CariDotMy

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: irisismail

All About Nora Danish Versi 9....Jemput masuk!!!

Close [Copy link]
Post time 20-6-2014 12:31 AM From the mobile phone | Show all posts
mohdael posted on 20-6-2014 12:09 AM
Fake kan benci lofa...since lofa dh tag pic ND kt ig sheols smbil puji2 gitu...haruslah ND jd musuhn ...

Kaaannn...iollss mcm dah agak hokeh gamba ND & lofa (sila rujuk avvy iollss )berserta caption akan buat someone berasap

missfake kan  sape2 yg ala2 buat baik ngan lofa dia akan cop di dahi org tu team lofa...then dia akan sedaya upaya boikot or menjauhi org tu.

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 20-6-2014 12:34 AM | Show all posts
@LDP

danishnadya He he he #justforfun #worldwelivein #sadbuttrue ️ 26min   riena44 Hahahahaha!! Epic!  26min   nfyfa Yess 24min   babyaffyapplemint  24min   intansuriapulantiga LoL... 23min   farisyaazlin Epic! Hahahahahaha! 23min   azzahaflah Saya pilih E kot.. Sbb baru best ngumpat blakang blakang... Hahahahaha..@danishnadya 23min   surento F) solat 22min   loviana81 Bahagia kan 22min   1stopbeautycare Deep. 22min   miss_fazira Hahahaha 21min   riena44 @azzahaflah hahaha kan babe! Guna cara old skool! Lagi best! Kekekeke..  21min   azzahaflah Kannnn.. Baru lah cam cik kiah and cik bedah... Insta insta ni.. Mcm perli perli ok lah.. But kadang2 bukan sume org faham.. Hahahaha @riena44   Read more at http://web.stagram.com/p/7463674 ... 2ItZuWW3wsA1bIB1.99
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
DARSITA posted on 19-6-2014 11:57 PM
Menyampah nya aku baca akan hal si DD ... dulu aku simpati sangat pada dia walau berkoyan koyan bebu ...

Wakakakaaaa...gelak sakan aii bace part makan nasik

Ha'ah laa...DD meroyan sbb x bleh makan nasik agaknye

Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:40 AM From the mobile phone | Show all posts
irisismail posted on 20-6-2014 12:34 AM
@LDP

Kahkahkahh...hahh ko ambik

Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:41 AM | Show all posts
adatlah ada masa orang puji, ada masa org tak suka. mungkin lepas ni nora  patut lebih hati-hati kalau nak upload atau repost apa-apa kat ig. kalau missfake tak suka nd, tak terkejut lah sbb nd nampak baik dgn lofa
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:44 AM From the mobile phone | Show all posts
xAthenax posted on 20-6-2014 12:39 AM
sapa masuk category ni? Jtm?

Ni kat ig sape plak??

Iollss calonkan the one & only JTM

Diturut rapat oleh DD...yeayy tepuk2 !!!

Colan2 lain tunggu malam esok, lusa & seterusnye plak

Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 20-6-2014 12:48 AM | Show all posts

bossned_ Awwwwwwe so cute mm have fun peeps... @noradanish saya rindu kamu... #neno ..... 3h   tuansnow Nk nnges baca caption nih. Cc @beatricebianus 3h   bluevelvet14 Sweettttt... @bossned_  3h   keflinawawi Xsabar tnggu question.. Cepat lerrr 3h   mustafia_mdmesawi @shaheizy_sam 3h   midaprims Cuteness overload ;) 3h   midaprims Cuteness overload ;) 3h   midaprims Cuteness overload ;) 3h   norbalqistina Awwwwww.... )))  3h   beatricebianus ND busy shooting kan po @tuansnow ..sabar @bossned_  3h   gorges_dress_murah Waah..meriah ny..best3 ;) 3h   fiezafz @noradanish jawab la @bossned_ rindu kamu... 3h   ashraf_faiz Kami tk sabar nk tunggu quiz @bossned_ Hu3 3h   sofiashams Comel sgt ni. Saba eh @bossned_ nnt nora balik  3h   eiyllashuief caption @bossned_ hehehe tsedak kita tngah mnum air..so sweet..inshallah bahagia till jannah amin 3h   fairuz_shapiee Comel je lu ni bro @bossned_ ... @noradanish saya rindu kamu.... awwww  3h   bossned_ Balik lambat @sofiashams ... ... 3h   luxuryauthentic_malaysia Hahaha nice caption boss 3h   luxuryauthentic_malaysia @bossned_ 3h   izal_1465 Bos @bossned_ mmg sweet...terbaekkk!!! 3h   jam_branded_free_postage Wahhhh 3h   waidajasman Ouch caption tu cute ! 3h   ieda_rozali Chief @bossned_ , kenapa terlalu manis? Me likeyyy! 3h   lyzh21 Alahaii manje n sweet  3h   baju_bawah_rm70 Manjenyaaa 3h   nina_brooks1 SHAHEIZY️ 3h   norulasyikin  3h   ainxnia too suweet bro! pengsann!  @bossned_ 3h   syifaarifin Abg @bossned_ syifa harap sgt dpt jawp kuiz tu nnty sbb teringin sesgt nk jmpa abg ngn kak @noradanish hope ada rezeki syifa.. Hehe bagi kuiz senang tau abg  3h   bossned_  ... Saya confident with nora... Sebab tu saya tak goyanh .. #growup   Read more at http://web.stagram.com/p/7462988 ... Df5HxgWCVm1Or8G4.99
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
xAthenax posted on 20-6-2014 12:22 AM
hagak2 uols uniqlo bayar dia brapa?
kan ada yang kata ND ni cikai
harap PS dan family beri dia m ...

Saper yg ckp mcm tuh memang kurang adab la jwbnya. Abih sebelum ND kawen ngan jejai, saper bg ND sekeluarga mkn? Kedai mkn yg acik Sally bukak dulu tuh, dr duit PS ngan TS ker? Igt si jejai tuh kaya sgt ke? She's earning good money since zaman iklan hotlink lg. Model iklan lg masyuk.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 20-6-2014 12:50 AM | Show all posts
Ned dah sindir ddkalkulator ahaks #growup
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:51 AM | Show all posts

noradanish   Lakonan semata mata. #makcunrayadispainuolls  44min

lakonan semata mata.....dalam maksud tu....
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:55 AM | Show all posts
shopfirsthere   Salam Nora, you should know your status as janda org ni mmg byk sgt negative perception. So hopefully awak sedar diri ye. Nak ke Rayqal ikut jejak awak? Holiday sne sini dgn gf dia, pegi club melepak (well i dunno if thats okay with you. Yelah modern mummy lah kata kan). I still remembered when Jejai kahwin dgn FS, you pegi umrah, then balik drpd umrah tu, you said konon nye you tknak dh berpakaian seksi, try to go with modest look after this. The thing is, i dun get why you being so hypocrite? Bila susah igt Tuhan, bila senang, n then dpt pulak bercinta dgn anak org kaya which is he also not sumthing that cannot be proud of. Kening terbelahnye, dgn minum nye, berkepit dgn prmpuannye. I know people can change. But from what I saw in your IG, he dragging you along to his lifestyle. You're a mother Nora. Please guide your son well. Nanti bila dia dh besar, he will said right onto your face, "You can do it so why can't I?" Remember, what you did will eventually give a big impact on his life. Jangan skrg awk suka hati holiday sne sini dgn lelaki yg awk sndiri tknak mengaku lg bf awk dkt dpn media (obviously you guys are seeing each other though) n one fine day, Rayqal did a lot of advanced thing than you did. Pls respect BeeKhan n don't her along with your innocence drama. Soo tired of your fakeness babe. You are a single mother just like her. Can't you emphaty with her? Hope you read this. Tq so much. 21min

sapa pulak yg meroyan ni?...
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:56 AM From the mobile phone | Show all posts
achik2009 posted on 20-6-2014 12:51 AM
noradanish   Lakonan semata mata. #makcunrayadispainuolls  44min

Harap nora danish tak terpegang tangan sam kat luar lakonan. Kan tak pesal2 ..... ;)
Reply

Use magic Report

Author| Post time 20-6-2014 12:59 AM | Show all posts

Bff Nora dah berbunyi haha

azzahaflah Hahahahaha 1d  
 lisasurihani_23 Hahahaha expression dia classic! 1d  
  aidil_87 Aku perhati je balik muka kau tu.   Read more at http://web.stagram.com/p/7453258 ... PHKpV15YvjHh5pGx.99[/url]
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 12:59 AM From the mobile phone | Show all posts
achik2009 posted on 20-6-2014 12:55 AM
shopfirsthere   Salam Nora, you should know your status as janda org ni mmg byk sgt negative percept ...

Cam ayat2 forum cari jerr hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 01:02 AM | Show all posts
noradanish   @shopfirstthere u kenal kami kerana apa yg u baca? Jadi diam lebih baik dari bercakap mcm orang pandai. Dont u dare masukkan nama anak i dalam hal ni. Mcm mana saya besarkan anak saya bukan masalah awak. 7min

noradanish   Yang perempuan yg awak mention. Baik sgt ke mereka? Awak kenal mereka personally? No kan. Saya lebih mengenali mereka baik dari kawan kawan saya atau saya sendiri mengenali mereka. Jadi better u just mind ur own business. Cukup baik la saya tak post quote atau kata kata kesat kutuk dan maki mereka dgn apa yg mereka buat. Ini ke cara orang berpelajaran ? Lebih baik cetek ilmu dari bijak tapi tiada akal. 4min

belum pernah lagi tgk Nora komen cenggini kat IG dia...agaknya mesti dia dah tertekan sgt kot?...
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 01:04 AM From the mobile phone | Show all posts
achik2009 posted on 19-6-2014 05:02 PM
noradanish   @shopfirstthere u kenal kami kerana apa yg u baca? Jadi diam lebih baik dari bercakap m ...

Ke ni betty yg jwb?
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 20-6-2014 01:10 AM From the mobile phone | Show all posts
irisismail posted on 20-6-2014 12:59 AM
Bff Nora dah berbunyi haha

azzahaflahHahahahaha1d  

Awat lisa pun ada kat ig bf nd?
Reply

Use magic Report

achik2009 posted on 20-6-2014 01:02 AM
noradanish   @shopfirstthere u kenal kami kerana apa yg u baca? Jadi diam lebih baik dari bercakap m ...

kalau dah memandai kata nora not good mom..sapa x sakit hati uols!!
Reply

Use magic Report

achik2009 posted on 20-6-2014 01:02 AM

ND bengang sbb minah yg komen nih mentioned nama Qal. Saja nak cr bahan. Apsal perlu kaitkan anak ND dlm hal nih?

Then salahkan Ned plak. Dok provoke ND, ujung2 komen sebut plak psl BK. Memang saja nak cr pasal lar.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2014 01:11 AM | Show all posts
aireen24 posted on 20-6-2014 01:04 AM
Ke ni betty yg jwb?

mcm pelik nora berbunyik..

tp tak salahkan die.. coz all this thingy ..was too MUCH already..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

10-1-2025 12:16 PM GMT+8 , Processed in 0.269422 second(s), 29 queries , Gzip On, Redis On.