CariDotMy

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: eyka

Memories Of Bali (So Ji Sub,Ha Ji Won,Jo In Sung) ~ INDEX PAGE 1 ~

[Copy link]
Post time 16-11-2005 08:48 AM | Show all posts
sedih ngan zai min semalam, kesian kat dia kan..
limau rasa shui jing dah rasa yg dia pun sukakan zai min, tapi terkeliru antara mereka..

tunang yg perasaan bagus! nak dua 2 sekali.. boleh jalan lah.
harap bab mlm nie, banyak kisah zai min ngan shiu jing..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 16-11-2005 10:05 AM | Show all posts
Originally posted by limau at 16-11-2005 08:48 AM
sedih ngan zai min semalam, kesian kat dia kan..
limau rasa shui jing dah rasa yg dia pun sukakan zai min, tapi terkeliru antara mereka..

tunang yg perasaan bagus! nak dua 2 sekali.. boleh ja ...

mulai episod semalam,mulalah episod sedih jae min.:cry::cry:
Reply

Use magic Report

Author| Post time 16-11-2005 10:10 AM | Show all posts
Originally posted by Hana_Hirokawa at 16-11-2005 07:13 AM

ff:Eyka ,tu avatar drama baru KNJ oppa ker..

tak... tu citer bulan 12 tahun lepas "TROPICAL NIGHT IN DECEMBER".. citer meleleh ayor mata sebaldi (pinjam ayat ko) :cak:
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 12:18 PM | Show all posts
alameks.... ade spoiler laks... isk.. isk.. isk..
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 12:17 PM | Show all posts
Originally posted by nmi at 16-11-2005 10:05 AM

yake?..:cry::cry:

limau kesian dengan dia tu, bila dia nagis rasa sedih sangat.tapi dia berpura pura tabah kan.

nasib baik dlm spring day dia dapat heroin akhirnya.happy sikit!:love:
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 12:22 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 16-11-2005 04:13 PM | Show all posts
tak pe , ada spolier pun limau nak tunggu & lihat sendiri..

jeje, jeng , jeng
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 05:11 PM | Show all posts
Originally posted by cloud9 at 16-11-2005 12:22 PM

ehh..apa salahnya bagi spoiler yg dah bagi hints pun melonggok direct indirect pun
ada relax arr..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 16-11-2005 05:13 PM | Show all posts
Originally posted by cloud9 at 16-11-2005 12:22 PM

ehh..apa salahnya bagi spoiler yg dah bagi hints pun melonggok direct indirect pun
ada relax arr..
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 07:34 PM | Show all posts
Originally posted by nmi at 16-11-2005 10:05 AM

dah start ye...sblm smpai umah shui jing, die senyum2 je....
sedih tgk die nangis smlm..:cry::cry: sian oppa...
pastu buat cm xberlaku ape2 bile msk office.....selalu wat camtu...

nk bgtau jugak, baru dpt baca ending....uwaa...sadisnya....
memories in bali ke tragedy in bali????:cry::cry:
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 08:40 PM | Show all posts
Originally posted by azwa85 at 16-11-2005 07:34 PM

dah start ye...sblm smpai umah shui jing, die senyum2 je....
sedih tgk die nangis smlm..:cry::cry: sian oppa...
pastu buat cm xberlaku ape2 bile msk office.....selalu wat camtu...

nk b ...

aderlah gak beberapa kali dier akan gembira tapi lepas gembira dier mesti akan menderita.itulah jae min.aderlah lagi part lagi sedih.mula2 iye2lah happy.senyum pun kiut jer,tapi lepas tue menangis.

kalau kat korea tajuk citer nie what happen in bali.
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 09:34 PM | Show all posts
Originally posted by nmi at 16-11-2005 08:40 PM

aderlah gak beberapa kali dier akan gembira tapi lepas gembira dier mesti akan menderita.itulah jae min.aderlah lagi part lagi sedih.mula2 iye2lah happy.senyum pun kiut jer,tapi lepas tue menan ...

scene avatar nmi belum lagi kan?
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 10:53 PM | Show all posts
Originally posted by nyunyiE at 15-11-2005 09:46 PM
Have seen the story. Ending very sad.They went back to Bali. And for all the wrong reason the hero thought that girl doesen't love him so he shot them both in the hotel.Then...shot himself at seasi ...

Tak expect pulak sad ending. Ingatkan Soo Jung & Jae Min dpt bersama. So final episode diaorg pergi ke Bali & time tu Jae Min tembak Soo Jung & Ren Xue. Hmmm...... kenapa pulak ending mcm tu pulak?
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 10:56 PM | Show all posts
Originally posted by limau at 16-11-2005 12:17 PM

yake?..:cry::cry:

limau kesian dengan dia tu, bila dia nagis rasa sedih sangat.tapi dia berpura pura tabah kan.

nasib baik dlm spring day dia dapat heroin akhirnya.happy sikit!:love:

Memang kesian tengok Jae Min. Dahlah abang dia tu jahat. Yg jadi pembantu dia tu pun tak suka kat Soo Jung. Masa dia marah Soo Jung tu seronok tengok Jae Min & Ren Xue ada kat belakang. Mestilah dia kena marah teruk Jae Min.
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2005 11:27 PM | Show all posts
Nak tau, ada tak album lagu2 dr. drama "Memories in Bali" ni? Kalau ada nak beli sebab kesemua lagu2 dia sedap. Thanks.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2005 07:16 AM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 16-11-2005 11:27 PM
Nak tau, ada tak album lagu2 dr. drama "Memories in Bali" ni? Kalau ada nak beli sebab kesemua lagu2 dia sedap. Thanks.

:dia:Ko Down load kat sini yg Isabel dah postkan cube ler selak2 skit okeh...kalau nak yg mp3 beli aje kat S&M ..

http://forum.cari.com.my/viewthr ... &extra=page%3D2
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 17-11-2005 07:20 AM | Show all posts
Originally posted by eyka at 16-11-2005 10:10 AM

tak... tu citer bulan 12 tahun lepas "TROPICAL NIGHT IN DECEMBER".. citer meleleh ayor mata sebaldi (pinjam ayat ko) :cak:

:lol alamak aiii citer tahap baldi ker wakaakak tak mo tgk ler kang bengkak mato...

:cak:suke plak tgk KIW cari si Soo Jong smlm ...KIW tu npk ade suke skit kat Soo Jong tapi cam diselubungi dendam dan marah kat Jae MIn n Yong Joo, tu nampak cam cinta dia kat Soo Joong cam tak ikhlas sampai ler akhir...
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2005 08:24 AM | Show all posts
Originally posted by Hana_Hirokawa at 17-11-2005 07:20 AM

:lol alamak aiii citer tahap baldi ker wakaakak tak mo tgk ler kang bengkak mato...

:cak:suke plak tgk KIW cari si Soo Jong smlm ...KIW tu npk ade suke skit kat Soo Jong tapi cam diselubungi ...

in wook ni rasanye agak lembab sket... dia x reti nak express cinta dia pd soo jung... yg dia tau, nak fight dgn jae min jek.. agak jelah...
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2005 08:51 AM | Show all posts
kesian kat shui jing semalam, mak zai min memang giler! sama je dengan tunang perasaan tu.hubungan shui jing ngan ren ru & zai min memang pelik. :stp:

sebab zai min & ren ru tahu shui jing macam berkongsi kasih dengan mereka.tapi dua dua pun buat tak tahu sebab diorang betul betul cintakan shui jing, so buat tak kisah je. walaupun mereka berdua rasa sedih sangat... jadi keputusan adalah di tangan shui jing.

drama nie best sesangat, walaupun limau dah tahu ending dia cam mana.sedih betul part shui jing nagis.harap mlm nie ada parrt yg happy sikit buat zai min.;)

[ Last edited by limau at 17-11-2005 08:53 AM ]
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2005 09:07 AM | Show all posts
cam ne aku nak kategorikan drama nie...wlauapon heroin dia cam tuh tapi tetap nak tgk juga....agaknya kita aja yg agak macam2 diorang tuh sebenarnya tak de perasaan tak pon masih keliru dengan perasaan masing2....terutama soo jung bila tgk jae min amik berat nak jae min....bila jae min wat tak hirau nakkan  in wok tuh....memang complicated hubungan diorang nie...pening kepala kelau pk dah la sekarang aku asyik ngantuk aja...citer slow main lambat ayak....

tapi satu aja yg menarik citer nie dapat ubah  pandangan aku tentang JIS....comerr kiutnye...skenya tgk dia bila dia sedih...marah2...kecoh2..

kelaka tgk dia masa kat rumah dia ...masa mak dian ngan tunang dia aja...cepat2 aja nak lepaskandiri dari diorang...patu cepat2 tukar baju....sempat lg zipkan seluar kat luar tp x perasan soo joon dah ada kat dalam umah

tapi kalau aku ada kat tempat soo jung masa tuh mesti aku takut dan sedih giler..kene belasah...apa yg dihajati tak dapat...pastu kene kutuk kene perli2...ayak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-11-2024 03:47 PM GMT+8 , Processed in 0.053425 second(s), 27 queries , Gzip On, Redis On.