CariDotMy

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: eyka

Memories Of Bali (So Ji Sub,Ha Ji Won,Jo In Sung) ~ INDEX PAGE 1 ~

[Copy link]
Post time 19-11-2005 11:20 PM | Show all posts
Originally posted by nmi at 18/11/05 08:59 AM

smalam jae min mabuk.dier cal,call soo jung takder org angkat.then dier naik teksi gie rumah soo jung.dier t-do kat dpn rumah soo jung.soo jung ngan in wook plak gie kedai.balik dari kedai tern ...

thanks nmi..

Originally posted by nmi at 18/11/05 08:59 AM
in wook dukung jae min masuk rumah dier.

lor dukung ke?? isk.. awat la tak tengok.. haih..

[ Last edited by DaoMing_Si at 19-11-2005 11:22 PM ]
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 20-11-2005 02:02 AM | Show all posts
Originally posted by DaoMing_Si at 19-11-2005 11:14 PM

tu la.. sian kat ren xu.. tapi dier tue menyakitkan atie la.. suke shui jing tue cakap jela.. nie macam ego smacam.. nyampah aku.. tapi suke gak kat ren xu tue..

:love: Ren Xu :love:

Ren Xu tu mcm pelakon Jepun. Agaknya mesti ada kacukan Jepun. Yalah menyampah tengok dia. Suka kat Soo Jung tapi ego sgt. Bila dpt tau Jae Min tu suka betul2 kat Soo Jung, dia cemburu pulak. Kata tak nak jumpa tunang Jae Min tapi bila dia call jumpa jugak sebab sakit hati kat Soo Jung.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 12:57 PM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 20/11/05 02:02 AM

Ren Xu tu mcm pelakon Jepun. Agaknya mesti ada kacukan Jepun. Yalah menyampah tengok dia. Suka kat Soo Jung tapi ego sgt. Bila dpt tau Jae Min tu suka betul2 kat Soo Jung, dia cemburu pulak. Ka ...

tu la pasal.. nyampah giler.. tapi suker.. huhu.. nyampah tunang jae min tue.. nak kaco ren xu agi buat per.. udah2la tue.. nyibuk je..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 01:56 PM | Show all posts
Originally posted by DaoMing_Si at 20-11-2005 12:57 PM

tu la pasal.. nyampah giler.. tapi suker.. huhu.. nyampah tunang jae min tue.. nak kaco ren xu agi buat per.. udah2la tue.. nyibuk je..

Mcm tak ada lelaki lain kat Korea kot. Won Bin ada, siapa lagi - yg berlakon jadi anak saudara hero dlm drama "Lovers in Paris" pun ada. Ni tak, nak kedua2nya sekali ie. Jae Min & Ren Xu. Ren Xu memang handsome tapi Jae Min tu cute je. Nampak nakal, tu yg buat dia attractive sgt. Soo Jung tu nampak innocent je. Kesian tengok dia sebab keadaan hidup yg serba kekurangan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 01:57 PM | Show all posts
BTW, tunang Jae Min pun cantik. Cuma dia tu mcm perempuan gatal je sebab nak rebut perhatian Jae Min & Ren Xu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 02:33 PM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 20-11-2005 01:56 PM

Mcm tak ada lelaki lain kat Korea kot. Won Bin ada, siapa lagi - yg berlakon jadi anak saudara hero dlm drama "Lovers in Paris" pun ada. Ni tak, nak kedua2nya sekali ie. Jae Min & ...

kalo ada won bin & LDG dlm cite ni... bukanlah memories of bali... ehehehe....
ni ayat penulis cite ni... :cak:
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 20-11-2005 02:37 PM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 19-11-2005 06:48 PM

Dah tau dah bila tengok sekali lagi scene mlm tadi. Ren Xu pulak mcm kecik hati & marah sebab dia dah beli hp utk Soo Jung jugak. Lepas tu dia nak bagi kat emak dia hp tu. Kesian bila dia c ...

aku pun musykil masa in wook wat dunno dgn soo jung masa dia tgh angkat kotak tu... dia malu ke atau dia tgh bengang dgn soo jung masa tu... :stp::stp::stp:

tp kalo aku jd soo jung... mau aku xkan betegor sape dh dgn lelaki jenis camtu... dlm hati aku mesti bedetik camni "ape ko ingat ko bagus sgt!!!" ehehe.... sian kat soo jung masa ni...
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 03:23 PM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 20/11/05 01:56 PM

Mcm tak ada lelaki lain kat Korea kot. Won Bin ada, siapa lagi - yg berlakon jadi anak saudara hero dlm drama "Lovers in Paris" pun ada. Ni tak, nak kedua2nya sekali ie. Jae Min & ...

uiks.. kalau ader dua orang tue.. empat2 orang tue la plak yang dier nak.. dier tue kan perasan semua orang suker kat dier.. nyampah aku..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 20-11-2005 03:24 PM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 20/11/05 01:57 PM
BTW, tunang Jae Min pun cantik. Cuma dia tu mcm perempuan gatal je sebab nak rebut perhatian Jae Min & Ren Xu.

bagi aku dier tue not bad gak la.. tapi dier nyer rambut kelaka arr.. semacam je aku tengok..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 03:26 PM | Show all posts
Originally posted by cloud9 at 20/11/05 02:37 PM

aku pun musykil masa in wook wat dunno dgn soo jung masa dia tgh angkat kotak tu... dia malu ke atau dia tgh bengang dgn soo jung masa tu...

tp kalo aku jd soo jung... mau aku xkan betegor sape dh dgn lelaki jenis camtu... dlm hati aku mesti bedetik camni "ape ko ingat ko bagus sgt!!!" ehehe.... sian kat soo jung masa ni...

aku tak kesian kat dier time nie.. aku kesian kat soo jung time dier kuar dari bilik hotel jae min pastu terserempak dengan in wook tapi in wook menonong je blah.. meraung kat situ gak pompuan tue dibuat nyer.. ego betul si in wook nie.. haih..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 07:06 PM | Show all posts
Originally posted by DaoMing_Si at 20-11-2005 03:26 PM

aku tak kesian kat dier time nie.. aku kesian kat soo jung time dier kuar dari bilik hotel jae min pastu terserempak dengan in wook tapi in wook menonong je blah.. meraung kat situ gak pompuan  ...

hehehe...

kesian aku sket jek kalo nak dibandingkan dgn rasa konpius aku kat soo jung ni...
minah lalang le katakan.... ehehehe....
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 08:58 PM | Show all posts
Originally posted by eyka at 18-11-2005 09:45 AM
saper tak suka dibelikan hp camtu.. yg latest lak... time soo jung tgk keliling pastu tersenyum2 tgk hp tu klakar.. pastu tiba2 jer tepon berdering jae min yg tepon... cute jer muka jae min mengena ...

sapa tak suka dpt hp canggih,dah tue bil tak yah bayar plak tue.free jer.kalau aku pun aku suka.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 08:58 PM | Show all posts
Originally posted by limau at 18-11-2005 12:09 PM
korang perasaan tak?
kalau drama korea part kiss cepat je tv cut,
tapi kalau filem org putih tak pun cut? menyampah aku!

aah.bias.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 09:00 PM | Show all posts
Originally posted by cloud9 at 18-11-2005 10:06 PM

rasanye jae min x beli pon hp tu... dpt free.. walaupun dia berniat nak beli...

die rbelilah.nampak dier kluarkan duit.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 09:01 PM | Show all posts
Originally posted by DaoMing_Si at 19-11-2005 11:20 PM

thanks nmi..

lor dukung ke?? isk.. awat la tak tengok.. haih..

in wook memang kaki dukung org dlm citer nie.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 09:02 PM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 20-11-2005 01:57 PM

sedara aku ckp young joo lagi lawa dari soo jung.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 20-11-2005 09:41 PM | Show all posts
Originally posted by nmi at 20-11-2005 09:00 PM

die rbelilah.nampak dier kluarkan duit.

ooo... yeke... aku pun x sure...
sbb masa mi hee ckp kat in wook yg jae min bg hp kat soo jung (scene masa in wook nak bg hp kat soo jung dpn umah diorg), cepat2 soo jung kata yg hp tu jae min dpt percuma... kalo x silap aku la..
yg pasti... hp tu lawa la.. teringin nak guna hp camtu... tp so far x penah jumpe lg kat sini..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 11:23 PM | Show all posts
Originally posted by cloud9 at 20-11-2005 09:41 PM

ooo... yeke... aku pun x sure...
sbb masa mi hee ckp kat in wook yg jae min bg hp kat soo jung (scene masa in wook nak bg hp kat soo jung dpn umah diorg), cepat2 soo jung kata yg hp tu jae min ...

soo jung nak kaber linelah tue.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2005 12:13 AM | Show all posts
Originally posted by nmi at 20-11-2005 09:02 PM

sedara aku ckp young joo lagi lawa dari soo jung.

First time tengok muka Young Joo ni memang dia cantik. Kulit pulak licin & gebu ttp make-up dia tebal. Apa sekalipun dia memang cantik. Soo Jung ni sweet & cute w/p dia tak make-up sgt. Okaylah, dua2lah cantik.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2005 12:15 AM | Show all posts
Originally posted by cloud9 at 20-11-2005 02:33 PM

kalo ada won bin & LDG dlm cite ni... bukanlah memories of bali... ehehehe....
ni ayat penulis cite ni... :cak:

lol:lol Saja2 nak menyakat korang.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-11-2024 03:40 PM GMT+8 , Processed in 0.222320 second(s), 29 queries , Gzip On, Redis On.