CariDotMy

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: maxim

AC Mizal : Pembongkaran Bisnes MLM ACK Season 7

[Copy link]
Post time 27-12-2010 05:00 PM | Show all posts
kijer la kakak .. now u kat singapore lagi?? lor hai .. mek sam teringin nak p main salji  ...
samshik Post at 27-12-2010 16:47

Bagus lah kerja, dok umah nak wat apa kan? Nxt yr jom ikut akak g NY main salji. Kat pohon mangga ada semut jer
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-12-2010 05:16 PM | Show all posts
Well it was only my wallet yg depa kebas. Ni nak beli wallet pun velum Ada mood. 1st time I was  ...
minahsaudi Post at 27-12-2010 16:55

betul.. i thot spore is safe, tu yg terkejut kena pick pocket plak...  alhamdulillah my trip aritu went smoothly... sakit tapak kaki & poket aje.... so next time we must be extra careful lah... tak kira kat mana.... peringatan utk diriku juaaa..... thanks for sharing kak min...
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:17 PM | Show all posts
Well it was only my wallet yg depa kebas. Ni nak beli wallet pun velum Ada mood. 1st time I was  ...

mek sam pun nangis simpati .. and also nangis sebab dengaq brand henbeg tu lorrr!!!  huwaaaaaa.. takper kak min .. mai mesia kiter p pavilion naaa.. mek bawak akak jalan2 .. dun worry .. saner tak dak kedai kain!! hehe
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:19 PM | Show all posts
Bagus lah kerja, dok umah nak wat apa kan? Nxt yr jom ikut akak g NY main salji. Kat pohon mangg ...
minahsaudi Post at 27-12-2010 17:00

ha.. ni yang nak kena kumpul duit nieeeee!!! macam berminat jer!!!! hehehe.. nanti bagi mek sampai brunei dulu .. tunaikan janji kat baraka.. sian hari tu tak leh nak teman die tengok wayang ..
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:23 PM | Show all posts

Alahai kak min..cian dia...simpati ngan kak min..dah la hubby tak sihat..pastu kena dgn pencopek..tapi dari cite akak, mcm ada ada group atau sindiket yg dah biasa buat kerja2 camni dan target tempat2 camtu je....lepas ni mana2 nak gi pun kena hati-hati lah Kak...kadang kita tak jangka bleh jadi benda-benda camni....

mmg hilang mood kan bila jadi mcm ni...   lina pun ilang mood nak holiday...anak masuk spital( dah keluar kelmarin)...tapi la ni...blur nak gi mana...coz semua tiket dan hotel yg ditempah dah cancel gara2 anak masuk spital....   haritu plan berhari2 baik punya dari kyushu menyusur sampai ke hokkaido..patah balik ke bawah..kira round satu jepun...nampak gaya....lom ada rezeki lagi...skg..tercanguk2 cari tiket nak jalan...rata2 semua mahal..maklumlah Xmas +tahun baru......    yg murah pun..taiwan...mcm tak menarik jek time2 winter gi taiwan....

apa kes AC....anugerah lom lagi...biz slow dah ke....ada khabar ac akan aktif kat astro semula ?
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:26 PM | Show all posts
kijer la kakak .. now u kat singapore lagi?? lor hai .. mek sam teringin nak p main salji  ...
samshik Post at 27-12-2010 16:47

lina tau kalau mek kerja....ada alert kat email...hahaah...meriah..dan ceria hari2...maceh mek....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-12-2010 05:28 PM | Show all posts
Reply 523# samshik

kedai kain tarak..kedai beg ada kan ? kan ?  hangus lagi wallet kak min........
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:31 PM | Show all posts
lina tau kalau mek kerja....ada alert kat email...hahaah...meriah..dan ceria hari2...maceh  ...
linamys Post at 27-12-2010 17:26

hm .. sebab tu mek cakap jangan terkejut kalu mek dah start kebabor email lina.. kan dah hazab nak membaca
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-12-2010 05:31 PM | Show all posts
Reply  samshik

kedai kain tarak..kedai beg ada kan ? kan ?  hangus lagi wallet kak min.. ...
linamys Post at 27-12-2010 17:28

tak hangus la .. terbakar siket jer.. hehe
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:33 PM | Show all posts
hm .. sebab tu mek cakap jangan terkejut kalu mek dah start kebabor email lina.. kan dah h ...
samshik Post at 27-12-2010 17:31

seronok baca..kira ringkasan dari forum gossip...tak yah susah belek benang kat sini satu persatu..  
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:34 PM | Show all posts
betul.. i thot spore is safe, tu yg terkejut kena pick pocket plak...  alhamdulillah my trip ari ...
emera Post at 27-12-2010 17:16

Semalam masa kat police stn bukan akak sorang jer yg kena pick pocket but fews hah.  Sumer foreigners tau! Msians ler yg ramai. Spore is no longer safe lah, their crime rates has risen.  Times must be really bad now.  Economy merudum so criminal activities on d rise! Tarnish lah image bersih spore!

Yes it is good for us to warn others cos it cud happen to anyone. Dulu akak pernah tertinggal my handbag kat toilet when I realized cepat2 I returned but y handbag was gone. Terus g kat lost n found n saw an old couple antor bag kat situ.  Tis was in england lah, kalo kat msia jgn harap lah!

Might as well say baibai to d handbag
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:34 PM | Show all posts
seronok baca..kira ringkasan dari forum gossip...tak yah susah belek benang kat sini satu  ...
linamys Post at 27-12-2010 17:33

hapdate baekk punyer lorrr
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:49 PM | Show all posts
Post Last Edit by minahsaudi at 27-12-2010 17:57
Alahai kak min..cian dia...simpati ngan kak min..dah la hubby tak sihat..pastu kena dgn pe ...
linamys Post at 27-12-2010 17:23

Hai Lina. Tulah Ada baca yr kid hospitalized. Sian dia n u too. Hope dah bertambah sihat.  Yes last mins holiday mmg difficult to get n very expensive nak2 year end.  Akak pun last mins dpt tics 2 spore jer.  Tics pulak mahal siot n hotel jgn citer lah. We managed to get room at grand hyattn will stay here until 2/1/2011. Nak bawak my daughter to universal studio tics sumer sold out even their VIP tics smpi after 2/1/2011. Peoples r paying over 220 sing dollars per person VIP tics n tt too sold out.

By hook or by crook we will have to get d tics or else my girl will blow hot fire to us.  

U knw Lina perhaps nxt time u hv better luck. Budak2 pun dah lebih besor n mature pun. G camping jer lah or go somewhere closer where u all boleh balik hari
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 05:55 PM | Show all posts
Reply  samshik

kedai kain tarak..kedai beg ada kan ? kan ?  hangus lagi wallet kak min.. ...
linamys Post at 27-12-2010 17:28

Skang wallet pun tarak so tak hangus duit. Seb bek sempat beli sketchers sandal n shape up.  Cuma tengah pk antara prada, miu miu n bottega venetta handbag jer yg mana satu nak beli when I was pick pocketed.

M waiting for my hubby to buy me a wallet dulu. Kedai kain akak tak lalu pun
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 07:24 PM | Show all posts
Post Last Edit by linamys at 27-12-2010 19:31
Hai Lina. Tulah Ada baca yr kid hospitalized. Sian dia n u too. Hope dah bertambah sihat.  Yes l ...
minahsaudi Post at 27-12-2010 17:49

tq kak min...Alhamdulillah..dah sihat sepenuhnya..

camping apa kak sesejuk beku ni....utk trip camping...lina dah balun camping kat campsite2  dikepulauan jepun ni...cover seluruh shikoku-2009 dan kyushu-2004...syok camping kat sini....sambil main bunga api(hanabi), bbq...area hutan,  pantai..jeti..tasik..pun ada....merasa juga lah.. semua tu buat masa summer..aktiviti terhad skit..time tu ank kecil lg..

kak min...mai sini la....usj sini pun ok per...

lina kalau boleh nak keluar dari daerah ni....  bosan la sini....nak gi yg terdekat...busan/seoul la...paling best dan murah..tapi perang2 la plak....kalau takde perang2 ni..mmg hala situ je la ...balik hari ...fukuoka la pilihan menarik yg terdekat...

akhir thn tiket mahal..time org jepun gi bawa family melancong dalam / luar negara...cuti seminggu ++
alamak..dah kelaut dah borak ni....
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2010 09:27 AM | Show all posts
pagi tadi terdengar ringkasan berita pasal peringatan terhadap MLM nih..
kat radio negeri
dengan pesanan jgn la mengorbankan simpanan/ASB/KWSP etc hanya kerana nak kaya segera ..

nampaknya ada langkah positif..maybe dlm paper ada kot benda nih..nak kena cari nih..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 28-12-2010 10:37 AM | Show all posts
pagi tadi terdengar ringkasan berita pasal peringatan terhadap MLM nih..
kat radio negeri
dengan  ...
tigerads Post at 28-12-2010 09:27

yes yes..berita hepi nih..x sia sia usaha gigih forumers CARI nih nih..gigih tau mencari sumber..melawan hujah
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2010 11:51 AM | Show all posts
Semalam masa kat police stn bukan akak sorang jer yg kena pick pocket but fews hah.  Sumer forei ...
minahsaudi Post at 27-12-2010 17:34

dun woory .. normally bank leh buat kedit kad in 24 hrs .. cimb leh buat in 1 jam maaa... try la tanyer
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2010 11:52 AM | Show all posts
tq kak min...Alhamdulillah..dah sihat sepenuhnya..

camping apa kak sesejuk ...
linamys Post at 27-12-2010 19:24

mek sam nak p jugak laaaa
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2010 11:53 AM | Show all posts
Hai Lina. Tulah Ada baca yr kid hospitalized. Sian dia n u too. Hope dah bertambah sihat.  Yes l ...
minahsaudi Post at 27-12-2010 17:49

tetiba raser nak jumpe kak min kat singapore .. balik tido jb lorrr
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-11-2024 10:36 AM GMT+8 , Processed in 0.285159 second(s), 30 queries , Gzip On, Redis On.