JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
5626
View
79
Reply

Bosan Menjadi Manusia, Lelaki UK Memilih Jadi Kambing

[Copy link]

Author: CARI-LTS       Show all posts   Read mode

Post time 22-7-2016 05:25 PM | Show all posts
adoi, ada jugak manusia macam ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 05:47 PM | Show all posts
haishh.. macam2.. tuhan dah bagi akal nak jugak jadi tak berakal..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kahkah ni sakit jiwa dh ni. Pejadah ko kambing sampai pasang usus bagai. Gigh lak ko kan mengembek sana sini.
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 08:50 PM | Show all posts
kome yang duk gelak2 kat dia ni tau x bertapa gembiranya dia jadik kambing.....kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 08:51 PM | Show all posts
gigahertz replied at 22-7-2016 06:09 AM
Manusia banyak konflik. Especially duduk bandar. Dengan jammed. Dengan jenayah.

kannn jadi kambing...gado pasal kambing betina je la kot...kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 08:57 PM | Show all posts
hahahahahahaha lantak lah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Agak agak daging kambing jadian ni liat ke idok?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian, otak dah tak betul. So kambing jadian ni dah ada bini ke belom?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 11:56 PM | Show all posts
hahahaha jadi kambing pun boleh..mcm2 la manusia ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2016 12:28 AM | Show all posts
dah boring jadik kambing nk jadi apa plak pasni
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2016 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa x pakai costume kambing. nasib bek xde buat surgery ubah muka jadi kambing
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2016 05:29 PM | Show all posts
ini semua bohongggggggggggggg


sebeanrnya dia bosan bersetubuh dgn manusia ,dia ke swiss utk jadi kambeng sebab nak jimak dgn kambeng betina .
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2016 11:13 PM | Show all posts
cuba jadi babi. lagi best babi makan taik die sendiri. ade bran x. huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2016 12:21 PM | Show all posts
macam2 hal
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2016 02:57 PM | Show all posts
kelu aku dibuatnya  
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2016 03:30 PM | Show all posts
macam-macam cara gila manusia skrg eh..haha adeii ..
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 12:01 AM | Show all posts
tak tau nak cakap apa, masalah jiwa betul mamat nie
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 09:25 AM | Show all posts
sian ko nak, nanti bila raya korban jangan menyorok tau
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
apsal pakai baju seluar..kambing mana pakai lorrr....

Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 02:59 PM | Show all posts
masalah dadah ke dia ni?
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 03:30 PM | Show all posts
malu sikit la dengan kambing2 tu.. tak da yang nak sembelih dia ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2016 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahahaha, bangang
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2016 03:10 PM | Show all posts
bahlul
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2016 12:15 AM | Show all posts
mcm ni punya org pun ada... gigih bebenor jadi kambing...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2016 11:25 AM | Show all posts
meh jadi lauk korban nak? kate kambing. raya korban pon dah tak lama. lepas kena korban, kurang sekor manusia gila.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.163422s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list