do ada terserempak dgn yi jin kan.... ke tu just imagination mak hee do je

tggl lg 2 ep je..x sabar lak
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2022 10:07 AM | Show all posts
iols mmg menharapkan minchae tu anak angkat or anak yurim yang hee do bela..

teori yg berlegar baru ni mmg mengharap diorg kawin senyap2 demi karier masing2...

cuma tolong la bg reunion kat diorg berlimaaa...iols harap tu jeee...baekdo happy ending tu 50-50 dahh...

tak sabarrrr sabtu ahad!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-3-2022 10:09 AM | Show all posts
xyla73 replied at 28-3-2022 12:29 PM
ok mari kita buat calculation sekejap...
tahun 1998 - Hee Do umur 18
tahun 2000 - Hee Do umur 20

kalau ikut time line ni mmg mcm tak mungkin je hee do pregnant sbb dia ada tournament....and all tournaments dia menang gold kan...so sure la preparation sume coach takkan bagi pregnant....haihh...ntah la kan...

tapi part video interview yg sore appa tu mmg iols dengar...lagi la mcm2 teori timbul
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-3-2022 11:48 AM | Show all posts
lynn_dmm replied at 29-3-2022 10:07 AM
iols mmg menharapkan minchae tu anak angkat or anak yurim yang hee do bela..

teori yg berlegar baru ...

pasal diorg yg lain2 tu...iols speku gini...
1) yi jin - no longer a reporter sebab bila min chae search nama dia, cuma ada artikel sampai tahun 2009...tapi hee do punya artikel ada sampai the most recent...rasanya sebab ni ada yg speku yi jin mati...tapi takde artikel pasal dia tak bermakna dia dah mati...it could be akhirnya dia dpt kejar impian kerja kat NASA...
2) yu rim - stay kat Russia & jadi coach kat sana
3) ji woong - ada bisnes sendiri & once in a while jumpa yu rim kat Russia....ataupun dia migrate ke Russia sekali dgn yu rim...
4) seung wan - human right activist


sedih tgk part yu rim & ji woong tu...their first kiss is also the farewell kiss...nampak ji woong memang bersungguh2 kat yu rim...

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-3-2022 11:53 AM | Show all posts
DyBBora2 replied at 29-3-2022 08:36 AM
Siyesss arrr... meols terjebak tgk citer ni sbb ushar2 byk komen kat thread nih...hahhahaha. Menaikk ...

takpe speku je apa2 pun...just utk seronok2 sementara tunggu finale
the more the merrier...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-3-2022 01:53 PM | Show all posts

teori yg ni make sense...pasal  yi jin tukar nama guna surname mak dia sebab xnak keturunan dia mewarisi ayah dia punya bankruptcy....xpe kita sentiasa pikir positif
https://www.reddit.com/r/KDRAMA/comments/tpfvu1/twentyfive_twentyone_episode_14/i2gc9lu/?utm_medium=android_app&utm_source=share&context=3
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

29-9-2024 12:31 PM GMT+8 , Processed in 0.148369 second(s), 28 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list