JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
6223
View
80
Reply

Bosan Menjadi Manusia, Lelaki UK Memilih Jadi Kambing

[Copy link]

Author: CARI-LTS       Show all posts   Read mode

Post time 22-7-2016 01:22 PM | Show all posts
depression tu...kambing tol dia nih
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 01:55 PM | Show all posts
mamat kokesen  ni pon mesti dah bau kambing...so hidup dia neh skrg cuma makan, tido, main dan berjimak sesama kambing aje la yer... ikut naluri kebinatangan
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 03:04 PM | Show all posts
kambing betul
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 03:22 PM | Show all posts
rastaf replied at 21-7-2016 05:24 PM
aku rasa dia perisik. nak tackle anak tuan kambing

jangan kambeng2 betina jadi mangsa sudah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
jadi org pun xleh harap,jadi kambing lagi la..jual pun xde sape nak beli
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 05:25 PM | Show all posts
adoi, ada jugak manusia macam ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 05:47 PM | Show all posts
haishh.. macam2.. tuhan dah bagi akal nak jugak jadi tak berakal..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kahkah ni sakit jiwa dh ni. Pejadah ko kambing sampai pasang usus bagai. Gigh lak ko kan mengembek sana sini.
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 08:50 PM | Show all posts
kome yang duk gelak2 kat dia ni tau x bertapa gembiranya dia jadik kambing.....kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 08:51 PM | Show all posts
gigahertz replied at 22-7-2016 06:09 AM
Manusia banyak konflik. Especially duduk bandar. Dengan jammed. Dengan jenayah.

kannn jadi kambing...gado pasal kambing betina je la kot...kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 08:57 PM | Show all posts
hahahahahahaha lantak lah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Agak agak daging kambing jadian ni liat ke idok?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian, otak dah tak betul. So kambing jadian ni dah ada bini ke belom?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 11:56 PM | Show all posts
hahahaha jadi kambing pun boleh..mcm2 la manusia ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2016 12:28 AM | Show all posts
dah boring jadik kambing nk jadi apa plak pasni
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2016 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa x pakai costume kambing. nasib bek xde buat surgery ubah muka jadi kambing
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2016 05:29 PM | Show all posts
ini semua bohongggggggggggggg


sebeanrnya dia bosan bersetubuh dgn manusia ,dia ke swiss utk jadi kambeng sebab nak jimak dgn kambeng betina .
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2016 11:13 PM | Show all posts
cuba jadi babi. lagi best babi makan taik die sendiri. ade bran x. huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2016 12:21 PM | Show all posts
macam2 hal
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2016 02:57 PM | Show all posts
kelu aku dibuatnya  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055381s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list