JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
6215
View
80
Reply

Bosan Menjadi Manusia, Lelaki UK Memilih Jadi Kambing

[Copy link]

Author: CARI-LTS       Show all posts   Read mode

Post time 25-7-2016 03:30 PM | Show all posts
macam-macam cara gila manusia skrg eh..haha adeii ..
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 12:01 AM | Show all posts
tak tau nak cakap apa, masalah jiwa betul mamat nie
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 09:25 AM | Show all posts
sian ko nak, nanti bila raya korban jangan menyorok tau
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
apsal pakai baju seluar..kambing mana pakai lorrr....

Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 02:59 PM | Show all posts
masalah dadah ke dia ni?
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 03:30 PM | Show all posts
malu sikit la dengan kambing2 tu.. tak da yang nak sembelih dia ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2016 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahahaha, bangang
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2016 03:10 PM | Show all posts
bahlul
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2016 12:15 AM | Show all posts
mcm ni punya org pun ada... gigih bebenor jadi kambing...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2016 11:25 AM | Show all posts
meh jadi lauk korban nak? kate kambing. raya korban pon dah tak lama. lepas kena korban, kurang sekor manusia gila.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2016 07:31 AM From the mobile phone | Show all posts
haahahahaha lawak giler.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2016 10:01 PM | Show all posts
What the heck. Betul ke tak laki ni?
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2016 01:56 PM | Show all posts
adoiiiii..lawak jerk..
sewellll per..
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2016 12:45 PM | Show all posts
umat malaysia bangga sgt dgn kokusen..

kalau kaum keluarga kahwen ke berkawan dgn kokusen kemain bagga

tv pun tengok yg kokusen punya je..lagu pon sammma..

bukan main bangga..

kekonon up to date la..moden la....haktuihhhh


tengok r..kokusen gak wat perangai nak jd kambing la apa la

Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2016 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
human existance are such highly over rated phenomenon..
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2016 03:56 PM | Show all posts
aku skeptik je.
Ntah2 bukan itu ceritanya.

Helmet tu nak kena bukak ke waktu tidur? Nak basuhnya bila? Fisiologi manusia sihat tak memungkinnya untuk merangkak 24 jam. Lain la kambing. Memang fisiologinya untuk tu dah. Macam kambing ko paksa berdiri. Boleh je. Tapi kejap je la tu pun tak kan perfect.

Betul ke cerita ni? Ke.... omputeh tu saja je buat experiment, atau buat lawak?
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2016 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Mental sakit...adduuyyaaii
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2016 11:47 AM | Show all posts
kambin golek, kambin hitam
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2016 04:12 PM | Show all posts
adoiii, ni bukan bodoh dah x tau nak ckp apa,
kambing tu pon mesti pelik kan tgk ada specis lain dlm kawanan dia
jgn di sondol dgn kambing udah
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2016 04:27 PM | Show all posts
macam macam hal...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046868s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list