|
PART 12: ALL ABOUT HIJABS (HOTDs, shawls, tudg awning, tudg bawal, inners etc)
[Copy link]
|
|
thread hijab jadi thread poplook...huhu
cikpinkaler Post at 30-5-2012 11:00 AM
Tu le pasal.. |
|
|
|
|
|
|
|
yg ni mmg menggoda JIWA!
mmg dh nk beli td. but i took a deep breath n skodeng blog lain.
...
iamalady Post at 29-5-2012 12:33
alamak! mmg tunggu2 bila dorang nak restock henley tunic tuuu
hopefully ada lagi stok |
|
|
|
|
|
|
|
a'ah, cute kan. tp x jelas dorang guna manik ke haper.
diorg gune manik...cun sgt...grammm yg turquoise tu...if de 2 layer utk tekoise lg best... |
|
|
|
|
|
|
|
Salam semua,
Baru hari ni masuk keje..semlm mc demam..huhu
Hari jumaat cuti cuci poket kt Jalan TAR..beli kain utk baju raya..semestinya kt jakel.. kul 10 lebh dh sampai kt jalan TAR.
Daun~me jupa dh kedai yg jual shasmeen tu..tpi masa pegi tgl x byk stok..klu yg design sakura dia bg RM80 sehelai, klu yg design mcm ika tu dia bg RM85..klu beli byk dia bg lg byk diskaun..
kedai aisyahscarf pun me pegi gak..mmg byk yg x perasan sbb xde signboard..betul sebelah kedai brooch ck rahim..tepi bangunan ssf je..msa me masuk kedai tu me main masuk je n terus tanya ni kedai aisyahscarf..nasib betul..tpi me x beli pape pun just tgk2 je..
akular Post at 15-5-2012 08:34 AM
Akular,
Min cari semlm x jumpe la plak. Let say if I berdiri depan SSF. Kanan I, kedai yg korean manik iron tuh. Kiri ade satu kedai. Sebelah kedai ni ade lorong ke arah belakang. So kedai Aisyah nie belah mana?
p/s: Best tol SSF now yek. Mcm2 ade. |
|
|
|
|
|
|
|
Btw, Min ade beli this kain Denim Lycra from Jaekl bidang 60 x 2 meter.
If nak buat shawl I just cut into half je ke? Then anta jait tepi? Camni je eh?
Any1 knows any tailor yg leh jait tepi area Jln TAR nie? |
|
|
|
|
|
|
|
Akular,
Min cari semlm x jumpe la plak. Let say if I berdiri depan SSF. Kanan I, kedai y ...
minidictionary Post at 30-5-2012 11:41
mmg mcm halimunan lah kedai aisyah. me pun pernah carik tp x jumpa. so weird sedangkan rasa2nya betul dh ikut instruction.i think dorang mmg kena letak signboard lah.
kalau sis berdiri depan SSF. lorong kecik sebelah kiri tu lah. lorong yg nk pg ke arah belakang.
pssttt.... SSF mmg bes some of their stuffs. tp pg raya last year mcm xda apa sgt. apa yg latest ek? |
|
|
|
|
|
|
|
Akular,
Min cari semlm x jumpe la plak. Let say if I berdiri depan SSF. Kanan I, kedai y ...
minidictionary Post at 30-5-2012 11:41 AM
Min,
X jupa ek..klu berdiri dpn SSF dia kedai sebelah kiri..kedai nya kecik je..sebelah kedai brooch ck rahim..deret kedai ni mmg ada 2, 3 kedai yg jual tdung..tapi kedai aisyahscraf betul sebelah kedai brooch ck rahim..cer tgk plan yg daun letak kt sini..kot2 leh paham.. |
|
|
|
|
|
|
|
mmg mcm halimunan lah kedai aisyah. me pun pernah carik tp x jumpa. so weird sedangkan rasa2nya ...
iamalady Post at 30-5-2012 12:04 PM
Halimunan ek? Hehe..mujur me pegi terus jupa.. |
|
|
|
|
|
|
|
waduhhhhhh.... menikam JIWA!gojesssssssssss...
iamalady Post at 30-5-2012 12:01 PM
Gojes!! Harga sama dgn shasmeen..byk dh sold out..tpi tgk mcm x berapa labuh le plak |
|
|
|
|
|
|
|
Halimunan ek? Hehe..mujur me pegi terus jupa..
akular Post at 30-5-2012 12:08
hahhhaa.... mmg weird lah sis. 2/3 kali cari x jumpa. but this time nk cari, i think better cari kedai brooch rahim tu dulu. |
|
|
|
|
|
|
|
Akular,
minidictionary Post at 30-5-2012 11:41
lupa nk tanya. jumpa x kedai jual shasmeen? |
|
|
|
|
|
|
|
Gojes!! Harga sama dgn shasmeen..byk dh sold out..tpi tgk mcm x berapa labuh le plak
akular Post at 30-5-2012 12:10
erkk.. baru td me bukak. NOW almost all dah sold out. hehehnowadays, mcm malas nk nk spend mahal2 for tudung.
shasmeen yg ada ni pun blom puas pakai. ehhehe |
|
|
|
|
|
|
|
mmg mcm halimunan lah kedai aisyah. me pun pernah carik tp x jumpa. so weird sedangkan rasa2nya betul dh ikut instruction.i think dorang mmg kena letak signboard lah.
kalau sis berdiri depan SSF. lorong kecik sebelah kiri tu lah. lorong yg nk pg ke arah belakang.
pssttt.... SSF mmg bes some of their stuffs. tp pg raya last year mcm xda apa sgt. apa yg latest ek?
iamalady Post at 30-5-2012 12:04 PM
Oh meaning blakang SSF nye lorong tu la yek. Patut la x jumpe.
p/s: Uiii SSF, ade jual serving dishes yg lawa, tempat cake, dah cam Ikea plak brg2 die. Comel2 on the Ground Floor brg2 nie. |
|
|
|
|
|
|
|
Min,
Min,
X jupa ek..klu berdiri dpn SSF dia kedai sebelah kiri..kedai nya kecik je..sebelah kedai brooch ck rahim..deret kedai ni mmg ada 2, 3 kedai yg jual tdung..tapi kedai aisyahscraf betul sebelah kedai brooch ck rahim..cer tgk plan yg daun letak kt sini..kot2 leh paham..
akular Post at 30-5-2012 12:07 PM
Meaning kene cari Kedai CK Rahim nie gak la dulu baru leh tau kedai Aisyah nie.
Takpe nnt next round Min gie jln again N try to snap photo. |
|
|
|
|
|
|
|
lupa nk tanya. jumpa x kedai jual shasmeen?
iamalady Post at 30-5-2012 12:17 PM
Aiseh nie mmg Min x cari sbb tak igt langsung.
Kedai Shasmeen nie tang mana plak? |
|
|
|
|
|
|
|
Aiseh nie mmg Min x cari sbb tak igt langsung.
Kedai Shasmeen nie tang mana plak?
minidictionary Post at 30-5-2012 01:23 PM
Kedai shasmeen ni deret aisyahscarf tepi mengadap jln besar.. |
|
|
|
|
|
|
|
Kedai shasmeen ni deret aisyahscarf tepi mengadap jln besar..
akular Post at 30-5-2012 01:26 PM
Jalan besar as in Jalan TAR ke? Xde name kedai ke?
Ke dia Aked Sutera tuh? |
|
|
|
|
|
|
|
Jalan besar as in Jalan TAR ke? Xde name kedai ke?
Ke dia Aked Sutera tuh?
minidictionary Post at 30-5-2012 01:29 PM
Jalan besar depan SSF..nk lebh jelas cuba sis selak page2 blkng ada daun tepek plan location aisyahscarf dan kedai jual shasmeen ni.. |
|
|
|
|
|
|
|
Jalan besar depan SSF..nk lebh jelas cuba sis selak page2 blkng ada daun tepek plan location aisyahscarf dan kedai jual shasmeen ni..
akular Post at 30-5-2012 01:32 PM
Ha okeh Daun ye yg update. Sbb tadi cari tak jumpe x sure sape yg update. Thanks sis! |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Wanita & Lelaki
|